№
|
Дата |
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Засоби вираження |
Очікуваний результат Учні вмітимуть: |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Домашнє завдання |
Примітки |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усне продукування, усна взаємодія |
Писемне продукування, писемна взаємодія |
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ з англійської мови для 7-А класу ( II семестр) до підручника А.М. Несвіт
|
|||||||||||||||||
Кіно і театр (7 годин) |
|||||||||||||||||
Ключові компетентності:
висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва; порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні традиції різних народів.
розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект; логічно обґрунтовувати висловлену думку. |
|||||||||||||||||
31 |
|
|
Дозвілля
|
What are you going to do this afternoon? I’m going to visit... Are you going to...? Let’s ... , shall we? |
Визначати загальну інформацію у прочитаному тексті Розповідати про різні види дозвілля |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
ЛО теми |
|
|
Впр.3, с.81
|
Впр.1, 2 с.80 Впр.4, с.82 |
|
Впр.5, с.82 |
|
32
|
|
|
Жанри кінофільмів
|
What kind of films do you like to watch? I like…
|
Розмовляти про улюблені жанри фільмів |
|
ЛО теми |
The Present Perfect Tense |
Впр.3, с.83 |
Впр.1,с.82 |
Впр.1, с.82 Впр.2, с.83 Впр.4, 5 с.84 |
Впр.6, с.84 |
Впр.6, с.84 |
|
|||
33 |
|
|
Візит до кінотеатру
|
Do you want to watch this film? Two tickets for the film… Did you enjoy…? |
Говорити про улюблені фільми та домовлятись про похід у кіно Розповідати про переваги перегляду фільму у кінотеатрі |
|
ЛО теми |
|
Впр.1, с.85 |
Впр.2, 3, с.86 |
Впр.4, с.87 |
|
Впр.5, с.87 |
|
|||
34 |
|
|
Мій улюблений фільм |
I like this film. It based on.. |
Писати рецензію на фільм |
|
ЛО теми |
|
|
Впр.3, с.88 |
Впр.1, 2с.88 Впр.5, 6 с.89 |
Впр.7, с.89 |
Впр.7, с.89 |
|
|||
35 |
|
|
Відвідування театру
|
How often do you go to theatre? |
Описувати театри, кінотеатри, виставки тощо та послуги, що вони надають. Аналізувати явища культурного життя |
|
ЛО теми |
The Present Perfect Tense Types of Questions |
Впр.1, с.90 |
Впр.3,с.91 Впр.4,с.92 Впр.5,с.93 |
Впр.2, с.90 |
Впр.2, с.90 |
Впр.6, с.93-94 |
|
|||
36 |
|
|
Вистави та їх постановка |
Which play….? What….? Why….? |
Описувати похід до театру Виокремлювати детальну інформацію у текстах на культурну тематику. |
|
ЛО теми |
Wh-questions |
|
Впр.2,с.94 Впр.5,с.96 |
Впр.1,2 с.94 Впр.3, с.95 Впр.6, с.96 |
Впр.4, с.96 |
Впр.7, с.96 |
|
|||
37 |
|
|
Моє враження від вистави. Написання відгуку. |
|
Описувати враження від перегляду фільму, вистави (письмово) |
|
ЛО теми |
Article |
Впр.1, с.97
|
Впр.2,с.97 Впр.2,с.99 |
Впр.3, с.97 Впр.4, с.98 Впр.4, с.100 |
Впр.1,с.98 Впр.3,с.99 |
Впр.5, с.98 Впр.5, с.100 |
|
|||
Спорт (7 годин) |
|||||||||||||||||
Ключові компетентності:
визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови; використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання; організовувати свій час і навчальний простір; оцінювати власні навчальні досягнення.
пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови.
генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
|||||||||||||||||
38 |
|
|
Спорт у нашому житті |
Are you interested in .... ? Aren’t you interested i n .... ? Does.... interest you? Doesn’t .... interest you? |
Спілкуватись про спорт у своєму житті Висловлювати своє ставлення до занять спортом.
|
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби.
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту.
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети. |
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань.
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом.
Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту.
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
|
ЛО теми |
|
Впр.2, с.104 |
Впр.2, с.104
|
Впр.1, с.104 Впр.3, с.105 Впр.4, с.105 |
Впр.5, с.105 |
Впр.5, с.105 |
|
39 |
|
|
Як довго ти займаєшся спортом? |
I go in for… How are you getting on? I have been training for… |
Ставити та відповідати у парах на питання про сорт у твоєму житті Висловлювати власну думку щодо спортивних вподобань |
|
|
ЛО теми |
The Present Perfect Continuous Tense |
Впр.1, с.106 |
Впр.3, с.107 |
Впр.2, с.106 Впр.4, с.108 |
|
Впр.5, с.108 |
|
||
40 |
|
|
У спортивному центрі. |
Do you go in for…? I go in for… |
Розуміти та сприймати на слух деталі у розмовах та діалогах на тему спорт та спортівні досягнення. Розповідати про заняття спортом |
|
|
ЛО теми |
|
Впр.3, с.109 |
|
Впр.1, с.108 Впр.2, с.109 Впр.4, с.110 |
|
Впр.5, с.110 |
|
||
41 |
|
|
Види спорту. Золоті правила спорту |
What is your favourite kind of…? I have been training for… I usually… To be fit I need… |
Розмовляти про різні види спорту Дискутувати про найважливіші аспекти у спорті Виявляти причини та наслідки. Обговорювати похід на спортивний захід |
|
|
ЛО теми |
The Present Perfect Continuous Tense |
Впр.1, с.111 Впр.2, с.112 |
Впр.2, с.110 Впр.6, с.113 |
Впр.1, с.110 Впр.4, с.110 Впр.4, с.112 |
Впр.5, с.112 |
Впр.6, с.111 Впр.7, с.113 |
|
||
42 |
|
|
Спортивні події |
|
Обговорювати види спорту, в яких є та немає досвіду Розпитувати та вести бесіду про спортивні події та змагання |
|
|
ЛО теми |
The Present Perfect and Present Perfect Continuous |
Впр.2, с.114 |
Впр.3, с.114 |
Впр.1, с.114 Впр.5, с.115 |
|
Впр.6, с.115 |
|
||
43 |
|
|
Відомі спортсмени
|
My favourite sportsman is… …is well-known, … is famous for… |
Вміти знаходити детальну фніормацію при зоровому сприйманні у текстах про відомих спортсменів. Розповідати про українських спортсменів Описувати досягнення у світі спорту |
|
|
ЛО теми |
|
Впр.1, с.116 |
Впр.2, с.116 Впр.3, с.117 |
Впр.4, с.117 Впр.5, с.117
|
|
Впр.6, с.117
|
|
||
44 |
|
|
Спорт у моїй країні |
Which kind of sport is…? |
Розповідати про спорт в Україні Розповідати про події та ситуації, що розпочались у минулому та є актуальними у теперішньому |
|
|
|
|
ЛО теми |
The Present Perfect Continuous Tense Types of Questions |
|
|
Впр.3, с.118 Впр.4, с.118 |
Впр.1, с.118 Впр.2, с.118 |
Впр.5, с.119 |
|
Великобританія. Україна. (12 годин) |
|||||||||||||||||
Ключові компетентності:
використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленєвої діяльності; засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх.
визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови; використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання; |
|||||||||||||||||
45 |
|
|
Визначні місця Лондона |
It remind me of… Have you…? |
Запитувати про туристичні атракції міста |
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
ЛО теми |
|
Впр.2, с.123 |
Впр.4, с.124 |
Впр.1, с.122 Впр.3 с.123 |
Впр.5, с.124 |
Впр.7, с.125 |
|
46 |
|
|
Лондон Карта міста |
What shall we do…..? We can go…. I’d like to visit… |
Обговорювати туристичні атракції Виявляти детальну інформацію у прочитаному тексті Складати карти маршрута |
|
ЛО теми |
Present continuous for Future |
Впр.4, с.128 |
Впр.2, с.126 |
Впр.1, с.126 Впр.5, с.129 |
|
Впр.7, с.129 |
|
|||
47 |
|
|
Стародавні палаци Лондона |
|
Визначати загальну інформацію у прочитаному тексті |
|
ЛО теми |
|
Впр.3, с.127 |
Впр.1, с.130
|
|
Вивчити назви архітектурних па м’яток (письмово) |
|
||||
48 |
|
|
Екскурсія Лондоном |
In my opinion… I think… As far as I know… |
Опис найкращого туристичного маршруту Розповідати про свій досвід мандрівника |
|
ЛО теми |
Конструкція So do l/ Neither do I |
|
|
Впр.6, с.132 |
|
Впр.7, с.132 |
|
|||
49 |
|
|
Музеї Лондона |
I’d like to visit… I think… |
Описувати різні виставки та експозиції |
|
ЛО теми |
Впр.3, с.134 |
Впр.2, с.133 Впр.4, с.135 |
Впр.1, с.132 |
|
Впр.5, с.136 |
|
||||
50 |
|
|
Історичні будівлі Лондона. |
|
Описувати історичні місця Лондона |
|
ЛО теми |
|
|
Впр.4, с.138 Впр.5, с.138 |
Впр.1, с.136 |
Впр.2, с.137 Впр.3, с.137 |
Впр.5, с.138 |
|
|||
51 |
|
|
Київ в мініатюрі |
I think that… To my mind… |
Обговорювати туристичні атракції |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва |
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
|
ЛО теми |
So,as, so that |
|
Впр.3, с.143 Впр.4, с.143 |
Впр.1, с.142 Впр.2, с.142 |
Впр.6, с.144 |
Впр.6, с.144 |
|
52 |
|
|
Визначні місця Києва |
….is worth visiting because…. |
Доповідати про визначні місця |
|
|
ЛО теми |
Спеціальні запитання. Числівники |
Впр.2, с.145 |
Впр.2, с.145 Впр.3, с.146 |
Впр.1, с.144 |
Впр.4, с.146
|
Впр.5, с.147 |
|
||
53 |
|
|
Історія Подолу |
|
Визначати загальну інформацію у прочитаному тексті |
|
|
ЛО теми |
|
Впр.5, с.148 Впр.6, с.149 |
Впр.2, с.148 Впр.3, с.148 Впр.4, с.148 Впр.7, с.149 |
Впр.1, с.147 |
Впр.9, с.150 |
|
|||
54 |
|
|
Серце столиці – Хрещатик |
Nowadays… In ancient times… |
Виявляти детальну ін-формацію у прочитаному тексті Розповідати про історичні та культурні цінності |
|
|
ЛО теми |
Types of Questions |
Впр.4, с.152 |
Впр.2, с.151 Впр.4, с.152 |
Впр.1, с.150 Впр.3, с.151 |
Впр.5, с.152 |
Впр.7, с.153 |
|
||
55 |
|
|
Майдан Незалежності |
It has played a prominent role in… It remind me of… It stands out… |
Описувати звичаї та традиції дозвілля в Україні |
|
|
ЛО теми |
The Adjectives |
Впр.2, с.153 |
Впр.2, с.153 |
Впр.1, с.153 Впр.3, с.154 Впр.6, с.155
|
Впр.4, с.155 Впр.5, с.155 |
Впр.7, с.155 |
|
||
56 |
|
|
Подорож по визначних місцях Києва |
Have you ever visited …? Did you go…? |
Описувати архітектурні пам'ятки. Складати туристичний маршрут містом |
|
|
ЛО теми |
Tenses of the Verb |
|
Впр.5, с.158 |
Впр.3, с.156 |
Впр.1, с.156 Впр.2, с.156 Впр.4, с.157 |
Впр.6, с.158 |
|
||
Шкільне життя (11годин ) |
|||||||||||||||||
Ключові компетентності:
визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови; використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання; організовувати свій час і навчальний простір; оцінювати власні навчальні досягнення.
формулювати власну позицію; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою;
логічно обґрунтовувати висловлену думку; готовність до пошуку різноманітних способів розв’язання комунікативних і навчальних проблем..
дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих проблем; комунікабельність та ініціативність; ставлення до викликів як до нових можливостей; відкритість до інновацій; креативність. |
|||||||||||||||||
57 |
22.04 |
|
Шкільні діяльність |
Which of…? I think I will join… |
Розпитувати та розповідати про шкільне життя |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
ЛО теми |
|
Впр.6, с.165 |
Впр.3, с.163 Впр.5, с.164 |
Впр.1, с.162 Впр.4, с.164 |
|
Впр.7, с.165 |
|
58 |
|
|
Вільний час |
I am fond of… I would like to… |
Обговорювати шкільний драматичний гурток |
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. |
|
|
ЛО теми |
So and such |
Впр.2, с.166 |
Впр.3, с.166 Впр.4, с.167 |
Впр.1, с.166 Впр.6, с.168 |
Впр.5, с.167 |
Впр.7, с.168 |
|
59 |
|
|
Соціальні проекти |
|
Обговорювати найефективніші напрямки роботи шкільного Еко-гуртка |
|
|
|
|
ЛО теми |
Спеціальні запитання |
|
Впр.4, с.170 Впр.5, с.171 |
Впр.1, с.169 Впр.2, с.169 Впр.7, с.172 |
Впр.6, с.171 |
Впр.8, с.172 |
|
60 |
|
|
Іноземна мова – мова спілкування |
In addition.... Indeed. I can agree with that. It is not as simple as it seems. I completely / absolutely agree with you. |
Визначати детальну ін-формацію у прочитаному тексті |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. |
|
|
|
ЛО теми |
|
|
Впр.3,4, с.173 |
Впр.1, с.172 Впр.2, с.173
|
|
Впр.5, с.174 |
|
61 |
|
|
Навчання в мовній школі |
I am good at… I am interested in....... I also attend … What I really like there is… I believe...... |
Описувати навчання в школі Обговорювати різницю між школами |
|
|
|
|
ЛО теми |
The Past Simple and The Past Perfect Tense |
|
Впр.7, с.175 |
Впр.6, с.174 |
Впр.8, с.175 |
Підгот. до контролю читання |
|
62 |
|
|
Контроль читання |
Test |
Підгот. до контролю письма |
|
|||||||||||
63 |
|
|
Контроль письма |
Test |
Підгот. до контролю аудіювання |
|
|||||||||||
64 |
|
|
Контроль аудіювання |
Test |
Підгот. до контролю говоріння |
|
|||||||||||
65 |
|
|
Контроль говоріння |
|
Повторити граматику |
|
|||||||||||
66 |
|
|
Повторення за семестр |
|
Оцінювати власні навчальні досягнення |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.6, с.177 |
Впр.1, с.175 Впр.4,5, с.176 |
Впр.2, с.176 Впр.3, с.176 |
Впр.6, с.177 підготувати проект |
|
67 |
|
|
Підсумковий урок |
|
Аналізувати результати власних навчальних досягнень |
|
|
|
|
Повторення та консолідація вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|