Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3 класі

Про матеріал
календарно-тематичне - планування уроків англійської мови у 3 класі 2 семестр 3 години
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3 класі

( 3 години) ІI семестр

до підручника О.Карпюк  - Тернопіль: «видавництво Астон», 2020 (наказ Міністерства освіти і науки України від 21.02.2020 № 271)

на основі типової освітньої програми для 1-4 класів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко

Дата

Тематика спілкування. Тема. Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

 

Лексика

Граматика

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Тема 4 «Відпочинок та дозвілля»

 

 

Вільний час. Фонетичне опрацювання нової лексики. Складання речень по зразку.

Sing a song, draw pictures, play a game, watch a cartoon, read a book + с.77

I like…V+ing

I don’t like ..

Множина іменників

Впр.4 с.75

ЛО

Mind map

Впр.4 с.75

Речення по аналогії

Вивчити слова впр.4 с.75

1 група – усно

2 - писати

 

 

У час дозвілля. Улюблені мультфільми. Складання діалогів-розпитувань про улюблені мультики.

ЛО уроку

My favourite cartoon is ..

Let us =let’s

Впр.2,3 с.74

Впр.1 с.74

Впр.5 с.75

Впр.5 с.75

діалог

Розіграти діалог

 

 

Свята та вихідні дні. Чим я зазвичай займаюсь у вихідні. Складання питальних речень.

Впр.1 с.76

Впр.3с.77

Usually

Do you …?

Впр.1 с.76

Впр.1 с.76

Впр.3 с.77

Діалог

Запитання

Впр.1 с.76 (читати, перекладати)

 

 

Різдво в Україні. Читання листа та написання відповіді про святкування Різдва.

ЛО уроку

Структура листа

Впр.2 с.76

Впр.1 с.77

 

Порядок слів у реченні

Написати відповідь на лист

 

 

Прийоми їжі. Тренування у вживання нової лексики. Складання речень за малюнками.

Drink, eat, cook, talk, dinner,…

Спеціальні запитання

Впр.1 с.78

ЛО

Розповідь про себе

Впр.2 с.78

Вивчити розповідь про прийоми їжі

 

 

Овочі та фрукти. Вживання неозначеного артикля. Розучування віршика.

Впр.1 с.79

a/an

Впр.1-3 с.79

Вірш

 

Встав артикль

Впр.1 с.79

Вивчити вірш впр.3 с.79, *слова

 

 

Пообідаймо! Вживання злі чуваних та незлі чуваних іменників. Повторення правил читання слів.

Pass, some, enjoy, meal

a/an

some

Впр.1,2 с.81

 

Вірш

Знайди переклад знайомих слів

Встав артикль або some (картки)

 

 

Час обідати. Аудіювання діалогу, робота над змістом прочитаного. Тренувальні вправи.

ЛО уроку

Pass me..? please.

Here you are.

Впр.1 с.80

Впр.1 с.80

 

Впр.3 с.81

Впр.2 с.81

Вміти писати слова

 

 

Лексична гра «Хто знає найбільше слів?». Словниковий диктант.

ЛО уроку

a/an

some

Впр.2 с.82

Впр.1 с.82

Впр.1 с.82

Впр.2 с.82

Дописати впр.2 с.82

 

 

Повсякденні справи. Читання та драматизація діалогу. Лексико-граматичні вправи.

Always, alone

Present Simple Tense

Впр.1, 2 с.83-84

Впр.1 с.93

Впр.3 с.84

Порядок слів у реченні

Зразкове читання діалогу

 

 

Повсякденні справи. Вживання прислівників частотності. Складання речень за зразком.

Usually, never, sometimes, always

Present Simple Tense

+ - ?

Впр.1 с.85

 

Впр.2 с.86

+ - ?

По зразку

 

 

Навчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного.

 

 

Впр.3 с.86

 

 

Контроль читання

 

 

 

Моя улюблена їжа. Міні-проект та його презентація.

повторення

повторення

Впр.5 с.90

Впр.3 с.90

Впр.4 с.90

Впр.6 с.90

Проект презентувати

 

 

Створення постеру та розповіді  про свій вільний час.

 

 

 

 

 

розповідь

Підготувати усну розповідь

 

 

Захист презентацій про вільний час.

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчене

 

 

Діагностична робота по темі «Відпочинок і дозвілля».

 

 

 

 

 

 

 

Тема 5 Відпочинок і свята

 

 

Зимові канікули. Фонетичне опрацювання лексики. Тренувальні вправи.

In the mountains, in the hotel,…

Was/were

Впр.2 с.93

ЛО уроку

Впр.4 с.93

Впр.3 с.93

Впр.2,3 с.93

 

 

Як ти провів зимові канікули? Аудіювання діалогу, робота над змістом прочитаного.

ЛО уроку

Was/were

Впр.1 с.92

Впр.1 с.92

 

Картки

Діалог

 

 

Вживання дієслова «бути» у минулому часі. Виконання лексико-граматичних вправ.

ЛО уроку

+ - ?

To be

Впр.3 с.95

 

Діалог

Впр.3 с.95

Впр.2 с.94

 

 

Дієслово «бути» у теперішньому та минулому часах. Порівняння у вживанні речень.

ЛО уроку

Is-was

Are – were

Впр.2 с.96

Впр.1 с.96

Впр.4 с.97

Впр.3 с.97

Впр.2 с.96

Лист

 

 

Чим ми  займалися вчора. Виконання тестових та лексико-граматичних завдань.

Повторення

Повторення

 

Впр.5 с.97

 

Тестові завдання

 

 

 

Правильні дієслова. Фонетичне опрацювання нових слів. Складання речень по зразку.

Впр.1 с.98

Regular verbs

Впр.1 с.98

Впр.1 с.98

 

Впр.3 с.99

Скласти речення

 

 

Як ти провів минулі вихідні? Ведення бесіди за малюнком. Складання діалогів-розпитувань по темі.

Garage, stadium

Regular verbs

Впр.2 с.98

Впр.2 с.98

Впр.4 с.99

Диктант

Зразкове читання діалогу

 

 

Вживання стверджувальних, заперечних та питальних речень у минулому часі.

ЛО уроку

+ - ?

Past Simple

Впр.4 с.101

 

 

Впр.1-3 с.100-101

1 група – до 3 речення,

2 – до 4

 

 

День за днем. Виконання лексико-граматичних вправ.

ЛО уроку

+ - ?

Past Simple

Впр.4 с.101

 

 

Тренувальні вправи

Впр.2 с.100

(до 5 реч.)

 

 

Чим ми займалися вчора. Читання та переклад речень. Складання запитань по аналогії.

ЛО уроку

Did you…?

Впр.2 с.102

Впр.1 с.102

Впр.1 с.102

Впр.2а с.102

Впр.2b с.102

 

 

Навчаюче читання тексту про вчорашній день Вікі, відповіді на запитання.

ЛО уроку

Usually

Yesterday

Впр.1 с.103

Запитання

 

Впр.2 с.103

Зразкове читання тексту

 

 

Виконання тестового та лексико-граматичних завдань.

Повторення

Повторення

 

 

 

Тестові завдання

 

 

 

Фонетичне опрацювання неправильних дієслів. Читання та переклад речень з ними.

See, come, do, learn, have

Irregular verbs

Впр.1 с.104

Таблиця неправильних дієслів

Впр.1 с.104

Речення

Вивчити дієслова

 

 

Стверджувальні, заперечні та питальні речення у минулому часі. Тренувальні вправи.

ЛО уроку

+ - ?

Past Simple

Впр.1 с.105

Неправильні дієслова

 

Впр.2 с.104

Дописати впр.2 с.105

 

 

Мої вчорашні вихідні. Аудіювання віршика, робота над змістом. Лексико-граматичні вправи.

Write, blow, bring, buy, take, make

+ - ?

Past Simple

Впр.1 с.107

Впр.3 с.106

Впр.2 с.106

Речення

Вчити таблицю неправильних дієслів

 

 

Складання письмової розповіді про учорашній день за поданими дієсловами.

ЛО уроку

+ - ?

Past Simple

Впр.3 с.108

Дієслова

Впр.2 с.108

Розповідь

Вивчити розповідь

 

 

Усні розповіді про вчорашній день.

Плани Ніка на вчора. Складання речень по аналогії.

ЛО уроку

+ - ?

