Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3 класі (І семестр) за підручником Smart Junior

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3 класі (І семестр) за підручником Smart Junior з урахуванням вимог Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О. Я.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Еколо-гічна безпека та сталий роз-виток

Грома-

дян-ська відповідаль-ність

Здо-ров’я         та

без-пека

Підпри-ємли-вість та фінан-сова грамот-ність

1. Я, моя родина і друзі (12 годин)

1

 

Знайомство. Повторення.

Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами.

Ставити і відповідати на прості запитання

What’s your name?

My name is …

How are you?

Fine, thank you.

(p. 4)

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

2

 

Кольори. Цифри. Повторення.

Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами.

Розпізнавати знайомі слова, що позначають кольори і цифри

 

red, blue, yellow, green, brown, white, black, pink

Numbers 1-10

(pp. 5-6)

What colour is it?

It’s red.

How old are you?

I’m eight.

 

 

Ѵ

 

 

 

Співати пісні про кольори і цифри

 

3

 

Зовнішність. Введення і активізація нових лексичних одиниць теми.

Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами.

Описувати зовнішність людини

 

pretty, ugly, straight hair, curly hair, long hair, purple

(p. 7)

Вживання have got, has got

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.3, p. 2

 

4

 

Нумо рахувати! Розвиток навичок читання.

Рахувати від 10 до 100.

Ставити і відповідати на прості запитання

Numbers 10-100 (p. 8)

 

What are these? – They are…

 

 

Ѵ

 

 

 

Ѵ

WB ex.2, p. 3

Рахувати до 100

 

5

 

Порахуємо наші іграшки. Розвиток комуніка-тивних навичок.

Рахувати від 10 до 100.

Ставити і відповідати на запитання з метою ідентифікації власника

shells, puzzles, teddy bears

(p. 9)

Have you got…?

Has she got…?

 

 

Ѵ

 

 

 

Ѵ

WB ex.3, p. 3

 

6

 

Мої захоплення. Розвиток навичок читання.

Розповідати про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити

do karate, play basketball, sing, dance, paint (p. 10)

Модальні дієслова can/can’t

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1, p. 4

 

7

 

Хобі. Розвиток навичок говоріння.

Ставити і відповідати на запитання про свої уподобання

dive, play basketball, do karate, dance, sing

(p. 11)

Can you dive?

No, I can’t.

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2, p.4

 

8

 

Я і моє оточення. Розвиток діалогічного мовлення.

Відповідати на загальні питання.

Надає інформацію про себе та своє оточення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматич-ного матеріалу з поперед-нього уроку

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2, p.5

Вивчити діалог

 

9

 

Моя родина. Розвиток монологіч-ного мовлення.

Продукувати прості речення з метою опису своєї сім’ї.

Розповідати про свою родину

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматич-ного  матеріалу з поперед-

ніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Підготу-вати проект «Моя родина»

WB ex.2, p.6

 

 

10

 

Час історій. Малюнок Джеррі. Вдоскона-лення навичок читання.

Продукувати прості речення з метою опису зовнішності

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматич-ного  матеріалу з  попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

WB ex.2, p. 7

 

11

 

Іграшки. Розвиток навичок аудіювання.

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /pl/, /bl/,/cl/,/gl/,/fl/

plane, blue, clap, glue, fly (p. 14)

Повторення граматич-ного  матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2, p. 8

 

12

 

Моя родина. Узагаль-нення вивченого.

 

Описувати зовнішність, називати кількість предметів, розповідати про свої уподобання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматич-ного  матеріалу з поперед-нього уроку

 

 

Ѵ

 

 

Повторити всю вивчену

лексику

 

                                                                                             2. Людина (12 годин)

13

 

Мій робочий день. Введення і активізація нових лексичних одиниць теми.

Розуміти знайомі слова у супроводі малюнків.

Розповідати про щоденні справи

do my homework, brush my teeth, have a shower, get dressed, have lunch (p. 17)

 

Present Simple 3rd person singular

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1, p. 10

Вивчити пісню

 

14

 

Мої щоденні справи. Закріплення лексичних одиниць теми. 

Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ

take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train (p. 18)

Повторення граматич-ного матеріалу з поперед-нього уроку

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.2, p. 11

 

15

 

Щоденні справи мого друга. Розвиток навичок говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ.

Відповідати на питання партнера

take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train (p. 18)

Does your dad drive to work? No, he doesn’t. He takes the train.

 

 

Ѵ

 

 

 

Вивчити діалог

 

16

 

Професії. Вдосконалення навичок читання.

Називати професії, ставити запитання, хто ти за професією

firefighter, put out fires, save people, actor, doctor, pilot, artist (p. 20)

What do you do, Dave? I’m a firefighter. I put out fires.

 

 

Ѵ

 

 

 

Вивчити нові слова

 

17

 

Моя майбутня професія. Розвиток навичок письма.

Називати професії, ставити запитання, хто ти за професією.

Розповідати про обрану професію

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків

What does he do? He’s a doctor.

Fly-3rd person singular flies

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.12

 

18

 

Мої хатні обов’язки.

Розвиток навичок говоріння.

Надавати відповіді на запитання.

Розповідати про хатні обов’язки

clean my room, do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish  (p. 22)

What do you do at home? I clean my room and I take out the rubbish.

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.1 p.13

 

19

 

Мій розпорядок дня. Розвиток навичок письма.

Ставити та відповідати на запитання.

Розповідати про свій розпорядок дня

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматич-ного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Підготу-вати проект «Мій розпоря-док дня»

 

 

20

 

Професії. Розвиток навичок читання.

Відповідати на загальні запитання.

Розповідати про професії

teacher, dentist, chef, cook, to fix teeth, to work

(p. 25)

Possessive case Monica’s mother, Joey’s dad, Kerry’s mother.

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.15

 

21

 

Мій ранок. Вдоскона-лення навичок читання

Правильно вимовляти та читати звуки /pr/, /br/, /cr/, /gr/, /fr/, /tr/, /dr/

pretty, brush, crayon, grey, fruit, tree, drink

(p. 26)

Повторення граматич-ного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

 

Ѵ

WB ex.1 p.16

 

22

 

Професії моїх батьків. Узагаль-нення вивченого.

Називати професії, розповідати про щоденні справи. Ставити та відповідати на запитання про щоденні справи

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматич-ного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2-3 p.17

 

 

23

 

Транспорт в Україні та Великій Британії. Розвиток навичок читання.

 

Розповідати про види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії

metro, funicular, tram, line, station,

double-decker

(p. 29)

Повторення граматич-ного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.18

 

 

24

 

Соціальна допомога. Розвиток навичок аудіювання і читання.

 

Розповідати про організації, які надають соціальну  допомогу

help, sleep, find, food, place, water

(p. 30)

Модальне дієслово can

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.19

 

 

3. Відпочинок і дозвілля (12 годин)

25

 

Моє дозвілля. Введення і активізація нових лексичних одиниць теми.

Називати види спорту.

Розпізнавати знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

playing the guitar, playing volleyball, playing tennis, hitting the ball, throwing the ball (p. 31)

Present Progressive

am, is, are + verb (ing)

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.20

Вивчити нові слова

 

26

 

Свійські тварини.

Розвиток навичок читання.

Розповідати про свійських тварин на фермі

horse, sheep, goat, mouse, cow (p. 32)

Повторення граматич-ного матеріалу з поперед-нього заняття, have/has got

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.21

 

27

 

Відпочинок на фермі. Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо свійських тварин. Утворення множини іменників

wolf, eat, farm (p. 33)

Утворення множини іменників duck-ducks, tomato-tomatoes,

wolf-wolves,

mouse-mice,

sheep-sheep,

child-children

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3 p.21

 

28

 

Знаки в музеї. Вдоскона-лення навичок читання.

Розповідати, що можна або не можна робити в музеї

sign, throw rubbish in the rubbish bin, drink, turn off, mobile phone, take photos (p. 34)

Наказові речення

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.22

 

29

 

Знаки заборони. Вдоскона-лення навичок говоріння.

Вживати наказовий спосіб, розповідати про заборонені дії

Turn off your mobile phones. Don’t take photos. (p. 35)

Наказовий спосіб, стверджу-вальні та заперечні речення

 

Ѵ

 

 

 

 

Написати шкільні правила

 

30

 

Котра година? Розвиток діалогічного мовлення.

Розповідати про дозвілля та вживати час

It’s six o’clock.

It’s half past seven.

It’s a quarter to three.

It’s a quarter past eleven. (p. 36)

Повторення граматич-ного матеріалу з поперед-нього заняття

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.23

 

31

 

Моє дозвілля. Розвиток навичок письма.

Виконувати проектну роботу, створювати силует, малювати картинки про дозвілля та писати речення про дозвілля.

Презентувати проект в класі, розповідати про дозвілля

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматич-ного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Підготу-вати проект «Моє дозвілля»

 

32

 

Повчальна історія «Секретний тунель». Вдоскона-лення навичок читання.

Розповідати історію за картинками

box, tunnel, map, cross the street (p. 39)

Повторення граматич-ного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.2 p.24

 

33

 

Пригоди дітей. Розвиток діалогічного мовлення.

Розповідати історію за картинками.

Обговорювати мораль історії stay together, play together, win together

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматич-ного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.25

 

34

 

Павук і змія. Розвиток навичок читання.

Правильно вимовляти і читати слова зі звуками / sm/, /sn/, /sp/, /sk/, /st/,

/sc/, /sl/, /squ/, /sw/

smile, snake, spider, skate, scarf, sleep, stop, squirrel, swim (p. 40)

Повторення граматич-ного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.26

 

35

 

Види спорту. Узагаль-нення вивченого.

Розповідати про дозвілля, називати час, вживати наказовий спосіб. Ставити запитання та давати відповіді

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматич-ного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1,3 p.27

 

36

 

Дозвілля. Повторення.

Розповідати про дозвілля, називати час, вживати наказовий спосіб. Ставити запитання та давати відповіді

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматич-ного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Повторити вивчені слова

 

4. Свята та традиції України та країн виучуваної мови (12 годин)

37

 

Дні тижня. Введення і активізація нових ЛО теми.

Ставити запитання та давати відповідь.

Вивчити дні тижня

Days of the week

Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

(p. 43)

What day is it today?

What’s your favourite day?

 

 

 

 

 

Ѵ

WB ex. 3 p.28

Вивчити пісню

 

38

 

Місяці року. Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

Вивчити місяці року.

Розповідати історію за картинками

 

January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December (pp. 44-45)

When is your birthday? It’s in October.

 

 

Ѵ

 

 

 

Вивчити місяці

WB ex.1 p.29

 

39

 

Моє день народження. Розвиток навичок говоріння.

Розповідати про день народження, вживати місяці року.

Ставити запитання та давати відповіді.

Написати про свій день народження

Місяці року

(pp. 44-45)

When is your birthday? I have karate on Saturday at seven o’clock.

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.29

 

40

 

Пори року в Канаді та в Австралії. Вдоскона-лення навичок читання.

Розповідати про пори року в Канаді та в Австралії

go windsurfing, go skiing, go sailing, hot, cold, windy, snow, It’s sunny, scarf, glove, coat (p. 46)

Повторення граматич-ного матеріалу з поперед-нього заняття

 

 

 

 

 

Ѵ

 

 

 

Вивчити слова

WB ex.1 p.30

 

41

 

Пори року та дозвілля. Розвиток навичок письма.

Ставити запитання та давати відповіді на запитання.

Розповідати про дозвілля

Повторення лексики з попереднього уроку

go swimming

go sailing

go skiing

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.2 p.30

 

42

 

Шкільні предмети. Розклад уроків. Розвиток діалогічного мовлення.

Ставити запитання та давати відповіді.

Розповідати про розклад уроків та улюблений предмет

art, music, PE, maths, science, English

(p. 48)

Повторення граматич-ного матеріалу з поперед-нього заняття

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити слова

WB ex.1-2 p.31

 

43

 

Пори року в Україні. Розвиток навичок письма.

Продукувати прості речення про пори року в Україні.

Виконати проектну роботу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматич-ного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Підготу-вати проект «Моя улюблена пора року»

 

44

 

Діти з різних країн світу. Контроль аудіювання

Продукувати прості речення про своє дозвілля

It’s raining. It’s cloudy. (p. 51)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

WB ex.1 p.33

 

45

 

Тварини.

Контроль читання

Розпізнавати та читати звуки /a/, /e/, /i/, /o/, /u/

cat, pen, ten, milk, fish, socks, hot, sun, shut (p. 52)

Повторення граматич-ного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

 

WB ex.2 p.34

 

46

 

Моя улюблена погода.

Контроль письма

Називати дні тижня, місяці року, види спорту, розповідати про погоду

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматич-ного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.35

 

47

 

Мій улюблений шкільний предмет.

Контроль говоріння

Розповідати про свій улюблений предмет

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматич-ного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.36

WB ex.1-2 p.37

 

48

 

Часові пояси. Узагаль-нення вивченого

Ставити запитання та давати відповідь про час в різних країнах

In the morning, in the afternoon, in the evening, at night

Повторення граматич-ного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

Повторити всі слова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Шулімова Марія
Пов’язані теми
Англійська мова, Інші матеріали
НУШ
Додано
2 січня
Переглядів
8
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку