Календарно - тематичне планування уроків англійської мови на ІІ семестр у 8-му класі / 3 год./тижд.
Планування складено за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних
закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи, Київ, 2017р.
Карпюк О.Д., English (Year 8) (Англійська мова (8-й рік навчання)): підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2016.
Карпюк О.Д., Робочий зошит з англійської мови для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Тернопіль: Лібра Терра, 2016.
8 – Д клас (ПН., СР., ПТ.) Вихідні дні: 01.05.2019 (СР.) 09.05.2019 (ПТ.) | 8 – Є клас (ПН., ВТ., ПТ.) Вихідний день: 09.05.2019 (ПТ.) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
№ п/п | Дата | При-мітка | Сфера спілкування | Мовленнєві зразки | Лексичний матеріал | Граматичний матеріал | Аудіювання | Говоріння | Читання | Письмо | Домашнє завдання | |||||||||||||
8-Д | 8-Є | |||||||||||||||||||||||
Шкільне життя ( 15 годин) | ||||||||||||||||||||||||
| 14/01 | 14/01 | Шкільне життя. Введення ЛО та формування лексичн. навичок. | A university, to decide, to improve, to memorize; to cheer smb up | ex.2, 3, 4, pp.62-63 | ex.3, p.63 | ex., p.62; вивчити слова | |||||||||||||||||
| 16/01 | 15/01 | Характеристика школи. Активізація лексики в мовленні та на письмі. | ex.4, p.63 | ex.1, p.62; ex.5, p.63 | WB ex.1-3, pp.36-37, | ||||||||||||||||||
| 18/01 | 18/01 | Шкільні справи. Формування навичок говоріння. | ex. 1, 2, pp.64-65 | WB ex.4-6, pp.36-37, | |||||||||||||||||||
| 21/01 | 21/01 | Модальні дієслова should, may / might. Формування граматичних навичок. | Grammar | Modal Verbs: should, may / might | ex. 3-6, pp.65-67 | ex.7, p.67(вибр відп.); ex.4, 5, pp.70-71 | |||||||||||||||||
| 23/01 | 22/01 | Типи шкіл. Школи в Україні та за кордоном. Формування навичок читання та перекладу. | primary, secondary, typical; to take an exam | ex.8, p.73 (вис. рів.) | |||||||||||||||||||
| 25/01 | 25/01 | Школи Великобританії. Розвиток навичок читання. | Reading& Vocabulary | an education, a technology, national, | ex.1, p.68 ex.6, p.71 | ex. 1a, p.68; ex.3, p.70 | ex.2,3, p.70 ex.7, p.73 | WB ex.8,9, pp.40-41 | |||||||||||||||
| 28/01 | 28/01 | Назви навчальних кімнат та шкільного обладнання. Активізація додаткової лексики. Розвиток навичок говоріння. | Speaking | ex.1a, p.73 ex.7, p.77; | ex.2-5, pp.74-75; ex.6, p.76 | WB ex.10, p.42 | ex. 1, 2, p.77 ex. 3, p.78 (вис. рів.) | ||||||||||||||||
| 30/01 | 29/01 | Особистість учня та учителя, їхні риси характеру. Розвиток навичок говоріння. | Vocabulary | responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm | ex. 1,2b, p.79 | WB ex. 11, 12, pp.42-43 ex. 2a-4, pp.79-80 | WB ex. 1, 2, pp.45-46, ex.3, p.80 (заверш. Реч. | ||||||||||||||||
| 01/02 | 01/02 | Шк предмети та вчителі, що їх викладають. Розвиток навичок читання. | Reading | ex.3, p.81 ; ex.5, p.83 | ex.1-3a, p.80-81 ; ex. 6, p.84 | ex.4, p.83 | WB ex. 3-6, pp. 46-47,ex.4,5, p.67 (усно); | ||||||||||||||||
| 04/02 | 04/02 | Мій улюблений учитель. Розвиток навичок аудіювання. | Listening | ex. 2, 3, , p.88 ex.5, p.89 | ex. 1, p.87 ex.8, p.90 | ex. 7, p.89 | ex. 4, p.88 ex.6, p.89 ; WB ex.7, p.48 | WB ex.8, p.49, ex.2, p.92 (відпов.на пит); | |||||||||||||||
| 06/02 | 05/02 | Що ми робили на уроках? Минулий тривалий час. Вдосконалення граматич-них навичок. | Grammar | Past Continuous Tense | ex. 1, p.84 | ex. 2-4, pp.85-86 | WB ex.7, p.48, ex. 5-6, pp.86-87 (усно) | ||||||||||||||||
| 08/02 | 08/02 | Стосунки та правила поведінки у школі. Розвиток навичок говоріння та письма. | Speaking | ex.4, p.94 | ex.3, p.93; ex.5, p.94 ex.9, p.96 | ex.1,2, pp.91-92 ex6, 7, p.95; ex.8, p.96. | ex.5b, p.95 | ex. 1, p.97 ex.10, p.97 (вис. рів.) WB ex.9, p.51 | |||||||||||||||
| 11/02 | 11/02 | Час для читання. Робота над текстами. Вдосконалення навичок літературного перекладу. | Pages 4 Readers | a penalty, to bomb, to scold, strict, terrible, to depend on/upon, instead (of) | ex.1, p.106 | ex.1, p.106 | ex.3, 4, p.109 | ex.2, 5, p.108-109 (переказ.); Підготув. проект по темі. | |||||||||||||||
| 13/02 | 12/02 | Виконання та презентація проектів по темі. Систе-матизація знань, умінь та навичок по темі. | Look Back | ex.3a, p.98 ex.5a, p.100; | ex.3b, p.99; ex.4, p.100 | ex.1, 2, p.98 |
| ||||||||||||||||
| 15/02 | 15/02 | Узагальнення вивченого матеріалу по темі. | Робота в словниках | ||||||||||||||||||||
Засоби масової інформації (11 годин) | ||||||||||||||||||||||||
| 18/02 | 18/02 | Засоби масової інформа-ції та періодичні видання. Введення ЛО та форму-вання лексичн. навичок. | Vocabulary | a compositor, a correspondent, a machine,, to deliver, to print; means of communication | ex.1b, p.182 | ex.1a, p.182; ex.5b, p.184 | ex.2-5a, pp.183-184 | WB ex.1, 2, pp.81-82; ex.2, p.185; | |||||||||||||||
| 20/02 | 19/02 | Газети та журнали в Україні. Формування навичок читання. | Reading | a journalist, an official, a periodical, press, society, a trade, to appeal, to guarantee; to increase; to subscribe to (periodicals) | ex.2, 3, p.185 | ex.1, p.185; ex.4,5, pp.187-188 | ex.6, p.188; WB ex.3, 4, pp.82-83 | ||||||||||||||||
| 22/02 | 22/02 | Британські засоби масової інформації. Формування навичок аудіювання. | Listening | finance, an item, a heading, quality, to cater, to cover; to catch the eye; to provide material about (smth); to succeed in doing smth | ex.1, p.189 | ex. 3, 4a, p.190 | ex.4b, 5, p.191 | ex.2, p.189 | WB ex.5, 6, p.84 | ||||||||||||||
| 25/02 | 25/02 | Мас медіа в сучасному світі. Видо-часові форми англ мови. Формування граматичних навичок. | Grammar | Mixed Tenses | ex.1-5, pp.191-195 | WB ex.7, p.85, ex. 6,7, pp.195 | |||||||||||||||||
| 27/02 | 26/02 | Улюблені засоби масової інформації. Розвиток навичок говоріння та письма. | Speaking | ex. 3a, p.195 | ex. 1, 2, p.194; | WB ex. 8b, p.85 | ex.5,6, p.193 (усно) | ||||||||||||||||
| 01/03 | 01/03 | У газетному кіоску. Розвиток навичок діалогічного мовлення. | ex. 3b,c, p.195; | WB ex.8а,p.85; Написати та вивчити діалог. | |||||||||||||||||||
| 04/03 | 04/03 | Інтернет: за і проти. Вдосконалення навичок письмового мовлення. | ex. 4, p.196 | Твір по темі. | |||||||||||||||||||
| 06/03 | 05/03 | Правила спілкування в мережі інтернет. Вдосконалення навичок монологічного мовлення. | ex.1b, 2, p.199 | Написати поради. | |||||||||||||||||||
| 11/03 | 11/03 | Час для читання. Вдосконалення навичок читання та склад плану. | Writing | ex.1a, p.199 | ex. 5, 6, 7b, p.197 | WB ex. 10-12, pp.89-90 | |||||||||||||||||
| 13/03 | 12/03 | Виконання проектів по темі. Систематизація знань, умінь та навичок по темі. | Підготув. інтерв'ю по темі | ||||||||||||||||||||
| 15/03 | 15/03 | Узагальнення вивченого матеріалу по темі. | Робота в словниках | ||||||||||||||||||||
Великобританія (9 годин) | ||||||||||||||||||||||||
| 18/03 | 18/03 | Англомовні країни на карті світу. Введення ЛО та формування лексичн. навичок. | Vocabulary | ex. 1, p.200 | ex.-53, pp.201-202 | WB ex.1-3, p.92; | |||||||||||||||||
| 20/03 | 19/03 | Артикль з географічними назвами. Формування граматичних навичок. | Countries and continents | Definite article with geographical names | ex. 2, p.200 | ex.2, p.200 (знайти прав. відповідь) | |||||||||||||||||
| 22/03 | 22/03 | Географічне положення та клімат Великобританії. Активізація лексики по темі. Робота з картою. | Reading | ex. 4, p.205 ex. 8b, p.208 | ex. 3, p.205 | ex.5, p.202;WB ex. 3-6, pp. 93-94 | |||||||||||||||||
| 01/04 | 01/04 | Міста Великобританії. Формування навичок аудіювання та говоріння. | Listening | ex. 2, p.205 | ex. 1, p.203 | WB ex. 7-9, p.96; ex.6, 7, pp.210 | |||||||||||||||||
| 03/04 | 02/04 | Населення та національ-ності Великобританії. Розвиток навичок аудіювання та письма. | Listening | ex. 6a, p.206; ex. 7, p.207 | ex. 5, p.205 ex.1, p.208 | ex. 6b, p.206; ex. 8a, p.208 | ex.7, 8, p.210; | ||||||||||||||||
| 05/04 | 05/04 | Визначні пам'ятки Сполученого Королівства. Пасивн. стан. Вдосконале-ння граматичних навичок. | Grammar | to be situated; to be washed | Present Perfect Passive | ex.9, p.211 | ex.2-8, pp.209-211 | ex.9, pp. 211 (вис. рів.) | |||||||||||||||
| 08/04 | 08/04 | Домашнє читання. Вдосконаленняк навичок переказу. | Переказ тексту. Підготув матеріал для проекту по темі. | ||||||||||||||||||||
| 10/04 | 09/04 | Виконання та презен-тація проектів по темі. Систематизація знань, умінь та навичок по темі. | Reading | a climate, a compass, an island, a strait, a zero, mild, to occupy, to separate, to surround; | ex.2a, p.220 | ex.1,2, p.212 | ex.1, 2b, pp.220-221 | ex.3, p.214 | WB ex.11, 12, pp.97-98 ex.2, p.212 переказ. | ||||||||||||||
| 12/04 | 12/04 | Узагальнення вивченого матеріалу по темі. | ex.2a, p.220 | WB ex. 16, pp.100 | WB ex. 14, 15, pp.99-100; ро-бота в словниках. | ||||||||||||||||||
