Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 10 класу за підручником В.Буренко(ІІсеместр,2 год.на тиждень).

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 10 класу за підручником В.Буренко (ІІ семестр,2 год на тиждень) складено відповідно до вимог нової програми.Містить інтегровані змістові лінії.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків для 10 класу  за підручником В.М.Буренко

ІІ семестр

(2 уроки на тиждень,нова програма 2018р)

уроку

Дата

Підтема

Засоби вираження

Мовленнєвий компонент

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Письмо

 

Аудіювання

Читання

 

Говорін-ня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

 

 

Живопис

 

1.

 

Живопис.

.Введення ЛО та тренування у їх  вживанні.

To start with…

First of all…

The main reason is..

Collage,

intriguing,

fabulous

,nicety,

notion,

vintage, naked

 

 

Ex.3,p,49

 

Ex.2,p.48

Презентує та обговорює мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечена його сталого розвитку.

Висловлює власні почуття та емоції,

викликані творами мистецтва

Дискутує про вплив мистецтва на емоційний стан людини

Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю.

Ex.11,p.52

2.

 

Жанри живопису

Розвиток умінь сприймання на слух.

On the one hand…

On the other hand…

All in all…

Tattoo,graffiу,comic portrait,

landscape

collage,

sllustration,

poster,nude,

fresco

Writing tips(note-taking)

 

Ex.15,p.56

 

Ex.8,p.50-51

Ex.9,10,p.52

Ex.12,p.52

3.

 

Мистецький центр Пінчука.

Розвиток продуктивних видів мовленнєвої діяльності.

 

Contemporary,

institution

,renovation,

varied

 

 

Ex.6,p.60

Ex.7,p.60-61

Ex.8,p.61

Ex.13,p.62

4.

 

Відомі музеї та галереї світу. Розвиток умінь читання та усної взаємодії.

I`m  sorry for my mistake…

I`m sorry for being late..

Artifact,impressionistsculpts,portraitist,

art thief,cartoonist,

decorator

 

 

 

Ex.4,p.58-59

Ex.1,2,p.57

Переказ тексту

5.

 

Похід до художньої галереї. Вдосконалення умінь діалогічного та монологічного мовлення.

What do people need museums do?

Art market,

art salon,market,

auction,

inherit.

 

 

 

 

Ex.12,p.62

 

 

 

 

Скласти розповідь про похід до музею

6.

 

Відомі художники та їхні твори.   Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування.

 

Unique,essential,unusual,devised,

fascinating

Gradable and non-gradable adjectives

 

Ex.9,p.67

Ex.3,p.63

Ex.4,p.63

Ex.5,p.66

 

 

 

 

Ex.7,p.67

7.

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі.

 

 

 

Ex.11,p.68

 

 

 

 

 

 

 

Ex.12,p.68

 

 

 

 

 

 

Наука і технічний прогрес

 

 

8.

 

Наука і технічний прогрес. Введення ЛО та тренування у їх вживанні.

 

Workstation, computer,laptop

,notebook

mainframe,

 

 

Ex.1,p.151

 

 

Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем.

 

Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій на здоров’я людини

Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій розвитку грошових відносин

Ex.1,p.151

9.

 

Століття новітніх технологій. Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування.

 

Scanner,printer,hard drive, CD-ROM

 

 

Ex.3,p.153

 

Ex.2,p.152

Переказ тексту

10.

 

Засоби масової інформації. Розвиток умінь сприймання на слух.

 

Click a mouse,download,

e-mail message

For-and-against essay

Ex.6,p.155

Ex.5,p.154

Ex.7,p.155

 

Ex.6,p.156

11.

 

Як новітні технології впливають на наше життя. Розвиток умінь написання повідомлень.

How do technological advances affect our life?

To process,

highttech,

to retrieve

 

Ex.8,p.156

 

 

Ex.9,p.157

Ex.9,p.157

.12.

 

Відомі винахідники. Розвиток продуктивних видів мовленнєвої діяльності.

It was sheer luck…

What famous scientist do you know

 

Sheer,

holidaymaker,

forerunner,

shrub,glider

 

 

Ex.4-5,p.158-159

 

 

Ex.10,p.159

13.

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі.

 

 

 

 

 

Ex.4,p.154

Ex.5,p.154

 

 

 

 

project

 

 

 

 

 

Україна. Канада.

 

 

14.

 

Канада. Розвиток умінь читання та усної взаємодії.

What do you think of..?

To extend,

nothward,

aboriginal

,permanent,

settlement

 

 

 

Ex.3,p.85

Ex.5,p.88

 

Усвідомлює роль України в міжнародних оргаізаціях

 

Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності

Ex.4,p.88

15.

 

Канада. Адміністративний та політичний устрій. Природні ресурси. Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування.

What’s your opinion..?

Parliamentary government,

self-governing,

monarch,

plurality,

 

Ex.5,p.95

 

Ex.1,p.89

Ex.2,p.92

Ex.1,p.91

16.

 

Державні свята Канади. Розвиток продуктивних видів мовленнєвої діяльності.

 

Civic,

thanksgiving,

boxing,

statutory

 

 

 

Ex.1,p.96

Ex.2,p.97

Переказ тексту

17.

 

Україна. Адміністративний та політичний устрій. Формування інтерактивних видів мовленнєвої діяльності.

 

Multiparty,

executive,

legislative,

judicial

 

 

Ex.2,p.98

Ex.3,p.98

Ex.4,p.100

Ex.7,p.101

18.

 

Природні ресурси України. Розвиток умінь сприймати на слух.

 

Nickel, deposit,

mercury

 

 

 

Ex.8,p.107

Ex.9,p.107

Ex.10,p.107

19.

 

Релігійні та національні свята України. Розвиток умінь усної взаємодії.

 

Prosperity

,token

to conjure,

recovery,

descent,

fragrant

 

 

Ex.2,p.108

Ex.3,p.108

Ex.1,p.108

 

 

 

 

Ex.8,p.112

20.

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі.

 

 

 

 

 

Ex.4,p.112

Ex.6,p.112

 

 

 

 

project

 

 

 

 

 

 

 

Шкільне життя. Робота та професії.

 

 

21.

 

Історія розвитку системи освіти в Британії.

Розвиток продуктивних видів мовленнєвої діяльності.

 

Fate, ignorance,

scholar, etiquette, to leave smb.

 to his fate,

to attach oneself

 

Ex.7,p.116

x.6,p.116

Ex.4,p.114

Ex.1,p.113

Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії

Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети.

Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дії щодо можливості досягнення успіху у професії.

Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії.

Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання.

Оцінює фінансові можливості сучасних професій.

Ex.10,p.117

22.

 

Освіта в Британії та Україні. Спільне та відмінне.

Формування інтерактивних видів мовленнєвої діяльності.

Sorry, what do you mean?

Can you say it again, please?

 

Nursery school, primary school,

secondary school,

compulsory,

 

 

Ex.5,p.120

Ex.9,p.117

Ex.3,p.118

Ex.4,p.119-120

23.

 

Система освіти в США. Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування.

What do you think of?

What’s your view..?

St.James school,

Harrow School,

The University of Manchester,

Cambridge

essay

Ex.12,p.134

 

Ex.8,p.128

Ex.9,p.131

Ex.14,p.134

24.

 

Світ професій. Розвиток умінь усної взаємодії.

I can’t agree with you..

Im not sure I can accept that…

Job,

to job, profession,

out of a job,

to make a bad/good job

 

 

 

Ex.7,p.136

Ex.3,p.136

Ex.9,p.138

25.

 

Вибір професії. Розвиток умінь сприймання на слух.

 

professions

 

 

Ex.3,p.140

 

Ex.6,p.140

Ex.10,p.141

26.

 

Написання СV. Розвиток умінь написання офіційних листів.

 

Social,

interpersonal,

communication, cooperative,

to apply,

social character,

interpersonal skills

CV

 

 

Ex.6,p.145

 

 

 

 

 

To write CV

27.

 

Моя майбутня  професія. Формування граматичних навичок.

To start with...

First of all…

The main reason is…

And finally…

 

Type 0 Conditional,

Type 1 Conditional,

Type 2 Conditional

Ex.11,p.149

 

 

Ex.12,p.150

 

 

 

 

cards

28.

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.15,p.150

29.

 

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30.

 

Контроль навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31.

 

Контроль  навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32.

 

Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

33.

 

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34.

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
3.0
Загальна:
4.2
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кравченко Любов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. рапид константин
    Це ПЕРШИЙ семестр!
    Загальна:
    3.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додав(-ла)
Левицька Лілія
Додано
3 січня 2019
Переглядів
8898
Оцінка розробки
4.2 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку