Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з англійської мови у 8 класі, ІІ семестр, 3 години на тиждень. Підручник автора А.Несвіт (видавництво Генеза). Календарне планування включає графу "Інтегровані змістові лінії" і складене згідно вимог Програми.
Календарно – тематичне планування з англійської мови
у 8 класі (за підручником А.Несвіт)
3 год. на тиждень, ІІ семестр
№ п/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Змістові лінії |
|||||||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||||||
Тема: Шкільна бібліотека |
||||||||||||||
49 |
|
Улюблені книги та автори |
|
С.63 |
В.2,с.63 |
В.3,с.64 |
В.4-7,с.65 |
|
Усвідомлює необхідність читання |
|||||
50 |
|
Старовинні та сучасні книжки |
|
С.67 |
В.2,3, с.66 |
В.4,с.67 |
В.7,с.69 |
|
Обговорення ролі книг в житті людей |
|||||
51 |
|
Розвиток граматичних навичок |
Майб.час у пас стані |
|
В.5,с.68 |
|
|
В.6,с.68 |
|
|||||
52 |
|
Стародавні бібліотеки |
|
|
|
С.242 |
В.1,2,4,с.70 |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
|||||
53 |
|
Сучасні бібліотеки |
Пряма/непряма мова |
С.71 |
В.3,с.70 |
|
|
|
Порівнює бібліотеки |
|||||
54 |
|
Бібліотеки Британії |
|
|
|
|
В.7,с.72 |
В.5,с.72 |
|
|||||
55 |
|
Письменники України |
Пряма/непряма мова |
С.74 |
В.2,4,с.74 |
В.4,с75-76 |
В.1,3,4,5 с.74-76 |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|||||
56 |
|
Тарас Шевченко |
|
|
|
С. 243 |
|
В.7,с.77 |
Демонструє розуміння цінності творчості Т.Шевченка |
|||||
57 |
|
Письменники Британії. |
|
С.78 |
В.2,с.78 |
В.4,с.80 |
В.1,2,3,5, С.78-80 |
В.6,с.80 (1-3 реч) |
Усвідомлює важливість світової культурної спадщини |
|||||
58 |
|
Книжковий огляд |
|
С.82 |
В.2,с.81 |
В.1,с. 81,с. 251 |
В.1,4,5,с.83 |
В.6,с.83 |
Аналізує зміст прочитаного |
|||||
59 |
|
Ми - читачі |
Пряма/непряма мова |
С.84 |
В.2,с.84 |
|
В.1,3,4, с.84-85 |
В.5,с.85 |
Обговорює правила бібліотеки |
|||||
60 |
|
Мої улюблені автори і книжки |
|
|
вірші, уривки творів |
Доповіді учнів |
доповіді |
|
Дискутує про різноманітність жанрів художньої літератури |
|||||
61 |
|
Урок домашнього читання |
|
С.168 |
В.1,с.168 |
|
В.2-16, с.170-172 |
В.17,с.173 |
Аналізує зміст прочитаного |
|||||
62 |
|
Розвиток граматичних навичок |
Пас стан, пряма/непр мова |
|
|
|
В.4,с.88 |
В.1,3,с.87 |
|
|||||
63 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Тема: Музика |
||||||||||||||
64 |
|
Магія музики |
Майб.час у пас стані |
С.90 |
В.1,3,с.91 |
В.1,с.90 |
В.2,4,6,с.91 |
В.7,с.92 |
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття. |
|||||
65 |
|
Музичні стилі. |
|
С.93 |
В.4,с.93 |
В.1,3,6, с.92 |
В.2,4(б),с.92 |
В.9,с.95 (1-3 реч) |
Дискутує про різноманітність вияву музичного мистецтва |
|||||
66 |
|
Українські співаки |
|
|
|
Впр.3,с.92, с.244 |
|
|
|
|||||
67 |
|
Музичні інструменти |
|
С.97 |
|
В.1,с.96 (252) |
В.1,2, с.99 |
В.8,с.99 (1-3 реч) |
Демонструє розуміння цінності музики |
|||||
68 |
|
Музичні інструменти |
|
|
В.4,с.98 |
|
В.3, с.99 |
|
Відстоює власну точку зору щодо музичних стилів |
|||||
69 |
|
Розвиток граматичних навичок |
Модальні дієслова |
|
|
|
В. 6,7, с.99 |
|
|
|||||
70 |
|
Уроки музики |
|
С.100 |
|
В.1,3, с.100 (252) |
В.2,3,45,с.101 |
В.6,с.102 |
Розповідає про уроки музики |
|||||
71 |
|
На концерті. |
|
С.105 |
В.2,3,4,с.104 |
В.1,с.103 (252) |
В.1,2,5,с.104 |
В.8,с.106 |
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття. |
|||||
72 |
|
Українські співаки та групи |
|
|
|
В.7,с.106 |
|
В.8,с.106 проект |
Робить повідомлення про улюбленого співака |
|||||
73 |
|
Улюблені мелодії |
Заверш. час у пас. стані |
|
В.4,с.108 |
в.1,с.107 |
В.2,4,с 108 |
В.3, с.108 |
Висловлює думку про улюблені жанри музики |
|||||
74 |
|
Відомі композитори |
Часові форми |
С.110 |
В.2, с.110 |
|
В.1,2,3,с.111 |
В.4,с.111 |
Усвідомлює значення світової культурної спадщини |
|||||
75 |
|
Музика в моєму житті |
|
|
|
Проекти,с.112 |
проекти |
|
Виконує проект |
|||||
76 |
|
Урок домашнього читання |
|
С.173 |
В.1,с..173 |
|
В.2-15,с.174 |
|
Аналізує зміст прочитаного |
|||||
77 |
|
Урок домашнього читання |
|
С.173 |
|
В.6, с.179 |
|
В.,7,8,с.179 |
Висловлює власну думку з приводу прочитаного |
|||||
78 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
В.6,с.114 |
|
|
В.1-5,с.113 |
Використовує набуті знання |
|||||
79 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Тема: Велика Британія та Україна (частина І) |
||||||||||||||
80 |
|
Мої друзі за листуванням |
прислівники |
С.116-117 |
В.1,3,с.116 |
|
|
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
|||||
81 |
|
Розкажи мені про себе |
|
|
|
В.3,с.117 |
В.2,5,с.117 |
В.6,с.118 |
Пояснює вибір особистих символів. |
|||||
82 |
|
Дозвілля підлітків. |
|
С.120 |
В.2,3,с.120 |
|
В.1,5,6,с.121 |
В.7,с.122 |
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|||||
83 |
|
Улюблені заняття українських дітей |
|
|
|
В.4,с.121 |
В.1,5,,с.121 |
|
Дискутує про улюблені заняття |
|||||
84 |
|
У мене є хобі |
|
|
|
|
В.6,с.121 |
В.7,с.122 |
Дискутує про улюблені заняття |
|||||
85 |
|
Клімат Великобританії |
Доп. дієслова |
С.124 |
В.2,3,с.124 |
В.1,с.123 |
|
|
Розглядає природу як цілісну систему. |
|||||
86 |
|
Прогноз погоди |
|
|
|
|
В.4,с.125 |
В.5,с.125 |
Робить повідомлення про складні погодні умови |
|||||
87 |
|
Пори року |
|
С.126 |
В.3,с.126 |
В.3,с.126 |
В.1,4,с.127 |
В.5,с.127 |
Робить повідомлення про зміну погодних умов |
|||||
88 |
|
Великобританія на карті. Підсумкова робота |
Пряма мова
|
С.128 |
В.2,3,4,с.128 |
|
В.1,45,6,с.129 |
В.7,с.130 |
Обговорює позитивні та негативні наслідки впливу людини на погоду |
|||||
89 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Тема: Велика Британія та Україна (частина ІІ) |
||||||||||||||
90 |
|
Територія Великобританії |
|
С.131 |
В.1,2,с.131 |
|
В.3,4,5,с.132 |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|||||
91 |
|
Розвиток граматичних навичок |
Артикль |
|
|
|
|
В.6,с.133 |
|
|||||
92 |
|
Життя у Британії. |
Часові форми |
С.134 |
В.2,3,с.145 |
В.1,с.134 |
В.4,с.136 |
В.5,с.136 |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|||||
93 |
|
Різні країни, різні традиції |
Пряма мова |
|
|
В.1,2,с.137 |
В.3,4,с.139 |
В.5,с.139 |
Порівнює країни |
|||||
94 |
|
Люблю Україну |
|
С. 137 |
В.2,с.137 |
|
|
|
Висловлює власну думку |
|||||
95 |
|
Сім чудес України. |
|
С.140 |
В.4,с.141 |
В.1,2,с.139,140 |
В.3,с.140 |
В.5,с.142 |
Вчиться знаходити інформацію |
|||||
96 |
|
Карта України. |
артикль |
С.143-144 |
В.2,3,с.142 |
|
В.1,3,4,6,с.145 |
В.5,с.146 |
Обговорює різноманіття природи України |
|||||
97 |
|
Народи України |
|
С.147 |
В.2,3,с.147 |
|
В.1,4,5,с.148 |
В.6,с.148 |
Демонструє толерантне відношення до кожного народу |
|||||
98 |
|
Домашнє читання |
|
С.189 |
С.189-190 |
|
В.1-12, с.191-193 |
В.13,с.193 |
Аналізує зміст прочитаного |
|||||
99 |
|
Підсумкова робота |
Пряма мова |
|
В.4,с.150 |
|
В.5,с.152 |
В.1-3,с.150 |
|
|||||
100 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
||||||
101 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
||||||
102 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
||||||
103 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
||||||
104 |
|
Майбутні літні канікули |
|
|
|
|
|
|
||||||
105 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
||||||