Календарно-тематичне планування уроків алгебри в 11 класі (профільний рівень) на 1 семестр складено згідно програми "Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів" (Профільний рівень)., за підручником "Алгебра 11 клас" Г.П. Бевз, В.Г. Бевз, Н.Г. Владімірова (Алгебра та початки аналізу), 2011 рік видання. Планування містить очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів зазначені у програм. Матеріал призначений для вчителів, які працюють у 11 класі (профільний рівень)
“УЗГОДЖЕНО” Заст. директора з НВР ___________________
«_____»___________ 20___ р. |
“ЗАТВЕРДЖЕНО” Директор ___________________
«_____»___________20___р. |
Розглянуто на засіданні методичного об'єднання вчителів
протокол від _________________ № _____ Голова МО _________________
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ АЛГЕБРИ В 11 КЛАСІ
(профільний рівень)
вчитель _________________________________
Складено за програмою ”НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ
для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Профільний рівень”
Підручник: Бевз Г. П., Бевз В. Г., Владимирова Н. Г. Алгебра (Алгебра и начала анализа): учеб. для 11 кл. общеобразоват. учебн. завед.: академ. уровень, профил. уровень. — К. : Освіта, 2011. — 400 с.
Виконання програм та навчальних планів |
||
Час |
Кількість годин |
|
|
за програмою |
згідно календарного планування |
Тиждень |
5 |
5 |
За І семестр |
80 |
|
За ІІ семестр |
95 |
|
Рік |
175 |
|
|
Назва теми |
Кількість годин |
Кількість контрольних робіт |
1 |
Показникова та логарифмічна функції |
36 |
2 |
2 |
Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики |
18 |
1 |
3 |
Інтеграл та його застосування |
26 |
2 |
4 |
Рівняння, нерівності та їх системи. Узагальнення та систематизація |
30 |
1 |
5 |
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу |
65 |
1 |
РАЗОМ: |
175 |
7 |
І семестр
№ з\п |
Тема, зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітки |
І. Показникова та логарифмічна функції (36 год) Учень (учениця): формулює означення показникової і логарифмічної функцій та їх властивості; формулює означення логарифма та властивості логарифмів; будує графіки показникових і логарифмічних функцій; перетворює вирази, які містять логарифми; знаходить похідні показникових, логарифмічних, степеневих функцій і застосовує їх до дослідження цих класів функцій; розв’язує показникові та логарифмічні рівняння і нерівності та їх системи, зокрема з параметрами застосовує показникову та логарифмічну функції до розв’язування прикладних задачах. |
|||
|
Повторення. Функції та їх основні властивості |
|
|
|
Повторення. Побудова графіків функцій |
|
|
|
Степінь із дійсним показником. |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
Показникова функція, її властивості і графік |
|
|
|
Застосування властивостей показникової функції. Побудова графіків функції |
|
|
|
Показникові рівняння. Метод зведення до степеня з однаковою основою. |
|
|
|
Показникові рівняння. Метод введення нової змінної |
|
|
|
Розв'язування показникових рівнянь |
|
|
|
Показникові рівняння. Функціонально-графічний метод розв'язання |
|
|
|
Показникові рівняння та їх системи |
|
|
|
Показникові нерівності. Зведення до степеня з однаковою основою |
|
|
|
Показникові нерівності. Основні методи їх розв'язування |
|
|
|
Розв'язування показникових нерівностей |
|
|
|
Похідна показникової функції |
|
|
|
Застосування похідної для дослідження показникової функції |
|
|
|
Узагальнення. Розв'язування прикладних задач |
|
|
|
Контрольна робота № 1 з теми «Показникова функція» |
|
|
|
Логарифми та їх властивості. |
|
|
|
Застосування властивостей логарифмів до розв'язування завдань |
|
|
|
Логарифмічна функція, її властивості і графік |
|
|
|
