Мнемотехніка (від грецького: mneme – пам'ять і techne – мистецтво, майстерність – мистецтво запам'ятовування) Проблемами мнемотехніки займалось багато видатних вчених: Е. Йенш, Г.Фішер, П. П. Блонський, О. Р. Лурія, Л.С. Виготський, Б.М. Теплов. — сукупність спеціальних прийомів і способів, що полегшують запам'ятовування і збільшують обсяг пам'яті шляхом утворення асоціацій.
Прийом – «Показ» вірша Для кращого запам’ятовування віршів використовую. Разом з дітьми придумуємо рухи. По-перше, цікаво учням, слова запам'ятовують краще. По-друге, така маленька гра допоможе дитині краще орієнтуватися в просторі і користуватися руками. По-третє, рухова діяльність на уроці – ще нова фізхвилинка.