Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 7 класі зі змістовими лініями ( друга іноземна мова, третій рік навчання)
Складено відповідно до програми,затвердженої МОН України: «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова 5-9 класи», К., 2017 р.
Англійська мова
7 клас
І семестр
№ уроку |
Дата |
Сфера спілкування Тематика ситуативного спілкування |
Лексика |
Граматика Фонетика |
Комунікативна компетенція Комунікативні вміння |
Домашнє завдання |
Змістові лінії |
|||||
|
|
|
|
|
Сприймання на слух Аудіювання |
Усна взаємодія(діалог. мовл.) |
Усне продукування (монол.мовл.) |
Зорове сприймання Читання |
Писемне продукування Письмо |
|
|
|
Повторення |
|
|
||||||||||
1 |
03.09 |
Вітання.Повторення вивченого матеріалу. |
С. 3-4 слова, виділені жирним шрифтом |
|
С. 5 впр. 1 |
|
|
С. 5 впр. 1, С. 6 впр. 2 |
Складання власного діалогу за зразком |
Виконату впр.2 ст.11 |
ЗМ-3
|
|
2 |
05.09 |
Пори року. Бабине літо |
С. 5-6 слова, виділені жирним шрифтом |
Сполучники because, that’s why, therefore |
Мовний та мовленннєвий матеріали уроку |
С. 5 впр. 1, С. 6 впр. 2 |
|
С. 6 впр. 3 |
Тренувальний орфографічний диктант c. 34 впр. 1 |
С. 8 впр. 5 а (усно); С. 8 впр. 5 b (письмово) |
||
3 |
10.09 |
Погода восени та влітку |
С. 6 9 слова, виділені жирним шрифтом |
In spite of this fact, nevertheless Безособові речення |
Мовний та мовленннєвий матеріали уроку |
С. 6 впр. 3, Опис малюнку “Autumn” |
|
С. 8 впр. 5 b |
С. 8 впр. 6 |
С. 9 впр. 7 (усно); скласти план до твору про літні канікули (письм.) |
||
4 |
12.09 |
Літній відпочинок |
С. 10 впр. 1 |
Повторення Present Simple, Past Simple |
Мовний та мовленннєвий матеріали уроку |
С. 9 впр. 7 |
|
С. 10 в. 1 |
|
Розповідь на тему “My Summer Holidays” ; с. 10 впр. 1 |
||
5 |
17.09 |
Зовнішність людини. Риси характеру |
С. 12 впр. 4 |
|
С. 13 в. 6 |
|
Учнівські розповіді на тему “My Summer Holidays; С.13 впр. 7 |
С. 12-13 |
Диктант-переклад |
С. 12 впр. 5 (письмово та усно) |
ЗЛ-1,2,3 |
|
6 |
19.09 |
Квартира, меблі |
Лексика по темі уроку (див. С. 14 впр. 2) |
Питальні слова в складі структурWhat/Where |
Мовний та мовленннєвий матеріали уроку |
Опис зовнішньості друга С.14 впр. 1 |
Опис зовнішньості друга
|
С. 14-15 |
|
С. 15 впр. 3 (письмово та усно) |
|
|
7 |
24.09 |
Школа, клас |
С. 15 впр. 5
|
|
матеріал уроку |
С. 15 впр. 3 С. 17 впр. 6 |
|
С. 15 впр. 5 |
С. 17 впр. 7 |
Підготувати проек про свою школу або клас |
|
|
Тема: «Спорт » |
|||||||||||
8 |
26.09 |
Особистісна.Спорт і дозвілля. Види спорту
|
С. 18 впр. 1 |
Структури I am fond of, I go in for |
Мовний та мовленннєвий матеріали уроку |
С. 20 впр. 2, 3а |
|
С. 20 впр. 2, 3б |
С. 20 впр. 2, 3б |
С. 21 впр. 4 (вірш напам’ять) С. 35 впр. 1 |
ЗЛ-2,3 |
9 |
01.10 |
Спортивний інвентар |
С. 20 впр. 3 |
Структура to be going to.. |
Аудіювання тексту про олімпійські ігри |
С. 21 впр. 4 (вірш напам’ять) |
|
|
Словниковий диктант С. 18 впр. 1 |
С. 35 впр. 2 |
|
10 |
03.10 |
Змагання |
Тренування лексики попередніх уроків |
Словотвір. Герундій С. 22 впр. 1 |
Мовний та мовленннєвий матеріали уроку |
С. 21 впр.5; С. 22 впр. 6 |
|
С. 23 впр. 2 а |
С. 3 впр. 34 |
С. 36 впр. 3 |
|
11 |
08.10 |
Спорт та здоровя |
Використання лексики попередніх уроков |
Множина іменника С. 24 впр. 2 b, c |
Мовний та мовленннєвий матеріали уроку |
С. 25 впр. 4, 5 |
|
С. 24 впр. 3 С. 25 впр. 4 |
Роздаткові картки |
С. 37 впр. 4 |
|
12 |
10.10 |
Роль спорту в моєму житті |
Активізація вивченої лексики по темі |
Герундій С. 28 впр. 3 |
С. 27 впр.1 |
С. 27 впр.1, 2 |
|
|
Індивідуальні завдання |
С. 37 впр. 5 |
|
13 |
17.10 |
Олімпійські ігри |
Використання вивченої лексики по темі |
Запитальні та заперечні речення в Present Simple |
Мовний та мовленннєвий матеріали уроку |
С. 37 впр. 5 С. 28 впр. 4 |
С. 30 впр. 6, 7 |
С. 28 впр. 4, 5 |
c.34 впр. 2 |
С. 37 впр. 6 |
|
14 |
22.10 |
Дні спорту в Україні та Великобританії |
Використання вивченої лексики по темі |
|
Мовний та мовленннєвий матеріали уроку |
С. 33 впр. 4 |
С.34 впр. 5 |
Поточний контроль розуміння прочитанного С. 31 впр. 1 |
С. 32 впр. 2 |
С. 38-39 Check Yourself |
15. 24.10 Лексико –граматична самостійна робота Повторити лексику
Тема: «Харчування» |
|
|||||||||||
16 |
05 .11 |
Особистісна.Назви прийомів їжі та страв |
С. 40-41 |
Структури I have …for dinner |
С. 40 в. 1 |
С. 42 впр. 2 |
|
|
|
c. 58 впр. 1 |
ЗЛ-3,4
|
|
17 |
07.11 |
Продукти харчування |
Тренувальні вправи з лексикою попереднього уроку |
|
Мовний та мовленннєвий матеріали уроку |
|
|
С. 43 в. 4 |
Диктант-переклад |
c. 58 впр. 2 |
||
18 |
12.11 |
Овочі та фрукти
|
С. 42 впр. 3 |
Множина іменника. Злічувальні та незлічувальні іменники
|
Мовний та мовленннєвий матеріали уроку |
С. 42 впр. 3 c. 58 впр. 2 |
|
|
С. 57 в. 2, 3 |
С. 59 впр. 4 c. 57 впр 1
|
||
19 |
14.11 |
Кулінарні страви |
С. 45-47 слова, виділені жирним шрифтом |
Ступені порівняння прикметників |
С. 45 впр. 1а |
С. 43 впр. 5, 6 |
|
С. 45 впр. 1а c. 57 впр 1
С. 59 впр. 4
|
С. 47 впр. 2 |
С. 6 1 впр. 6 Project Work |
||
20 |
19.11 |
Кухонний посуд |
С. 50 впр. 3 |
Присвійні займенники |
Мовний та мовленннєвий матеріали уроку |
С. 6 1 впр. 6 Project Work |
|
С. 51 впр. 4 |
С. 52 впр. 6 |
С. 53 впр. 7, 1 (American Food)
|
|
|
21 |
21.11 |
Харчування в США та Англії |
Використання вивченої лексики по темі |
Питальні займенники |
Мовний та мовленннєвий матеріали уроку |
С. 55 впр. 4
|
С. 56 впр. 5 |
Поточний контроль розуміння прочитанного С. 53 впр. 1 |
С. 54 впр. 2 С. 55 впр. 3 |
С. 61 Check Yourself |
|
|
Тема: «Покупки» |
|||||||||||
22 |
26.11 |
Публічна. Види магазинів |
С. 64 в. 1 |
Присвійний відмінок іменників. Past Simple
|
Мовний та мовленннєвий матеріали уроку |
С. 66 впр. 2 |
|
С. 64 в. 1 С. 66 впр. 2 |
С. 81 впр. 1 |
С. 83 впр. 1,2 |
ЗЛ-4 |
23 |
28.11 |
Відвідування магазинів |
|
Парадигма дієслова to be c. 71 впр. 4 |
Мовний та мовленннєвий матеріали уроку |
С. 68 впр. 5, 6,7 |
С. 68 впр. , 6, |
С. 69 впр. 1 С. 70 впр. 2 |
С. 81 впр. 2 |
С. 83 впр. 3, 4 |
|
24 |
03.12 |
Відвідування магазинів |
|
Запитальні речення в Present та Past Simple С. 72 впр. 6 |
Мовний та мовленннєвий матеріали уроку |
С. 71 впр. 4 |
|
С. 72 впр. 5 |
С. 81 впр. 3 |
С. 84 впр. 5 |
|
25 |
05.12 |
Вибір та купування речей |
|
Маркери Past Simple с. 76 впр. 4
|
С. 74 впр. 1 |
С. 73 впр. 7 |
|
С. 74 впр. 2 |
С. 81 впр. 4 |
С. 78 Reading |
|
26 |
10.12 |
Опрацювання оповідання “The Clever Dog” |
Використання вивченої лексики по темі |
Використання вивченого граматичного матеріалу |
Мовний та мовленннєвий матеріали уроку |
С. 80 впр. 4, |
С. 80 впр. 5 |
С. 78 впр. 1 |
С. 79 впр. 2, 3 |
С. 84 впр. 6 |
27. 12.12 Лексико-граматична самостійна робота
28 |
17.12 |
Контроль аудіювання
|
|
|
Тест |
|
|
|
Письмовий тест |
Підготувати ситуативні завдання до контролю говоріння |
|
29 |
19.12 |
Контроль читання
|
|
|
Мовний та мовленннєвий матеріали уроку |
Ситуативні завдаення до вивчених тем |
|
|
Індивідуальні завдання |
Підготувати на перевірку словники та повторити вивчену лексику |
|
30 |
24.12 |
Контроль говоріння
|
|
|
Мовний та мовленннєвий матеріали уроку |
|
|
Тест |
Письмовий тест |
Повторити вивчений за семестр граматичний матеріал |
|
31 |
26.12 |
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота за І семестр |
індивідуальні завдання |
|
1