Календарно-тематичне планування уроків
для 10 класу на 2023-2024 н.р.
Навчальна програма з математики для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року
Підручник: Математика: (алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту) : підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти/ О.С. Істер.- Київ: Генеза,2018.
70 години (2 години на тиждень)
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 9 класу (8 год) |
|||
|
|
Числові нерівності та їх системи |
|
|
|
Квадратична функція |
|
|
|
Системи рівнянь з двома змінними |
|
|
|
Арифметична прогресія |
|
|
|
Геометрична прогресія |
|
|
|
Частота та ймовірність випадкової події |
|
|
|
Математична статистика |
|
|
|
Діагностична контрольна робота |
|
Тема 2. Функції,їхні властивості та графіки (15 год.) |
|||
Тема 2.1. Числові функції (6 год.). |
|||
|
|
Аналіз контрольної роботи . Числові функції та їх властивості. |
|
|
|
Способи задання числових функцій. Парні та непарні функції. |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота №1 «Числові функції та їх властивості» |
|
|
|
Систематизація знань, умінь і навичок. |
|
|
|
Контрольна робота №1 з теми «Числові функції» |
|
Тема 2.2. Корінь n-го степеня, степенева функція(9 год.). |
|||
|
|
Аналіз контрольної роботи .Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Самостійна робота № 2 «Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості» |
|
|
|
Степінь з раціональним показником, та його властивості |
|
|
|
Степінь з раціональним показником, та його властивості. Розв’язування вправ. |
|
|
|
Степеневі функції, їхні властивості та графіки. |
|
|
|
Степеневі функції, їхні властивості та графіки. Розв’язування вправ. |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота №3 «Степінь з раціональним показником. Степеневі функції, їхні властивості та графіки.» |
|
|
|
Контрольна робота №2 з теми «Корінь n-го степеня, степенева функція» |
|
Тема 3. Тригонометричні функції (23 год.) |
|||
Тема 3.1. Основні тригонометричні функції (9 год) |
|||
|
|
Аналіз контрольної роботи . Синус, косинус, тангенс, котангенс кута. Тригонометричні функції числового аргументу. |
|
|
|
Радіанне вимірювання кутів |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота №4 «Тригонометричні функції числового аргументу» |
|
|
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу |
|
|
|
Формули зведення |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота №5«Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу. Формули зведення» |
|
|
|
Періодичність функцій. Властивості тригонометричних функцій |
|
|
|
Графіки тригонометричних функцій |
|
|
|
Контрольна робота №3 з теми «Основні тригонометричні функції» |
|
ІІ семестр
|
|||
Тема 3.2. Тригонометричні формули та рівняння ( 14 год) |
|||
|
|
Аналіз контрольної роботи . Формули додавання для тригонометричних функцій та наслідки з них. |
|
|
|
Тригонометричні формули подвійного аргумента |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Самостійна робота №6 «Формули додавання для тригонометричних функцій. Тригонометричні формули подвійного аргумента » |
|
|
|
Перетворення суми і різниці тригонометричних функцій на добуток |
|
|
|
Перетворення добутку тригонометричних функцій на суму |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
.Самостійна робота №7 «Перетворення суми і різниці тригонометричних функцій на добуток. Перетворення добутку тригонометричних функцій на суму» |
|
|
|
Найпростіші тригонометричні рівняння. |
|
|
|
Найпростіші тригонометричні рівняння. Розв’язування вправ |
|
|
|
Найпростіші тригонометричні рівняння. Розв’язування вправ |
|
|
|
Самостійна робота №8 «Найпростіші тригонометричні рівняння.» |
|
|
|
Систематизація знань, умінь і навичок. |
|
|
|
Контрольна робота №4 з теми «Тригонометричні формули та рівняння » |
|
Тема 4. Похідна та її застосування (16 год) |
|||
|
|
Аналіз контрольної роботи . Задачі, що приводять до поняття похідної |
|
|
|
Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота №9 «Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст» |
|
|
|
Похідні елементарних функцій. Правила диференціювання. |
|
|
|
Диференціювання функцій |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №10 «Похідні елементарних функцій. Правила диференціювання.» |
|
|
|
Ознака сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції. |
|
|
|
Екстремуми функції. |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх графіків. |
|
|
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх графіків. Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
Найбільше і найменше значення функції на проміжку. |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №11 «Застосування похідної до дослідження функцій» |
|
|
|
Систематизація знань, умінь і навичок. |
|
|
|
Контрольна робота №5 з теми «Похідна та її застосування » |
|
Тема 5. Повторення навчального матеріалу (8 год) |
|||
|
|
Повторення означення, властивостей та графіків числових функцій |
|
|
|
Повторення поняття корінь n-го степеня, рифметичний корінь n-го степеня, його властивості. |
|
|
|
Повторення степінь з раціональним показником, та його властивості, степеневі функції, їхні властивості та графіки. |
|
|
|
Повторення означення та властивостей тригонометричних функцій, основних тригонометричних рівнянь |
|
|
|
Повторення поняття похідної функції. |
|
|
|
Огляд задач на застосування похідної |
|
|
|
Підсукова контрольна робота |
|
|
|
Узагальнення навчального матеріалу,вивченого за рік |
|