.. Українська мова 4 клас
За підручником Українська мова 4 клас, авт. М. Вашуленко, Н. Васильківська, С. Дубовик
(Всього -122 години, І семестр-4 години на тиждень- 64 години)
№п/п |
Тема уроку |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
Кіл-сть годин |
Дата
|
Корекція |
1.
|
Тема 1. Текст (12 год) Основні ознаки тексту. Розпізнаю текст за його основними ознаками |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
12 год |
|
|
2. |
Засоби звязності тексту. Визначаю слова, які допомагають повязати речення в тексті |
|
|
|
|
3. |
Заголовок тексту. Добираю заголовки до теми і головної думки тексту |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
4. |
Типи текстів. Розпізнаю типи текстів |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження |
|
|
|
5. |
Будова тексту. План. Визначаю структурні частини тексту |
|
|
|
|
6. |
Навчаюся складати план тексту, створюю тексти за планом |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання |
|
|
|
7. |
РМ |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
8. |
Тексти різних стилів. Медіатекст. Розрізняю тексти різних стилів |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
9. |
Досліджую медіатексти |
Організація власного навчального середовища |
|
|
|
10. |
Навчаюся творити медіатексти |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
|
|
|
11. |
Узагальнюю знання про текст |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
12. |
Діагностувальна робота. Діалогічне мовлення (за вибором) |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
13. |
Тема2. Речення (12 год) Аналіз діагностувальної роботи. Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розпізнаю та будую речення різні за метою висловлювання та інтонацією |
12 год |
|
|
|
14. |
РМ |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
15. |
Звертання. Розпізнаю, виокремлюю, правильно вживаю звертання |
Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
|
16. |
Головні і другорядні члени речення. Розпізнаю головні і другорядні члени речення |
Готовність брати відповідальність за власні рішення |
|
|
|
17. |
Установлюю звязок між членами речення |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
|
|
|
18. |
Складаю і поширюю речення |
|
|
|
|
19. |
Однорідні члени речення. Навчаюся визначати однорідні члени речення |
|
|
|
|
20. |
Навчаюся поєднувати однорідні члени речення за допомогою інтонації, сполучників |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
21. |
РМ
|
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
22. |
Будую речення із залежними словами при однорідних членах |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
23. |
Узагальнюю знання про речення |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
24. |
Діагностувальна робота. «Перевірка мовних знань та вмінь по темі «Текст. Речення» |
|
|
|
|
25.
|
Тема 3.Слово. Значення слов(12 год) Аналіз діагностувальної роботи.Багатозначні слова. Розпізнаю багатозначні слова, використовую їх у мовленні |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
12 год |
|
|
26. |
Пряме і переносне значення слів |
|
|
|
|
27. |
Синоніми. Розпізнаю синоніми, навчаюся вживати їх у мовленні
|
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
28. |
РМ
|
|
|
|
|
29. |
Антоніми. Розпізнаю антоніми, навчаюся їх вживати у мовленні |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
|
|
|
30. |
Фразеологізми. Розпізнаю фразеологізми, навчаюся доречно вживати їх у мовленні |
|
|
|
|
31. |
Застарілі слова. Нові слова. Розпізнаю застарілі слова |
|
|
|
|
32. |
Розпізнаю нові слова |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
33. |
Походження слів. Досліджую походження слів |
|
|
|
|
34. |
Узагальнюю знання про слово |
Організація власного навчального середовища |
|
|
|
35. |
РМ
|
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
36. |
Діагностувальна робота. Усний твір |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
37. |
Тема4.Будова слова ( 18 год) Аналіз діагностувальної роботи.Частина слова. Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів. Орфограми у префіксах. Визначаю закінчення слова і частини слова. |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
18 год |
|
|
38. |
Навчаюся утворювати нові слова і форми слів за допомогою префіксів. |
|
|
|
|
39. |
Навчаюся утворювати нові слова і форми слів за допомогою суфіксів. |
|
|
|
|
40. |
Розпізнаю і правильно пишу слова із префіксами пре, при. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
|
|
|
41. |
Правильно пишу апостроф після префіксів |
|
|
|
|
42. |
РМ |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
43. |
Розпізнаю і правильно пишу слова зі співзвучними префіксами і прийменниками. |
Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей. Готовність брати відповідальність за власні рішення |
|
|
|
44. |
Застосування алфавіту. Розташовую слова за алфавітом, користуюся словником. |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
45. |
Діагностувальна робота. Письмовий переказ |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
46. |
Аналіз діагностувальної роботи.Наголошування загальновживаних слів. Правильно наголошую загальновживані слова. |
Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей. Готовність брати відповідальність за власні рішення |
|
|
|
47. |
Правильно вимовляю і записую слова з ненаголошеними е, и. |
|
|
|
|
48. |
Вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
|
|
|
49. |
РМ |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
50. |
Правопис слів із сумнівними приголосними. Навчаюся писати слова із сумнівними приголосними. |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
51. |
Подовженні мякі приголосні звуки. Правильно вимовляю і записую слова з подовженими мякими приголосними звуками. |
Прийняття власних рішень. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
52. |
Діагностувальна робота. Списування. |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
53. |
Аналіз діагностувальної роботи.Узагальнюю слова про будову слова. |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження |
|
|
|
54. |
РМ |
|
|
|
|
55. |
Тема 5.Частини мови(10 год) Навчаюся розпізнавати іменники з абстрактним значенням. |
10 год |
|
|
|
56 |
Навчаюся розпізнавати рід і число іменників. |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
|
57 |
Відмінки іменників. Відмінювання іменників. Навчаюся визначати відмінок іменника в реченні та початкову форму іменника. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
|
|
|
58 |
Навчаюся змінювати іменники за числами і відмінками. |
|
|
|
|
59 |
Навчаюся змінювати у процесі словозміни іменників приголосних [г], [к], [х] перед закінченням – і на [з], [ц], [с]. |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
60 |
Навчаюся змінювати у процесі словозміни іменників приголосних [г], [к], [х] перед закінченням – і на [з], [ц], [с]. |
|
|
|
|
61 |
Навчаюся змінювати у процесі словозміни іменників голосний [і] на [о], [е]. |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
62 |
Повторення вивченого про іменник. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
|
|
|
63 |
Діагностувальна робота. Диктант. |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
|
64 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок за І семестр. |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
|