Календарно-тематичне планування уроків білогії у 8 класі.

Про матеріал

Складено згідно програми з біології для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.

Перегляд файлу

Календарне планування з біології в 8 класі

(70 години2 г на тиждень)

 

Тема уроку

Дата

Дата

Примітка

Вступ  ( 2г)            

1

Біосоціальна природа людини.

 

 

 

2

Значення знань про людину для збереження її здоров'я.

 

 

 

Тема 1. Організм людини як біологічна система ( 4 г )

3

Організм людини як біологічна система.

 

 

 

4

Структурна і функціональна організація клітин.

 

 

 

5

Тканини. Л.Д. Ознайомлення з препаратами  тканин людини.

 

 

 

6

Регуляторні системи організму.

 

 

 

 

Тема 2. Опора та рух ( 6 г )  

7

Опорно-рухова система.

Л.Д. Вивчення мікроскопічної будови кісткової, хрящової та м’язової тканин.

 

 

 

8

Кістки і хрящі. Огляд будови скелета.

 

 

 

9

М'язи. Робота М'язів.

Л.Д. Дослідження розвитку втоми при статичному і динамічному навантаженні, впливу ритму і навантаження на розвиток втоми.

 

 

 

10

Групи скелетних м'язів.

 

 

 

11

Розвиток та проблеми ОРС.

 

 

 

 

12

Узагальнення з теми: «Опора та рух».                 Тематична 1

 

 

 

Тема 3. Обмін речовин та перетворення енергії ( 3 г )

13

Харчування та обмін речовин.

§5

 

 

 

14

Їжа та її компоненти. §7

 

 

 

 

15

Харчові та енергетичні потреби людини.§6

Д.П.Самоспостереження за співвідношенням ваги і росту тіла.

 

 

 

Тема 4. Травленя ( 6 г )

16

Травна система. §8  

 

 

 

17

Травлення в ротовій порожнині.

Л.Д. Зовнішня будова зуба.

Д.П. Дія ферментів слини на крохмаль. §9

 

 

 

18

Робота травної системи й регуляція травлення. §10

 

 

 

19

Робота травної системи й регуляція травлення.  §11

 

 

 

20

 Проблеми травної системи. §12

 

 

 

 

21

Узагальнення з тем «Обмін речовин та перетворення енергії», «Травлення».

 

 

 

Тема 5. Дихання ( 4 г )

22

Дихальна система. §14

 

 

 

 

23

Робота дихальної системи й регуляція дихання. §13

 

 

 

24

Процеси дихання. §15

(газообмін у легенях і тканинах)

 

 

 

25

Проблеми дихальної системи. §16 Тематична 2                                               

 

 

 

Тема 6. Транспорт речовин ( 9 г )

26

Внутрішнє середовище організму. Гомеостаз. Кров і лімфа.  §17, 18, 19

 

 

 

27

Групи крові. Переливання крові. Зсідання крові. Л.Р.№1Мікроскопічна будова крові людини. §20

 

 

 

28

Імунна система. Імунітет.   §59, 60

 

 

 

29

Проблеми імунної системи. §61

 

 

 

30

 Система кровообігу.Будова сердця. §21

 

 

 

31

Робота сердця.      Л.Д. Вимірювання частоти серцевих скорочень.

Д.П. Самоспосереження за ЧСС упродовж доби, тижня.

 

 

 

32

Кровоносні судини. Рух крові. §22

 

 

 

 

33

Проблеми кровоносної системи.

§23

 

 

 

34

Узагальнення з теми: «Транспорт речовин».   

 

 

 

Тема 7. Виділення. Терморегуляція ( 5 г )

35

Видільна система. §24

 

 

 

 

36

Робота видільної системи. §25

 

 

 

 

37

Проблеми видільної системи. §25

 

 

 

 

38

Покриви тіла й терморегуляція. §26,27

 

 

 

39

Захворювання шкіри і профілактика. Перша допомога при опіках, тепловому та сонячному ударі. Тематична 3

 

 

 

Тема 8. Зв'язок організму із зовнішнім середовищем. Нервова система ( 5 г )

40

Нервова система.

 

 

 

 

41

Спинний мозок.Л.Д.Вивчення будови спинного та головного мозку людини

 

 

 

42

Головний мозок.

 

 

 

 

43

Вегетативна та соматична нервова система.

 

 

 

 

44

Проблеми нервової системи.

 

 

 

 

Тема 9. Зв'язок організму із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи ( 7 г )

45

Сенсорні системи. Аналізатори.

 

 

 

 

46

Зорова сенсорна система. Л.Д. Визначення акомодації ока. Виявлення сліпої плями на сітківці ока.

 

 

 

47

Слухова сенсорна система. Система рівноваги. Л.Д. Вимірювання порогу слухової чутливості.

 

 

 

48

Сенсорні системи смаку і нюху.

 

 

 

 

49

Сенсорні системи руху, дотику, температури, болю.  Д.П.Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри.            

 

 

 

50

Профілактика порушень сенсорних систем. §43

 

 

 

51

Узагальнення з теми: «Зв'язок організму із зовнішнім середовищем».            Тематична 4

 

 

 

 

Тема 9. Вища нервова діяльність ( 8 г )

52

Вища нервова діяльність. §48

 

 

 

 

53

Рефлекси. §50

 

 

 

54

Інстинкти. Л.Д. Визначення реакції зіниць на світло.  §49

 

 

 

55

Мова. §52

 

 

 

 

56

Навчання та пам'ять. §51

 

 

 

57

Мислення та свідомість. §53

 

 

 

 

58

Сон. Біоритми. §54

 

 

 

 

59

Узагальнення з теми: « Вища нервова діяльність ». Д.П.Визначення типу вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту.

 

 

 

 

Тема 10. Ендокринна система ( 4 г )

60

Гуморальна регуляція. Гормони. §56

 

 

 

61

Ендокринна система. §57

 

 

 

 

62

Профілактика захворювань ендокринної системи. §58

Міні-проект. Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика

 

 

 

63

Узагальнення з теми: «Взаємодія регуляторних систем організму ».

 

 

 

Тема 11. Розмноження та розвиток людини (  7 г )

64

Репродуктивна система.

 

 

 

 

65

Статеві клітини. Запліднення. Менструальний цикл.

 

 

 

66

Розвиток людини.

 

 

 

 

67

Проблеми репродуктивної системи.

 

 

 

68

Узагальнення з теми:

« Розмноження та розвиток людини ».

 

 

 

69

Повторення з теми: «Травна і дихальна, кровоносна  системи» Тематична

 

 

 

70

Узагальнення «Цілісність організму людини. Взаємодія регуляторних систем організму »    Тематична 5

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Варава Наталія
Пов’язані теми
Біологія, 8 клас, Планування
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
1780
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку