6 травня о 15:00Вебінар: Продуктивна робота наприкінці семестру: онлайн-тести, проєкти та творча діяльність

Презентація "Мнемотехніка як спосіб оптимізації інтелектуальної діяльності молодшого школяра ".

Про матеріал
У презентації розкрито поняття " мнемотехніки", прийоми та методи, що використовує вчитель у початковій школі: методи " Перетворення", " Аналогія", " Трансформація", "Цифрообраз", " Сюжет", " Римізація"," З'ясування", " Підсилення"," Сюжет", " Римізація" та інші..
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер–клас Мнемотехніка як спосіб оптимізації інтелектуальної діяльності молодшого школяра Сторожева Вікторія Вікторівна учитель початкових класів КЗЗСО І - ІІІ ступенів “ Ватутінський ліцей № 1 Ватутінської міської ради Черкаської області”

Номер слайду 2

Мнемотехніка (від грецького: mneme – пам'ять і techne – мистецтво, майстерність – мистецтво запам'ятовування) Проблемами мнемотехніки займалось багато видатних вчених: Е. Йенш, Г.Фішер, П. П. Блонський, О. Р. Лурія, Л.С. Виготський, Б.М. Теплов. — сукупність спеціальних прийомів і способів, що полегшують запам'ятовування і збільшують обсяг пам'яті шляхом утворення асоціацій.

Номер слайду 3

* * розвиває мовлення учня, пам’ять, увагу, уяву, мислення; розширює творчі, креативні здібності; формує вміння самостійно вчитися; підвищує самооцінку дитини, створюючи психологічний комфорт. Мнемотехніка допомагає вирішати такі основні навчальні та виховні завдання:

Номер слайду 4

Мнемотехніка у початковій школі Метод «Перетворення» Метод «Підсилення» Метод «З’ясування» «Аналогія» «Трансформація» «Цифрообраз» «Закономірність» «Сюжет» «Римізація» «Першої букви» «Уособлення» «Комік» «Візуалізація» Прийоми

Номер слайду 5

Метод «Перетворення» Прийом «Аналогія» * * Вивчаємо літеру Д

Номер слайду 6

Метод «Перетворення» Прийом «Цифрообраз»

Номер слайду 7

Метод «Перетворення» Прийом «Трансформація» * *

Номер слайду 8

Метод «Перетворення» Прийом «Закономірність» * * Префікс с пишеться перед буквами к, п, т, ф, х Коли, татку, подаруєш Федору хом’яка? Кафе “ Птах”

Номер слайду 9

Метод «З’ясування» Прийоми «Римізація» * * Вивчаємо букву Т Тук-тук-тук, ток-ток-ток Вибиває молоток... Ви ним цвяхи заб'єте - Схожий він на букву «Т».

Номер слайду 10

Метод «З’ясування» Прийом «Сюжет» * * Використовую під час словникової роботи (роботи над помилками) Ведмідь, кошеня, метелик, океан, телефон Ведмідь сидів біля океану та говорив з кошеням по телефону про метелики.

Номер слайду 11

Практична робота * * І в. Бабуся, дідусь, влітку, джміль. ІІ в. Джміль, бджола, дзиґа, ґрунт, ґанок, ґудзик. Скласти речення зі словами.

Номер слайду 12

Метод «З’ясування» Прийом «Сюжет» * * Вивчаємо літеру В Василько вирішив впіймати в’юнів. Вранці він взяв відро, вудку і вирушив до водойми. Василь вгледів у воді вужа та вісім в’юнів впіймав.

Номер слайду 13

Метод «Підсилення» Прийом «Візуалізація» * *

Номер слайду 14

* *

Номер слайду 15

Погляньте: диво дивовижне, Таке ж цікаве, бо живе, - Зрослись на гілочці дві вишні. Висять собі, як буква «Ве».

Номер слайду 16

«Ве» - чарівні окуляри У Дениса і Тамари. Як їх діти надівають, Вмить малюнки оживають.

Номер слайду 17

На що схожа буква “в” ?

Номер слайду 18

Де заховалася “в” ?

Номер слайду 19

Знайди букву, з якої починається слово і В О у м в а в м у о І А м в м и в М В вв в і В В

Номер слайду 20

Практична робота Урок навчання грамоти у 1 класі Тема. Письмо рядкової літери «в». * *

Номер слайду 21

Прийом – «Показ» вірша * *

Номер слайду 22

Прийом – «Показ» вірша Для кращого запам’ятовування віршів використовую. Разом з дітьми придумуємо рухи. По-перше, цікаво учням, слова запам'ятовують краще. По-друге, така маленька гра допоможе дитині краще орієнтуватися в просторі і користуватися руками. По-третє, рухова діяльність на уроці – ще нова фізхвилинка.

Номер слайду 23

Уроки математики Графічні диктанти - готують руку дитини до письма, розвивають довільну увагу, просторову уяву, координацію рухів,вчать орієнтуватися в зошиті. * *

Номер слайду 24

Метод «Підсилення» Прийоми «Уособлення» та «Комік»

Номер слайду 25

“Ріпка” 6 3 + 3 Три людини, три тварини Тягнуть ріпку за хвоста. Хто нам швидко відповість, Робітників всіх скільки? - Шість (6)!

Номер слайду 26

Прийом символізації Піктограми * *

Номер слайду 27

Дякую за увагу! * *

ppt
Додано
3 березня
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку