КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 6 КЛАСУ
6 клас
(Відповідно до навчальної програми:
Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх
навчальних закладів. – К.: Освіта, 2013 зі змінами,
затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804)
2 год на тиждень (70 годин на рік)
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
|
К-сть |
К-сть |
||
Контрольні роботи у формі: |
Всього |
3 |
3 |
контрольного класного твору |
1 |
1 |
|
виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо) |
2 |
2 |
|
Позакласне читання |
2 |
2 |
|
Виразне читання |
1 |
1 |
|
Література рідного краю |
2 |
2 |
|
Розвиток мовлення |
2 у+п |
2 у+п |
ІІ семестр – 35 годин
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
К-сть год |
Дата |
Примітка |
Я І СВІТ (продовження) |
||||
31 |
Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного інтиму...», «Забула внучка в баби черевички...». Настрої і почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність). Образ рідної людини та важливість родинних цінностей |
1 |
13.01 |
С. 78-81 |
32 |
Ірина Жиленко. «Жар-Птиця», «Підкова», «Гном у буфеті». Поетичні роздуми про доброту, красу, людське щастя і шляхи до нього,. Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу, про те, що може врятувати сучасний світ |
1 |
15.01 |
С. 82-85 |
33 |
Ігор Калинець. Талановитий український поет, автор віршів для дітей. «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим» зі збірки «Дивосвіт». Своєрідність форми його поезій. Персоніфіковані образи природних явищ – дивовижне й незвичайне в повсякденному житті. Гармонія людини і природи |
1 |
20.01 |
Напам’ять 1 на вибір
|
|
||||
34. |
Виразне й усвідомлене читання поезій |
1 |
22.01 |
|
35 |
Емма Андієвська. Сучасна українська письменниця і художниця. Її казки-притчі. «Казка про яян». Добро і любов до світу. Порушення питань моралі, дружби, сили слова.
ТЛ: притча |
1 |
27.01 |
С. 111-114 Намалювати ілюстрацію до епізоду, який найбільше сподобався. Вивчити уривок. |
36 |
РМ №3. Складання усних уявних картин образного бачення світу. |
1 |
29.01 |
С.115-118 |
Зошит |
||||
37 |
«Говорюща риба». Прихований повчальний зміст творів. Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гармонії зі світом |
1
|
03.02 |
118-120 |
38. |
Фантастичні елементи у творах Емми Андієвської. Актуальність проблем, порушених у творах. Підготовка до контрольної роботи. |
|
05.02 |
|
39 |
Контрольна робота № 4. Я і світ (твори С. Чернілевського, І. Жиленко, І. Калинця, Е. Андієвської). |
1 |
10.02 |
КР №4 С. 65-68 |
Тематична |
||||
ПРИГОДИ І РОМАНТИКА |
||||
40 |
Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки» (скорочено). Визнаний у світі український дитячий письменник. |
1 |
12.02 |
С. 122-128 |
41 |
Пригодницький захопливий сюжет, мрія і дійсність, смішне, комічне, романтичне в його пригодницькій повісті для дітей. ТЛ: повість, пригодницький твір. |
1 |
17.02 |
С. 129-134 |
42 |
Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього. |
1 |
19.02 |
С. 135-141 |
43 |
Поведінка героїв, їхні вчинки, моральний вибір у різних життєвих ситуаціях.
|
1 |
24.02 |
С. 142-147 |
44 |
«Тореадори з Васюківки». Проблеми (дружби та першого кохання) у творі. Характеристика улюбленого героя |
1 |
26.02 |
С. 149-153 |
Зошит |
||||
45 |
Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Коротко про письменника. Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом.
|
|
02.03 |
С. 157-166 |
46 |
Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків — головних героїв. |
1 |
04.03 |
С.166-175 |
47 |
Реальні (звичайні) та пригодницькі події у повісті. Значення романтичності, життєлюбства в житті людини. |
1 |
11.03 |
С. 175-184 |
48 |
Леся Воронина — сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. |
1 |
16.03 |
С. 186-196 |
49 |
«Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Фантастична, романтична, багатоепізодна повість про виховання гідності та мужності. |
1 |
18.03 |
С. 196-206 |
50 |
Клим Джура – рятівник світу. Еволюція Клима від боягуза до супергероя. |
1 |
30.03 |
С. 206-215 |
Зошит |
||||
51 |
Роль сім'ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині. ТЛ: сюжет, його елементи. |
1 |
01.04 |
С. 216-229 |
52 |
РМ №4. Підготовка до письмового контрольного твору. Складання плану. |
1 |
06.04 |
С. 69-72 |
53 |
Контрольна робота №5 (твір). Пригоди і романтика (твори В. Нестайка, Я. Стельмаха, Лесі Ворониної). |
1 |
08.04 |
Кр. №5 |
54 |
Робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. Література рідного краю №3. Творчість дитячих письменників рідного краю. |
1 |
13.04 |
|
Тематична |
||||
ГУМОРИСТИЧНІ ТВОРИ |
||||
55 |
Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Роль гумору в житті українців |
1 |
15.04 |
С. 232-233
|
56 |
Леонід Глібов. «Щука». Визначний український байкар, поет. ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль. |
1 |
22.04 |
С. 239-240
|
57 |
«Муха і Бджола»,«Жаба і Віл». Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки.
|
1 |
27.04 |
С. 234-239 |
58 |
Степан Руданський. «Добре торгувалось». Співомовки С.Руданського — унікальне явище у світовому письменстві.
|
1 |
29.04 |
С. 242-244 |
Зошит |
||||
59 |
«Запорожці у короля». Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, вміння посміятися над власною безпорадністю, вміння відстояти свою гідність. ТЛ: гумореска, співомовка.
|
1 |
04.05 |
С. 246-248 |
61 |
Павло Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль».
|
1 |
06.05. |
С. 250-251 |
62 |
«Заморські гості», «Похвала». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.
|
1 |
13.05 |
С. 251-252 Вивчити напам’ять: 1 гумореску (на вибір) |
63 |
Виразне читання гуморесок. Підготовка до контрольної роботи |
|
18.05 |
С. 254-257 |
64 |
Контрольна робота № 6. Гумористичні твори (твори Л. Глібова, С. Руданського, П. Глазового) |
|
20.05 |
Кр№6 С. 73-76 |
65 |
Література рідного краю. Гумор у творчості письменників-земляків. |
1 |
25.05 |
|
66 |
Урок-підсумок. Бесіда про твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільше зацікавлення. Рекомендована література для читання влітку. |
1 |
27.05 |
|
Зошит Тематична ІІ семестр |