Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 3 класу на І семестр (2 години на тиждень) містить також планування для дитини з ЗПР. У плануванні вказані цілі, є колонки для коригування.
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3 класу на І семестр
№ у р о к у |
Скориг |
Д а т а |
Скориг |
Підтема |
Цілі |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|||||
Лексика |
Фо нети ка |
Граматика |
Аудіюва-ння |
Говорі-ння |
Читання |
Письмо |
||||||
Тема 1. Природа і навколишнє середовище. |
||||||||||||
1 |
|
|
|
Знову до школи |
Розвивати навички усного мовлення |
Лексичний матеріал вивчений у 2 класі |
Ex.1p8 |
|
|
Ex2,3, p6-7 |
Ex4,p9 |
Ex4,p7 |
Повторення алфавіту |
||||||||||||
2 |
|
|
|
Пори року. Погода. |
Введення нових ЛО |
Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty, winter, spring, summer, autumn. |
[w] [n] [r] [o:] |
What’s the weather like today? What season is it now? It’s … |
Ex1,p10 |
Ex3,p11 |
Ex2,p10 |
Ex5,p11 |
Пори року. |
||||||||||||
3 |
|
|
|
Місяці. |
Розвивати навички читання |
Seasons, months, favourite |
[a:] [l] |
Present Simple |
|
Ex2,p12 |
Ex3,p12 |
|
Ознайомлення з новими ЛО |
||||||||||||
4 |
|
|
|
Улюблена пора року. |
Розвивати навички усного мовлення |
To play football, to run, to jump, to ski, to sledge, to make a snowman, to play snowballs, to skate |
[o:l] [k] [ei] [t] |
Modal verb: can |
Ex1,p14 |
Ex4b,p15 |
Ex2,p14 |
|
Моя улюблена пора року. |
||||||||||||
5 |
|
|
|
Погода в різні пори року. |
Розвивати навички діалогічного мовлення |
Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty
|
[w] [o:] [au] [d] |
It is… |
Ex2, p16 |
Ex3,p17 Ex4,p17
|
Ex3,p17 |
|
Затренову-вання ЛО |
||||||||||||
6 |
|
|
|
Погода в Україні та в світі. |
Розвивати навички сприйняття мови на слух |
ЛО теми |
[k] [l] [f] |
|
Ex1,p18 |
Ex2,p18 |
Ex4,p19 |
Ex2,p19 |
Погода. |
||||||||||||
7 |
|
|
|
Природа. |
Розвивати навички усного мовлення |
The sun, the moon, the stars, the sky, nature, to save, a tree, a flower, grass, mountains, a river, a lake |
[ts] [r] [v] [l] [ei] |
can |
Ex1,p20 |
Ex4,p21 |
Ex3,p21 |
Ex5, p21 |
Пори року. Погода. |
||||||||||||
Тема 2. Школа |
||||||||||||
8 |
|
|
|
Дні тижня. |
Розвивати навички читання |
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
[r] [d] [ә] [ әe] |
Present Simple |
|
Ex3,p25 |
Ex1,2,p24 |
Ex5,p25 |
Дні тижня. |
||||||||||||
9 |
|
|
|
Шкільне приладдя. |
Введення нових ЛО |
A pen, a bag, a pencil, a ruler, a rubber, a desk, a pencil-case, an exercise-book, a textbook, a diary |
[ai] [әe] [ә] |
Possessives |
|
Ex1,p26 |
Ex2,3,p26 |
|
Мої речі у портфелі |
||||||||||||
10 |
|
|
|
Розклад уроків. |
Розвивати навички усного мовлення |
Reading, Maths, Ukrainian, Art, English, Music, PE, Nature Study, Computer Study |
[i:] [ju] [z] [k] |
Present Simple |
Ex1,p28 |
Ex3,p29 |
Ex5,p29 |
|
Мої уроки |
||||||||||||
11 |
|
|
|
На уроці. |
Розвивати навички писемного мовлення |
To learn, to answer, to count, to play games, to do sums |
[ei] [k] [3:] |
Like Present Simple |
|
Ex3,p30 |
Ex2,p30 |
Ex5,p31 |
Затренову-вання ЛО |
||||||||||||
12 |
|
|
|
Класна кімната |
Розвивати граматичні навички |
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
[b] [u] |
This\that These\those |
|
Ex3,p32 |
Ex4,p32 |
Ex2,p32 |
Класна кімната |
||||||||||||
13 |
|
|
|
Кабінет англійської мови |
Введення нових ЛО |
A wall, a blackboard, a table, a desk, a floor, a window |
[әe] [o:] [w] |
There is, There are |
Ex1,p34 |
Ex2,p34 Ex3,p35 |
Ex1,p34 |
|
Мій клас. |
||||||||||||
14 |
|
|
|
Вільний час після уроків. |
Розвивати навички читання |
To do sports, to do one’s homework, to play games, to ride a bike, to skip, to watch TV, to go to the cinema / theatre, to be outdoors / indoors |
[t] [d] [ou] [ei] [ai] [au] |
Present Simple |
Ex1,p36 |
Ex1,p36 Ex4,p37 |
Ex2,p37 |
Ex3,p38 |
Вільний час після уроків. |
||||||||||||
Тема 3. Я, моя родина і друзі |
||||||||||||
15 |
|
|
|
Сімейне фото. |
Розвивати навички читання |
Parents, a mother, a father, a sister, a brother, an aunt, an uncle, a grandma, a grandfather |
[eә] [r] [ә]
|
|
|
Ex2,p42 |
Ex1,p42 |
Ex4,p43 |
Сімейне фото. |
||||||||||||
16 |
|
|
|
Моє родинне дерево. |
Розвивати навички сприйняття мови на слух |
A nephew, a niece, cousins |
[k] [ju] [i:] |
possessives |
Ex3,p45 |
Ex1,p44 |
Ex4,p45 |
Ex5,p45 |
Моя родина |
||||||||||||
17 |
|
|
|
Члени родини. |
Ознайомити з новим граматични матеріалом |
Ex1,p46 |
[аі] [t] |
numerals |
|
Ex2,p46 Ex4,p47 |
|
Ex3,p47 |
Члени родини. |
||||||||||||
18 |
|
|
|
Професії членів моєї родини. |
Введення нових ЛО |
A teacher, a doctor, a farmer, a driver, a cook, a baker, a teacher |
[d] [a:] [ә] |
Present Simple |
|
Ex3,p48 |
Ex1,p48 |
Ex5,p49 |
Професії |
||||||||||||
19 |
|
|
|
Ким бути? |
Розвивати навички читання |
A zoo-keeper, to make food, to feed, to clean. |
[z] [u:] |
|
|
Ex4,p49 |
Ex1,p48 |
Ex5,p49 |
Затренову-вання ЛО |
||||||||||||
20 |
|
|
|
Світ професій. |
Розвивати навички діалогічного мовлення |
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
[еі] [аі] [t] |
Present Simple |
Ex1, p52 |
Ex1,2,p52 |
Ex3,p53 |
Ex1, p52 |
Світ професій. |
||||||||||||
21 |
|
|
|
Моя родина та друзі. |
Розвивати граматичні навички |
pp.42 - 54 |
[ju] [i:] |
Граматичний матеріал |
|
Ex5(a), p55 |
Ex3,p54 |
Ex2,p54 |
Моя родина |
||||||||||||
Тема 4. Людина. Зовнішність. |
||||||||||||
22 |
|
|
|
Зовнішність людини. |
Введення нових ЛО |
Hair, an eye, a nose, a mouth, a lip, a head, an ear, a cheek, а face. |
[ts] [au] [i:] [f] |
This is my That is my These / Those are mу… |
|
Ex1,p56
|
Ex3,4,p57 |
Ex5,p57 |
Зовнішність людини. |
||||||||||||
23 |
|
|
|
Опис зовнішності. |
Розвивати навички усного мовлення |
Long fair hair, short dark hair, short red hair, tall, thin, slim, short, plump, straight, wavy |
[w] [l] [r] [d] |
Adjectives |
Ex1,p58 |
Ex4,p59 |
Ex3,p59 |
Ex2,p58 |
Затренову-вання ЛО |
||||||||||||
24 |
|
|
|
Опис зовнішності казкового героя. |
Розвивати навички монологічного мовлення |
A finger, a leg, a head, a shoulder, an arm, a body, hips, a hand, a knee, a toe, a foot, feet, a tooth, teeth. |
[u] [t] [әe] [h] [l] |
I have got He / She has got A foot - feet, a tooth - teeth. |
Ex1,p60 |
Ex2,p60-61 |
|
Ex3,p61 |
Опис зовнішності |
||||||||||||
25 |
|
|
|
Зовнішність моїх друзів. |
Розвивати навички читання |
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
[ei] [r] |
What does…look like? |
Ex1,p62 |
Ex2,p63 |
Ex1,p62 |
Ex3,p63 |
Зовнішність моїх друзів. |
||||||||||||
26 |
|
|
|
Зовнішність моїх батьків. |
Розвивати навички читання |
Adjectives: nice, kind, funny, happy, tall, strong, oval, round |
[ai] [i] [ou] |
What does…look like? |
|
Ex2,p65 Ex3,p65 |
Ex2,p64 |
Ex5,p65 |
Зовнішність моїх батьків. |
||||||||||||
27 |
|
|
|
Людина. Зовнішність. |
Розвивати навички читання |
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
[t] [d] |
He / She has got
|
Ex2,p66 |
Ex3,p67 |
Ex2,p66 |
Ex4,p66 |
Зовнішність. |
||||||||||||
28 |
|
|
|
Шкільне свято. |
Розвивати навички усного мовлення |
|
[eә] [r] |
|
Ex1,p68 |
Ex4,p69 |
Ex2,p69 |
Ex5,p69 |
Вправи на сприйняття мови на слух |
||||||||||||
29 |
|
|
|
Контроль письма. |
Проконтролювати рівень сформованості відповідних навичок |
|
|
|
|
|
|
Test |
30 |
|
|
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
Reading Test |
|
|
31 |
|
|
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
Auditive Test |
|
|
|
|
32 |
|
|
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
Speaking |
|
|
|
33 |
|
|
|
Урок повторення вивченого матеріалу за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок повторення вивченого матеріалу за І семестр |