Календарно-тематичне планування уроків біології для 6-го класу на ІІ семестр, складено відповідно до чинної програми, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804, до підручника біологія 7 клас, авторами якого є Л. І. Остапченко, П. Г. Балан та ін.
Погоджено
Заступник директора
________________________
БІОЛОГІЯ
6 КЛАС
(70 годин – 2 години на тиждень, із них 6 годин – резервних)
Складено згідно навчальної програми «Біологія для 6 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
№п/п
|
Тема уроку |
Лабораторні, практичні роботи, дослідницькі практикуми |
К-сть годин |
Дата проведення уроку
|
Примітка
|
Тема 3. Рослини (20 год. + 2 год.) |
32 |
Стебло - осьова частина пагона. |
Дослідницький практикум 3 Дослідження процесу росту вегетативних органів. |
1 |
|
|
33 |
Різноманітність і видозміни вегетативних органів. |
Лабораторне дослідження 6 будови цибулини. |
1 |
|
|
34 |
Листок- бічний орган пагона. Внутрішня будова листка. |
|
1 |
|
|
35 |
Статеве розмноження рослин.
|
|
1 |
|
|
36 |
Нестатеве розмноження рослин. |
|
1 |
|
|
37 |
Вегетативне розмноження рослин. |
Дослідницький практикум 4 Вегетативне розмноження рослин. |
1 |
|
|
38 |
Квітка - орган статевого розмноження. |
Лабораторне дослідження 7 будова квітки
|
1 |
|
|
39 |
Суцвіття. |
|
1 |
|
|
40 |
Запилення. |
|
1 |
|
|
41 |
Запліднення. |
|
1 |
|
|
Тематична № 1 |
|||||
42 |
Насінина. |
Дослідницький практикум 5: Дослідження умов проростання насінин Лабораторне дослідження 8: будови насінини |
1 |
|
|
43 |
Плід. Способи поширення плодів. |
Лабораторне дослідження 9: будови плода |
1 |
|
|
44 |
Міні-проект: Квіти і комахи. |
|
1 |
|
|
Тема 4. Різноманітність рослин (12 год. + 2 год.) |
|||||
45 |
Способи класифікації рослин (за середовищем існування, будовою, розмноженням, тощо). |
|
1 |
|
|
46 |
Водорості (зелені, бурі, червоні).
|
Лабораторне дослідження 10: будови зелених нитчастих водоростей
|
1 |
|
|
47 |
Мохи. |
Лабораторне дослідження 11: будови моху. |
1 |
|
|
Тематична № 2 |
|||||
48 |
Папороті. |
Лабораторне дослідження 12: будови папоротей |
1 |
|
|
49 |
Хвощі, плауни. |
|
1 |
|
|
50 |
Голонасінні. |
Лабораторне дослідження 13: будови пагонів і шишок хвойних рослин. |
1 |
|
|
51 |
Покритонасінні (Квіткові). |
|
1 |
|
|
52 |
Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури). Життєві форми рослин. |
|
1 |
|
|
53 |
Практична робота №3 Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин. |
|
1 |
|
|
54 |
Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини. Міні- проект «Викопні рослини» |
|
1 |
|
|
55 |
Рослинні угруповання. |
|
1 |
|
|
56 |
Практична робота :4 Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах. |
|
1 |
|
|
57 |
Узагальнення знань з теми: «Різноманітність рослин» |
|
1 |
|
|
58 |
Контрольна робота |
|
1 |
|
|
Тематична № 3 |
|||||
Тема 5. Гриби (9 год. год. ) |
|||||
59 |
Особливості живлення, життєдіяльності та будови грибів. грибна клітина, грибниця, плодове тіло. |
|
1 |
|
|
60 |
Розмноження та поширення грибів. |
|
1 |
|
|
61 |
Симбіотичні -мікоризоутворюючі шапинкові гриби.
|
Лабораторні дослідження 14: будови шапинкових грибів. |
1 |
|
|
62 |
Практична робота № 5 Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості. |
|
1 |
|
|
63 |
Сапротрофні — цвільові гриби, дріжджі. |
|
1 |
|
|
64 |
Паразитичні гриби (на прикладі трутовиків і збудників мікозів людини). |
|
1 |
|
|
65 |
Лишайники |
|
1 |
|
|
66
|
Значення грибів у природі та житті людини. Міні-проект: «Гриби у біосфері та житті людини» |
|
1
|
|
|
67 |
Узагальнення знань з теми: «Гриби» |
|
1 |
|
|
Узагальнення (2 год.) |
|||||
68 |
Будова та життєдіяльність організмів |
|
1 |
|
|
69 |
Будова та життєдіяльність організмів |
|
1
|
|
|
Тематична № 4 |