Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у І та ІІ семестрах для учнів 8 класу (зі змістовими лініями). Підручник О.Карпюк. Відповідно до діючої програми.(3 год).........................
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 8-го класу
(до підручника О.Карп’юк, 2017р., 3години) на І семестр
№пп |
дата |
Тема |
Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть: |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
Окремі нотатки |
||
Лексика |
Граматика/фонетика |
Сприйняття на слух/зорове сприйняття |
Усна/писемна взаємодія/ продукування |
|||||||
1 |
|
Подорожі. Прощавай літо. С. 4 |
Запитувати та надавати інформацію |
read guidebook, try local dishes, go on day trips. |
Tenses Revision |
Ex. 2 p. 4 Ex. 1, 2 p. 3 |
Ex.1 p. 2 Ex. 1 p. 4 |
Наводить приклади свого внеску в життя громади.
|
Впр. 7, с. 7 |
|
2 |
|
Знову до школи. Удосконалення граматичних навичок. С.8 |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання відповідей |
pp 8-9 |
Present Tenses |
Ex. 1(a, b), 2, 4(a, b) p. 8-10 |
Making up sentences Ex. 1 p. 8 |
Впр. 7, с. 11 |
Exercises Fom «Граматика англійської мови»Верба |
|
3 |
|
Літні канікули. Удосконалення граматичних навичок. С. 12 |
Запитувати та надавати інформацію. |
pp 10-11 |
Past Tenses |
Ex.1, 2 p.13 |
Ex.3, p. 14
|
Впр. 3, с. 13 |
|
|
4 |
|
Подорожі та відпочинок. С. 14 |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання відповідей |
hangout, chat, cool, It’s not my cup of tea.
|
Tenses Revision |
|
Ex. 1, p.14, Ex.2, p.15
|
Впр.3,с.16 |
Solutions elementary 2nd edition |
|
Тема 1. Я і мої друзі . Тематика ситуативного спілкування: друзі по листуванню, кореспонденція. Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
||||||||||
5 |
|
Сім’я та друзі. С.18 |
Написати блог про себе |
Kind,reliable,sociable,helpful,understanding,ambitious,lazy,strict,honest,friendly,fair,complaining,amusing,jealous,overprotective,pessimistic |
Прикметни-ки |
Ex. 1 p. 18 Ex. 1 p. 19 |
Interviewing Ex. 3 p. 18 |
Формулює правила безпеки онлайн спілкування.
Обговорює особлтвості взаємлодії особистості та групи.
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
Впр. 4, с. 19 |
|
6 |
|
Чи ти хороший друг? С. 19 |
Розповідати про себе |
Brave,stubborn,thoughtful,selfish,serious,generous,tidy,optimistic,polite |
Present Simple |
Ex. 3 p. 20 Ex. 1, 2 p. 19-20 |
Expressing opinion Ex. 1 p. 19 |
Описати свого найкращого друга |
Oxford Heroes_3 |
|
7 |
|
Друзі та дружба С.21 |
Висловлюватись про риси характеру |
ЛО теми |
Present Simple |
Ex. 4, 6 p. 22-23 |
Ex. 1, 2 p. 22 Ex.7 p. 24 |
Впр. 5, с. 23 |
Exercises Fom «Граматика англійської мови»Верба |
|
8 |
|
Порівняння. С.25 |
Правильно вживати герундій описуючи людей |
ЛО теми |
As…as or not so…as |
|
Ex. 1 p. 25, WB |
Написати 5 речень порівнянь |
|
|
9 |
|
Чи ти справжній друг? С.26 |
Ставити запитання по темі |
Catch up with,weirdo,pretend,came across,tease,get on with,have a lot in common |
Tenses |
Ex. 1 p. 26 |
Ex. 4, 6 p. 28 Ex. 2 p. 28 |
Впр. 2, с. 28
|
Oxford Heroes_3 |
|
10 |
|
Друзі та товаришування С. |
Правильно будувати запитання |
a bunch, a weirdo, to pretend, to tease, workaholic, to catch up |
Adjective / Adverb |
|
Ex. 1 p. 29 Ex. 2 p. 29 |
|
Solutions elementary 2nd edition |
|
11 |
|
Друзі по листуванню С.29 |
Вести діалог про людей |
to come across; to get on well; to have smth in common |
as+adjective / adverb+as |
Ex. 4 p. 47 |
Ex. 1, 3, 5 p. 46-48 Ex. 2 p. 46 |
Впр. 3, с. 29 |
|
|
12 |
|
Написання листа другу С. |
Розповідати про свого найкращого друга |
ЛО теми |
Tenses |
Ex. 1 p. 18 Ex. 1 p. 19 |
Interviewing Ex. 3 p. 18 |
|
Exercises Fom «Граматика англійської мови»Верба |
|
13 |
|
Значення дружби С. |
Правильно писати свій короткий біографічний нарис |
ЛО теми |
Future Simple and Present Continuous |
Ex. 3 p. 20 Ex. 1, 2 p. 19-20 |
Expressing opinion Ex. 1 p. 19 |
|
|
|
Тема 2. Стиль життя. Тематика ситуативного спілкування: здоровий спосіб життя здоровий спосіб життя, активний відпочинок, повсякденні дії, види дозвілля. Ключові компетентності : генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя; організовувати свій час і навчальний простір; презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
||||||||||
14 |
|
Здоровий спосіб життя С.30 |
|
A university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up |
Tenses |
Ex. 2 p. 30 Ex. 2 p. 30 |
Ex. 1, 5 p. 30-32 Ex. 7 p. 32 |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів.
Описує власний стиль життя та визначає приорітети.
Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя.
Аргументує раціональність покупки.
Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. |
Впр. 4, с. 31 |
Oxford Heroes_3 |
15 |
|
Здорові звички С.33 |
|
ЛО теми |
Should may/might |
Ex. 3 p. 34 Ex. 4(b) p. 35 |
Ex. 1, 2, 4, 5 p. 33-35 Ex. 6 p. 36 |
Впр. 3, с. 34 |
|
|
16 |
|
Їжа та смаки С.35 |
|
An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam |
|
Ex. 1 p. 37 |
Ex. 2 p. 37 Ex. 3, 4 p. 38 |
Впр. 7, с. 36 |
Exercises Fom «Граматика англійської мови»Верба |
|
17 |
|
Здорова та корисна їжа С. |
|
An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam |
|
Ex. 1, 2 p. 39-41 Ex. 2(b) p. 41 |
Ex. 1, 2 p. 39-41 Ex.4 p. 42 |
|
|
|
18 |
|
Бути здоровим важливо С.37 |
Обмінюватись думками. Коментувати статистичні дані. |
|
|
Ex. 6 p. 43 |
Ex. 7(a), 9 p. 44-45 Ex. 7(b) p. 44 |
Впр. 2, с. 37 |
|
|
19 |
|
Який ти? Вдосконалення навичок усного мовлення,аудіювання й читання С.39 |
|
An equipment,a facility,a workshop,be well-quippead |
Tenses |
Ex. 1 p. 45 |
Ex. 2 p. 45
|
Впр. 7, с. 39 |
Solutions elementary 2nd edition |
|
20 |
|
Ми повинні піклуватися про наше здоров’я. Активізація лексики С.42 |
|
|
Tenses |
Ex. 2, p.46, ex.3,4, p.47-48 |
Ex. 1, p.46 Ex.5,p.48
|
Впр. 6, с. 43 |
|
|
21 |
|
Заняття у вільний час С. |
|
Arts and Crafts Room,Assembly Hall,Canteen |
Tenses |
Ex. 7, 9, 10 p. 49-51 |
Ex. 8, 11 p. 50-52 Ex. 12 p. 53 |
Впр. 8, с. 44 |
Exercises Fom «Граматика англійської мови»Верба |
|
22 |
|
Написання електронних листів. С.45 |
|
,Gymnasium,Laboratory,Computer Room, Library, Workshop |
|
Ex. 1, 4 p. 54-56 |
Ex. 3, 4, 5, 6, 7, 8 p. 56-57 Ex. 2 p. 56 |
Впр. 3, с. 45 |
|
|
23 |
|
Який він справжній друг? С.46 |
|
A university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up |
Tenses |
Ex. 2 p. 30 Ex. 2 p. 30 |
Ex. 1, 5 p. 30-32 Ex. 7 p. 32 |
Впр. 6, p.47; |
Oxford Heroes_3 |
|
24 |
|
Шкідливі звички С.49 |
|
ЛО теми |
Should may/might |
Ex. 3 p. 34 Ex. 4(b) p. 35 |
Ex. 1, 2, 4, 5 p. 33-35 Ex. 6 p. 36 |
Впр. 10, с. 51 |
|
|
25 |
|
У тебе здоровий спосіб життя? С.51 |
|
An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam |
|
Ex. 1 p. 37 |
Ex. 2 p. 37 Ex. 3, 4 p. 38 |
Впр. 13, с. 53 |
Exercises Fom «Граматика англійської мови»Верба |
|
26 |
|
Час перемагати С.54 |
|
An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam |
|
Ex. 1, 2 p. 39-41 Ex. 2(b) p. 41 |
Ex. 1, 2 p. 39-41 Ex.4 p. 42 |
Впр. 7, с. 57 |
|
|
Тема 3. Стиль життя. Тематика ситуативного спілкування: школи в Україні та за кордоном, приміщення, назви навчальних кімнат та шкільного обладнання, правила поведінки. Ключові компетентності : сміливістьу спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; відповідальність за результати навчально-пізнавальної діяльності; наполегливість; внутрішня мотивація та впевненість в успіху презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
||||||||||
27 |
|
Який вигляд має твоя школа? С.62 |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
An university, to decide, to improve, to memorize |
|
Ex.4 p. 63 Ex. 2 p. 62 |
Ex. 1 p. 62 Ex. 3 p. 63 |
Обговорює шкільні правила.
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу “no hate speech” (мова проти ненависті – з англ.)
|
Впр. 5, с. 63 |
Oxford Heroes_3 |
28 |
|
Може завтра піде дощ С.64 |
Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні |
Should, shouldn’t, sure |
Modal Verbs: should |
Ex. 1, 6 p. 64-66 |
Ex.2 p. 65 Ex. 4, 5 p. 66 |
Впр. 3, с. 65 |
|
|
29 |
|
Школи у Великій Британії С.68 |
Розповідати про своє навчання у школі |
Finish work, to come in time, to do homework. |
Modal Verbs: may / might |
Ex. 1(b) p. 68 |
Ex. 1(a), 3, 4 p. 68-70 Ex. 2 p. 70 |
Впр. 7, с. 67 |
Exercises Fom «Граматика англійської мови»Верба |
|
30 |
|
Школи у Великій Британії С.70 |
Висловлює власне ставлення до навчання. |
an education, a technology, national, primary, secondary, typical; to take an exam |
Tenses Revision |
Ex. 6, 1 p. 71-73 |
Ex. 5, 1, 3 p. 71-75 Ex. 8, 2 p. 73-77 |
Впр. 4, с. 70 |
|
|
31 |
|
Обладнання моєї школи. Вдосконалення навичок усного мовлення й читання С.73 |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Compulsory, to realize, ordinary |
Tenses Revision |
Ex. 6 p. 76 |
Ex. 4, 5, 7 p. 75-77 Ex. 4, 1, 8 p. 75-78 |
Впр. 5, с. 72 Впр. 7, с. 73 |
Exercises Fom «Граматика англійської мови»Верба |
|
32 |
|
Моє шкільне життя. Вдосконалення навичок читання, письма С.75 |
Дискутує про навчання в Україні та за кордоном.
|
equipment, a facility, a workshop |
|
Ex.4 p. 63 Ex. 2 p. 62 |
Ex. 1 p. 62 Ex. 3 p. 63 |
Впр. 4, с. 75 Впр. 6, с. 76 |
|
|
33 |
|
Розпорядок мого дня С.77 |
Пояснює правила поведінки у школі. |
|
|
Ex. 1, 6 p. 64-66 |
Ex.2 p. 65 Ex. 4, 5 p. 66 |
Впр. 7б, с. 77 |
Exercises Fom «Граматика англійської мови»Верба |
|
34 |
|
Що мені не подобається у сучасній школі? С. |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
|
|
Ex. 1(b) p. 68 |
Ex. 1(a), 3, 4 p. 68-70 Ex. 2 p. 70 |
|
|
|
35 |
|
Школа моєї мрії С. |
Аргументувати власну думку |
|
|
Ex. 6, 1 p. 71-73 |
Ex. 5, 1, 3 p. 71-75 Ex. 8, 2 p. 73-77 |
|
Solutions elementary 2nd edition |
|
Тема 4. Шкільне життя. Тематика ситуативного спілкування: школи в Україні та за кордоном, приміщення, правила поведінки. Ключові компетентності : генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя; комунікабельність та ініціативність; ставлення до викликів як до нових можливостей; відкритість до інновацій; креативність презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
||||||||||
36 |
|
Ви хороша команда? С.79 |
Висловлює власне ставлення до участі в роботі гуртків. |
responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm |
Повторення і систематиз-ація
|
Ex. 3 p. 80 |
Ex. 2(b) p. 79 Ex. 2 p. 79-80 |
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
Впр.4,с. 80
|
Solutions elementary 2nd edition |
37 |
|
Наші вчителі. Вдосконалення навичок читання, аудіювання С.80 |
Демонструє розуміння потреби мати хороші знання.
|
Headmaster, teachers, librarian |
Повторення і систематиза-ція
|
Ex. 3(b) p. 81 |
Ex. 2, 3(a), 6(a) p. 81-84 Ex. 6(b) p. 84 |
Впр. 5, с. 83 |
|
|
38 |
|
Чи щаслива ти людина? С.87 |
|
Read a book, To giggle, to exchange text messages, to do homeworks. |
Past Continuous Tense |
Ex. 1 p. 84 |
Ex. 3 p. 85 Ex. 2, 4 p. 85-86 |
Впр. 5, с. 86 |
Oxford Heroes_3 |
|
39 |
|
Це змушує мене почуватися краще С.91
|
|
Strict, patient, responsible. |
Past Continuous Tense |
Ex. 1(a), 8 p. 87-90 Ex. 1, 2, 5, 6 p. 87-89 |
Ex. 1(b), 9 p. 88-90 Ex. 3 p. 88 |
Впр.7,с.89
|
Exercises Fom «Граматика англійської мови»Верба |
|
40 |
|
Мої вчителі. Вдосконалення навичок письма С.97 |
Обговорює доцільність вивчення різних предметів.
|
Maths,Geography,IT,Craft,Science |
Past Continuous Tense |
Ex. 1, 5, 9 p. 91-97 Ex. 4 p. 94 |
Ex. 2, 7, 8 p. 92-96 Ex. 2 p. 97
|
Впр. 7, p.97 |
|
|
41 |
|
Покарання та похвала С.98 |
|
Good marks, ideal girl/boy |
Tenses Revision |
Ex. 3, 5 p. 98-100 |
Ex. 5(c) p. 102 Ex. 2, 4 p. 98-100 |
Впр. 3, с. 98 |
|
|
42 |
|
У школі С.100 |
|
responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm |
Повторення і систематиз-ація
|
Ex. 6(a), p. 102 |
Ex.6(b)p.103 Ex.8, p. 104 |
Впр. 5, с. 100 |
Exercises Fom «Граматика англійської мови»Верба |
|
43 |
|
Школа у моєму житті С.106 |
|
Headmaster, teachers, librarian |
Повторення і систематиза-ція
|
Ex. 1, p.106 |
Ex.2, 3, 4 p. 108-109 |
ex.9, p.105 |
|
|
|
||||||||||
44 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Впр. 4, с. 109 |
|
45 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
С. 110 |
|
46 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
С. 111 |
|
47 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
С.112 |
|
48 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 8-го класу
(до підручника О.Карп’юк, 2017р., 3години) на ІІ семестр
№пп |
дата |
Тема |
Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть: |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
Окремі нотатки |
|||
Лексика |
Граматика/фонетика |
Сприйняття на слух/зорове сприйняття |
Усна/писемна взаємодія/ продукування |
||||||||
Тема 5. Література Тематика ситуативного спілкування: вибір книг для читання, улюблений письменник, поет, книга, літературний герой, відвідування бібліотеки. Ключові компетентності : формулювати власну позицію; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; розв’язувати конфлікти у комунікативних ситуаціях; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; переконувати засобами іноземної мови у важливості дотримання прав людини; критично оцінювати інформацію з різних іншомовних джерел, презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|||||||||||
49 |
|
Книжки – наші друзі С.114 |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
a catalogue, fiction, non-fiction, a title, to consult, to contain; |
|
|
ex.1, pp.114-115; ex. 3, pp.116-117 ex. 2, p.116 |
Обговорює розмаїття літературної спадщини.
|
Впр. 3, с.116 |
Oxford Heroes_3 |
|
50 |
|
У бібліотеці С.119 |
Розповідати про сучасну бібліотеку |
an author, a genre, an emotion, a pattern, a poet, poetry |
|
|
ex. 5-7, pp.117-120 ex.4b,p.117; ex. 8b,9, p.121 |
Впр. 7, с.119 |
|
||
51 |
|
Книги — наші друзі та вчителі С.121 |
Запитувати і надавати інформацію про історію розвитку книги |
a novel, a novelist, drama, a dramatist, amusing, emotional |
Active and Passive Voices.
|
Active and Passive Voices. Present Simple Passive |
Remember! p.122 |
Впр. 9, с.121 |
Exercises Fom «Граматика англійської мови»Верба |
||
52 |
|
Література. С.122 |
Повторити лексичний матеріал |
made up stories; in general |
|
|
ex.3,4, p.123 |
Впр. 2, с.122 |
|
||
53 |
|
Літературні жанри. Диктант С.125 |
Запитувати і надавати інформацію про Тараса Шевченка |
an achievement, an essay, an inspiration, a success |
Present Simple Passive |
ex.1,2a, pp.125-126 |
ex.1, 2, pp.125-126 ex.5, p.127 |
Впр. 7, с.125 |
|
||
54 |
|
Відомі українські письменники С. |
Запитувати та надавати інформацію про твори Шевченка |
to inspire, noble; due to smth; biography, autobiography |
|
ex.6b, p.127 |
ex.6a,7, pp.127-128 |
|
|
||
55 |
|
Відомі українські письменники та їх твори С. |
Запитувати і надавати інформацію про Роберта Бернса |
an imagination, truthful, true-to-life; |
Active and Passive Voices.
|
ex.2, p.129 |
ex.2, p.129 ex.1,2,3a,4, pp.129-131 |
|
Solutions elementary 2nd edition |
||
56 |
|
Відомі британські письменники С. |
Розповідати про прочитану книгу |
to hold smb’s attention / interest; right after smth |
|
ex.8a, p.132 |
ex.8b, p.132 WB ex.13, p.58 ex.5,6,7, pp.131-132 |
|
|
||
57 |
|
Відомі британські письменники та їх твори С.127 |
Надавати інформацію про прочитане |
a catalogue, fiction, non-fiction, a title, |
Active and Passive Voices.
|
|
ex.9,10, p.134 |
Впр. 3, с.127
|
|
||
58 |
|
Шкільна бібліотека С.129 |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
to consult, to contain; made up stories; in general |
|
|
ex.1a, p.137 ex.1b,2b,c, pp.137-138 |
Впр. 6, с.131 |
Exercises Fom «Граматика англійської мови»Верба |
||
59 |
|
Мій улюблений письменник С.132 |
Повторити граматичний матеріал |
a novelist, drama, a dramatist, amusing, emotional |
Present Simple Passive |
ex.4, p.140 |
ex.6a,p.140 ex.6b,c,7, pp.140-141 |
Впр. 1, с.135 |
|
||
60 |
|
Моя улюблена книжка С.135 |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
|
|
ex.1a, p.141; ex.2, p.143 |
ex.1a,b, p. 142; ex.2,3, p.143-144 ex.1c, pp.142-143 |
Написати короткий опис про останню прочитану книжку |
|
||
Тема 6. Музика Тематика ситуативного спілкування: улюблені музичні стилі, музиканти, композитори, виконавці, відвідування концерту. Ключові компетентності : висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва; порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні традиції різних народів, презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|||||||||||
61 |
|
Музика у нашому житті С.137 |
|
A band, to lean over, to give a hand, to walk out, to set up the speakers, a sound system) |
|
ex.1a, p.141; ex.2, p.143 ex.1a,b, p. 142; ex.2,3, p.143-144 |
ex.1c, pp.142-143 ex.4, p.144 |
Пояснює правила поведінки у закладах культури.
Наводить приклади впливу музики на здоровя і самопочуття.
Обговорює можливості замовленняквитків онлайн. |
Впр. 3, с.139 |
|
|
62 |
|
Світ музики Великої Британії С.141 |
|
the edge of the stage, to clap, to dance to the music, to feel exhausted (delighted |
|
ex.6,7, pp.145-146 |
ex.5, p.145; ex.3,p.147 ex.1, 2, 4, p.147 |
Впр. 7, с.141 |
Oxford Heroes_3 |
||
63 |
|
Музика повсюди С.143 |
|
A composer, a habit, a mood, a musician, a record, a symphony, a tape, a violin,chamber, folk |
Past Simple Passive |
|
ex.5,p.148 ex.6, p.148
GBex.12,13, pp.62-63 |
Впр. 2, с.143 |
|
||
64 |
|
Музика та молодіжні стилі музики С.145 |
|
Rap, message, heavy-metal, beat, greats |
The verbs "say", "speak", "tell", "talk". Reported Speech |
ex.1-3a, p.149 |
ex.2, 3b, p.149 |
Впр. 7, с.146 |
Exercises Fom «Граматика англійської мови»Верба |
||
65 |
|
Історія музичних стилів. Лексико – граматичний тест С.146 |
|
Separate, to scream, to faint,rhythm to create, used to wear crazyclothes, fashion, a fame,origin to originate from |
Reported Speech |
ex.4c, p.151 ex.4, p.150 |
ex.6, p.153 ex.5,p.153 WB ex. 16-18, pp.71-73 |
Впр. 6, с.148 |
|
||
66 |
|
Музичні уподобання молоді С. 149 |
|
To be fond of, ungifted singers, to compose, to reflect moods, and emotions, to attend concert halls have good ear (voice) |
Clauses of Time and Condition. (Future Action), p. 65 |
ex.7a, pp.153-154 |
ex.7b, p.154 WB ex.21, 22, pp.76-77 |
Впр. 4, с.150 |
|
||
67 |
|
Мої улюблені музиканти та виконавці. С. 153 |
|
To appeal to, young people, the melody is caught |
Сполучники if, when, as, soon as, till, until, etc. |
ex.1, p.155 ex.1, pp.155-157; ex.4, p.158 |
ex.2,3, pp.157-158; ex.5, p.159 |
Впр. 8, с.155 |
Solutions elementary 2nd edition |
||
68 |
|
На концерті С.155 |
|
forms to lack variety, senseless, powerful amplifiers, to do the harm, obviously |
The forms of the verbs |
ex.8, p.160 |
ex.7, p.160 |
Впр. 2, с.157 |
|
||
69 |
|
Мої музичні вподобання С.159 |
|
|
Conditional sentences of the first type |
ex.1, pp.162-163 |
ex.9,p.161 ex.1, p.162 |
Впр. 5, с.159 |
|
||
70 |
|
Відомі композитори С.162 |
|
Cello, violin, trumpet, orchestra, to concentrate, to take lessons, choir |
|
ex.4a,b, p.165 ex.1,2, p.164 |
ex.3,4c,5,6, pp.165-166 |
Впр. 2, с.163 |
Exercises Fom «Граматика англійської мови»Верба |
||
71 |
|
Відомі музичні виконавці. Самостійна - робота С.164 |
|
bass viol,psaltimer,bandura or kobza, Violin, |
Conditional sentences of the first type |
ex.12c, p.170 ex.8,10,11, 12a, 14, pp.168-171 |
ex.7,p.167$ex.12b,13, p.170 ex.9, p.168 WB ex.26, p.80 |
Впр. 8, с.168 |
|
||
72 |
|
Музичні інструменти С.168 |
|
reed, bagpipe, trembita, drum, lira tambourine, kettledrum, cymbals, bells, and rattles, |
Conditional sentences |
|
ex.15-18, pp.172-173 |
Впр. 17, с.172 |
|
||
73 |
|
Українська музика С.170 |
|
1, p.82 |
Conditional sentences |
ex.1,3,4, p.174-176 |
ex. 2, p.174; ex.5,6,8, 9, pp.176-177 |
Впр.9, с.177 |
Oxford Heroes_3 |
||
Тема 7. Засоби масової інформації. Тематика ситуативного спілкування: преса, телебачення, радіотрансляції. Ключові компетентності : розвивати екологічне мислення під час опрацювання тем, текстів, новин, комунікативних ситуацій, аудіо - та відеоматеріалів; розробляти, презентувати та обґрунтовувати проекти, спрямовані на збереження довкілля; пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови. презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|||||||||||
74 |
|
Книги С.182 |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Choice, fashion, politics, teen, entertaining, to look through, to be a waste of time |
Речення непрямої мови
|
Ex. 4 p. 184 Ex. 1 p. 185 |
Ex. 4, 5 p. 185-186 Ex. 2, 6 p. 185-186 |
Визначає достовірність інформації.
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
Впр.3, с.183 |
|
|
75 |
|
Засоби масової інформації С.185 |
Розповідати про сучасні електронні та друковані засоби масової інформації |
|
Речення непрямої мови |
Ex. 4 p. 188 |
Ex. 1 p. 187 Ex. 2, 3, 6 p. 187-188 |
Впр.4, с.187 |
|
||
76 |
|
Преса С.189 |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Journalist, official, press, periodical, society, trade, to appeal, to guarantee, to increase, to subscribe to (periodicals) |
Речення непрямої мови |
Ex. 1, 3 p. 189-190 |
Ex. 2, 4 p.. 190-191 Ex. 5 p. 191 |
Впр.5, с.191 |
Exercises Fom «Граматика англійської мови»Верба |
||
77 |
|
Преса у житті людини С.191 |
Розпитувати з метою уточнення інформації |
Creativity, gadget, amazing, creative, to encourage, to establish, to care about smb. |
|
Ex. 1 p. 192 |
Ex. 2, 3, 4 p. 193 Ex. 6 p. 193 |
Впр.4, с.192 |
|
||
78 |
|
Місця проведення вільного часу С.194 |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Finance, item, heading, headline,quality, cater, cover, to catch the eye, to provide material about, to succeed in doing smth. |
|
Ex. 3, 4 p. 194 Ex. 1, 2 p. 194 |
Ex. 5, 6 p. 195 WB |
Впр.3, с.195 |
Solutions elementary 2nd edition |
||
79 |
|
Газети та журнали України С. |
Розповідати про структуру газети |
Mind, venture, mysterious, upset,to pretend, to venture, to make a living, to give a chance |
|
Ex. 1 p. 196 |
Ex. 3, 4, 5 p.1 98-199 Ex. 6 p. 199 |
Впр.8, с.198 |
|
||
80 |
|
Улюблені газети та журнали підлітків С.196 |
Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із газет |
a journalist an official press a periodical society a trade to appeal to guarantee to increase to subscribe to (periodicals) |
Речення непрямої мови. Підрядні речення часу та умови на позначення майбутньої дії |
|
Ex. 2, 3 p. 200 Ex. 1 p. 200 |
Впр.2, с.199 |
Exercises Fom «Граматика англійської мови»Верба |
||
81 |
|
Преса Великої Британії С.199 |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
|
|
Ex. 6, 7 p. 201-202 |
Ex. 4, 5, 8, 9, 1, 2 p. 101-104 Ex. 10 p. 203 |
Впр.2, с.183 |
|
||
82 |
|
Джаннет Кук. Домашнє читання С. |
Висловлювати думку з приводу прочитаного |
|
|
|
|
Впр.3, с.187 |
Oxford Heroes_3 |
||
83 |
|
Підготовка статті до видавництва С. |
Аргументувати власну думку щодо структури та матеріалу для шкільної газети |
Choice, fashion, politics, teen, entertaining, to look through, to be a waste of time |
Речення непрямої мови
|
Ex. 4 p. 184 Ex. 1 p. 185 |
Ex. 4, 5 p. 185-186 Ex. 2, 6 p. 185-186 |
Впр.6, с.188 |
|
||
84 |
|
Преса США С. |
Аргументувати власну думку |
Journalist, official, press, periodical, society, trade, |
Речення непрямої мови |
Ex. 4 p. 188 |
Ex. 1 p. 187 Ex. 2, 3, 6 p. 187-188 |
Впр.3, с.190 |
|
||
85 |
|
Інформаційна сторінка журналу С. |
Висловлювати думку з приводу прочитаного |
to appeal, to guarantee, to increase, to subscribe to (periodicals) |
Речення непрямої мови |
Ex. 6, 7 p. 201-202 |
Ex. 1, 2 p. 201-204 Ex. 10 p. 203 |
Впр.7, с.197 |
Exercises Fom «Граматика англійської мови»Верба |
||
Тема 8. Велика Британія. Україна. Тематика ситуативного спілкування: географічне положення, клімат, населення. Ключові компетентності : використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності; засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх; гордість за Україну, її мову та культуру; розуміння потреби популяризувати Україну у світі засобами іноземних мов; усвідомлення того, що, вивчаючи іноземну мову, ми збагачуємо рідну; готовність до міжкультурного діалогу; презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|||||||||||
86 |
|
Велика Британія С.200 |
|
To surround, a strait, mild, to occupy, to separate |
Definite article with geographical names |
ex. 1, p.200, Remember!, p.201, ex.4,5,p.202 |
ex. 2, p.200 ex.-3, pp.201-202 |
Описує види еко-туризму.
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.
Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні.
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. |
Впр.5, с.202 |
|
|
87 |
|
Велика Британія С.203 |
|
To surround, a strait, mild, to occupy, to separate, climate |
Present Perfect Passive |
ex. 2, p.205 ex. 1, pp.203-204 |
ex. 4, p.205 ex. 3, p.205 |
Впр.3, с.205 |
Exercises Fom «Граматика англійської мови»Верба |
||
88 |
|
Географічне положення Великої Британії С.208 |
|
To be next to look for, a scenery |
Present Perfect Passive |
ex. 6a, p.206; ex. 7, p.207 ex. 5, p.205 |
ex. 8b, p.208 ex. 6b, p.206; ex. 8a, p.208 |
Впр.8, с.208 |
|
||
89 |
|
Клімат та географічне положення Великої Британії С.212 |
|
Geographical position, is occupied, are covered |
Present Simple Passive, Present Perfect Passive |
ex.1,2a pp.208-209 Remember! p.208 |
ex.4,5, pp.209-210 ex.6-8, pp.210-211 |
Впр.5, с.210 |
|
||
90 |
|
Україна. Географічне положення країни С.214 |
|
Geographical position, is occupied |
Present Simple Passive |
ex.1,2, pp.212-213 |
ex.3, p.214 |
Впр.5,с. 216 |
|
||
91 |
|
Україна. Географічне положення країни С.216 |
|
p.115. Назви країн, рік, гір |
|
ex. 4,pp.214-215 |
ex. 5, p.216 ex.5, p.216 |
Впр.7, с.216 |
Solutions elementary 2nd edition |
||
92 |
|
Клімат України С.218 |
|
Why is... called? |
Present Simple Passive |
|
ex. 6, pp.216 |
Впр.8, с.218 |
|
||
93 |
|
Міста та визначні місця України С.220 |
|
A bottom, a hedge, highlands, lowlands, meadow |
Passive Simple Passive |
ex.8, pp.218-219 |
ex.9, p.220 |
С.219 |
Exercises Fom «Граматика англійської мови»Верба |
||
94 |
|
Шотландія та Уельс С.223 |
|
To be... miles away, is made up of |
Passive Voice |
ex.2a, pp.223-224 |
ex.2b, p.224 ex.1,p.223 |
Впр.4, с.222 |
|
||
95 |
|
Люди в Британії С.225 |
|
Is composed, is washed, western coast, highlands |
Passive Voice |
ex.1, 4a, pp.225-226 |
ex.2, 3, p.225; ex.4b,5, pp.226-227 ex.6,p.227 |
Впр.3, с.226 |
Solutions elementary 2nd edition |
||
96 |
|
Англомовні країни С.228 |
|
Range, a source, tributary, immense |
Passive structures |
ex.8, p.228; ex.12,13, pp.229-231 |
ex.7,p.227;ex.10,14,15, p.229-231 ex.9, p.228 |
Впр.7, с.227 |
Oxford Heroes_3 |
||
97 |
|
Мандрівка по географічній карті С.233 |
|
To surround, a strait, mild, to occupy, to separate |
Definite article with geographical names |
ex. 1, p.200, Remember!, p.201, ex.4,5,p.202 |
ex. 2, p.200 ex.-3, pp.201-202 |
Впр.5, с.236 |
|
||
|
|||||||||||
98 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Впр.12, с.229 |
|
|
99 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Впр.16, с.232 |
|
|
100 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
С.239 |
|
|
102 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|