Календарно-тематичне планування українська мова 4 клас Чабайовська з очікуваними результатами

Про матеріал
Календарно- тематичне планування українська мова 4 клас I семестр розроблене на основі підручника М. Чабайовська з прописаними очікуваними результатами та ключовими компетентностями, які можна розвивати на уроці
Перегляд файлу

Орієнтовне календарне планування

уроків української мови у 4 класі

 

 

уроку

Дата

Тема уроку

Очікувані результати навчання

Ключові компетентності

Досліджую фонетичні закономірності української мови

Усна народна творчість

 

1

 

Повторення вивченого про звуки і букви. Звуко-буквений аналіз слова

Міф «Перший хлібороб»

- прогнозує орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів;

- відтворює фактичну інформацію з тексту;

- оцінює правдоподібність описаних подій і тверджень з тексту, спираючись на свої уявлення про світ і власний досвід;

- використовує різні форми візуалізації ( мапа думок), для супроводу своїх поглядів під час презентації;

- записує свою думку про предмет висловлення, формулює запитання  та відповіді під час письмового спілкування;

-  визначає кількість складів у слові, ставить наголос правильно, в тому числі і в словникових словах;

  Урок 1-3

 

 

   05

   03

   01

 

 

2

 

Повторення вивченого про звуки і букви. Користування алфавітом. Правопис сумнівних букв

Притча «Князенко Ясен»

-прогнозує, як відібрану інформацію можна використати творчо;

-пояснює можливий вплив висловлення на слухача;

-передбачає й опписує свої емоції та емоції співрозмовника, коли пропонує для читання твір;

- висловлює припущення про наміри автора тексту, обґрунтовує свою думку;

-створює художні тексти (невеликі казки)

- перевіряє орфограми доречним способом;

-розпіщує слова за алфавітом;

- розрізнає дзвінкі і глухі приголосні;

-перевіряє написання сумнівних приголосних;

 

Досліджую лексичне значення слова

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 4-6

 

02

08

09

 

 

3

 

Лексичне значення слова. Уявлення про власне українські слова. Тлумачний словник як довідкове джерело щодо лексичного значення слова

Українська народна пісня «Ой роду наш красний»

Читання на пам’ять

- визначає мету простого медіатексту, правдоподібність описаних подій;

- створює прості аудіальні медіатексти (презентує роботу в групі);

- перефразовує репліки в діалозі;

-вступає і підтримує діалог на теми, пов'язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями;

-правильно інтонує різні види речень за метою висловлення та емоційним забарвленням;

- розрізняє власні і загальні назви;

- використовує у роботі з невідомими словами тлумачний словник;

- розрізняє власне українські слова та слова іншомовного походження.

4

 

Лексичне значення слова. Уявлення про слова, запозичені з інших мов. Словник іншомовних слів

Зірка Мензатюк «Великий бал. Слова з інших мов» (мовна казка)

 

-зіставляє тему і головну думку тексту з власним спостереженням, поведінкою, досвідом;

-наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами;

- дотримується правил літературної вимови у власному висловленні;

- читає виразно вголос художній текст;

- описує слової емоції, пережиті під час читання художнього тексту;

-записує текст від руки в темпі, який дає змогу записати власну думку;

- вправно працює зі словником іншомовних слів;

- вправно будує речення, зважаючи на мету висловлення.

5

 

Повторення та узагальнення знань про значення слова (повторення про пряме і переносне значення, багатозначні і однозначні слова, омоніми, синоніми, антоніми)

Соціально-побутова казка «Дідова дочка та бабина дочка»

- визначає позицію мовця, погоджується з нею або заперечує її;

-переказує текст творчо;

-висловлює своє ставлення до усного повідомлення;

- виявляє деталі тексту, важливі для розуміння ідей;

- розпізнає стиль тексту і пояснює, як він впливає на сприйняття інформації;

- створює самостійне письмове висловлення(текст-розповідь), зважаючи на мету адресата;

- висловлює за допомогою вчителя, поради щодо можливого вдосконалення тексту;

- доречно використовує у власних висловленнях слова з переносним значенням, синоніми, антоніми, багатозначні слова й пояснює таке слововживання.

 

Досліджую будову слова

 

 

6

 

Значущі частини слова. Складні слова

Соціально-побутова казка «Дідова дочка та бабина дочка»

-обговорює враження від драматизації, зосереджуючи увагу на тому, як словесні і несловесні засоби доповнюють один одного для зображення емоційного стану персонажа, його намір;

-добирає, працюючи в групі, аудіосупровід до вистави серед запропонованих музичних фрагментів;

-імпровізує, використовуючи голос і мову тіла;

- добирає і створює ілюстрований матеріал до художнього твору;

- переробляє прочитаний твір, уводить нових персонажів, змінює події, час, оповідача;

-з’ясовує будову слова, утворює нові слова, пояснює роль закінчення, значення префіксів і суфіксів для правильного вживання слів усно і на письмі;

 

 

7

 

Чергування голосних у коренях слів.

Історичне чергування звуків (загальні уявлення). Чергування голосних о, е з і (солі – сіль, печі піч). Позначення звуків, що чергуються, на письмі. Орфограми Соціально-побутова казка «Дідова дочка та бабина дочка»

  • прогнозує орієнтований зміст тексту на основі попередньо прочитаного;
  • визначає тему й ідею художнього твору;
  • зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом;
  • створює самостійне письмове висловлення (рафт)
  • визначає, чи відповідає створений текст меті, перевіряє грамотність написаного;
  • удосконалює власний письмовий текст, знаходить і виправляє помилки, редагує зміст тексту;
  • перевіряє орфограми доречним способом у процесі письма пояснює свій вибір
  • з’ясовує та аналізує чергування звуків у коренях слів.

 Урок 7-10

  01

  08

  07

 

 

 

 


8

 

Чергування приголосних у коренях слів.

Чергування твердого приголосного з м’яким або пом’якшеним. Чергування звуків (глухого приголосного з дзвінким, яке не впливає на зміну значення слова)

Героїко-фантастична казка «Котигорошко»

  • читає текст виразно вголос;
  • установлює послідовність дій персонажів художнього твору;
  • добирає словесні і несловесні засоби спілкування з огляду на мету спілкування, враховуючи наявні варіанти
  • описує свої емоції, пережиті під час читання художнього твору
  • записує текст від руки в темпі, який дає змогу записати інформацію з різних джерел;
  • перевіряє вплив на вимову чергування глухого приголосного і дзвінким;
  • змінює слова щоб відбулося чергування приголосних у коренях слів.
  •  

9

 

Написання слів із префіксами пре- і при-. Правопис слів з апострофом після префіксів

Героїко-фантастична казка «Котигорошко»

  • читає подумки художній текст;
  • використовує засоби художньої виразності для досягнення комунікативної мети;
  • створює, працюючи в групі, казку на новий лад;
  • пояснює, кому з літературних персонажів співчуває і чому;
  • створює тексти із щоденного життя (афіша)
  • перевіряє вживання префіксів -пре, -при, визначає правильність написання відповідного префікса.
  • з’ясовує правильність написання слів з апострофом після префікса

 

  •  

10

 

Урок розвитку мовлення

Вчимося складати характеристику персонажа

  • виступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з темою обговорення;
  • ініціює дискусію, висловлюючи власні погляди слухаючи інших;
  • висловлює доброзичливе ставлення до думок інших;
  • дотримується правил літературної вимови у власному висловленні;
  • створює самостійне письмове висловлення(текст-опис)
  • оформлює власне висловлення зрозуміло, дотримується норм літературної мови, за потреби звертається до словників;
  • визначає, чи відповідає створений текст меті;
  • перевіряє грамотність написаного.
  •  

Досліджую частини мови Машина часу: з історії України

 

 

11

 

Поділ на групи слів, що належать до різних частин мови

Надія Красоткіна «Людина кожна має Батьківщину»

  • обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених;
  • доречно використовує у власному мовленні формули мовленєвого етикету, зважає на різні види тональності;
  • виділяє в тексті неочевидну інформацію, узагальнює її;
  • розрізняє в тексті факти і судження, знаходить між ними зв’язок;
  • створює прості візуальні медіапродукти

 ( фото) в групі, ураховуючи мету і аудиторію;

  • утворює відповідні граматичні форми слів різних частин мови;
  • доречно добирає спільнокореневі слова до поданого слова.

Урок 11-13

  04

  07

  08

 

Досліджую іменник

 

 

12

 

Повторення вивченого про іменник як частину мови

Марія Чабайовська "Трипільці"

Диктант

  • читає вголос виразно тексти різних видів та різною метою;
  • досліджує елементи тексту;
  • розрізняє факти і судження в простому медіатексті (мультфільм), виокремлює цікаву для себе інформацію;
  • висловлює власні погляди на події, явища, предмети, цінності, представлені в медіатексті;
  • створює прості аудіовізуальні медіапродукти (екскурсії), враховуючи мету і аудиторію;
  • розпізнає в тексті іменники, власні і загальні назви, назви істот, неістот;
  • записує свою думку про предмет висловлення.
  •  

13

 

Повторення вивченого про іменник як частину мови. Іменники-синоніми, іменники-антоніми

За Антоном Лотоцьким «Дитинство княгині Ольги»

  • висловлює своє ставлення до усного повідомлення, шукає додаткові аргументи на захист;
  • відтворює фактичну інформацію з тексту;
  • знаходить у тексті відповідь на поставлені запитання;
  • ставить запитання різної спрямованості;
  • переказує письмово текст розповідного характеру;
  • добирає слова з переносним значенням, антоніми, синоніми й пояснює їх слововживання.
  •  

14

 

Повторення вивченого про іменник як частину мови. Багатозначні іменники. Пряме і переносне значення іменників. Іменники-омоніми

Роман Завадович «Ярослав Мудрий»

  • ініціює дискусію, висловлює власні погляди і слухаючи інших;
  • дотримується правил літературної вимови у власному висловленні;
  • оцінює правдоподібність описаних подій і тверджень із тексту, спираючись на уявлення про світ і власний досвід;
  • визначає мету читання( для задоволення, розваги, знаходження потрібної інформації);
  • узагальнює, систематизує, класифікує інформацію з тексту у вигляді схем;
  • дотримується правил орфографії, пунктуації створюючи текст-міркування відповідно до поставленої мети;
  • вправно будує речення зважаючи на мету висловлення,;

 

Урок 14-17

06

03

05

15

 

Медіа. Лепбук «Від рукописної до електронної книги»

  • перевіряє орфограми доречним способом у процесі письма, пояснює свій вибір;
  • створює прості візуальні медіапродукти, презентує їх групою;
  • пояснює чи змінились від впливом медіатексту власне уявлення або думку про предмет повідомлення і як саме;
  • визначає мету простого медіатексту;
  • використовує відповідні емотикони для вираження особистих емоцій;
  • визначає чи відповідає створений текст меті, перевіряє грамотність написаного.
  •  

16

 

Рід і число іменників

За Костянтиною Малицькою «Княжна Анна»

  • описує характерні риси мовлення персонажа;
  • робить висновок про узгодженість або неузгодженість словесних і несловесних засобів спілкування та намірів у поведінці співрозмовника;
  • правильно інтонує різні види речень за метою висловлення та емоційним забарвленням;
  • оцінює надійність джерела інформації, обґрунтованість висновків;
  • створює самостійне письмове висловлення про ситуації з життя дитини;
  • висловлює, за допомогою вчителя, поради щодо можливого вдосконалення тексту;
  • утворює та змінює іменники за числами та родами.
  •  

17

 

Рід і число іменників

Олександр Олесь «Холм і Львів»

  • вступає та підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини ситуаціями;
  • досліджує елементи тексту;
  • описує свої емоції, пережиті під час читання твору;
  • оцінює правдоподібність описаних подій;
  • добирає необхідну інформацію з різних джерел, шукає у словниках, довідниках, енциклопедіях, бібліотеці; Інтернеті;
  • удосконалює власний письмовий текст, знаходить і виправляє помилки, редагує зміст тексту.
  •  

18

 

Урок розвитку мовлення

Вчимося переказувати вибірково

  • розповідає вибірково про що йдеться в тексті;
  • використовує засоби художньої виразності для досягнення комунікативної мети;
  • переказує письмово текст розповідного змісту, висловлює своє ставлення до того, про що пише;
  • експерементує із власними текстами, стилізує їх, наприклад, трансформуючи речення, додаючи епітети, порівняння тощо;

виражає свої почуття та емоції щодо прочитаного мовою мистецтва.

