Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі за підручником Нерсисян М.А, Піроженко А.О «English»
2 години на тиждень
№ з/п |
Дата |
Підтема |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
Англомовні країни |
||||||||||
33 |
15 |
Вступний урок |
|
Ex.1,2,3,4 p.48 |
Degree modifiers |
|
Ex.5 p.49 |
Ex.10 p.51 |
|
Ex.7 p.50 |
34 |
17 |
Граматичне повторення |
|
|
Ex.1 p.60 Ex.1 p.61 |
Ex.1 p.62 |
|
Ex.2,3 p.63 |
|
|
35 |
22 |
Британська спадщина
|
Екологічна безпека та ста лий розвиток: аналізувати переваги та недоліки різних видів та форм туризму з огляду на їх уплив на довкілля Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. витрат під час подорожі.
|
Ex.1 p.65 |
Sequence of tenses |
Ex.2,3,4 ,5 p.65-66 |
Ex. 6,7 p.67 |
Ex.10 p.68 |
Ex.11 p.68 |
Ex. 8,9 p.67 |
36 |
24 |
Американська мрія. |
Ex.1 p.69 |
Relative Pronouns |
Ex. 2, 3, 4 p.69-70 |
Ex.6 p.71 |
Ex. 9 p.72
|
Ex. 7, 8 p.72 |
Ex.5 p.70 Ex.10 p.72
|
|
37 |
29 |
Досліджуємо Канаду. Подорожування |
Ex. 1,3 p.74-75 |
Participles |
Ex. 4, 5, 6 p.75-76 |
|
Ex. 2 p.73 |
Ex. 3 p.74 Ex. 7, 8 p.77 |
Ex. 9, 10 p.77 |
|
38 |
31 |
Автралія – країна контрастів. Свята |
Здоров'я і безпека: аргументувати необхідність дотримання правил безпеки під час подорожі Підприємливість та фінансова грамотність: прогнозувати обсяг фінансових |
Ex. 1,2 p.78-79 |
Adjectives / Adverbs |
Ex. 3, 4 p.79-80 |
Ex. 6,7 p.80 |
Ex. 10 p.82 |
Ex. 8, 9 p.81-82 |
Ex. 11 p.82 |
39
|
5.02 |
Нова Зеландія – острівна нація |
Ex. 1,2 p.83 |
Degrees of Comparison – Adjectives |
Ex.3, 4, 5 p.84-85 |
Ex. 6,7 p.85-86 |
Ex. 11 p.87
|
Ex. 8, 9, 10 p.86-87 |
Ex. 11 p.87 |
|
40 |
7.02 |
Домашнє читання |
Dressed, made rigid, strong, pulled, large suitcase, neck cloth |
|
Ex.1 p.90 |
|
Ex.2,3 p.91 |
|
|
|
41 |
12.02 |
Самостійна робота з теми «Англомовні країни» |
|
|
Ex. 1, 2 p.92 |
Ex. 5, 6 p.93 |
Ex. 8 p.94 |
Ex. 3, 4 p.93 Ex. 9 p.94
|
Ex. 7 p.94
|
|
Громадські місця |
||||||||||
42 |
14.02 |
Місце для життя |
|
p.95-96 Ex.1, 2 |
Prepositions of place |
Ex. 3 p.96 |
Ex. 8, 9 p.98 |
Ex. 10 p. 98 |
Ex. 11 p.99 |
Ex. 7 p. 98 |
43 |
|
Немає місця кращого за дім |
High-speed, rooftop, wall-to-wall, controlled, state-of-the-art, detached, terraced house |
Quantifiers |
Ex. 6 p. 101 |
Ex. 8,9 p. 102 |
Ex. 12, 13 p. 103 |
Ex. 14 p.103 |
Ex.4, 5 p.101 |
|
44 |
|
Публічні мистецькі майданчики та заходи |
Екологічна безпека та ста лий розвиток: аналізувати власні бажання та потреби у контексті громадського життя. Громадянська відповідальність: визначати свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо життя в соціумі. Підприємливість та фінансова грамотність: оцінювати фінансові можливості сучасного життя. |
Ex. 1,2 p. 104 Parade, carnival, chant, reveller, vendors |
Determiners Ex. 10, 11 p.107 |
Ex.4 p. 105 |
Ex.7, 8,9 p. 106 |
Ex. 12 p. 107 |
Ex. 13 p.107 |
Ex.5, 6 p. 105-106 |
45 |
|
Сцена або екран |
Ex. 1, 2 p.108 Props, titles, film set, credits, cameo role, sequel, cast |
Reported Speech |
Ex.9,10,11 p.108
|
Ex. 5, 6 p.109 |
Ex.7, 8 p. 109 |
|
Ex. 13, 14 p. 111 |
|
46 |
|
Шопінг до упаду |
Ex. 1,3,5 p. 112 |
Reporting verbs: say and tell |
Ex. 6,7 p. 113 |
|
Ex. 9 p.115 |
Ex. 10 p.115 |
Ex. 2, 4, 8 p.112,113,115 |
|
47 |
|
Надихайте себе мистецтвом |
Ex. 1,2,3 p. 116 |
Prepositions |
Ex. 4,5,6 p.117 |
Ex. 8 p. 118 |
Ex. 11 p. 119 |
|
Ex. 12 p. 119 |
|
48 |
|
Домашнє читання |
Very funny, stole, spooning |
|
Ex.1 p.122 |
|
Ex.2,3 p.123 |
|
|
|
49 |
|
Самостійна робота з теми «Громадські місця» |
Ex. 1 p.120 |
|
Ex. 1,2 p.121
|
|
|
|
|
|
Здоров’я та навколишнє середовище |
||||||||||
50 |
|
Здорове життя |
Екологічна безпека: Усвідомлює причиннонаслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи. Здоров'я і безпека: Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на соціальне здоров’я людини. |
Ex. 1,2,3,4 p.125 |
Quantifiers: countable and uncountable |
Ex. 5,6,7 p.126-127 |
|
Ex. 10 p.128 |
Ex. 11 p.128 |
Ex. 8,9 p.127-128 |
51 |
|
Харчування в ресторані\кафе\не вдома |
Ex. 1,2,3 p.129 |
Passive Voice |
Ex. 4,5 p.130 |
Ex. 6,7 p.131 |
Ex. 9 p. 132 |
|
Ex. 10 p.132 |
|
52 |
|
Охорона здоров’я |
Ex. 1,2,3 p.133-134 |
Passives with modals |
Ex. 4,5,6 p.134-135 |
Ex.7,8 p.135 |
Ex. 9 p. 136 |
Ex. 12 p.136 |
Ex.10,11 p.136 |
|
53 |
|
Медицина та технології |
Ex. 1,2,3 p.137 |
Nouns with prepositions Ex. 8 p.139 |
Ex. 4,5,6,7 p. 138-139
|
|
Ex. 9 p.140 |
|
Ex.10 p.140 |
|
54 |
|
Чудовий світ |
Ex. 1,2,3 p. 141 |
Collective nouns |
Ex.4,5,6 p. 142-143 |
Ex. 7, 8 p. 143 |
Ex. 12 p. 144 |
Ex. 13 p.144 |
Ex.9,10 p.143-144 |
|
55 |
|
Do the green thing! Зроби щось «зелене»! |
Ex. 1,2 p.145 |
Reporting verbes |
Ex. 3,4,5 p.146-147 |
Ex. 8,9 p.148 |
Ex.9 p.148 |
Ex.11 p.148 |
Ex.6,7 p.147 |
|
56 |
|
Домашнє читання |
Passed, very dirty, indicating to, sincere happiness |
|
Ex.1 p.151 |
|
Ex.2,3 p.152 |
|
|
|
57 |
|
Самостійна робота з теми «Здоров’я та навколишнє середовище» |
Ex. 1 p.149 |
|
Ex.1 p.150 |
|
Ex. 1 p. 151 |
|
|
|
Україна |
||||||||||
58 |
|
Національна українська особливість |
Громадянська відповідальність: Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у житті в Україні. Фінансова грамотність: Оцінює фінансові можливості сучасної України. |
Ex. 1,2,3 p.154 |
Articles review |
Ex. 4,5 p.155-156 |
Ex.8,9 p.157-158 |
Ex.10 p.158 |
|
Ex.6 p.156 Ex.7 p.157 |
59 |
|
Політика та управління |
Ex. 1,2,3,4 p.159 |
Conditionals review Ex. 9,10,11 p. 162-163 |
Ex. 5,6 p.160-161 |
Ex.12,13 p.163 |
Ex.14 p.163 |
Ex.15 p.163 |
Ex.7,8 p.161 |
|
60 |
|
Соціальні питання |
Ex.1,2,3,4 p.164-165 |
Conditional clauses |
Ex.5,6,7 p.165-166 |
|
Ex.11 p.168 |
Ex.12 p.168 |
Ex.8,9,10 p.168 |
|
61 |
|
Злочин і покарання |
Ex.1,2,3,4 p.169-170 |
Question tags |
Ex.5,6 p.170 |
Ex.10,11 p. 173 |
Ex.13 p.173 |
Ex.16 p.178
|
Ex.7 p.171 Ex.8,9,10 p.172 |
|
62 |
|
Міжнародне членство |
Ex.1,2,3,4 p.174-175 |
Inversion Ex.11,12 p.177 |
Ex.6,7 p.175-176 |
|
Ex.14,15 p.178 |
Ex.5,6 p.177 |
Ex.8 p.176 Ex.13 p.178 |
|
63 |
|
Домашнє читання |
|
|
Ex.1 p. 181 |
|
Ex.2,3 p.182 |
|
|
|
64 |
|
Самостійна робота з теми «Україна»
|
Ex.1 p.179 |
|
Ex.1 p.180 Ex.1,2,3 p.182 |
|
|
|
|
|
65 |
|
Skills round-up |
|
|
Ex.7 p.185 |
Ex.1,2 p.183 |
Ex.5,6 p.184-185 |
Ex.8 p.185 |
Ex.3,4 p.184 |
|
66 |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
67 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
68 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
69 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
70 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|