Календарно-тематичне планування української мови 4 клас НУШ І семестр за програмою О.Я.Савченко Вашуленко ідручник

Про матеріал
Календарно -тематичне планування містить матеріал для І семестру з врахуванням діагностувальних робіт та уроків розвитку зв'язного мовлення
Перегляд файлу

..                                                                   Українська мова  4 клас

                       За підручником  Українська мова  4 клас, авт. М. Вашуленко, Н. Васильківська, С. Дубовик

                                        (Всього  -122 години, І семестр-4 години на тиждень- 64 години)

 

№п/п

                 Тема  уроку

Очікувані результати навчально-пізнавальної   

                       діяльності учнів

 

 Кіл-сть

   годин

Дата

 

 

Корекція

 

1.

 

Тема 1. Текст (12 год)

Основні ознаки тексту. Розпізнаю текст за його основними ознаками

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

12 год

 

 

2.

Засоби звязності тексту. Визначаю слова, які допомагають повязати речення в тексті

 

 

 

3.

Заголовок тексту. Добираю заголовки до теми і головної думки тексту

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

 

4.

Типи текстів. Розпізнаю типи текстів

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

 

 

 

5.

Будова тексту.  План. Визначаю структурні частини тексту

 

 

 

6.

Навчаюся складати план тексту, створюю тексти за планом

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

 

7.

РМ

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

 

8.

Тексти різних стилів. Медіатекст. Розрізняю тексти різних стилів

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

 

9.

Досліджую медіатексти

Організація власного навчального середовища

 

 

 

10.

Навчаюся творити медіатексти

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

 

 

 

11.

Узагальнюю знання про текст

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

 

12.

Діагностувальна робота. Діалогічне мовлення (за вибором)

 

 

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

 

 

13.

   Тема2. Речення (12 год)

Аналіз діагностувальної роботи. Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розпізнаю та будую речення різні за метою висловлювання та інтонацією

12 год

 

 

14.

РМ

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

 

15.

Звертання. Розпізнаю, виокремлюю, правильно вживаю звертання

Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

 

16.

Головні і другорядні члени речення. Розпізнаю головні і другорядні члени речення

Готовність брати відповідальність за власні рішення

 

 

 

17.

Установлюю звязок між членами речення

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

 

 

 

18.

Складаю і поширюю речення

 

 

 

19.

Однорідні члени речення. Навчаюся визначати однорідні члени речення

 

 

 

20.

Навчаюся поєднувати однорідні члени речення за допомогою інтонації, сполучників

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

 

21.

РМ

 

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

 

22.

Будую речення із залежними словами при однорідних членах

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

 

23.

Узагальнюю знання про речення

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

 

24.

Діагностувальна робота.  «Перевірка мовних знань та вмінь по темі «Текст. Речення»

 

 

 

 

25.

 

Тема 3.Слово. Значення слов(12 год)

Аналіз діагностувальної роботи.Багатозначні слова. Розпізнаю багатозначні слова, використовую їх у мовленні

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

12 год

 

 

26.

 Пряме і переносне значення слів

 

 

 

27.

Синоніми. Розпізнаю синоніми, навчаюся вживати їх у мовленні

 

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

 

28.

РМ

 

 

 

 

29.

Антоніми. Розпізнаю антоніми, навчаюся їх вживати у мовленні

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

 

 

 

30.

Фразеологізми. Розпізнаю фразеологізми, навчаюся доречно вживати їх у мовленні

 

 

 

31.

Застарілі слова. Нові слова. Розпізнаю застарілі слова

 

 

 

32.

Розпізнаю нові слова

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

 

33.

Походження слів. Досліджую походження слів

 

 

 

34.

Узагальнюю знання про слово

Організація власного навчального середовища

 

 

 

35.

РМ

 

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

 

36.

Діагностувальна робота.  Усний твір

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

 

37.

Тема4.Будова слова ( 18 год)

Аналіз діагностувальної роботи.Частина слова. Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів. Орфограми у префіксах. Визначаю закінчення слова і частини слова.

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

18 год

 

 

38.

Навчаюся утворювати нові слова і форми слів за допомогою префіксів.

 

 

 

39.

Навчаюся утворювати нові слова і форми слів за допомогою суфіксів.

 

 

 

40.

Розпізнаю і правильно пишу слова із префіксами пре, при.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

 

 

 

41.

Правильно пишу апостроф після префіксів

 

 

 

42.

РМ

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

 

43.

Розпізнаю і правильно пишу слова зі співзвучними префіксами і прийменниками.

Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей.

Готовність брати відповідальність за власні рішення

 

 

 

44.

Застосування алфавіту. Розташовую слова за алфавітом, користуюся словником.

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

 

45.

Діагностувальна робота. Письмовий переказ

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

 

46.

Аналіз діагностувальної роботи.Наголошування загальновживаних слів. Правильно наголошую загальновживані слова.

Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей.

Готовність брати відповідальність за власні рішення

 

 

 

47.

Правильно вимовляю і записую слова з ненаголошеними е, и.

 

 

 

48.

Вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

 

 

 

49.

РМ

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

 

50.

Правопис слів із сумнівними приголосними. Навчаюся писати слова із сумнівними приголосними.

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

 

51.

Подовженні мякі приголосні звуки. Правильно вимовляю і записую слова з подовженими мякими приголосними звуками.

Прийняття власних рішень.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

 

52.

Діагностувальна робота. Списування.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

 

53.

Аналіз діагностувальної роботи.Узагальнюю слова про будову слова.

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

 

 

 

54.

РМ

 

 

 

 

55.

Тема 5.Частини мови(10 год)

Навчаюся розпізнавати іменники з абстрактним значенням.

10 год

 

 

56

Навчаюся  розпізнавати рід і число іменників.

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

 

57

Відмінки іменників. Відмінювання іменників. Навчаюся визначати відмінок іменника в реченні та початкову форму іменника.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

 

 

 

58

Навчаюся змінювати іменники за числами і відмінками.

 

 

 

59

Навчаюся змінювати у процесі словозміни іменників приголосних [г],  [к], [х] перед закінченням – і на [з], [ц], [с].

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

 

60

Навчаюся змінювати у процесі словозміни іменників приголосних [г],  [к], [х] перед закінченням – і на [з], [ц], [с].

 

 

 

61

Навчаюся змінювати у процесі словозміни іменників голосний [і] на [о], [е].

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

 

62

Повторення вивченого   про іменник.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

 

 

 

63

Діагностувальна робота. Диктант.

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

 

64

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок за І семестр.

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 серпня 2023
Переглядів
787
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку