Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 10 класу за підручником В.Буренко (ІІ семестр,2 год на тиждень) складено відповідно до вимог нової програми.Містить інтегровані змістові лінії.
Календарно-тематичне планування уроків для 10 класу за підручником В.М.Буренко
ІІ семестр
(2 уроки на тиждень,нова програма 2018р)
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Засоби вираження |
Мовленнєвий компонент |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Письмо
|
Аудіювання |
Читання
|
Говорін-ня |
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
|||||||||||||||||
Живопис
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Живопис. .Введення ЛО та тренування у їх вживанні. |
To start with… First of all… The main reason is.. |
Collage, intriguing, fabulous ,nicety, notion, vintage, naked |
|
|
Ex.3,p,49 |
|
Ex.2,p.48 |
Презентує та обговорює мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечена його сталого розвитку. |
Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва |
Дискутує про вплив мистецтва на емоційний стан людини |
Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю. |
Ex.11,p.52 |
|||||||||||||||||
2. |
|
Жанри живопису Розвиток умінь сприймання на слух. |
On the one hand… On the other hand… All in all… |
Tattoo,graffiу,comic portrait, landscape collage, sllustration, poster,nude, fresco |
Writing tips(note-taking) |
Ex.15,p.56 |
|
Ex.8,p.50-51 |
Ex.9,10,p.52 |
Ex.12,p.52 |
|||||||||||||||||||||
3. |
|
Мистецький центр Пінчука. Розвиток продуктивних видів мовленнєвої діяльності. |
|
Contemporary, institution ,renovation, varied |
|
|
Ex.6,p.60 |
Ex.7,p.60-61 |
Ex.8,p.61 |
Ex.13,p.62 |
|||||||||||||||||||||
4. |
|
Відомі музеї та галереї світу. Розвиток умінь читання та усної взаємодії. |
I`m sorry for my mistake… I`m sorry for being late.. |
Artifact,impressionistsculpts,portraitist, art thief,cartoonist, decorator |
|
|
|
Ex.4,p.58-59 |
Ex.1,2,p.57 |
Переказ тексту |
|||||||||||||||||||||
5. |
|
Похід до художньої галереї. Вдосконалення умінь діалогічного та монологічного мовлення. |
What do people need museums do? |
Art market, art salon,market, auction, inherit. |
|
|
|
|
Ex.12,p.62 |
|
|
|
|
Скласти розповідь про похід до музею |
|||||||||||||||||
6. |
|
Відомі художники та їхні твори. Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування. |
|
Unique,essential,unusual,devised, fascinating |
Gradable and non-gradable adjectives |
Ex.9,p.67 |
Ex.3,p.63 |
Ex.4,p.63 |
Ex.5,p.66 |
|
|
|
|
Ex.7,p.67 |
|||||||||||||||||
7. |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі. |
|
|
|
Ex.11,p.68 |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.12,p.68 |
|||||||||||||||||
Наука і технічний прогрес
|
||||||||||||||
8. |
|
Наука і технічний прогрес. Введення ЛО та тренування у їх вживанні. |
|
Workstation, computer,laptop ,notebook mainframe, |
|
|
Ex.1,p.151 |
|
|
Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем. |
|
Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій на здоров’я людини |
Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій розвитку грошових відносин |
Ex.1,p.151 |
9. |
|
Століття новітніх технологій. Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування. |
|
Scanner,printer,hard drive, CD-ROM |
|
|
Ex.3,p.153 |
|
Ex.2,p.152 |
Переказ тексту |
||||
10. |
|
Засоби масової інформації. Розвиток умінь сприймання на слух. |
|
Click a mouse,download, e-mail message |
For-and-against essay |
Ex.6,p.155 |
Ex.5,p.154 |
Ex.7,p.155 |
|
Ex.6,p.156 |
||||
11. |
|
Як новітні технології впливають на наше життя. Розвиток умінь написання повідомлень. |
How do technological advances affect our life? |
To process, highttech, to retrieve |
|
Ex.8,p.156 |
|
|
Ex.9,p.157 |
Ex.9,p.157 |
||||
.12. |
|
Відомі винахідники. Розвиток продуктивних видів мовленнєвої діяльності. |
It was sheer luck… What famous scientist do you know |
Sheer, holidaymaker, forerunner, shrub,glider |
|
|
Ex.4-5,p.158-159 |
|
|
Ex.10,p.159 |
||||
13. |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі. |
|
|
|
|
|
Ex.4,p.154 |
Ex.5,p.154 |
|
|
|
|
project |
Україна. Канада.
|
||||||||||||||
14. |
|
Канада. Розвиток умінь читання та усної взаємодії. |
What do you think of..? |
To extend, nothward, aboriginal ,permanent, settlement |
|
|
|
Ex.3,p.85 |
Ex.5,p.88 |
|
Усвідомлює роль України в міжнародних оргаізаціях |
|
Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності |
Ex.4,p.88 |
15. |
|
Канада. Адміністративний та політичний устрій. Природні ресурси. Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування. |
What’s your opinion..? |
Parliamentary government, self-governing, monarch, plurality, |
|
Ex.5,p.95 |
|
Ex.1,p.89 |
Ex.2,p.92 |
Ex.1,p.91 |
||||
16. |
|
Державні свята Канади. Розвиток продуктивних видів мовленнєвої діяльності. |
|
Civic, thanksgiving, boxing, statutory |
|
|
|
Ex.1,p.96 |
Ex.2,p.97 |
Переказ тексту |
||||
17. |
|
Україна. Адміністративний та політичний устрій. Формування інтерактивних видів мовленнєвої діяльності. |
|
Multiparty, executive, legislative, judicial |
|
|
Ex.2,p.98 |
Ex.3,p.98 |
Ex.4,p.100 |
Ex.7,p.101 |
||||
18. |
|
Природні ресурси України. Розвиток умінь сприймати на слух. |
|
Nickel, deposit, mercury |
|
|
|
Ex.8,p.107 |
Ex.9,p.107 |
Ex.10,p.107 |
||||
19. |
|
Релігійні та національні свята України. Розвиток умінь усної взаємодії. |
|
Prosperity ,token to conjure, recovery, descent, fragrant |
|
|
Ex.2,p.108 |
Ex.3,p.108 |
Ex.1,p.108 |
|
|
|
|
Ex.8,p.112 |
20. |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі. |
|
|
|
|
|
Ex.4,p.112 |
Ex.6,p.112 |
|
|
|
|
project |
Шкільне життя. Робота та професії.
|
||||||||||||||
21. |
|
Історія розвитку системи освіти в Британії. Розвиток продуктивних видів мовленнєвої діяльності. |
|
Fate, ignorance, scholar, etiquette, to leave smb. to his fate, to attach oneself |
|
Ex.7,p.116 |
x.6,p.116 |
Ex.4,p.114 |
Ex.1,p.113 |
Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії |
Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети. Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дії щодо можливості досягнення успіху у професії. |
Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії. |
Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання. Оцінює фінансові можливості сучасних професій. |
Ex.10,p.117 |
22. |
|
Освіта в Британії та Україні. Спільне та відмінне. Формування інтерактивних видів мовленнєвої діяльності. |
Sorry, what do you mean? Can you say it again, please?
|
Nursery school, primary school, secondary school, compulsory, |
|
|
Ex.5,p.120 |
Ex.9,p.117 |
Ex.3,p.118 |
Ex.4,p.119-120 |
||||
23. |
|
Система освіти в США. Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування. |
What do you think of? What’s your view..? |
St.James school, Harrow School, The University of Manchester, Cambridge |
essay |
Ex.12,p.134 |
|
Ex.8,p.128 |
Ex.9,p.131 |
Ex.14,p.134 |
||||
24. |
|
Світ професій. Розвиток умінь усної взаємодії. |
I can’t agree with you.. I’m not sure I can accept that… |
Job, to job, profession, out of a job, to make a bad/good job |
|
|
|
Ex.7,p.136 |
Ex.3,p.136 |
Ex.9,p.138 |
||||
25. |
|
Вибір професії. Розвиток умінь сприймання на слух. |
|
professions |
|
|
Ex.3,p.140 |
|
Ex.6,p.140 |
Ex.10,p.141 |
||||
26. |
|
Написання СV. Розвиток умінь написання офіційних листів. |
|
Social, interpersonal, communication, cooperative, to apply, social character, interpersonal skills |
CV |
|
|
Ex.6,p.145 |
|
|
|
|
|
To write CV |
27. |
|
Моя майбутня професія. Формування граматичних навичок. |
To start with... First of all… The main reason is… And finally… |
|
Type 0 Conditional, Type 1 Conditional, Type 2 Conditional |
Ex.11,p.149 |
|
|
Ex.12,p.150 |
|
|
|
|
cards |
28. |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex.15,p.150 |
29. |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30. |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31. |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32. |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33. |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34. |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|