Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3 класі
( 3 години) ІI семестр
до підручника О.Карпюк - Тернопіль: «видавництво Астон», 2020 (наказ Міністерства освіти і науки України від 21.02.2020 № 271)
на основі типової освітньої програми для 1-4 класів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
|
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||
Тема 4 «Відпочинок та дозвілля» |
|||||||||
|
|
Вільний час. Фонетичне опрацювання нової лексики. Складання речень по зразку. |
Sing a song, draw pictures, play a game, watch a cartoon, read a book + с.77 |
I like…V+ing I don’t like .. Множина іменників |
Впр.4 с.75 |
ЛО Mind map |
Впр.4 с.75 |
Речення по аналогії |
Вивчити слова впр.4 с.75 1 група – усно 2 - писати |
|
|
У час дозвілля. Улюблені мультфільми. Складання діалогів-розпитувань про улюблені мультики. |
ЛО уроку |
My favourite cartoon is .. Let us =let’s |
Впр.2,3 с.74 |
Впр.1 с.74 |
Впр.5 с.75 |
Впр.5 с.75 діалог |
Розіграти діалог |
|
|
Свята та вихідні дні. Чим я зазвичай займаюсь у вихідні. Складання питальних речень. |
Впр.1 с.76 Впр.3с.77 |
Usually Do you …? |
Впр.1 с.76 |
Впр.1 с.76 Впр.3 с.77 |
Діалог |
Запитання |
Впр.1 с.76 (читати, перекладати) |
|
|
Різдво в Україні. Читання листа та написання відповіді про святкування Різдва. |
ЛО уроку |
Структура листа |
Впр.2 с.76 |
Впр.1 с.77 |
|
Порядок слів у реченні |
Написати відповідь на лист |
|
|
Прийоми їжі. Тренування у вживання нової лексики. Складання речень за малюнками. |
Drink, eat, cook, talk, dinner,… |
Спеціальні запитання |
Впр.1 с.78 |
ЛО |
Розповідь про себе |
Впр.2 с.78 |
Вивчити розповідь про прийоми їжі |
|
|
Овочі та фрукти. Вживання неозначеного артикля. Розучування віршика. |
Впр.1 с.79 |
a/an |
Впр.1-3 с.79 |
Вірш |
|
Встав артикль Впр.1 с.79 |
Вивчити вірш впр.3 с.79, *слова |
|
|
Пообідаймо! Вживання злі чуваних та незлі чуваних іменників. Повторення правил читання слів. |
Pass, some, enjoy, meal |
a/an some |
Впр.1,2 с.81 |
|
Вірш |
Знайди переклад знайомих слів |
Встав артикль або some (картки) |
|
|
Час обідати. Аудіювання діалогу, робота над змістом прочитаного. Тренувальні вправи. |
ЛО уроку |
Pass me..? please. Here you are. |
Впр.1 с.80 |
Впр.1 с.80 |
|
Впр.3 с.81 |
Впр.2 с.81 Вміти писати слова |
|
|
Лексична гра «Хто знає найбільше слів?». Словниковий диктант. |
ЛО уроку |
a/an some |
Впр.2 с.82 |
Впр.1 с.82 |
Впр.1 с.82 |
Впр.2 с.82 |
Дописати впр.2 с.82 |
|
|
Повсякденні справи. Читання та драматизація діалогу. Лексико-граматичні вправи. |
Always, alone |
Present Simple Tense |
Впр.1, 2 с.83-84 |
Впр.1 с.93 |
Впр.3 с.84 |
Порядок слів у реченні |
Зразкове читання діалогу |
|
|
Повсякденні справи. Вживання прислівників частотності. Складання речень за зразком. |
Usually, never, sometimes, always |
Present Simple Tense + - ? |
Впр.1 с.85 |
|
Впр.2 с.86 |
+ - ? |
По зразку |
|
|
Навчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. |
|
|
Впр.3 с.86 |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
Моя улюблена їжа. Міні-проект та його презентація. |
повторення |
повторення |
Впр.5 с.90 |
Впр.3 с.90 |
Впр.4 с.90 |
Впр.6 с.90 |
Проект презентувати |
|
|
Створення постеру та розповіді про свій вільний час. |
|
|
|
|
|
розповідь |
Підготувати усну розповідь |
|
|
Захист презентацій про вільний час. |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
|
|
Діагностична робота по темі «Відпочинок і дозвілля». |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 5 Відпочинок і свята |
|||||||||
|
|
Зимові канікули. Фонетичне опрацювання лексики. Тренувальні вправи. |
In the mountains, in the hotel,… |
Was/were |
Впр.2 с.93 |
ЛО уроку |
Впр.4 с.93 |
Впр.3 с.93 |
Впр.2,3 с.93 |
|
|
Як ти провів зимові канікули? Аудіювання діалогу, робота над змістом прочитаного. |
ЛО уроку |
Was/were |
Впр.1 с.92 |
Впр.1 с.92 |
|
Картки |
Діалог |
|
|
Вживання дієслова «бути» у минулому часі. Виконання лексико-граматичних вправ. |
ЛО уроку |
+ - ? To be |
Впр.3 с.95 |
|
Діалог |
Впр.3 с.95 |
Впр.2 с.94 |
|
|
Дієслово «бути» у теперішньому та минулому часах. Порівняння у вживанні речень. |
ЛО уроку |
Is-was Are – were |
Впр.2 с.96 |
Впр.1 с.96 |
Впр.4 с.97 |
Впр.3 с.97 |
Впр.2 с.96 Лист |
|
|
Чим ми займалися вчора. Виконання тестових та лексико-граматичних завдань. |
Повторення |
Повторення |
|
Впр.5 с.97 |
|
Тестові завдання |
|
|
|
Правильні дієслова. Фонетичне опрацювання нових слів. Складання речень по зразку. |
Впр.1 с.98 |
Regular verbs |
Впр.1 с.98 |
Впр.1 с.98 |
|
Впр.3 с.99 |
Скласти речення |
|
|
Як ти провів минулі вихідні? Ведення бесіди за малюнком. Складання діалогів-розпитувань по темі. |
Garage, stadium |
Regular verbs |
Впр.2 с.98 |
Впр.2 с.98 |
Впр.4 с.99 |
Диктант |
Зразкове читання діалогу |
|
|
Вживання стверджувальних, заперечних та питальних речень у минулому часі. |
ЛО уроку |
+ - ? Past Simple |
Впр.4 с.101 |
|
|
Впр.1-3 с.100-101 |
1 група – до 3 речення, 2 – до 4 |
|
|
День за днем. Виконання лексико-граматичних вправ. |
ЛО уроку |
+ - ? Past Simple |
Впр.4 с.101 |
|
|
Тренувальні вправи |
Впр.2 с.100 (до 5 реч.) |
|
|
Чим ми займалися вчора. Читання та переклад речень. Складання запитань по аналогії. |
ЛО уроку |
Did you…? |
Впр.2 с.102 |
Впр.1 с.102 |
Впр.1 с.102 |
Впр.2а с.102 |
Впр.2b с.102 |
|
|
Навчаюче читання тексту про вчорашній день Вікі, відповіді на запитання. |
ЛО уроку |
Usually Yesterday |
Впр.1 с.103 |
Запитання |
|
Впр.2 с.103 |
Зразкове читання тексту |
|
|
Виконання тестового та лексико-граматичних завдань. |
Повторення |
Повторення |
|
|
|
Тестові завдання |
|
|
|
Фонетичне опрацювання неправильних дієслів. Читання та переклад речень з ними. |
See, come, do, learn, have |
Irregular verbs |
Впр.1 с.104 |
Таблиця неправильних дієслів |
Впр.1 с.104 |
Речення |
Вивчити дієслова |
|
|
Стверджувальні, заперечні та питальні речення у минулому часі. Тренувальні вправи. |
ЛО уроку |
+ - ? Past Simple |
Впр.1 с.105 |
Неправильні дієслова |
|
Впр.2 с.104 |
Дописати впр.2 с.105 |
|
|
Мої вчорашні вихідні. Аудіювання віршика, робота над змістом. Лексико-граматичні вправи. |
Write, blow, bring, buy, take, make |
+ - ? Past Simple |
Впр.1 с.107 |
Впр.3 с.106 |
Впр.2 с.106 |
Речення |
Вчити таблицю неправильних дієслів |
|
|
Складання письмової розповіді про учорашній день за поданими дієсловами. |
ЛО уроку |
+ - ? Past Simple |
Впр.3 с.108 |
Дієслова |
Впр.2 с.108 |
Розповідь |
Вивчити розповідь |
|
|
Усні розповіді про вчорашній день. Плани Ніка на вчора. Складання речень по аналогії. |
ЛО уроку |
+ - ? Past Simple |
Впр.1 с.109 |
|
Розповіді |
Впр.4 с.109 |
Дописати, повторити діїслова |
|
|
Питальні слова. Спеціальні запитання та їх структура. Тренувальні вправи. |
What, when, where, why, how.. |
Wh-questions |
Впр.1 с.110 |
Впр.1 с.110 |
Впр.6 с.109 |
Впр.5 с.109 |
Впр.2 с.110 |
|
|
Останні вихідні друга. Написання розповіді за ключовими словами. |
What, when, where, why, how.. |
Wh-questions |
Впр.4 с.111 |
|
Впр.3 с.110 |
Впр.5 с.111 |
Дописати *розповідати |
|
|
Навчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. Виконання тестових завдань. |
Повторення |
Повторення |
Впр.1 с.112 |
|
|
Тестові завдання |
|
|
|
Урок-практикум. Виготовлення колажу. « Мої минулі вихідні». |
|
|
|
|
|
|
Презентувати |
|
|
Діагностична робота №5 по темі «Відпочинок і дозвілля». |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 6 Природа і довкілля |
|||||||||
|
|
Погода. Фонетичне опрацювання нової лексики. Опис сьогоднішньої погоди. |
Cold, warm, hot, cool,… |
It is … |
Впр.1с.117 |
Впр.3 с.117 |
ЛО |
Впр.1 с.117 |
Календар |
|
|
Яка сьогодні погода? Діалоги-розпитування по темі. Тренувальні вправи. |
Weather, shine, stay |
What is the weather like today? |
Впр.2,3 с.116 |
Впр.1 с.116 |
Діалог |
Опис погоди |
Написати лист |
|
|
Пори року. Місяці. Весна. Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. |
Spring, winter, summer, autumn |
There are.. |
Впр.2 с.118-119 |
Впр.1 с.118 |
What is your favourite season? |
Текст про весну |
Усний переказ тексту |
|
|
Усні розповіді про весну. Опрацювання структури: there is/are. |
ЛО уроку |
There is… There are.. |
Впр.4 с.119 |
Впр.5 с.119 |
Текст |
Речення +-? |
Впр.4 с.119 Вивчити місяці |
|
|
Календар. Складання діалогів-розпитувань по зразку. Тренувальні вправи. |
ЛО уроку |
How many… |
Впр.2 с.120 |
Місяці |
Впр.1 с.120 |
Діалог |
Розіграти діалог |
|
|
Моя улюблена пора року. Складання письмових розповідей за ключовими словами. |
ЛО уроку |
Повторення |
Впр.1 с.121 |
Впр.3 с.121 |
Діалог |
Впр.1 с.121 |
Описати улюблену *розповідати |
|
|
Свята. Фонетичне опрацювання нової лексики. Тренувальні вправи. |
Christ, people, Easter |
Present Simple |
Впр.1 с.122 |
ЛО |
Розповіді |
Речення |
Впр.2 с.122 |
|
|
Великдень. Читання листа та написання відповіді на нього. |
ЛО уроку |
Present Simple |
Впр.2 с.122 |
|
Впр.5 с.123 |
Впр.3,4 с.123 |
Усну розповідь |
|
|
Усні розповіді про святкування Великодня в Україні. Тренувальні вправи. |
Повторення |
Повторення |
Впр.1 с.125 |
Впр.5 с.126 |
Розповіді |
Впр.2 с.125 |
Підготувати текст для читання впр.1 с.124 |
|
|
Навчаюче читання тексту, робота над змістом. Відповіді на запитання. |
|
|
Впр.1 с.124 |
|
|
Завдання до тексту |
Впр.3 с.127 |
|
|
Урок-практикум. Календар погоди на тиждень. Опис погоди за малюнками. |
Повторення |
On Monday.. |
Впр.3 с.127 |
Впр.1 с.127 |
Календар |
Опис календаря |
Повторити |
|
|
Діагностична робота № 6 по темі «Природа і довкілля». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль сформованості навичок письма. |
|
||||||
|
|
Контроль сформованості навичок читання. |
|
||||||
|
|
Контроль сформованості навичок аудіювання. |
|
||||||
|
|
Контроль сформованості навичок говоріння. |
|
||||||
|
|
Аналіз контрольних робіт. Коригуючи вправи. |
|
||||||
|
|
Конкурс порт фоліо. |
|
||||||
|
|
Підсумковий урок. |
|