Календарно–тематичне планування уроків англійської мови на ІІ семестр у 7 кл. /2 год./тиж.
7 – Г клас (Пн., Ср.) За програмою: 2 год. х 19 тижнів = 38 год. Вихідні дні: 09.03.2020 (Пн.), 20.04.2020 (Пн.), 11.05.2020 (Пн.) За журналом: 35 год. |
|||||||||||||||||||||
|
№ п/п |
Дата |
При- мітки |
Тема
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||||||||||||||||||||||||
Тема 5. Охорона здоров’я (8 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Охорона здоров'я Введення та відпрацювання нових ЛО. |
Назви мед. закла-дів, захворювань, лік. засобів |
Речення у Present Simple |
ex.6 p.110 ex.1b p.111 |
ex.1 p.108 |
Ex.3, 4 p.109 ex.1a p.111 |
WB p.59 WB p.60-61 |
Вивч. слова; WB ex.6 p.62 (6-9) |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Охорона здоров'я. Активізація лексики та формування навичок читання. |
Vocabulary box p.113
|
Past Perfect |
ex.2 p.112-113 |
Parts of the body |
ex.3, 4 p.113 ex.5 p.114 |
|
ex.6 p.114 заповнити таблицю |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Відвідування лікаря. Формування граматичних навичок. |
to break a leg, to catch a cold tummy ache, headache, earache |
Past Simple, Past Perfect |
ex.8 p.63 WB |
|
ex.7 p.114 ex.8 p.115 |
WB p 62 ex.62 |
WB ex.9 p.63 |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Піклуємось про здоров'я. Розвиток навичок письма. |
Вживання Past Perfect |
ex.3 p.117 |
|
ex.1 p.115 |
ex.2 p.117 ex.4 p.118 |
ex.1 p.115 записати відповіді |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
У лікарні. Розвиток навичок аудіювання. |
To give first aid to prescribed |
Past Perfect p.205 |
ex.5 p.118 |
“At the hospital” |
ex.6 p.118 |
ex.7 p.119 |
WB ex.10 p.64
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Візит до лікаря. Вдоск. навичок читання та монолог. мовлення. |
|
Past Perfect |
ex.5 p.120 |
|
ex.3, 4 p.120 |
WB p.65 |
ex.5 p.120 вивчити вірш |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Здоровий спосіб життя. Вдосконалення навичок письма. |
p.127 |
Past Perfect should(not) |
ex.19 p.69 WB ex.1 p.124 |
|
ex.6,7,8; p.123 ex.3-5; p.126 |
WB p. 66-68 |
ex.4 p.133 WB ex.17 p.68 |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Систематизація та узагальнення навчальних матеріалу по темі. |
p.133 |
Вживання Past Simple, Past Perfect |
ex.2 p.125 ex.5a p.127 ex.1 p.132 |
ex.1 p.132 |
ex.3 p.133 ex. 4 p.133 |
ex.1 p.125 ex.2 p.133 |
Повторити лексику |
||||||||||||||||||||||||
Тема 6. Кіно і театр (8 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Кіно і театр Жанри фільмів. Введення та відпрацювання нових ЛО по темі. |
Кінотеатр, театр. Жанри. |
Вживання прикметників у реченні |
ex.2 p.139 |
ex.6 p.139 |
ex.1 p.138 ex.3, 5, 7 p.139 |
WB p.72 |
Вивч. слова; WB ex.3,4 p.73 |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Популярні фільми. Формування навичок аудіювання. |
p.139 Vocabulary box |
|
|
|
ex.1, 2 p.140 |
|
ex.5 p.142; *скл. список “My Top10 Films” |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Світ кіно. Розвиток навичок читання. |
p. 142 Vocabulary box |
Вживання прикметників |
ex.4 p.141 |
ex.3,4; p. 141 ex.6 p.142 |
ex.7 p.142 |
WB ex.5-7 p.73-74 |
ex.1 p.142; *повідомл. по темі |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Мій улюблений фільм. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
p. 145 Vocabulary box |
Питальні слова |
ex.1 p.142 WBex.11p.76 |
|
ex.3 p.144 |
WB ex.2 p.147 |
ex.3 p.147; розп. про фільм |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Похід до театру. Елементи інтер’єру театру. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
p.149 Vocabulary box |
Типи питальних речень |
ex.1 p.148 |
ex.1 p.148 |
ex.1 p.149 ex.3 p.149 |
WB ex.12, 13 p.77 |
готув. слова до диктанту; WB ex.14p.77-78 |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Найкраща вистава, що я бачив. Вдосконалення граматичних навичок та навичок письма. |
ЛО теми |
Present Simple, Past Simple |
ex.19, 20 p.81-82 WB |
|
|
WB p.80-81 |
WB ex.21 p.83; пис. розпов. по темі |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Сучасний кінематограф. Вдоск. навичок читання та говоріння. |
ЛО теми |
Типи пит. речень |
ex.5a p.174 |
|
ex.5b, 6 p.175 |
ex.7 p.175
|
ex.10 p.176; скл. 6 спец. запит. |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Систематизація та узагальнення матеріалу по темі. |
|
|
|
ex.9 p.176 |
ex. 8 p.175 |
|
ex.9 p.176; робота в словнику |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Тема 7. Україна (7 годин) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Україна Введення та відпрацювання нових ЛО по темі. |
p. 153 |
Структура пит. речень |
ex.1 p.153 ex.3 p.154 |
|
ex.4 p.154 |
WB p.84 |
Вивч. слова; ex.1 p.153 (вивч.) |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Пам’ятки культури та історії України. Форм навичок читання. |
p.156 Vocabulary box |
Артикль з власн. назвами |
ex.1 p.155-157 |
ex.1 p.155-157 |
ex.2. p.157 |
WB p.85-86 |
WB ex.3 p.86
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Київ — столиця України. Формування грамат. навичок. |
A cave, to be buried, a patron saint |
|
ex.3 p.158-160 |
Video “Top 10 of Kyiv” |
ex.6 p.161 |
ex.5 p.161 |
ex.4 p.161; список “Top 10 of Kyiv” |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Визначні місця Києва. Розвиток навичок аудіювання. |
|
Типи пит. речень |
|
ex.1a, b p.162 |
ex.2 p.163 |
ex.2 p.163 |
Скласти питання до тексту |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Моє рідне місто. Вдосконалення навичок діалогічного мовлення та читання. |
|
to be going to |
p.164 Do you know? ex.1a p.165 |
ex.3 p.163 |
ex.4 p.164 |
WB p.89-90 |
WB p. 90; Презентація про своє рідне місто |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Подорожуй світом. Вдосконалення навичок читання та монологічного мовлення. |
ЛО попередніх уроків |
Past Simple. Past Cont. Past Perfect |
ex.3 p.166 ex.7 p.88 WB |
|
ex.2 p.165 |
ex.1b p.165 |
ex.4 p.166; *повідомл. про столиці |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Систематизація та узагальнен-ня матеріалу по темі. |
p.167 Vocabulary Box |
Типи пит. речень |
ex.2a p.167 |
“Top 10 attractions of London |
ex.1 p.167 ex.3 p.167 |
ex.3a p.167 |
WB ex.10 p.92; робота в словнику |
||||||||||||||||||||||||
Тема 8. Велика Британія (7 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Велика Британія Введення нових ЛО по темі та формування навичок читання. |
Tower Bridge Paton Bridge Brooklyn Br. Golden Gate |
Past Simple, Past Contin., Past Perfect |
ex.4a p.168 ex.7a p.169-170 |
|
ex.4b p.169 ex.5, 6 p.169 ex.7b p.170 ex.8 p.171 |
WB p.93 WB p.98-99 |
Вивч. слова; *повідомл. про один із мостів |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Великі міста та визначні місця Великої Британії. Формування навичок аудіювання. |
ЛО до тексту |
|
Текст “The biggest cities” |
|
|
|
WB ex.18 p.100 |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Лондон — столиця Британії. Розвиток граматичних навичок. |
ЛО теми повторити |
Вжив. артикля з власними назвами |
ex.1 p.171 |
|
ex.2 p.171 |
|
ex.2 p.171; *постер
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Основні пам’ятки історії та культури Лондона. Розвиток навичок говоріння. |
ЛО теми повторити |
to be going to |
ex.3 p.173 |
ex.2 p.172 ex.3 p. 173 |
ex.4a p.173 |
ex.1 p.172 |
ex.4b p.173; *повідомл. по темі |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Відомі люди. Вільям Шекспір. Вдосконал. навичок діалогічного мовлення та читання. |
ЛО теми повторити |
Past Continuous. Past Perfect |
ex.11 p.177-178 |
|
ex.12 p.178 |
WB p.94-96 |
напис. 5 фактів з життя В. Шекспіра |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Маршрут подорожі Великою Британією. Вдосконален. навичок аудіювання та монол. мовлення. |
to scream a thief a tragedy |
Past Simple. Past Cont. Past Perfect |
ex.1 p.179 Ex.2 p.180 |
Ex.2 p.180 |
ex.4,5 p.182 ex.6 p.182 |
|
ex.6b p.182 (переказув.) |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Систематизація та узагальнен-ня матеріалу по темі. |
ЛО теми повторити |
|
|
Around the World |
|
|
повт. лексику, робота в словнику |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Контроль навичок аудіювання |
повт. лекс. та грамат. матеріал |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Контроль навичок читання |
повт. структуру листа, твору |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Контроль навичок письма |
підготув. розповідь по темі |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Контроль навичок говоріння |
повторення грамат. структур |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Аналіз контрольних робіт. Підсумковий урок за рік |
повторення |
||||||||||||||||||||||||||||||