Урок 18-20

09

06

01

19

 

Діагностувальна  робота

  • читає подумки тексти різних видів;
  • визначає тему, мету, головну думку тексту;
  • знаходить і виправляє орфографічні помилки у поданому тексті;
  • аналізує звуко-буквенний
  • аналіз слова;
  • записує правильно слова з апострофом, префіксами

 -пре, -при

- розташовує слова за алфавітом з орієнтацією на першу і другу літери;

-розпізнає найуживаніші багатозначні слова, слова іншомовного походження і пояснює їх значення;

-добирає до поданих слів антоніми, синоніми;

  • - пише розбірливо, знаходить і виправляє помилки у власному тексті
  •  

20

 

Аналіз діагностувальної роботи

  • зважає на ситуацію спілкування, враховує умови, учасників, мету;
  • передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць;
  • наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами;
  • узагальнює, систематизує, класифікує інформацію з тексту у вигляді таблиць, схем;
  • удосконалює власну письмову роботу, знаходить і виправляє помилки, редагує зміст;
  •  

21

 

Відмінювання іменників

За Михайлом Грушевським «Юність Богдана Хмельницького»

Списування

  • зважає на ситуацію спілкування:враховує умови, учасників, мету;
  • добирає і впорядковує потрібну інформацію з таблиць;
  • виявляє в тексті неочевидну інформацію, узагальнює її;
  • записує текст від руки дотримуючись орфографічних, пунктуаційних, лексичних норм;
  • утворює відповідні граматичні форми іменника;
  • поширює речення відповідно до комунікативної стратегії.

Урок21-23

 

05

07

08

22

 

Відмінювання іменників. Початкова форма іменників

Сергій Ільницький «Веселе ремесло»

  • переказує текст творчо (зміна оповідача в тексті-розповіді);
  • зіставляє тему і головну думку усного повідомлення з власним спостереженням, поведінкою, досвідом;
  • аналізує емоційний стан персонажів, пояснює причини відповідних переживань персонажів;
  • оформляє власне висловлення зрозуміло, дотримуючися норм літературної мови, за потреби звертатися до словників;
  • обговорює письмові роботи у малих групах, редагує зміст тексту;
  • описує враження від змісту і форми медіатексту;
  • обґрунтовує пунктограми ( у межах вивченого) для правильного оформлення висловлення на письмі.
  •  

Моя велична Україна

 

 

23

 

Визначення відмінків іменників

Надія Красоткіна «Моя Батьківщина найкраща у світі» Микола Чернявський «Рідний край» (акровірш)

  • створює прості візуальні медіапродукти (книжечка) самостійно, ураховуючи мету і аудиторію;
  • перефразовує репліки в діалозі;
  • правильно інтонує різні види речень за метою висловлення, емоційним забарвленням;
  • узагальнює, систематизує, класифікує інформацію з тексту у вигляді таблиць, схем;
  • створює документи для спілкування та поширення результатів діяльності, за допомогою цифрових пристроїв;
  • ставить подані іменники у відповідному відмінку, визначає відмінок іменника.
  •  

24

 

Розрізнення відмінків іменників з однаковими закінченнями

Микола Бакай  «У рідному краї»

  • з увагою с п р и й м а є усні репліки діалогу, п е р е п и т у є , у т о ч н ю є з огляду на ситуацію спілкування;
  • п о я с н ю є можливий вплив висловлення на слухача;
  • д о т р и м у є т ь с я правил літературної вимови у власному висловлюванні;
  • д о б и р а є та с т в о р ю є ілюстративний матеріал до художнього тексту;
  • записує свою думку про предмет висловлення; формулює запитання та відповіді під час письмового спілкування;
  • в и з н а ч а є мету простого медіатексту (усна реклама, аудіокнига, мультфільм, комп’ютерна гра), пояснює, кому він адресований;
  • розрізняє іменники з однаковим закінченням.

Урок 24-28

09

04

05

25

 

Чергування кінцевих приголосних основи в іменниках жіночого роду в давальному і місцевому відмінках однини

За Аллою Сокол, Оленою Конечною «Державні символи України» (легенда)

  • визначає головну думку усного повідомлення;
  • обґрунтовує своє ставлення до усного повідомлення, наводить приклади з власного досвіду, а також сприраючись на набуті наукові знання;
  • відтворює фактичну інформацію  з тексту;
  • добирає і створює ілюстрований матеріал до художнього твору;
  • створює художні тексти (загадки);
  • утворює форми давального і місцевого відмінків іменника у поданих словах.
  •  

26

 

Чергування кінцевих приголосних основи в іменниках чоловічого і середнього роду в давальному і місцевому відмінках однини

Дмитро Білоус «Рідне слово»

Діалог

  • передбачає і описує свої емоції та емоції співрозмовника, коли пропонує для читання або перегляду фільм;
  • читає вголос виразно вірші, інтонує;
  • виділяє ключові слова та пояснює, як вони допомагають зрозуміти зміст тексту;
  • записує текст за допомогою клавіатури в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел;
  • створює документи для спілкування та поширення результатів індивідуальної діяльності за допомогою програм;
  • перевіряє орфограми доречним способом (за правилами);
  •  

27

 

Чергування голосних у коренях іменників жіночого і чоловічого роду в однині

Оксана Кротюк «Лелеченька»

  • визначає правдоподібність описаних подій і тверджень з медіатексту;
  • ставить запитання різної спрямованості до читача;
  • визначає рід іменників;
  • аналізує, які звуки чергуються в коренях слів;
  • читає текст подумки тексти різних видів з різною метою;
  • оцінює надійність джерела інформації, обґрунтованість висновків;
  • створює власний текст, використовуючи елементи кількох прочитаних текстів.
  •  

28

 

Чергування голосних у коренях іменників жіночого і чоловічого роду в однині

Оксана Кротюк «Лелеченька»