Україна (10/11 годин) | ||||||||||||||||||||||||
| 15/04 | 15/04 | Географічне положення України. Введення ЛО та формування лексичн. навичок. | Names of the countries and rivers; nationalities; | ex. 4,p.214 | ex. 6, p.216 | ex.5, p.216 | WB ex.17,18, p.101; вивч .сл.; ex.4, p.214, | ||||||||||||||||
| 17/04 | 16/04 | Клімат України. Форму-вання навичок читання. | square kilometre | ex.8, p.218 | ex. 7, p.216 | WB ex.19, p.103; | ex.5,6, p.216 (усно) | ||||||||||||||||
| 19/04 | 29/04 | Населення та етногра-фічні групи на території Країни. Формування навичок аудіювання. | ex.9, p.220 | Підготув повідомлення по темі. | |||||||||||||||||||
| 22/04 | 22/04 | Враження від подорожей країною. Розвиток навичок говоріння. | ex.1,2, p.223 | ex.2b, p.224 | ex.4, p.222 (усно); | ||||||||||||||||||
| 24/04 | 23/04 | Маршрут огляду містами України. Розвиток навичок аудіювання. | ex.2, 3, p.225; | ex.3, p.224 (переказ) | |||||||||||||||||||
| 26/04 | 26/04 | Листівка другу. Вдоскона-лення навичок письма. | a penalty, a mind, a venture, mysterious, upset, to venture; to make a living | ex.1, 4a, p.225 | ex.4b,5, pp.226-227 | ex.6 (п.),7 (у), p.227 | |||||||||||||||||
| 29/04 | 29/04 | Україна та Великобри-танія. Вдосконалення діалогічного мовлення. | ex.8, p.228;ex.13, p.230 | ex.10-12, p.229 | ex.9, p.22; ex. 14, 15, p.2318 | ex. 16, p.232 Підготув. додатк. інформ. | |||||||||||||||||
| 03/05 | 30/04 | Домашнє читання. Робота над запитаннями по тексту. | ex.1, p.233 | Відповіді на запитання., | |||||||||||||||||||
| _____________________ | 03/05 | Виконання та презен-тація проектів по темі. | ex.9, pp. 231 (вис. рів.) | ||||||||||||||||||||
| 06/05 | 06/05 | Систематизація та удосконалення знань, умінь та навичок по темі. | ex.2-5, p.236 | ex. 6, p.237 (напис. статтю) | |||||||||||||||||||
| 08/05 | 07/05 | Підготовка до контро-льних робіт.Узагальнення вивченого матеріалу. | ex.1b, p.233 | ||||||||||||||||||||
| 10/05 | 10/05 | Контроль навичок аудіювання по темі «Шкільне життя». | |||||||||||||||||||||
| 13/05 | 13/05 | Контроль навичок читання по темі «Засоби масової інформації» | |||||||||||||||||||||
| 15/05 | 14/05 | Контроль навичок письма по темам: «Великобританія», «Україна». (на вибір) | |||||||||||||||||||||
| 17/05 | 17/05 | Контроль навичок говоріння по темам «Шкільне життя», «ЗМІ», «Великобританія», «Україна». (на вибір) | |||||||||||||||||||||
| 20/05 | 20/05 | Аналіз контрольних робіт. | |||||||||||||||||||||
| 22/05 | 21/05 | Вивчення країнознавчого матеріалу. Перегляд відео англ. мовою. | |||||||||||||||||||||
| 24/05 | 24/05 | Підсумковий урок за рік. | |||||||||||||||||||||
Календарно - тематичне планування уроків англійської мови на ІІ семестр у 8-му класі / 3 год./тижд.
Планування складено за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних
закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи, Київ, 2017р.
8 – Д клас (ПН., СР., ПТ.) Вихідні дні: 01.05.2019 (СР.) 09.05.2019 (ПТ.) |
8 – Є клас (ПН., ВТ., ПТ.) Вихідний день: 09.05.2019 (ПТ.) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
№ п/п |
Дата |
При-мітка |
Сфера спілкування |
Мовленнєві зразки |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||||||||||||
8-Д |
8-Є |
|||||||||||||||||||||||
Шкільне життя ( 15 годин) |
||||||||||||||||||||||||
|
14/01 |
14/01 |
Шкільне життя. Введення ЛО та формування лексичн. навичок. |
|
A university, to decide, to improve, to memorize; to cheer smb up |
|
ex.2, 3, 4, pp.62-63 |
|
|
ex.3, p.63 |
ex., p.62; вивчити слова |
|||||||||||||
|
16/01 |
15/01 |
Характеристика школи. Активізація лексики в мовленні та на письмі. |
|
|
|
|
ex.4, p.63 |
ex.1, p.62; ex.5, p.63 |
|
WB ex.1-3, pp.36-37, |
|||||||||||||
|
18/01 |
18/01 |
Шкільні справи. Формування навичок говоріння. |
|
|
|
|
|
|
ex. 1, 2, pp.64-65 |
WB ex.4-6, pp.36-37,
|
|||||||||||||
|
21/01 |
21/01 |
Модальні дієслова should, may / might. Формування граматичних навичок. |
Grammar |
|
Modal Verbs: should, may / might |
|
|
|
ex. 3-6, pp.65-67 |
ex.7, p.67(вибр відп.); ex.4, 5, pp.70-71 |
|||||||||||||
|
23/01 |
22/01 |
Типи шкіл. Школи в Україні та за кордоном. Формування навичок читання та перекладу. |
|
primary, secondary, typical; to take an exam |
|
|
|
|
|
ex.8, p.73 (вис. рів.) |
|||||||||||||
|
25/01 |
25/01 |
Школи Великобританії. Розвиток навичок читання. |
Reading& Vocabulary |
an education, a technology, national, |
|
|
ex.1, p.68 ex.6, p.71 |
ex. 1a, p.68; ex.3, p.70 |
ex.2,3, p.70 ex.7, p.73 |
WB ex.8,9, pp.40-41 |
|||||||||||||
|
28/01 |
28/01 |
Назви навчальних кімнат та шкільного обладнання. Активізація додаткової лексики. Розвиток навичок говоріння. |
Speaking |
|
|
|
ex.1a, p.73 ex.7, p.77; |
ex.2-5, pp.74-75; ex.6, p.76
|
WB ex.10, p.42 |
ex. 1, 2, p.77 ex. 3, p.78 (вис. рів.) |
|||||||||||||
|
30/01 |
29/01 |
Особистість учня та учителя, їхні риси характеру. Розвиток навичок говоріння. |
Vocabulary |
responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm |
|
|
|
ex. 1,2b, p.79 |
WB ex. 11, 12, pp.42-43 ex. 2a-4, pp.79-80 |
WB ex. 1, 2, pp.45-46, ex.3, p.80 (заверш. Реч. |
|||||||||||||
|
01/02 |
01/02 |
Шк предмети та вчителі, що їх викладають. Розвиток навичок читання. |
Reading |
|
|
|
ex.3, p.81 ; ex.5, p.83 |
ex.1-3a, p.80-81 ; ex. 6, p.84 |
ex.4, p.83 |
WB ex. 3-6, pp. 46-47,ex.4,5, p.67 (усно); |
|||||||||||||
|
04/02 |
04/02 |
Мій улюблений учитель. Розвиток навичок аудіювання. |
Listening |
|
|
ex. 2, 3, , p.88 ex.5, p.89 |
ex. 1, p.87 ex.8, p.90 |
ex. 7, p.89 |
ex. 4, p.88 ex.6, p.89 ; WB ex.7, p.48 |
WB ex.8, p.49, ex.2, p.92 (відпов.на пит); |
|||||||||||||
|
06/02 |
05/02 |
Що ми робили на уроках? Минулий тривалий час. Вдосконалення граматич-них навичок. |
Grammar |
|
Past Continuous Tense |
|
ex. 1, p.84 |
|
ex. 2-4, pp.85-86 |
WB ex.7, p.48, ex. 5-6, pp.86-87 (усно) |
|||||||||||||
|
08/02 |
08/02 |
Стосунки та правила поведінки у школі. Розвиток навичок говоріння та письма. |
Speaking |
|
|
ex.4, p.94 |
ex.3, p.93; ex.5, p.94 ex.9, p.96 |
ex.1,2, pp.91-92 ex6, 7, p.95; ex.8, p.96. |
ex.5b, p.95
|
ex. 1, p.97 ex.10, p.97 (вис. рів.) WB ex.9, p.51 |
|||||||||||||
|
11/02 |
11/02 |
Час для читання. Робота над текстами. Вдосконалення навичок літературного перекладу. |
Pages 4 Readers |
a penalty, to bomb, to scold, strict, terrible, to depend on/upon, instead (of) |
|
ex.1, p.106 |
ex.1, p.106 |
ex.3, 4, p.109 |
|
ex.2, 5, p.108-109 (переказ.); Підготув. проект по темі. |
|||||||||||||
|
13/02 |
12/02 |
Виконання та презентація проектів по темі. Систе-матизація знань, умінь та навичок по темі. |
Look Back |
|
|
ex.3a, p.98 ex.5a, p.100; |
ex.3b, p.99; ex.4, p.100 |
ex.1, 2, p.98 |
|
WB ex.10, p.51, підг. дод. інф |
|||||||||||||
|
15/02 |
15/02 |
Узагальнення вивченого матеріалу по темі. |
|
|
|
|
|
|
|
Робота в словниках |
|||||||||||||
Засоби масової інформації (11 годин) |
||||||||||||||||||||||||
|
18/02 |
18/02 |
Засоби масової інформа-ції та періодичні видання. Введення ЛО та форму-вання лексичн. навичок. |
Vocabulary |
a compositor, a correspondent, a machine,, to deliver, to print; means of communication |
|
|
ex.1b, p.182 |
ex.1a, p.182; ex.5b, p.184 |
ex.2-5a, pp.183-184 |
WB ex.1, 2, pp.81-82; ex.2, p.185;
|
|||||||||||||
|
20/02 |
19/02 |
Газети та журнали в Україні. Формування навичок читання. |
Reading |
a journalist, an official, a periodical, press, society, a trade, to appeal, to guarantee; to increase; to subscribe to (periodicals) |
|
|
ex.2, 3, p.185 |
ex.1, p.185; ex.4,5, pp.187-188 |
|
ex.6, p.188; WB ex.3, 4, pp.82-83 |
|||||||||||||
|
22/02 |
22/02 |
Британські засоби масової інформації. Формування навичок аудіювання. |
Listening |
finance, an item, a heading, quality, to cater, to cover; to catch the eye; to provide material about (smth); to succeed in doing smth |
|
ex.1, p.189 |
ex. 3, 4a, p.190 |
ex.4b, 5, p.191 |
ex.2, p.189 |
WB ex.5, 6, p.84 |
|||||||||||||
|
25/02 |
25/02 |
Мас медіа в сучасному світі. Видо-часові форми англ мови. Формування граматичних навичок. |
Grammar |
Mixed Tenses |
|
|
|
ex.1-5, pp.191-195 |
WB ex.7, p.85, ex. 6,7, pp.195 |
||||||||||||||
|
27/02 |
26/02 |
Улюблені засоби масової інформації. Розвиток навичок говоріння та письма. |
Speaking |
|
|
|
ex. 3a, p.195 |
ex. 1, 2, p.194; |
WB ex. 8b, p.85 |
ex.5,6, p.193 (усно)
|
|||||||||||||
|
01/03 |
01/03 |
У газетному кіоску. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
|
|
|
|
ex. 3b,c, p.195; |
|
WB ex.8а,p.85; Написати та вивчити діалог. |
|||||||||||||
|
04/03 |
04/03 |
Інтернет: за і проти. Вдосконалення навичок письмового мовлення. |
|
|
|
|
|
ex. 4, p.196 |
|
Твір по темі. |
|||||||||||||
|
06/03 |
05/03 |
Правила спілкування в мережі інтернет. Вдосконалення навичок монологічного мовлення. |
|
|
|
|
|
|
ex.1b, 2, p.199 |
Написати поради. |
|||||||||||||
|
11/03 |
11/03 |
Час для читання. Вдосконалення навичок читання та склад плану. |
Writing |
|
|
|
ex.1a, p.199 |
ex. 5, 6, 7b, p.197 |
|
WB ex. 10-12, pp.89-90 |
|||||||||||||
|
13/03 |
12/03 |
Виконання проектів по темі. Систематизація знань, умінь та навичок по темі. |
|
|
|
|
|
|
|
Підготув. інтерв’ю по темі |
|
||||||||||||
|
15/03 |
15/03 |
Узагальнення вивченого матеріалу по темі. |
|
|
|
|
|
|
|
Робота в словниках |
|||||||||||||
Великобританія (9 годин) |
||||||||||||||||||||||||
|
18/03 |
18/03 |
Англомовні країни на карті світу. Введення ЛО та формування лексичн. навичок. |
Vocabulary |
|
|
|
ex. 1, p.200 |
|
ex.-53, pp.201-202 |
WB ex.1-3, p.92; |
|||||||||||||
|
20/03 |
19/03 |
Артикль з географічними назвами. Формування граматичних навичок. |
|
Countries and continents |
Definite article with geographical names |
|
|
ex. 2, p.200 |
|
ex.2, p.200 (знайти прав. відповідь) |
|||||||||||||
|
22/03 |
22/03 |
Географічне положення та клімат Великобританії. Активізація лексики по темі. Робота з картою. |
Reading |
|
|
|
|
ex. 4, p.205 ex. 8b, p.208 |
ex. 3, p.205 |
ex.5, p.202;WB ex. 3-6, pp. 93-94 |
|||||||||||||
|
01/04 |
01/04 |
Міста Великобританії. Формування навичок аудіювання та говоріння. |
Listening |
|
|
ex. 2, p.205 |
ex. 1, p.203 |
|
|
WB ex. 7-9, p.96; ex.6, 7, pp.210 |
|||||||||||||
|
03/04 |
02/04 |
Населення та національ-ності Великобританії. Розвиток навичок аудіювання та письма. |
Listening |
|
|
ex. 6a, p.206; ex. 7, p.207 |
ex. 5, p.205 ex.1, p.208 |
|
ex. 6b, p.206; ex. 8a, p.208 |
ex.7, 8, p.210; |
|||||||||||||
|
05/04 |
05/04 |
Визначні пам’ятки Сполученого Королівства. Пасивн. стан. Вдосконале-ння граматичних навичок. |
Grammar |
to be situated; to be washed |
Present Perfect Passive |
|
|
ex.9, p.211 |
ex.2-8, pp.209-211 |
ex.9, pp. 211 (вис. рів.) |
|||||||||||||
|
08/04 |
08/04 |
Домашнє читання. Вдосконаленняк навичок переказу. |
|
|
|
|
|
|
|
Переказ тексту. Підготув матеріал для проекту по темі. |
|||||||||||||
|
10/04 |
09/04 |
Виконання та презен-тація проектів по темі. Систематизація знань, умінь та навичок по темі. |
Reading |
a climate, a compass, an island, a strait, a zero, mild, to occupy, to separate, to surround; |
|
ex.2a, p.220 |
ex.1,2, p.212 |
ex.1, 2b, pp.220-221 |
ex.3, p.214 |
WB ex.11, 12, pp.97-98 ex.2, p.212 переказ. |
|||||||||||||
|
12/04 |
12/04 |
Узагальнення вивченого матеріалу по темі. |
|
|
|
|
ex.2a, p.220 |
|
WB ex. 16, pp.100 |
WB ex. 14, 15, pp.99-100; ро-бота в словниках. |
|||||||||||||
Україна (10/11 годин) |
||||||||||||||||||||||||
|
15/04 |
15/04 |
Географічне положення України. Введення ЛО та формування лексичн. навичок. |
|
Names of the countries and rivers; nationalities; |
|
|
ex. 4,p.214 |
ex. 6, p.216 |
ex.5, p.216 |
WB ex.17,18, p.101; вивч .сл.; ex.4, p.214, |
|||||||||||||
|
17/04 |
16/04 |
Клімат України. Форму-вання навичок читання. |
|
square kilometre |
|
|
ex.8, p.218 |
ex. 7, p.216
|
WB ex.19, p.103; |
ex.5,6, p.216 (усно) |
|||||||||||||
|
19/04 |
29/04 |
Населення та етногра-фічні групи на території Країни. Формування навичок аудіювання. |
|
|
|
|
|
ex.9, p.220 |
|
Підготув повідомлення по темі. |
|||||||||||||
|
22/04 |
22/04 |
Враження від подорожей країною. Розвиток навичок говоріння. |
|
|
|
|
ex.1,2, p.223 |
ex.2b, p.224 |
|
ex.4, p.222 (усно); |
|||||||||||||
|
24/04 |
23/04 |
Маршрут огляду містами України. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
|
|
|
ex.2, 3, p.225; |
|
ex.3, p.224 (переказ) |
|||||||||||||
|
26/04 |
26/04 |
Листівка другу. Вдоскона-лення навичок письма. |
|
a penalty, a mind, a venture, mysterious, upset, to venture; to make a living |
|
|
ex.1, 4a, p.225 |
|
ex.4b,5, pp.226-227 |
ex.6 (п.),7 (у), p.227 |
|||||||||||||
|
29/04 |
29/04 |
Україна та Великобри-танія. Вдосконалення діалогічного мовлення. |
|
|
|
ex.8, p.228;ex.13, p.230 |
ex.10-12, p.229 |
ex.9, p.22; ex. 14, 15, p.2318 |
ex. 16, p.232 Підготув. додатк. інформ. |
||||||||||||||
|
03/05 |
30/04 |
Домашнє читання. Робота над запитаннями по тексту. |
|
|
|
|
ex.1, p.233 |
|
|
Відповіді на запитання.,
|
|||||||||||||
|
_____________________ |
03/05 |
Виконання та презен-тація проектів по темі. |
|
|
|
|
|
|
|
ex.9, pp. 231 (вис. рів.) |
|||||||||||||
|
06/05 |
06/05 |
Систематизація та удосконалення знань, умінь та навичок по темі. |
|
|
|
|
|
ex.2-5, p.236 |
|
ex. 6, p.237 (напис. статтю) |
|||||||||||||
|
08/05 |
07/05 |
Підготовка до контро-льних робіт.Узагальнення вивченого матеріалу. |
|
|
|
ex.1b, p.233 |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
10/05 |
10/05 |
Контроль навичок аудіювання по темі «Шкільне життя». |
|
||||||||||||||||||||
|
13/05 |
13/05 |
Контроль навичок читання по темі «Засоби масової інформації» |
|
||||||||||||||||||||
|
15/05 |
14/05 |
Контроль навичок письма по темам: «Великобританія», «Україна». (на вибір) |
|
||||||||||||||||||||
|
17/05 |
17/05 |
Контроль навичок говоріння по темам «Шкільне життя», «ЗМІ», «Великобританія», «Україна». (на вибір) |
|
||||||||||||||||||||
|
20/05 |
20/05 |
Аналіз контрольних робіт. |
|
||||||||||||||||||||
|
22/05 |
21/05 |
Вивчення країнознавчого матеріалу. Перегляд відео англ. мовою. |
|
||||||||||||||||||||
|
24/05 |
24/05 |
Підсумковий урок за рік. |
|
||||||||||||||||||||