Календарно-тематичне планування 7 клас 2 семестр А. Несвіт зі змістовими лініями та очікуваними результатами

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 7 класу 2 семестр 2018-2019 навчальний рік (до підручника А. Несвіт) зі змістовими лініями та очікуваними результатами.
Перегляд файлу

 

Дата

Сфера спілкування

Тематика ситуативного спілкування

Засоби  вираження

Очікуваний результат Учні вмітимуть:

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Домашнє завдання

Примітки

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

 

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика/ Фонетика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усне продукування, усна взаємодія

Писемне продукування, писемна взаємодія

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 з англійської мови для 7-А класу ( II семестр) до підручника А.М. Несвіт

 

Кіно і театр (7 годин)

Ключові компетентності:

  • Обізнаність та самовираження у сфері культури:

висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва; порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні традиції різних народів.

  • Математична компетентність:

розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект; логічно обґрунтовувати висловлену думку.

31

 

 

Дозвілля

 

What are you going to do this afternoon?

I’m going to visit...

Are you going to...?

Let’s ... , shall we?

Визначати загальну інформацію у прочитаному тексті

Розповідати про різні види дозвілля

 

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

 

 

 

 

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.

ЛО теми

 

 

Впр.3, с.81

 

Впр.1, 2 с.80

Впр.4, с.82

 

Впр.5, с.82

 

32

 

 

 

Жанри кінофільмів

 

What kind of films do you like to watch?

I like…

 

Розмовляти про улюблені жанри фільмів

 

ЛО теми

The Present Perfect Tense

Впр.3, с.83

Впр.1,с.82

Впр.1, с.82

Впр.2, с.83

Впр.4, 5 с.84

Впр.6, с.84

Впр.6, с.84

 

33

 

 

Візит до кінотеатру

 

Do you want to watch this film?

Two tickets for the film

Did you enjoy…?

Говорити про улюблені фільми та домовлятись про похід у кіно

Розповідати про переваги перегляду фільму у кінотеатрі

 

ЛО теми

 

Впр.1, с.85

Впр.2, 3, с.86

Впр.4, с.87

 

Впр.5, с.87

 

34

 

 

Мій улюблений фільм

I like this film. It based on..

Писати рецензію на фільм

 

ЛО теми

 

 

Впр.3, с.88

Впр.1, 2с.88

Впр.5, 6 с.89

Впр.7, с.89

Впр.7, с.89

 

35

 

 

Відвідування театру

 

How often do you go to theatre?

Описувати театри, кінотеатри, виставки тощо та послуги, що вони надають.

Аналізувати явища культурного життя

 

ЛО теми

The Present Perfect Tense Types of Questions

Впр.1, с.90

Впр.3,с.91

Впр.4,с.92

Впр.5,с.93

Впр.2, с.90

Впр.2, с.90

Впр.6, с.93-94

 

36

 

 

Вистави та їх постановка

Which play….?

What….?

Why….?

Описувати похід до театру

Виокремлювати детальну інформацію у текстах на культурну тематику.

 

ЛО теми

Wh-questions

 

Впр.2,с.94

Впр.5,с.96

Впр.1,2 с.94

Впр.3, с.95

Впр.6, с.96

Впр.4, с.96

Впр.7, с.96

 

37

 

 

Моє враження від вистави. Написання відгуку.

 

Описувати враження від перегляду фільму, вистави (письмово)

 

ЛО теми

Article

Впр.1, с.97

 

Впр.2,с.97

Впр.2,с.99

Впр.3, с.97

Впр.4, с.98

Впр.4, с.100

Впр.1,с.98

Впр.3,с.99

Впр.5, с.98

Впр.5, с.100

 

Спорт (7 годин)

Ключові компетентності:

  • Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови; використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання; організовувати свій час і навчальний простір; оцінювати власні навчальні досягнення.

  • Екологічна грамотність і здорове життя:

пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови.

  • Ініціативність і підприємливість:

генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

38

 

 

Спорт у нашому житті

Are you interested in .... ?

Aren’t you interested i n .... ?

Does.... interest you?

Doesn’t .... interest you?

Спілкуватись про спорт у своєму житті

Висловлювати своє ставлення до занять спортом.

 

 

Визначає власні спортивні уподобання та потреби.

 

Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту.

 

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.

Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань.

 

Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом.

 

Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту.

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.

 

ЛО теми

 

Впр.2, с.104

Впр.2, с.104

 

Впр.1, с.104

Впр.3, с.105

Впр.4, с.105

Впр.5, с.105

Впр.5, с.105

 

39

 

 

Як довго ти займаєшся спортом?

I go in for…

How are you getting on?

I have been training for…

Ставити та відповідати у парах на питання про сорт у твоєму житті

Висловлювати власну думку щодо спортивних вподобань

 

 

ЛО теми

The Present Perfect Continuous Tense

Впр.1, с.106

Впр.3, с.107

Впр.2, с.106

Впр.4, с.108

 

Впр.5, с.108

 

40

 

 

У спортивному центрі.

Do you go in for…?

I go in for…

Розуміти та сприймати на слух деталі у розмовах та  діалогах на тему спорт та спортівні досягнення.

Розповідати про заняття спортом

 

 

ЛО теми

 

Впр.3, с.109

 

Впр.1, с.108

Впр.2, с.109

Впр.4, с.110

 

Впр.5, с.110

 

41

 

 

Види спорту.

Золоті правила спорту

What is your favourite kind of…?

I have been training for…

I usually…

To be fit I need…

Розмовляти про різні види спорту

Дискутувати про найважливіші аспекти у спорті

Виявляти причини та наслідки.

Обговорювати похід на спортивний захід

 

 

ЛО теми

The Present Perfect Continuous Tense

Впр.1, с.111

Впр.2, с.112

Впр.2, с.110

Впр.6, с.113

Впр.1, с.110

Впр.4, с.110

Впр.4, с.112

Впр.5, с.112

Впр.6, с.111

Впр.7, с.113

 

42

 

 

Спортивні події

 

Обговорювати види спорту, в яких є та немає досвіду

Розпитувати та вести бесіду про спортивні події та змагання

 

 

ЛО теми

The Present Perfect and Present Perfect Continuous

Впр.2, с.114

Впр.3, с.114

Впр.1, с.114

Впр.5, с.115

 

Впр.6, с.115

 

43

 

 

Відомі спортсмени

 

My favourite sportsman is…

is well-known, … is famous for…

Вміти знаходити детальну фніормацію при зоровому сприйманні  у текстах про відомих спортсменів.

Розповідати про українських спортсменів

Описувати досягнення у світі спорту

 

 

ЛО теми

 

Впр.1, с.116

Впр.2, с.116

Впр.3, с.117

Впр.4, с.117

Впр.5, с.117

 

 

Впр.6, с.117

 

 

44

 

 

Спорт у моїй країні

Which kind of sport is…?

Розповідати про спорт в Україні

Розповідати про події та ситуації, що розпочались у минулому та є актуальними  у теперішньому

 

 

 

 

ЛО теми

The Present Perfect Continuous Tense

Types of Questions

 

 

Впр.3, с.118

Впр.4, с.118

Впр.1, с.118

Впр.2, с.118

Впр.5, с.119

 

Великобританія. Україна. (12 годин)

Ключові компетентності:

  • Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами:

використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленєвої діяльності; засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх.

  • Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови; використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання;

45

 

 

Визначні місця Лондона

It remind me of…

Have you…?

Запитувати про туристичні атракції міста

 

 

 

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

 

ЛО теми

 

Впр.2, с.123

Впр.4, с.124

Впр.1, с.122

Впр.3 с.123

Впр.5, с.124

Впр.7, с.125

 

46

 

 

Лондон

Карта міста

What shall we do…..?

We can go….

I’d like to visit…

Обговорювати туристичні атракції

Виявляти детальну інформацію у прочитаному тексті

Складати карти маршрута

 

ЛО теми

 

 

 

 

 

 

 

Present continuous for Future

Впр.4, с.128

Впр.2, с.126

Впр.1, с.126

Впр.5, с.129

 

Впр.7, с.129

 

47

 

 

Стародавні палаци Лондона

 

Визначати загальну інформацію у прочитаному тексті

 

ЛО теми

 

Впр.3, с.127

Впр.1, с.130

 

 

Вивчити

назви архітектурних па

м’яток (письмово)

 

48

 

 

Екскурсія Лондоном

In my opinion…

I think…

As far as

I know…

Опис найкращого туристичного маршруту

Розповідати про свій досвід мандрівника

 

ЛО теми

 

 

 

 

 

 

Конструкція

So do l/ Neither do I

 

 

Впр.6, с.132

 

Впр.7, с.132

 

49

 

 

Музеї Лондона

I’d like to visit…

I think…

Описувати різні виставки та експозиції

 

ЛО теми

Впр.3, с.134

Впр.2, с.133

Впр.4, с.135

Впр.1, с.132

 

Впр.5, с.136

 

50

 

 

Історичні будівлі Лондона.

 

Описувати  історичні місця Лондона

 

ЛО теми

 

 

Впр.4, с.138

Впр.5, с.138

Впр.1, с.136

Впр.2, с.137

Впр.3, с.137

Впр.5, с.138

 

51

 

 

Київ в мініатюрі

I think that…

To my mind…

Обговорювати туристичні атракції

 

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва

Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву.

 

ЛО теми

So,as,

so that

 

Впр.3, с.143

Впр.4, с.143

Впр.1, с.142

Впр.2, с.142

Впр.6, с.144

Впр.6, с.144

 

52

 

 

Визначні місця Києва

….is worth visiting because….

Доповідати про визначні місця

 

 

ЛО теми

 

 

 

Спеціальні запитання. Числівники

Впр.2, с.145

Впр.2, с.145

Впр.3, с.146

Впр.1, с.144

Впр.4, с.146

 

Впр.5, с.147

 

53

 

 

Історія Подолу

 

Визначати загальну інформацію у прочитаному тексті

 

 

ЛО теми

 

Впр.5, с.148

Впр.6, с.149

Впр.2, с.148

Впр.3, с.148

Впр.4, с.148

Впр.7, с.149

Впр.1, с.147

Впр.9, с.150

 

54

 

 

Серце столиці – Хрещатик

Nowadays…

In ancient times…

Виявляти детальну ін-формацію у прочитаному тексті

Розповідати про історичні та культурні цінності

 

 

ЛО теми

Types of Questions

Впр.4, с.152

Впр.2, с.151

Впр.4, с.152

Впр.1, с.150

Впр.3, с.151

Впр.5, с.152

Впр.7, с.153

 

55

 

 

Майдан Незалежності

It has played a prominent role in…

It remind me of…

It stands out…

Описувати звичаї та традиції дозвілля  в Україні

 

 

ЛО теми

The Adjectives

Впр.2, с.153

Впр.2, с.153

Впр.1, с.153

Впр.3, с.154

Впр.6, с.155

 

Впр.4, с.155

Впр.5, с.155

Впр.7, с.155

 

56

 

 

Подорож по визначних місцях Києва

Have you ever visited …?

Did you go…?

Описувати архітектурні пам'ятки.

Складати туристичний маршрут містом

 

 

ЛО теми

Tenses of the Verb

 

Впр.5, с.158

Впр.3, с.156

Впр.1, с.156

Впр.2, с.156

Впр.4, с.157

Впр.6, с.158

 

 Шкільне життя (11годин ) 

Ключові компетентності:

  • Уміння вчитися упродовж життя:

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови; використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання; організовувати свій час і навчальний простір; оцінювати власні навчальні досягнення.

  • Соціальна та громадянська компетентності: 

формулювати власну позицію;  співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; 

  • Математична  компетентність:

логічно обґрунтовувати висловлену думку; готовність до пошуку різноманітних способів розв’язання комунікативних і навчальних проблем..

  • Ініціативність і підприємливість:

дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих проблем; комунікабельність та ініціативність; ставлення до викликів як до нових можливостей; відкритість до інновацій; креативність.

57

22.04

 

Шкільні діяльність

Which of…?

I think I will join…

Розпитувати та розповідати про шкільне життя

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

 

ЛО теми

 

Впр.6, с.165

Впр.3, с.163

Впр.5, с.164

Впр.1, с.162

Впр.4, с.164

 

Впр.7, с.165

 

58

 

 

Вільний час

I am fond of…

I would like to…

Обговорювати шкільний драматичний гурток

 

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.

 

 

ЛО теми

So and such

Впр.2, с.166

Впр.3, с.166

Впр.4, с.167

Впр.1, с.166

Впр.6, с.168

Впр.5, с.167

Впр.7, с.168

 

59

 

 

Соціальні проекти

 

Обговорювати найефективніші напрямки роботи шкільного Еко-гуртка

 

 

 

 

ЛО теми

Спеціальні запитання

 

Впр.4, с.170

Впр.5, с.171

Впр.1, с.169

Впр.2, с.169

Впр.7, с.172

Впр.6, с.171

Впр.8, с.172

 

60

 

 

Іноземна мова – мова спілкування

In addition....  Indeed.

I can agree with that.

It is not as simple as it seems.

I completely / absolutely agree with you.

Визначати детальну ін-формацію у прочитаному тексті

Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів.

 

 

 

ЛО теми

 

 

Впр.3,4, с.173

Впр.1, с.172

Впр.2, с.173

 

 

Впр.5, с.174

 

61

 

 

Навчання в мовній школі

I am good at…

I am interested in.......

I also attend …

What I really like there is…

I believe......

Описувати навчання в школі

Обговорювати різницю між школами

 

 

 

 

ЛО теми

The Past Simple and The Past Perfect Tense

 

Впр.7, с.175

Впр.6, с.174

Впр.8, с.175

Підгот. до контролю читання

 

62

 

 

Контроль читання

 

Test

Підгот. до контролю письма

 

63

 

 

Контроль  письма

 

Test

Підгот. до контролю аудіювання

 

64

 

 

Контроль аудіювання

 

Test

Підгот. до контролю говоріння

 

65

 

 

Контроль говоріння

 

Повторити граматику

 

66

 

 

Повторення

за семестр

 

Оцінювати власні навчальні досягнення

 

 

 

 

 

 

 

Впр.6, с.177

Впр.1, с.175

Впр.4,5, с.176

Впр.2, с.176

Впр.3, с.176

Впр.6, с.177

підготувати проект

 

67

 

 

Підсумковий урок

 

Аналізувати результати власних навчальних досягнень

 

 

 

 

Повторення та консолідація вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

  

 

 

docx
Додано
16 січня 2019
Переглядів
2773
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку