Календарно-тематичне планування уроків
«Алгебра» для 9 класу 2019-2020 н.р.
Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 06.06.2012р. №664, зі змінами згідно Міністерства освіти і науки України від 29.05.2015р. №585 та наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017р. №804.
70 годин (2 години на тиждень)
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
I Семестр |
|||
Тема 1. ПОВТОРЕННЯ IУЗАГАЛЬНЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРIАЛУ З КУРСУ АЛГЕБРИ 8 КЛАСУ (4 год) |
|||
|
|
Раціональні вирази |
|
|
|
Квадратні корені.Дійсні числа. |
|
|
|
Квадратні рівняння. |
|
|
|
Діагностична контрольна робота № 1 |
|
Тема 2. НЕРІВНОСТІ (15год) |
|||
Тема 2.1. Числові нерівності (8 год) |
|||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Числові нерівності. Основні властивості числових нерівностей. |
|
|
|
Основні властивості числових нерівностей. |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 1 Основні властивості числових нерівностей. |
|
|
|
Нерівності зі змінними. Лінійні нерівності з однією змінною. Числові проміжки. |
|
|
|
Розв'язування лінійних нерівностей. |
|
|
|
Розв'язування лінійних нерівностей. |
|
|
|
Систематизація знань , умінь та навичок учнівСамостійна робота № 2. Нерівності зі змінними. Лінійні нерівності з однією змінною. Числові проміжки. |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 1 «Числові нерівності » |
|
Тема 2.2. Системи лінійних нерівнгстей з однією змінною (7 год) |
|||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Рівносильні нерівності |
|
|
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв'язування |
|
|
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв'язування |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ .Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв'язування |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 3 «Лінійні нерівності однією змінною та їх системи» |
|
|
|
Систематизація знань , умінь та навичок учнів |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 2 «Нерівності» |
|
ТЕМА 3. КВАДРАТИЧНА ФНКЦІЯ (23 год) |
|||
Тема 3.1. Квадратична функція (12 год) |
|||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Функція. Властивості функції. Нулі функції |
|
|
|
Проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції. |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 4 «Функція. Властивості функції.» |
|
|
|
Найпростіші перетворення графіків функцій |
|
|
|
Найпростіші перетворення графіків функцій |
|
|
|
Найпростіші перетворення графіків функцій. . |
|
|
|
Квадратична функція, її графік і властивості |
|
|
|
Розв'язування вправ. |
|
|
|
Розв'язування вправ. |
|
|
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота № 5 « Квадратична функція, її графік і властивості» |
|
|
|
Систематизація знань , умінь та навичок учнів |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 3 « Властивості функції. Перетворення графіків функцій. Квадратична функція» |
|
II Семестр |
|||
Тема 3.2. Системи рівнянь з двома змінними( 11 год) |
|||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Квадратна нерівність. |
|
|
|
Розв’язування квадратних нерівностей |
|
|
|
Системи двох рівняння, з двома змінними. Графічний спосіб розв’язання систем рівняння з двома змінними |
|
|
|
Системи двох рівняння, з двома змінними. Розв’язуванн вправ |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі. |
|
|
|
Розв’язання текстових задач на складання системи рівнянь з двома змінними |
|
|
|
Розв’язання текстових задач на складання системи рівнянь з двома змінними |
|
|
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота № 6 «Квадратна нерівність. Системи двох рівняння, з двома змінними. Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі.» |
|
|
|
Систематизація знань , умінь та навичок учнів |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 4 «Квадратна нерівність.Розвязування систем двох рівнянь з двома невідомими та задач за допомогою систем рівнянь» |
|
Тема 4. ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ (12 год) |
|||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Числові послідовності. |
|
|
|
Арифметична прогресія. Формула n-го члена арифметичної прогресії . |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Сума перших n членів арифметичної прогресії |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота № 7 ««Числові послідовності. Арифметична прогресія,її властивості» |
|
|
|
Геометрична прогресія. Формула n-го члена геометричної прогресії |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Сума перших n членів геометричної прогресії |
|
|
|
Сума перших n членів геометричної прогресії. (Нескінченна геометрична прогресія та її сума.) |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота № 8 «Геометрична прогресія,її властивості» |
|
|
|
Систематизація знань , умінь та навичок учнів |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 5 «Числові послідовності» |
|
Тема 5. ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ (8 год) |
|||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Основні правила комбінаторики. |
|
|
|
Частота та ймовірність випадкової події. |
|
|
|
Частота та ймовірність випадкової події. |
|
|
|
Початкові відомості про статистику. |
|
|
|
Способи подання даних та їх обробки |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота № 9 «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики» |
|
|
|
Систематизація знань , умінь та навичок учнів |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 5 «Числові послідовності» |
|
Тема 6. ПОВТОРЕННЯ (6 год) |
|||
|
|
Числові нерівності .Нерівності зі змінними |
|
|
|
Розв’язування лінійних нерівностей та їх систем та квадратних нерівностей |
|
|
|
Функції, властивості функції, властивості квадратичної функції |
|
|
|
Розв’язування задач на складання системи рівнянь. |
|
|
|
Числові послідовності. Систематизація знань , умінь та навичок учнів |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
|
|
Підсумковий урок |
|