Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3 класі (2 години на тиждень). Календарно-тематичне планування-невід'ємна складова роботи всіх вчителів. Користуйтесь, дорогі колеги.
Календарне планування уроків з англійської мови в 3 класі . За підручником О. Карп’юк. 1 семестр
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Фонетичний матеріал
|
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
||
Тема 1 Повторення. Дозвілля:( 4+ 10 годин.)
|
||||||||||||
Урок 1 |
|
.Знайомство. Сім ‘я та друзі. |
в 4,5,7,8,9 с 4 |
|
ЛО теми |
в 1 с 3 |
|
.в 2,3 с 3 What’s your name? How old are you? |
|
в1 с 3 розповідь про себе та друзів |
||
Урок 2 |
|
Шкільні речі. Кольори. |
в 2-3 с 6-7 |
Прийменники : on, in . under ,near |
назви кольорів та шкільних речей.
|
в4 с7 Текст”The Browns Part” |
|
с 6,7 What colour is? |
|
в 1a,b с 6 в 4 с 7 переказ тексту |
||
Урок 3 |
|
Родина Біла. |
в 3 с 8-9 в 4 с 9 |
Модальне дієслово : Can Присвійний відмінок іменників в 1 с 8 |
ЛО теми «Сім ‘я» |
в 5 с9 |
|
Запитання за темою.. Бесіда за малюнком. с 8-9 |
|
в 4с.9 скласти 5 р-нь за моделлю I can/I can’t в 5 с 9 розповідь |
||
Урок 4 |
|
Пори року.Частини тіла. Домашні улюбленці. Контроль навичок читання |
|
Дієслово to be в 4 с11 |
в 1 с 10 |
в 3 с 11 |
|
в 2 с 10 бесіда за малюнком с 10-11 |
|
в 4 с11 переказати текст в 3 с 11 скласти розповідь про дом .улюбленця. |
||
Урок 5 |
. |
Країни Європи |
в 2 с13 |
|
назви країн |
в1 с 12 |
|
Are you from…? Бесіда за малюнком с 12 |
|
в 1 с 12 вивчити діалоги й скласти діалог за зразком,вивчити лексику |
||
Урок 6 |
|
Країни Європи. |
|
Конструкція Can you spell….? в 3,4 с 15
|
|
в1 с 14. |
|
Where a[i]re you from…? с 14 Бесіда.
|
|
в. 2 с14 підгот. до слов. дик. за назвами країн. |
||
Урок 7 |
|
Літній табір відпочинку. Контроль навичок письма |
в 2 с 17 |
Вказівні займенники this -that в 3,4 с 17 |
|
в. 1 с16 |
|
с16 Бесіда за малюнком
|
. словниковий диктант |
в 4 с17 в 1 с16 |
||
Урок 8 |
|
Ігри та улюблені заняття. |
|
Конструкція Can you…? I like to.. Let’s… в 2,3 с 19 |
|
в. 1 с18
|
|
в 4 с 19 с 18 бесіда
|
|
в 2 с 19 в 3 с19 в 1 с18 |
||
Урок 9 |
|
Відпочинок дітей у таборі. Контроль навичок аудіювання
|
в 2 с 21 |
в 3-5 с21 Конструкції How are you,? How is shi,,? How is hi,,? How are they,,? Do you like,,? |
|
|
в 1 с20 |
Запитання: “How are you?” |
|
в 1 с20 діалог в 3 с21 напам’ять |
||
Урок 10 |
|
Спортивні ігри. |
в 3 с 23 |
Конструкції Do you play..? What’s your favourite sport? в 4,5 с 24 |
в 1 с 22 |
в 2 с23 |
|
|
|
в. 2,с. 23 діалог, лексика
|
||
Урок 11 |
|
Улюблені заняття. |
в 2 с26 |
Конструкція I like/I don’t like
|
в 1 с25 |
в3 с26 |
|
в 4 с26 |
|
в. 1 с25
|
||
Урок 12 |
|
Захоплення Контроль навичок говоріння |
в 3 с 28 |
Конструкція What’s your hobby..? В 2 с 27
|
в 1 с27 |
в 4 с28 |
|
в 5,6 с 28 |
|
в 5,6 с 28 письмово |
||
Урок 13 |
|
Друг за листуванням. |
|
|
в 3 с29 |
в 1 с29 |
|
|
в 2 с29 |
в 2,3 с29 письмово |
||
Урок 14 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми. |
|
в 4 с30 |
|
|
|
в 1.2,,4 с30 |
|
в. 1 с30 повторити вивчене |
||
Тема 2: Я моя родина та друзі. (10 годин.)
|
||||||||||||
Урок 15 |
|
Родинне дерево |
в2 с31 |
|
в 3 с32 |
в. 3с 32 |
|
в 1 с31 бесіда с 31,32 |
|
в 3.4 с 32 розповідь про родину |
||
Урок 16 |
|
Родина Контроль навичок говоріння |
|
Запитання Where is..? в 2-3 с 34 |
|
в1 с33 |
|
с 33 бесіда |
|
в3,4 с 23 усна ро-зповідь
|
||
Урок 17 |
|
Іграшки. |
в 2 с35 |
Запитання Have you got a..? в 33 с 36 |
в 1 с 35 |
|
|
с 35,36 в 4 с 36 |
|
в1-2 с 25 розповідь. |
||
Урок 18 |
|
Будинок . Квартира. Контроль навичок читання |
в 2 с38 |
Конструкція on the right/ left в 4 с 39 словотвір |
в 1 с37 |
в 3 с 39
|
|
с 37 бесіда за малюнком. |
|
в.3 с 39 в 4 с39
|
||
Урок 19 |
|
Будинок . Квартира, меблі |
в 3 с41 |
Прийменники місця in, above, near, in front of , next to ,on, under в 3 с41 |
в 1 с 40 |
|
|
бесіда за малюнком. с 40,41 |
|
в 3 с41 переписати |
||
Урок 20 |
|
Будинок . Квартира, кімната. Контроль навичок письма |
|
Прийменники місця in, above, near, in front of , next to ,on, under в 2,4 с 42 |
|
в.1 с42
|
|
|
тест |
в 3 с42 скласти письмову розповідь про свою кімнату |
||
Урок 21 |
|
Ферма,свійські тварини. |
в 2 с44 |
Конструкція these /those are.. в 2 с45 |
в 1 с 43 |
в 1 с43 |
|
с 43-45бесіда |
|
с 45 розповідати текст з опорою на малюнки
|
||
Урок 22 |
|
Ферма,свійські тварини. Контроль навичок аудіювання |
в 3 с 47 |
Числывники (11-20) в 1 с 46 |
|
|
роздатковий матеріал |
в.2 с46
|
|
в.2 с46 лексика намалювати ферму та свыйських тварин..
|
||
Урок 23 |
|
Ферма. Тварини. |
в 1 с48 |
|
|
в 2 с48 |
|
|
|
вивчити вырш в 3 с48 |
||
Урок 24 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми |
|
|
|
в 4 с50 |
|
в 1 с 49 в 3 с 50 |
|
Повторення. вивченого в 2 с 49 в 3 с 34 в 2 с 33 |
||
Тема 3 Шкільне життя.. |
||||||||||||
Урок 25 |
|
Дні тижня. Навчальні предмети. Контроль навичок аудіювання |
в 2 с 52 |
|
в 2 с51 |
|
роздатковий матеріал |
в 2 с51 в 3,5 с 52 бесіда за малюнком |
в 4 с 52 |
в.5 с 52 Скласти розклад своїх уроків
|
||
Урок 26 |
|
Дні тижня .Навчальні предмети Контроль навичок читання
|
в 2 с53 |
Запитання What day is st today? в 3 с53 |
|
в 1 с53 |
|
в 4 с53, в 5,6 с 54 бесіда |
|
в1с53 діалог
|
||
Урок 27 |
|
Дні тижня Улюблені предмети. |
|
Конструкція he/ she likes
|
|
в1 с55 |
|
в 2-4 с 55 |
|
в5 с56 пісня |
||
Урок 28 |
|
Дні тижня Улюблені предмети. Контроль навичок говоріння |
Л О теми |
Конструкція he/ she likes в 1,2 с 57
|
с 4 с58 |
|
|
в 5 с 58 |
|
в 3 с58 розповідь про друга за зразком. |
||
Урок 29 |
|
Навчальні предмети. Урок англійської мови. |
|
Модальні дієслова can, must.,may, could в 4 с 65 |
|
в 1 с 59 |
|
в 3 с60 бесіда |
в 2 с60 |
в 3,4,5 с 68 |
||
Урок 30 |
|
Шкільне життя. Підсумковий урок з вивченої теми. |
в 3 с62 |
|
в 1 с61 |
в 2 с61
|
|
в 4 с 62 |
|
в4с62 скласти письмоворозпорядок дня |
||
Урок 31 |
|
Семестрове оцінювання з читання і письма. |
в 3 с 63 |
|
|
в 1 с 63 Reading |
|
|
Writing |
в4 с 64 |
||
Урок 32 |
|
Семестрове оцінювання з аудіювання і говоріння. |
|
|
|
|
|
в 1-2,5 с 65 Speaking |
|
в.3 с 65
|
||