КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 6 КЛАСУ

Про матеріал
ІІ семестр 2019-2020 навчвльний рік. 2 години на тиждень за підручником Авраменко
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ   ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 6 КЛАСУ

6 клас

(Відповідно до  навчальної  програми: 

Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх

навчальних закладів. –  К.:  Освіта,  2013  зі  змінами,   

затвердженими  наказом   МОН  України від  07.06.2017  №804)

 

2 год на тиждень (70 годин на рік)

 

 

Форми контролю

І семестр

ІІ семестр

К-сть

К-сть

Контрольні  роботи у формі:

Всього

3

3

контрольного класного твору

1

1

виконання інших  завдань (тестів, відповідей  на запитання тощо)

2

2

Позакласне читання

2

2

Виразне читання

1

1

Література рідного краю

2

2

Розвиток  мовлення

2

у+п

2

у+п

 

ІІ семестр – 35 годин

№ п/п

 

Зміст навчального матеріалу

К-сть год

Дата

Примітка

Я І СВІТ (продовження)

31

Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного інтиму...», «Забула внучка в баби черевички...». Настрої і почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність). Образ рідної людини та важливість родинних цінностей

1

13.01

С. 78-81

32

Ірина Жиленко. «Жар-Птиця», «Підкова», «Гном у буфеті».

Поетичні роздуми про доброту, красу, людське щастя і шляхи до нього,. Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу, про те, що може врятувати сучасний світ

1

15.01

С. 82-85

33

Ігор Калинець. Талановитий український поет, автор віршів для дітей. «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим» зі збірки «Дивосвіт». Своєрідність форми його поезій. Персоніфіковані образи природних  явищ – дивовижне й незвичайне в  повсякденному житті.  Гармонія людини і природи

1

20.01

Напам’ять

1 на вибір

 

 

 

34.

Виразне й усвідомлене читання поезій

1

22.01

 

35

Емма Андієвська.  Сучасна українська письменниця і художниця. Її казки-притчі. «Казка про яян». Добро і любов до світу. Порушення питань моралі, дружби, сили слова.

 

ТЛ: притча

1

27.01

С. 111-114

Намалювати ілюстрацію до епізоду, який найбільше сподобався. Вивчити уривок.

36

РМ №3. Складання усних уявних картин образного бачення світу.

1

29.01

С.115-118

Зошит

37

«Говорюща риба». Прихований повчальний зміст творів. Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гармонії зі світом

1

 

03.02

118-120

38.

Фантастичні елементи у творах Емми Андієвської. Актуальність проблем, порушених у творах.

Підготовка до контрольної роботи.

 

05.02

 

39

Контрольна робота № 4. Я і світ (твори

С. Чернілевського, І. Жиленко, І. Калинця,

Е. Андієвської).

1

10.02

КР №4

С. 65-68

Тематична

ПРИГОДИ І РОМАНТИКА

40

Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки» (скорочено). Визнаний у світі український дитячий письменник.

1

12.02

С. 122-128

41

Пригодницький захопливий сюжет, мрія і дійсність, смішне, комічне, романтичне в його пригодницькій повісті для дітей.

ТЛ: повість, пригодницький твір.

1

17.02

С. 129-134

42

Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього.

1

19.02

С. 135-141

43

Поведінка героїв, їхні вчинки, моральний вибір у різних життєвих ситуаціях.

 

1

24.02

С. 142-147

44

«Тореадори з Васюківки». Проблеми (дружби та першого кохання) у творі.

Характеристика улюбленого героя

1

26.02

С. 149-153

Зошит

45

Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Коротко про письменника. Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом.

 

 

02.03

С. 157-166

46

Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків — головних героїв.

1

04.03

С.166-175

47

Реальні (звичайні) та пригодницькі події у повісті.

Значення романтичності, життєлюбства в житті людини.

1

11.03

С. 175-184

48

Леся Воронина — сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей.

1

16.03

С. 186-196

49

«Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».

Фантастична, романтична, багатоепізодна повість про виховання гідності та мужності.

1

18.03

С. 196-206

50

Клим Джура – рятівник світу. Еволюція Клима від боягуза до супергероя.

1

30.03

С. 206-215

Зошит

51

Роль сім'ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині.

ТЛ: сюжет, його елементи.

1

01.04

С. 216-229

52

РМ №4. Підготовка до письмового контрольного твору. Складання плану.

1

06.04

С.  69-72

53

Контрольна робота №5 (твір). Пригоди і романтика (твори В. Нестайка, Я. Стельмаха, Лесі Ворониної).

1

08.04

Кр. №5

54

Робота над помилками, допущеними в контрольній роботі.  Література рідного краю №3. Творчість дитячих письменників рідного краю.

1

13.04

 

Тематична

 

ГУМОРИСТИЧНІ ТВОРИ

55

Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Роль гумору в житті українців

1

15.04

С. 232-233

 

 

 

 

56

Леонід Глібов. «Щука». Визначний український байкар, поет.

ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль.

1

22.04

С. 239-240

 

57

«Муха і Бджола»,«Жаба і Віл». Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки.

 

1

27.04

С. 234-239

58

Степан Руданський. «Добре торгувалось». 

Співомовки С.Руданського — унікальне явище у світовому письменстві.

 

1

29.04

С. 242-244

Зошит

59

«Запорожці у короля». Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, вміння посміятися над власною безпорадністю, вміння відстояти свою гідність.

ТЛ: гумореска, співомовка.

 

1

04.05

С. 246-248

61

Павло Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль».

 

1

06.05.

С. 250-251

62

«Заморські гості», «Похвала». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і  сатиричних творів.

 

1

13.05

С. 251-252

Вивчити напам’ять: 1 гумореску (на вибір)

63

Виразне читання гуморесок. Підготовка до контрольної роботи

 

18.05

С. 254-257

64

Контрольна робота № 6. Гумористичні твори (твори Л. Глібова, С. Руданського, П. Глазового)

 

20.05

Кр№6

С. 73-76

65

Література рідного краю. Гумор у творчості письменників-земляків.

1

25.05

 

66

Урок-підсумок. Бесіда про твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільше зацікавлення.

Рекомендована література для читання влітку.

1

27.05

 

Зошит

Тематична

ІІ семестр

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ремньова Ірина
    Дякую, мені дуже сподобалось, практичне застосування, враховуючи, що я не фахівець, заощадила час
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
7 лютого 2020
Переглядів
12723
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку