Освітня функція спрямована на:усвідомлення учнями значення іноземної мови для життя у світовому просторі;оволодіння знаннями про культуру, історію, реалії та традиції країн виучуваної мови;залучення учнів до діалогу культур (рідної та іншомовної);розуміння власних індивідуальних особливостей як психофізіологічних засад для оволодіння іноземною мовою;формування вміння використовувати в разі потреби різноманітні стратегії для задоволення власних іншомовних комунікативних намірів (працювати з підручником, словником, довідковою літературою, мультимедійними засобами тощо).
Виховна функція сприяє:формуванню в учнів позитивного ставлення до іноземної мови як засобу спілкування, поваги до народу, носія цієї мови, толерантного ставлення до його культури, звичаїв і способу життя;розвитку культури спілкування, прийнятої в сучасному цивілізованому суспільстві;емоційно-ціннісному ставленню до всього, що нас оточує;розумінню важливості оволодіння іноземною мовою і потреби користуватися нею як засобом спілкування.
Розвивальна функція сприяє розвитку в учнів:мовних, інтелектуальних і пізнавальних здібностей;готовності брати участь в іншомовному спілкуванні;потребу подальшого самовдосконалення у сфері використання іноземної мови;здатності переносити знання й уміння у нову ситуацію шляхом виконання проблемно-пошукової діяльності.
Лексичні одиниці і граматичні структури вивчаються і відпрацьовуються в контексті комунікативних ситуацій. Мовленнєвий матеріал є зразком для відтворення та схемою для побудови власного діалогу і складання власної розповіді. Новий мовний і мовленнєвий матеріал вводиться за принципом «снігової грудки», відображаючи так званий building-up approach – підхід, що дає змогу будувати нове на вже засвоєному учнями матеріалі.
У підручнику для 3 класу збільшено обсяг завдань для читання. Оскільки саме читаючи, учні ознайомлюються з матеріалом, що стає базовим для розвитку подальшого усного мовлення. Під час розвитку вміння читати про себе метою є навчити розуміти зміст нескладних текстів, використовуючи зокрема і мовну здогадку.
Щодо письма, то в 3 класі учні продовжують вчитися правильно писати слова, словосполучення, нескладні речення. Цьому сприятиме виконання вправ і завдань із робочого зошита, зокрема кросвордів, завдань навчально-ігрового характеру, написанням елементарного запрошення, поздоровлення, листа, записки, повідомлення.
Наявність в підручнику матеріалу для екстралігвістичної діяльності сприяє розвитку у дітей уявлення про навколишній світ і допомагає ознайомити їх з елементами культури міжнаціонального спілкування. Мікродіалог культур відбувається через особисті стосунки персонажів підручника, через їхній обмін повідомленнями та інші види спілкування. Ознайомлюючись із подіями в житті один одного, почуттями і враженнями, а також ставленням до різних явищ, учні дізнаються про елементи реалій життя в різних країнах.
Технологія учнівського мовного портфоліо заохочує учнів до добору власних найкращих робіт і презентації власних успіхів іншим. Третьокласник вчиться осягати багатокультурність і багатомовність оточуючого світу, розмаїття іноземних мов, а також роздумувати над важливістю вивчення іноземних мов для задоволення особистих інтересів і потреб, зокрема, для здійснення комунікації з ровесниками з інших країн.
Освітня платформа міста Кривого Рогу http://kreducloud.com/ – інформаційне джерело, яке включає багато корисної інформації, що стане у нагоді для учнів, учителів та батьків. Дуже зручна, матеріал розбито за класами та темами. За кожною темою закріплено відеоматеріали, тести, додаткові матеріали.