  • визначає головну тему тексту;
  • висловлює своє ставлення до прочитаного;
  • доречно використовує в своєму мовленні формули мовленнєвого етикету, зважає на різні види тональності (звичайна, формальна, вульгарна);
  • записує свою думку на предмет висловлення, формулює запитання та відповіді під час письмового спілкування;
  • удосконалює власний письмовий текст, знаходить і виправляє помилки, редагує зміст тексту.
  •  

29

 

Правопис закінчень іменників жіночого роду на (-я) в родовому відмінку

Іванна Савицька «Квіти України»

Аудіювання

  • передає зміст повідомлення асоціативних схем, таблиць;
  • прогнозує, як відібрану інформацію можна використати корисно;
  • розрізняє в тексті факти і судження, знаходить між ними зв’язок;
  • пояснює, наскільки обрані тексти допомогли досягнути мети читання;
  • визначає, чи відповідає створений текст меті, перевіряє грамотність написаного;
  • змінює іменники, щоб в них відбулося чергування голосного звука;
  • створює кросворди на запропоновану тему.

Урок 29-32

07

05

06

30

 

Урок розвитку мовлення

Вчимося складати текст на основі інфографіки

«Перелітні птахи прощаються з рідним краєм»

  • створює самостійне письмове висловлення на запропоновані теми, зважаючи на мету та адресата;
  • оформляє власне висловлення зрозуміло, дотримуючись норм літературної мови, за потреби звертається до словника;
  • визначає   чи відповідає створений текст меті, перевіряє грамотність написаного;
  • добирає необхідну інформацію з різних джерел: енциклопедіях, Інтернеті;
  • розпізнає уривок з власного тексту серед запропонованих уривків і пояснює характерні ознаки власного мовлення;
  • експерементує з власними текстами, стилізує їх.
  •  

31

 

Правопис закінчень іменників жіночого роду на (-я) в родовому відмінку

За Дмитром Красицьким «Дитинство Тараса»

 

 

 

 

 

 

 

 

  • розповідає докладно про що йдеться в тексті
  • ініціює дискусію, висловлює власні погляди і слухаючи інших;
  • знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання;
  • записує текст від руки, з різних джерел виправляючи орфографічні помилки;
  • пояснює вплив власного висловлення на співрозмовника;
  • знаходить в тексті іменники жіночого роду в однині, ставить їх у родовому відмінку.
  •  

32

 

Правопис закінчень іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини

За Дмитром Красицьким «Дитинство Тараса»

Списування

  • прогнозує зміст тексту на основі заголовка;
  • знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання;
  • робить висновки про узгодженість бо неузгодженість словесних і несловесних засобів спілкування та намірів у поведінці співрозмовника;
  • добирає і впорядковує потрібну інформацію з схем, таблиць;
  • описує слово емоції при перегляді візуального медіатексту;
  • дотримується правопису в закінченнях іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини.
  •  

33

 

Розрізнення іменників з однаковими закінченнями в називному, родовому і знахідному відмінках однини

За Олесем Ільченком «Хто не жив посеред бурі, той ціни не знає силі» (дитинство Лесі Українки)

  • пояснює можливий вплив висловлення на слухача;
  • систематизує та узагальнює необхідну інформацію;
  • розповідає вибірково, про що йдеться у тексті;
  • аналізує емоційний стан персонажів, пояснює причини відповідних переживань персонажів;
  • створює текст зі щоденного життя (запрошення) з дотриманням типових ознак жанру;
  • розрізняє іменники чоловічого роду з однаковим закінченням в родовому і знахідному відмінку однини (назви істот), іменники в називному і знахідному відмінках однини ( назви неістот).

Урок 33-36

09

10

08

 

34

 

Правопис закінчень іменників жіночого роду в орудному відмінку однини

За Олесем Ільченком «Хто не жив посеред бурі, той ціни не знає силі» (дитинство Лесі Українки)

  • обговорює враження від драматизації, зосереджуючи увагу на тому, як словесні і несловесні засоби доповнюють один одного для зображення емоційного стану персонажа, його намірів;
  • описує враження від змісту і форми медіатексту;
  • визначає роль елементів форми (голос, музичний супровід, фонові шуми, кольори) для розуміння змісту;
  • оформляє своє висловлення зрозуміло, дотримуючися норм літературної мови, за потреби звертається до словника;
  • виражає свої почуття та емоції щодо прочитаного мовою мистецтва;
  • створює есе для висловлення власних поглядів та усної презентації.
  •  

35

 

Правопис закінчень іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини

Ірен Роздобудько «Що може пензлик?» (дитинство Катрусі Білокур)

  • записує текст від руки в темпі, який дає змогу записати інформацію з різних джерел;
  • створює повідомлення для Інтернет-спілкування, дотримуючися норм етикету онлайнового спілкування;
  • описує свої емоції, пережиті під час читання твору, наводить приклади вчинків персонажів, які викликали відповідні емоції;
  • передає зміст усного повідомлення (послідовність подій у розповіді);
  • виокремлює інформацію для створення власного висловлення з конкретною метою (усний стислий переказ);
  • визначає рід, число, відмінок іменників.
  •  

36

 

Правопис закінчень іменників чоловічого роду з основою на

в орудному відмінку однини

Ірен Роздобудько «Що може пензлик?» (дитинство Катрусі Білокур)

  • створює самостійне письмове висловлення (міркування);
  • обговорює письмові роботи однокласників у парі, відзначає позитивні характеристики;
  • висловлює, за підтримки вчителя, поради щодо можливого вдосконалення тексту;
  • добирає необхідну інформацію з різних джерел: шукає її у бібліотеці;
  • використовує різні форми візуалізації для супроводу своїх поглядів під час презентації, щоби привернути увагу слухачів;

 

  •  

37

 

Правопис закінчень іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини

Анна Багряна «Квіти від жар-птиці» (дитинство Марії Приймаченко)

  • пояснює можливий вплив висловлення на слухача;
  • зважає на ситуації спілкування: враховує умови, учасників, мету;
  • обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених;
  • прогнозує орієнтовний зміст тексту на основі невербальної інформації (ілюстрації);
  • виявляє в тексті неочевидну інформацію, узагальнює її;
  • використовує відповідні емотони  для вираження особистих емоцій;
  • уживає іменники у запропонованому відмінку однини.

Урок 37-41

03

04

06

38

 

Правопис закінчень іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини

Наталка Поклад «Петриківські диво-квіти»

  • використовує засоби художньої виразності для досягнення комунікативної мети

(привітання, побажання, вияв співчуття, захоплення);

  • обґрунтовує своє ставлення  до усного повідомлення, наводячи приклади з власного досвіду, а також спираючись на набуті наукові знання;
  • створює власне висловлення на основі прочитаного, почутого, побаченого;
  • досліджує елементи тексту (виражальні засоби мови);
  • удосконалює власний письмовий текст, знаходить і виправляє помилки, редагує зміст тексту.
  •  

39

 

Відмінювання іменників у множині

Фелікс Гальперін «Перший крок у космос»

  • висловлює доброзичливе ставлення до думок інших (поділяє повністю, частково або аргументовано відхиляє);
  • дотримується правил літературної вимови у власному висловленні;
  • добирає і впорядковує потрібну інформацію з таблиць;
  • розповідає стисло про що йдеться в тексті;
  • розрізняє факти й судження в простому медіатексті, виокремлює цікаву для себе інформацію;
  • удосконалює свою вимову, зважаючи на фонетичні закономірності.
  •  

40

 

Правопис закінчень іменників у множині

Фелікс Гальперін «Перший крок у космос»

  • визначає головну думку тексту;
  • передає зміст усного повідомлення (послідовність подій у розповіді);
  • ініціює дискусію, висловлює власні погляди і слухаючи інших;
  • оцінює надійність джерел інформації, обґрунтованість висновків;
  • створює текст міркування, висловлює своє ставлення до того, про що пише;
  • вправно будує речення, зважаючи на мету висловлення;\
  •  

41

 

Уживання іменників із прийменниками в різних відмінках

Леонід Каденюк «Місія космос» За Романом Клочком «Домівка для минулого»

  • знаходить в тексті іменники з прийменниками, визначає їх відмінок;
  • зіставляє тему, мету тексту з власним спостереженням;
  • прогнозує орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів;
  • формулює під час читання тексту запитання для можливої дискусії;
  • розпізнає стиль тексту і пояснює, як він впливає на сприйняття інформації;
  • описує враження від змісту і форми медіатексту.
  •  

42

 

Діагностувальна робота

  • обґрунтовує пунктограми ( у межах вивченого) для правильного оформлення висловлення на письмі;
  • утворює відповідні граматичні форми іменників ( у межах вивченого);
  • знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання;
  • узагальнює, систематизує, класифікує інформацію у вигляді таблиць;
  • створює текст із щоденного життя (запрошення);
  • створює прості ребуси на основі запропонованих.

 

Урок 42-43

05

03

06

43

 

Аналіз діагностувальної роботи

  • обґрунтовує пунктограми ( у межах вивченого) для правильного оформлення висловлення на письмі;
  • утворює відповідні граматичні форми іменників ( у межах вивченого);
  • знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання;
  • узагальнює, систематизує, класифікує інформацію у вигляді таблиць;
  • створює текст із щоденного життя (запрошення);
  • створює прості ребуси на основі запропонованих.

 

 

44

 

Театралізація

Наталя Данилевич «Пан Котович» (п’єса: обробка казки

«Пан Коцький»)

Читання напам’ять

  • обговорює враження від драматизації, зосереджуючи увагу на тому, як словесні і несловесні засоби доповнюють один одного для зображення емоційного стану персонажа, його намірів;
  • описує характерні риси мовлення персонажів п’єси після перегляду вистави (повторювані слова, швидкість, гучність);
  • створює в групі театральну програму, запрошення;
  • дотримується правил літературної вимови у власному висловлені.

Урок 44-46

09

07

08

45

 

Театралізація

Наталя Данилевич «Пан Котович» (п’єса: обробка казки

«Пан Коцький»)

  • створює, працюючи у групі, п’єсу на основі відомого твору (інсценізація казки);
  • імпровізує, використовуючи голос і мову тіла для виконання запропонованої ролі;
  • надає варіанти несловесних засобів і пояснює, чому обраний один із них;
  • створює, працюючи у групі, фотозвіт для шкільного сайту про підготовку вистави.
  •  

46

 

Урок розвитку мовлення

Творчий проєкт «Горджуся тим, що я українець/українка»

  • обговорює усне повідомлення в парі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених;
  • наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами;
  • добирає та створює ілюстрований матеріал до створеного тексту за допомогою цифрових пристроїв та програм;
  • обговорює письмові роботи ( однокласників) у парі, визначає позитивні характеристики;
  • розрізняє факти і судження в простому медіатексті, виокремлює цікаву для себе інформацію;
  • створює прості візуальні медіапродукти (колаж) працюючи у парі, ураховуючи мету та аудиторію.

 

  •  

Досліджую прикметник

Дива науки і техніки

 

 

47

 

Повторення вивченого про прикметник як частину мови

З історії винаходів (інфографіка)

  • обґрунтовує своє ставлення до усного повідомлення, наводячи приклади з власного досвіду, а також спираючись на набуті наукові знання;
  • розрізняє факти і судження в простому медіатексті, виокремлює цікаву для себе інформацію;
  • створює прості візуальні медіапродукти (плакат) самостійно, ураховуючи мету й аудиторію;
  • виявляє в тексті неочевидну інформацію, узагальнює її
  • формулює під час читання тексту запитання для можливої дискусії;
  • розрізняє у тексті факти і судження, знаходить між ними зв’язок.

Урок 47-49

03

05

04

48

 

Уживання прикметників для всебічної характеристики предметів

Наталія Федосенко "Їстівний поліетилен"

  • вступає  і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями;
  • ініціює дискусію, висловлює власні погляди і слухаючи інших;
  • використовує різні форми візуалізації (таблиці, схеми) для супроводу своїх поглядів під час презентації, шоб привернути увагу слухачів;
  • записує свою думку про предмет висловлення; формулює запитання та відповіді під час письмового спілкування;
  • оформлює своє висловлення зрозуміло, дотримуючись норм літературної мови, за потреби звертається до словників.
  • знаходить в тексті прикметники, ставить до них відповідні запитання.
  •  

49

 

Вправи на доцільне використання прикметників у мовленні

Історія LEGO (З журналу)

  • перефразовує репліки в діалозі;
  • створює прості візуальні медіапродукти (комікс);
  • визначає, чи відповідає створений текст меті, перевіряє грамотність написаного;
  • розповідає докладно, про  що йдеться в тексті;
  • оцінює джерела інформації, обґрунтованість висновків;
  • досліджує утворення прикметників, використовує доречні прикметники у тексті.
  •  

50

 

Урок розвитку мовлення

Вчимося створювати лепбук

«Від слова — до книги»

  • вступає і підтримує діалог не теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями;
  • наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами;
  • добирає і впорядковує потрібну інформацію з таблиць, графіків, схем;
  • узагальнює, систематизує, класифікує інформацію з тексту у вигляді таблиць, схем;
  • створює прості візуальні медіародукти.

 

Урок 50-53

03

05

07

51

 

Роль прикметників у мовленні.

Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми

Тетяна Щербаченко (Стус) "Як не заблукати в Павутині» («Історія винайдення»)

 

  • передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем;
  • підбирає до слів антоніми, синоніми виражені прикметниками;
  • читає виразно вголос тексти різних видів та з різною метою;
  • утворює в процесі мовлення відповідні граматичні форми слів різних частин мови;
  • зважає на ситуацію спілкування: враховує умови, учасників, мету.

 

  •  

52

 

Пряме і переносне значення прикметників

Тетяна Щербаченко (Стус) "Як не заблукати в Павутині» («Соціальні мережі», "Частіше усміхайся!")

  • ініціює дискусію, висловлюючи власні погляди і слухаючи інших;
  • виявляє зв’язки в тексті: між окремими частинами тексту, між частинами тексту і темою, головною думкою;
  • створює повідомлення для Інтернет спілкування, дотримуючися норм етикету онлайнового спілкування;
  • створює прості візуальні медіапродукти (пам’ятка) в групі, ураховуючи мету й аудиторію;
  • визначає рід поданих прикметників.
  •  

53

 

Медіа. Написання електронного листа

  • висловлює свої погляди на події, явища, предмети, цінності, представлені в простому медіатексті;
  • створює документи для спілкування та поширення результатів індивідуальної діяльності за допомогою цифрових пристроїв;
  • використовує відповідні емотони для вираження особистих емоцій;
  • оформлює власне висловлення зрозуміло, дотримуючись норм літературної мови;
  • виявляє в тексті неочевидну інформацію, узагальнює її.
  •  

54

 

Вправи на визначення роду і числа прикметників за іменниками

Нетикет Інтернету)

  • висловлює свій погляд на предмет обговорення;
  • оцінює надійність джерел інформації, обґрунтованість висновків;
  • висловлює своє ставлення до усного повідомлення ( наприклад, прагнення спростувати або шукати додаткові аргументи на захист;
  • створює есе для висловлення власних поглядів;
  • пояснює вплив власного тексту на співрозмовника.

Урок 54-57

05

08

01

55

 

Вправи на визначення роду і числа прикметників за іменниками

Нетикет Інтернету)

  • створює письмовий текст розповідного змісту, висловлює своє ставлення до того, про що пише;
  • удосконалює власний письмовий текст, знаходить і виправляє помилки, редагує зміст тексту;
  • визначає мету читання і вибирає відповідні до неї тексти (книжки);
  • добирає інформацію з різних джерел

 ( енциклопедія, бібліотека, Інтернет)

  • вправно будує речення, зважаючи на мету висловлення.
  •  

56

 

Узагальнення знань про змінювання прикметників за родами і числами

Сергій Гридін «Федько, прибулець з Інтернету»

  • утворює в процесі мовлення відповідні граматичні форми прикметника;
  • створює самостійне письмове висловлення на теми, які його цікавлять, зважаючи на мету та адресата;
  • визначає мету тексту, пояснює можливий вплив висловлення на слухача;
  • зіставляє прочитане з власним життєвим досвідом;
  • обговорює письмові роботи однокласників, визначає позитивні характеристики.
  •  

57

 

Відмінювання прикметників

Сергій Гридін «Федько, прибулець з Інтернету»

  • установлює причино-наслідкові зв’язки між подіями, вчинками персонажів та їхніми стосунками з іншими персонажами;
  • імпровізує, використовуючи голос і мову тіла для виконання запропонованої ролі;
  • відмінює подані прикметники;
  • створює ілюстрований матеріал до художнього тексту;
  • дотримується правил літературної вимови у власному висловлені.
  •  

58

 

Відмінювання прикметників

Іван Андрусяк «Двісті ігор»

  • наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами;
  • створює власне висловлення на основі почутого/побаченого/прочитаного;
  • читає виразно вголос тексти різних видів та з різною метою;
  • формулює ідеї тексту, пов’язує їх з власним досвідом;
  • описує враження від змісту і форми медіатексту;
  • з’ясовує будову слова, робить висновки про значення закінчень у відмінюванні прикметників.

Урок 58-62

02

03

04

 

59

 

Урок розвитку мовлення

Вчимося переказувати детально

  • переказує письмово текст розповідного змісту з елементами опису або міркування, висловлює своє ставлення до того, про що пише;
  • удосконалює власний письмовий текст, знаходить і виправляє помилки, редагує зміст тексту;
  • прогнозує орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, анотації, невербальної інформації;
  • розповідає докладно, про що йдеться в тексті;
  • виділяє ключові слова та пояснює, як вони допомагають зрозуміти зміст тексту.
  •  

60

 

Вправи на визначення відмінка прикметника в реченні Люсі Гокінґ, Стівен Гокінґ «Джордж і таємний ключ до Всесвіту» (переклад Ганни Лелів)

  • переказує текст творчо;
  • зіставляє прочитане з власним життєвим досвідом;
  • складає цитатний план тексту;
  •  

61

 

Вправи на визначення відмінка прикметника в реченні

Люсі Гокінґ, Стівен Гокінґ «Джордж і таємний ключ до Всесвіту» (переклад Ганни Лелів)

  • виявляє в тексті неочевидну інформацію, узагальнює її;
  • передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць;
  • визначає головну думку тексту;
  • записує свою думку про предмет висловлення; формулює запитання та відповіді під час письмового спілкування;
  • читає подумки текст відповідного виду;
  • удосконалює свою вимову, зважаючи на фонетичні закономірності;
  •  

62

 

Спостереження за зв’язком прикметників з іменниками в реченні. Побудова сполучень слів і речень із прикметниками в різних відмінкових формах, уведення їх у текст

За Віктором Калашниковим «Як оживають малюнки»

  • прогнозує орієнтований зміст тексту на основі заголовка;
  • добирає та створює ілюстрований матеріал до художнього тексту;
  • переробляє прочитаний твір, уводить нових персонажів, змінює події або час, змінює оповідача тощо;
  • розрізняє у тексті факти і судження, знаходить між ним зв’язок;
  • створює художній текст.
  •  

63

 

Діагностувальна робота

 

  • встановлює граматичний зв’язок з іменниками за допомогою питань;
  • вживає прикметники у власних висловленнях з метою їх увиразнення; пояснює роль прикметника у мовленні; дотримується загальних правил письма;
  • розпізнає прикметники у тексті, змінює прикметники за родами і числами у словосполученні з іменниками, розпізнає граматичну форму прикметника за родовим закінченням, поставленим питанням, за іменником, з яким зв’язаний;
  • будує словосполучення прикметників з іменниками;
  • будує різні види простих речень;
  • удосконалює власний письмовий текст, знаходить і виправляє помилки, редагує зміст тексту.

Урок 63-64

05

06

10

64

 

Аналіз діагностувальної роботи

  • встановлює граматичний зв’язок з іменниками за допомогою питань;
  • вживає прикметники у власних висловленнях з метою їх увиразнення; пояснює роль прикметника у мовленні; дотримується загальних правил письма;
  • розпізнає прикметники у тексті, змінює прикметники за родами і числами у словосполученні з іменниками, розпізнає граматичну форму прикметника за родовим закінченням, поставленим питанням, за іменником, з яким зв’язаний;
  • будує словосполучення прикметників з іменниками;
  • будує різні види простих речень;
  • удосконалює власний письмовий текст, знаходить і виправляє помилки, редагує зміст тексту.
  •  

Пригоди і фантастика

 

 

 

65

 

Вимова і правопис прикметників із суфіксами -ськ, -зьк,

-цьк

Ігор Січовик «Неймовірні пригоди барона Мюнхгаузена в Україні» ("Моїм пригодам немає кінця")

  • визначає позицію мовця, аргументовано погоджується з нею або заперечує її;
  • наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами;
  • знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання;
  • досліджує елементи тексту;
  • створює тексти із щоденного життя (запрошення) з дотриманням типових ознак жанру;
  • обґрунтовує пунктограми (у межах вивченого) для правильного оформлення висловлення на письмі.

Урок 65-69

 

08

06

05

66

 

Вимова і правопис прикметників із суфіксами -ськ, -зьк,

-цьк

Ігор Січовик «Неймовірні пригоди барона Мюнхгаузена в Україні» («Як я опинився в Україні»)

Аудіювання

 

  • добирає словесні і несловесні засоби спілкування з огляду на мету спілкування;
  • висловлює доброзичливе ставлення до думок інших;
  • ставить запитання різної спрямованості: до змісту твору, до автора, до читача;
  • описує свої емоції під час читання художнього твору, наводить приклади вчинків персонажів, які викликали відповідні емоції;
  • пояснює вплив власного мовлення на співрозмовника.
  •  

67

 

Уживання знака м’якшення перед закінченням прикметників чоловічого і середнього роду

За Ярославом Стельмахом «Митькозавр із Юрківки, або химера лісового озера»

  • експерементує із власними текстами, стилізує їх;
  • створює есе для висловлення власних поглядів та усної презентації;
  • правильно інтонує різні види речень з метою висловлення та емоційним забарвленням;
  • установлює послідовність дій персонажів художнього твору;
  • записує свою думку про предмет висловлення, формулює запитання та відповіді під час письмового спілкування.
  •  

68

 

Уживання знака м’якшення перед закінченням прикметників жіночого роду

За Ярославом Стельмахом «Митькозавр із Юрківки, або

химера лісового озера»

  • вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями;
  • дотримується правил літературної вимови у власному висловлені;
  • доречно використовує у власному мовленні формули мовленнєвого етикету;
  • ставить запитання різної спрямованості до змісту твору;
  • оцінює вплив на власне сприйняття окремих елементів медіатексту.
  •  

69

 

Форми давального і місцевого відмінків однини прикметників жіночого роду

Всеволод Нестайко «Чарівні окуляри»

  • записує подані прикметники в запропонованих відмінках;
  • розповідає стисло, про що розповідається в тексті;
  • добирає словесні й несловесні засоби спілкування з огляду на мету та умови спілкування, враховуючи наявність варіантів;
  • передбачає і описує свої емоції та емоції співрозмовника, коли пропонує для читання або перегляду книгу, фільм, гру;
  • пояснює вплив власного мовлення на співрозмовника.
  •  

70

 

Урок розвитку мовлення

Вчимося будувати діалог

«Улюблені дитячі журнали»

  • удосконалює свою вимову, зважаючи на фонетичні закономірності;
  • досліджує елементи тексту (слова автора, діалог персонажів);
  • вступає і підтримує діалог;
  • використовує засоби художньої виразності для досягнення комунікативної мети;
  • пояснює вплив власного мовлення на співрозмовника.

Урок 70-73

01

04

06

71

 

Форми давального і місцевого відмінків однини прикметників жіночого роду

Анатолій Костецький "Мінімакс Перший»

  • читає вголос виразно тексти різних видів та різною метою;
  • досліджує елементи тексту;
  • розрізняє факти і судження в простому медіатексті (мультфільм), виокремлює цікаву для себе інформацію;
  • висловлює власні погляди на події, явища, предмети, цінності, представлені в медіатексті;
  • створює прості аудіовізуальні медіапродукти (екскурсії), враховуючи мету і аудиторію;
  • записує свою думку про предмет висловлення
  •  

72

 

Відмінювання прикметників у множині

За Лесею Ворониною «Таємниця Чорного озера»

  • переказує текст творчо (зміна оповідача в тексті-розповіді);
  • зіставляє тему і головну думку усного повідомлення з власним спостереженням, поведінкою, досвідом;
  • аналізує емоційний стан персонажів, пояснює причини відповідних переживань персонажів;
  • оформляє власне висловлення зрозуміло, дотримуючися норм літературної мови, за потреби звертатися до словників;
  • обговорює письмові роботи у малих групах, редагує зміст тексту;
  • описує враження від змісту і форми медіатексту;
  • відмінює прикметники у множині.
  •  

73

 

Відмінювання прикметників у множині

За Лесею Ворониною «Таємниця Чорного озера»

  • систематизує та узагальнює необхідну інформацію;
  • правильно інтонує різні види речень з метою висловлення та емоційним забарвленням;
  • установлює послідовність дій персонажів художнього твору;
  • добирає необхідну інформацію з різних джерел;
  • висловлює, за допомогою вчителя, поради щодо можливого вдосконалення тексту;
  • розпізнає уривок із власного тексту серед запропонованих уривків і пояснює характерні ознаки власного мовлення на співрозмовника.
  •  

74

 

Вправи на вживання різних відмінкових форм прикметників у множині

Ірина Наріжна «Перший сніг»

- читає подумки художній текст;

- використовує засоби художньої виразності для досягнення комунікативної мети;

- створює, працюючи в групі, казку на новий лад;

- пояснює, кому з літературних персонажів співчуває і чому

- добирає і створює ілюстрований матеріал до художнього тексту;

- створює тексти із щоденного життя (оголошення)

 

Урок 74-77

05

09

08


75

 

Вправи на вживання різних відмінкових форм прикметників у множині

Іван Андрусяк "Як подружитися з Чакалкою" (мізансцена з п’єси для дитячого театру)». Хрестоматія сучасної

української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах, с. 20

  • створює власне висловлення на основі почутого/побаченого/прочитаного;
  • описує свої емоції, пережиті під час читання художнього твору;
  • наводить приклади вчинків персонажів, які викликали відповідні емоції;
  • створює власний текст, використовуючи елементи кількох прочитаних творів;
  • визначає, чи відповідає створений текст меті, перевіряє грамотність написаного;
  •  

76

 

Театралізація

  • добирає словесні й несловесні засоби спілкування з огляду на мету та умови спілкування, враховуючи наявність варіантів;
  • правильно інтонує різні види речень за метою висловлення та емоційним забарвленням;
  • створює, працюючи в групі, п’єсу на основі відомого твору;
  • передає своє враження від побаченої вистави у письмових відгуках (запис у щоденнику вражень або в класному альманасі).
  •  

77

 

Узагальнення та систематизація знань і вмінь за темою

«Прикметник»

Джоан Кетлін Ролінґ «Гаррі Поттер і філософський камінь» (переклад Віктора Морозова) (уривок )

  • доречно використовує у власному мовленні слова з переносним значенням, синоніми, антоніми, багатозначні слова й пояснює таке слововживання;
  • утворює в процесі мовлення відповідні граматичні форми прикметника;
  • оцінює правдоподібність описаних подій і твердження із тексту, спираючись на свої уявлення про світ і свій власний досвід;
  • використовує різні форми візуалазації для супроводу своїх поглядів під час презентації, щоби привернути увагу слухача;
  • передбачає й описує свої емоції та емоції співрозмовника, коли пропонує для читання або перегляду фільм.
  •  

78

 

Узагальнення та систематизація знань і вмінь за темою

«Прикметник»

Джоан Кетлін Ролінґ «Гаррі Поттер і Таємна кімната» (переклад Віктора Морозова) (уривок)

Диктант

  • розповідає вибірково про що йдеться в тексті;
  • використовує засоби художньої виразності для досягнення комунікативної мети;
  • переказує письмово текст розповідного змісту, висловлює своє ставлення до того, про що пише;
  • експерементує із власними текстами, стилізує їх, наприклад, трансформуючи речення, додаючи епітети, порівняння тощо;
  • виражає свої почуття та емоції щодо прочитаного мовою мистецтва.

Урок 78-80

03

04

10

 

79

 

Узагальнення та систематизація знань і вмінь за темою

«Прикметник»

Джоан Кетлін Ролінґ «Гаррі Поттер і Таємна кімната» (переклад Віктора Морозова) (уривок)

Списування

- записує текст від руки в темпі, який дає змогу записати інформацію з різних джерел;

- створює повідомлення для Інтернет-спілкування, дотримуючися норм етикету онлайнового спілкування;

- описує свої емоції, пережиті під час читання твору, наводить приклади вчинків персонажів, які викликали відповідні емоції;

- передає зміст усного повідомлення (послідовність подій у розповіді);

- виокремлює інформацію для створення власного висловлення з конкретною метою (усний стислий переказ);

- визначає рід, число, відмінок прикметника.

 

80

 

Урок розвитку мовлення

Вчимося складати казку на новий лад Підсумковий урок за І семестр

  • прогнозує орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, невербальної інформації;
  • переробляє прочитаний твір; уводить нових персонажів, змінює події або їх час, змінює оповідача тощо;
  • створює власний текст, використовуючи елементи кількох прочитаних текстів;
  • удосконалює власний письмовий текст, знаходить  і виправляє помилки, редагує зміст тексту.
  •  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 Ключові компетентності

01  -   Спілкування державною мовою                          

02  -   Спілкування іноземними мовами

03  -   Математична компетентність

04  -   Основні компетентності природничих наук

           і технологіях

05  -   Інформаційно цифрова компетентність

06  -   Уміння вчитись впродовж життя

07  -   Ініціативність і підприємливість

08  -   Соціальна і громадська компетентність

09  -   Обізнаність і самовираження в сфері культури

10  -   Екологічна грамотність і здорове життя

 


Види перевірочних робіт

Орієнтовна кількість впродовж

І семестру

1

Діагностувальні роботи

3

2

Аудіювання

2

3

Списування

2

4

Читання напам’ять

2

5

Диктант

2

6

Письмовий твір

1

7

Письмовий переказ

1

8

Діалог усно/письмово

2

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Явна Надія Миронівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Яковленко Віра Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
24 серпня 2022
Переглядів
6768
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку