Календарно-тематичне планування
6 клас
Усього - 70год. 2 год. на тиждень
Мовленнєва змістова лінія – 25 год
Резерв годин для використання на розсуд учителя – 6 год.
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
||
Перевірка мовної теми |
3 |
|
3 |
|
Письмо: |
|
|
|
|
переказ |
1 |
|
1 |
|
твір |
- |
|
1 |
|
Правопис: |
|
|
|
|
диктант |
1 |
|
1 |
|
Аудіювання |
- |
|
1 |
|
Читання мовчки |
1 |
|
- |
|
|
Усний твір, діалог |
|
усний переказ, читання вголос
|
|
І семестр
№ з/п |
Зміст програмового матеріалу |
К-сть год. |
Дата |
Примітки |
||
1 |
Вступ. Краса і багатство української мови. |
1 |
|
|
||
2 |
РМ №1. Повторення вивченого про мовлення. Загальне уявлення про ситуацію, спілкування та її складники: адресат мовлення, адресант мовлення, тема та основна думка висловлювання, мета й місце спілкування (практично). Складання діалогів відповідно до запропонованої ситуації. |
1 |
|
|
||
Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого |
||||||
3 |
Словосполучення і речення. Головні члени речення. Просте речення. Розділові знаки у простому реченні. |
1 |
|
|
||
4 |
Звертання, вставні слова. Однорідні члени речення. |
1 |
|
|
||
5 |
Складне речення. Розділові знаки у складному реченні. Пряма мова і діалог. Розділові знаки при прямій мові та діалозі. |
|
|
|
||
6 |
Орфограми у префіксах, коренях, суфіксах і на межі значущих частин слова та основ |
1 |
|
|
||
|
Лексикологія. Фразеологія |
|
|
|
||
7 |
Групи слів за їх походженням: власне українські слова і запозичені. Тлумачний словник української мови. |
1 |
|
|
||
8
|
Активна і пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми, історизми), неологізми, пароніми. |
1 |
|
|
||
9 |
Групи слів за вживанням: загальновживані та стилістично забарвлені слова. Діалектні слова. |
1 |
|
|
||
10 |
Професійні слова і терміни, просторічні слова. Офіційно-ділова лексика. |
1 |
|
|
||
11 |
Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. Ознайомлення з фразеологічним словником. |
1 |
|
|
||
|
|
|||||
|
|
|
|
|
||
12 |
РМ №2. Повторення вивченого про типи мовлення. Особливості побудови опису приміщення. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення. |
1 |
|
|
||
13 |
Джерела українських фразеологізмів, їх різновиди. Прислів’я, приказки, крилаті вислови, афоризми як різновиди фразеологізмів. |
1 |
|
|
||
|
Словотвір. Орфографія. Морфологія. Іменник |
|
|
|
||
14 |
Змінювання і творення слів. Твірне слово – база для утворення іншого слова. Основні способи словотворення |
|
|
|
||
15 |
Основні способи словотворення. Словотвірний ланцюжок. Словотвірний словник. Словотвірний розбір слова. |
1 |
|
|
||
16 |
Зміни приголосних при творенні слів: іменників із суфіксом –ин(а) від прикметників на -ський, -цький; буквосполученням –чн-(-шн-). |
1 |
|
|
||
17 |
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами-ськ-, -зьк-, -цьк- та іменників із суфіксами –ств(о), -зтв(о),-цтв(о). |
1 |
|
|
||
18 |
Складні слова. Сполучні о,е в складних словах. Правопис складних слів разом і через дефіс, написання слів із пів-. |
1 |
|
|
||
19 |
Складні випадки слововживання. Творення та правопис складноскорочених слів. |
1 |
|
|
||
20 |
Загальна характеристика частин мови. Іменник як частина мови. Іменники – назви істот і неістот. Іменники загальні та власні, конкретні та абстрактні. Збірні іменники. Велика буква і лапки у власних назвах. |
1 |
|
|
||
21 |
Рід іменників. Іменники спільного роду. Число іменників. Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини. |
1 |
|
|
||
22 |
Відмінки іменників. Поділ іменників на відміни і групи.Відмінювання іменників І відміни |
1 |
|
|
||
23 |
Відмінювання іменників ІІ, ІІІ і ІV відміни. |
1 |
|
|
||
|
|
|||||
24
25 |
Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників. Відмінювання іменників множинної форми. Написання не з іменниками |
1 |
|
|
||
26
|
Правопис складних іменників. Особливості творення іменників. |
1 |
|
|
||
27 |
Букви е, и, і в суфіксах іменників. Написання та відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові |
1 |
|
|
||
28 |
Контрольний диктант. Написання та відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові |
1 |
|
|
||
29 |
Контрольна робота. Читання мовчки |
1 |
|
|
||
30 |
РМ №3. Твір-опис приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі за простим планом.(усн.) |
1 |
|
|
||
|
ІІ семестр |
|
|
|
||
|
Прикметник .Числівник. Займенник |
|
|
|
||
31 |
Прикметник. Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу. |
1 |
|
|
||
32 |
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення. |
1 |
|
|
||
33 |
Повні й короткі форми прикметників. Відмінювання прикметників. Прикметники твердої і м’якої груп, їх відмінювання. |
1 |
|
|
||
34 |
Творення прикметників. Перехід прикметників у іменники. Написання не з прикметниками. |
1 |
|
|
||
|
||||||
35 |
РМ №4. Особливості опису природи. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи за складним планом |
1 |
|
|
||
|
||||||
36 |
Написання прикметників із суфіксами –еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк- |
1 |
|
|
||
37 |
Букви е, о, и у прикметникових суфіксах –ев- (-єв-), -ов- (-йов-, -ьов-), -ин-, -ін-, -ичн-. |
1 |
|
|
||
38 |
Написання -н- і -нн- у прикметниках. |
1 |
|
|
||
39 |
Написання складних прикметників разом і через дефіс. |
1 |
|
|
||
40 |
Написання складних прикметників разом і через дефіс. |
1 |
|
|
||
41 |
РМ №5. Твір-оповідання на основі побаченого |
1 |
|
|
||
42 |
Написання прізвищ прикметникової форми. |
1 |
|
|
||
43
|
Повторення та узагальнення вивченого з теми «Прикметник» |
1 |
|
|
||
44 |
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Числівники кількісні і порядкові. |
1 |
|
|
||
45 |
Відмінювання кількісних числівників. Букв ь в кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. |
1 |
|
|
||
46 |
Відмінювання кількісних числівників. |
1 |
|
|
||
47 |
Відмінювання кількісних числівників. |
1 |
|
|
||
48 |
РМ №6.Докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи.(письм.) |
1 |
|
|
||
49 |
Відмінювання дробових і збірних кількісних числівників. |
1 |
|
|
||
50 |
Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з –тисячний. |
1 |
|
|
||
51 |
Уживання числівників з іменниками. Повторення та узагальнення вивченого з теми «Числівник» |
1 |
|
|
||
52 |
РМ №7. Усний докладний переказ розповідного тексту з елементами роздуму. |
1 |
|
|
||
53 |
Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням (ознайомлення). |
1 |
|
|
||
54 |
Особові займенники. Приставний н у формах особових і вказівних займенників. Зворотній займенник себе. |
1 |
|
|
||
55 |
Питальні та відносні займенники, їх відмінювання. Уживання займенників для зв’язку речень у тексті. |
1 |
|
|
||
56. |
Неозначені займенники, їх відмінювання. Написання разом і через дефіс неозначених займенників. |
1 |
|
|
||
57 |
Заперечні займенники. Правопис заперечних займенників. Написання займенників із прийменниками окремо. |
1 |
|
|
||
58 |
Присвійні. вказівні та означальні займенники. |
1 |
|
|
||
59 |
Контрольний диктант |
1 |
|
|
||
60 |
Повторення та узагальнення вивченого з теми «Займенник» |
1 |
|
|
||
61 |
Контрольна робота. Аудіювання тексту художнього стилю
|
1 |
|
|
||
62
|
РМ №8. Діалог, його розігрування відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з особистими враженнями від певних подій, спостереженнями, обміном думками, життєвим досвідом учнів, етикетного характеру.. |
1 |
|
|
||
63 |
Повторення і узагальнення вивченого за рік з лексикології, фразеології, словотвору й орфографії. |
1 |
|
|
||
64 |
Повторення і узагальнення вивченого за рік з лексикології, фразеології, словотвору й орфографії |
1 |
|
|
||
65 |
Повторення і узагальнення вивченого за рік з лексикології, фразеології, словотвору й орфографії |
|
|
|
||
66-70 |
Повторення і узагальнення вивченого за рік з морфології й орфографії. |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
||||||