Застосування властивостей логарифмічної функції. Побудова графіків логарифмічної функції |
|
|
|
Логарифмічні рівняння. |
|
|
|
Основні методи розв'язання логарифмічних рівнянь |
|
|
|
Розв'язування логарифмічних рівнянь та їх систем. |
|
|
|
Логарифмічні нерівності. |
|
|
27 |
Основні методи розв'язання логарифмічних нерівностей |
|
|
28 |
Розв'язування логарифмічних нерівностей |
|
|
29 |
Похідна логарифмічної функції |
|
|
30 |
Застосування похідної логарифмічної функції при розв'язуванні вправ |
|
|
31 |
Показникові та логарифмічні рівняння з параметрами |
|
|
32 |
Розв'язування рівнянь з параметром |
|
|
33 |
Показникові та логарифмічні нерівності з параметрами |
|
|
34 |
Розв'язування нерівностей з параметром |
|
|
35 |
Узагальнення. Розв'язування прикладних задач |
|
|
36 |
Контрольна робота №2 з теми “Логарифмічна функція” |
|
|
ІІ. Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики (18 год) Учень (учениця): обчислює відносну частоту події; обчислює ймовірність події, користуючись її означенням і комбінаторними схемами; пояснює зміст середніх показників та характеристик вибірки; знаходить числові характеристики вибірки даних. |
|||
37 |
Елементи комбінаторики. Комбінаторні правила суми та добутку |
|
|
38 |
Розв'язування задач на застосування комбінаторних правил суми та добутку |
|
|
39 |
Перестановки та розміщення |
|
|
40 |
Комбінації |
|
|
41 |
Розв'язування комбінаторних задач |
|
|
42 |
Розв'язування задач |
|
|
43 |
Відомості про статистику. |
|
|
44 |
Вибіркові характеристики: розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення. |
|
|
45 |
Розв'язування завдань на встановлення характеристик вибірки |
|
|
46 |
Графічне подання інформації про вибірку |
|
|
47 |
Розв'язування задач |
|
|
48 |
Випадкові події та їх ймовірність |
|
|
49 |
Відносна частота подій |
|
|
50 |
Розв‘язування задач на знаходження ймовірності випадкової події |
|
|
51 |
Розв'язування задач |
|
|
52 |
Розв'язування задач |
|
|
53 |
Узагальнення. Розв'язування задач із завдань ЗНО минулих років |
|
|
54 |
Контрольна робота №3 з теми” Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики” |
|
|
ІІІ. Інтеграл та його застосування (26 год) Учень (учениця): формулює означення первісної і невизначеного інтеграла та їх основні властивості; описує поняття визначеного інтеграла; формулює властивості визначеного інтеграла; знаходить первісні та визначений інтеграл за допомогою правил знаходження первісних та перетворень; застосовує інтеграл до розв’язування прикладних задач. |
|||
55 |
Первісна та її властивості |
|
|
56 |
Первісна. Таблиця первісних. |
|
|
57 |
Невизначений інтеграл та його властивості |
|
|
58 |
Невизначений інтеграл. Таблиця інтегралів |
|
|
59 |
Розв'язування вправ на знаходження табличних інтегралів |
|
|
60 |
Правила знаходження первісних |
|
|
61 |
Знаходження первісних |
|
|
62 |
Правила знаходження невизначених інтегралів |
|
|
63 |
Обчислення невизначених інтегралів |
|
|
64 |
Розв'язування задач, які знаходяться з допомогою первісної |
|
|
65 |
Розв'язування вправ |
|
|
66 |
Узагальнення. Розв'язування задач із завдань ЗНО минулих років |
|
|
67 |
Контрольна робота №4 |
|
|
68 |
Площа криволінійної трапеції |
|
|
69 |
Знаходження площ криволінійних трапецій |
|
|
70 |
Визначений інтеграл. Формула Ньютона-Лейбніца |
|
|
71 |
Обчислення визначених інтегралів |
|
|
72 |
Обчислення площ плоских тіл |
|
|
73 |
Обчислення об‘ємів тіл |
|
|
74 |
Застосування інтеграла для розв'язання задач |
|
|
75 |
Застосування інтеграла до розв‘язування прикладних задач |
|
|
76 |
Узагальнення. Розв'язування задач із завдань ЗНО минулих років |
|
|
77 |
Контрольна робота №5 |
|
|
78 |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
79 |
Розв'язування задач і вправ |
|
|
80 |
Підсумковий урок |
|
|