Past Simple

Впр.1 с.109

 

Розповіді

Впр.4 с.109

Дописати, повторити діїслова

 

 

Питальні слова. Спеціальні запитання  та їх структура. Тренувальні вправи.

What, when, where, why, how..

Wh-questions

Впр.1 с.110

Впр.1 с.110

Впр.6 с.109

Впр.5 с.109

Впр.2 с.110

 

 

Останні вихідні друга. Написання розповіді за ключовими словами.

What, when, where, why, how..

Wh-questions

Впр.4 с.111

 

Впр.3 с.110

Впр.5 с.111

Дописати

*розповідати

 

 

Навчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. Виконання тестових завдань.

Повторення

Повторення

Впр.1 с.112

 

 

Тестові завдання

 

 

 

 Урок-практикум. Виготовлення колажу. « Мої минулі вихідні».

 

 

 

 

 

 

Презентувати

 

 

Діагностична робота №5 по темі «Відпочинок і дозвілля».

 

 

 

 

 

 

 

Тема 6 Природа і довкілля

 

 

Погода. Фонетичне опрацювання нової лексики. Опис сьогоднішньої погоди.

Cold, warm, hot, cool,…

It is …

Впр.1с.117

Впр.3 с.117

ЛО

Впр.1 с.117

Календар

 

 

Яка сьогодні погода? Діалоги-розпитування по темі. Тренувальні вправи.

Weather, shine, stay

What is the weather like today?

Впр.2,3 с.116

Впр.1 с.116

Діалог

Опис погоди

Написати лист

 

 

Пори року. Місяці. Весна. Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного.

Spring, winter, summer, autumn

There are..

Впр.2 с.118-119

Впр.1 с.118

What is your favourite season?

Текст про весну

Усний переказ тексту

 

 

Усні розповіді про весну. Опрацювання структури: there is/are.

ЛО уроку

There is…

There are..

Впр.4 с.119

Впр.5 с.119

Текст

Речення +-?

Впр.4 с.119

Вивчити місяці

 

 

Календар. Складання діалогів-розпитувань по зразку. Тренувальні вправи.

ЛО уроку

How many…

Впр.2 с.120

Місяці

Впр.1 с.120

Діалог

Розіграти діалог

 

 

Моя улюблена пора року. Складання письмових розповідей за ключовими словами.

ЛО уроку

Повторення

Впр.1 с.121

Впр.3 с.121

Діалог

Впр.1 с.121

Описати улюблену

*розповідати

 

 

Свята. Фонетичне опрацювання нової лексики. Тренувальні вправи.

Christ, people, Easter

Present Simple

Впр.1 с.122

ЛО

Розповіді

Речення

Впр.2 с.122

 

 

Великдень. Читання листа та написання відповіді на нього.

ЛО уроку

Present Simple

Впр.2 с.122

 

Впр.5 с.123

Впр.3,4 с.123

Усну розповідь

 

 

Усні розповіді про святкування Великодня в Україні. Тренувальні вправи.

Повторення

Повторення

Впр.1 с.125

Впр.5 с.126

Розповіді

Впр.2 с.125

Підготувати текст для читання впр.1 с.124

 

 

Навчаюче читання тексту, робота над змістом. Відповіді на запитання.

 

 

Впр.1 с.124

 

 

Завдання до тексту

Впр.3 с.127

 

 

Урок-практикум. Календар погоди на тиждень. Опис погоди за малюнками.

Повторення

On Monday..

Впр.3 с.127

Впр.1 с.127

Календар

Опис календаря

Повторити

 

 

Діагностична робота № 6 по темі «Природа і довкілля».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль сформованості навичок письма.

 

 

 

Контроль сформованості навичок читання.

 

 

 

Контроль сформованості навичок аудіювання.

 

 

 

Контроль сформованості навичок говоріння.

 

 

 

Аналіз контрольних робіт. Коригуючи вправи.

 

 

 

Конкурс порт фоліо.

 

 

 

Підсумковий урок.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Щербак Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лагутина Светлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Явдошняк Олександр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Дрозд Вика
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Гаркуша Ольга Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Пономаренко Лідія
    Дякую! Те що треба!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
3 січня 2021
Переглядів
10585
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку