Календарне планування уроків літературного читання в 2 класі
(посібник «Українська мова та читання» частина 2 2 клас,
зошит «Українська мова та читання» О. Я Савченко частина 2)
Вчитель ________________________________
І семестр
4години*15 тижнів=60годин=___уроків (святкові дні___________________)
(51 годиа читання, 8 годин роботи з дитячою книжкою)
№ |
Дата
|
Тема |
Стор зош |
|
|
До школи, до книги, до друзів душа поривається знов! Знайомство з підручником. Вступ до теми. В. Бичко «Літо, до побачення!» стор.3-4 |
С.1-2 №1-6 |
|
|
Створюємо усний журнал. Вчиться працювати з підручником. стор.5 |
|
|
|
Йдуть до школи школярі. М Сингаївський «До школи» стор 6 |
С.3 №7-9 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. «Книжкове літо» |
|
|
|
Наш клас одна міцна сім’я. Н. Умеров «Наш клас», М.Хорошницька «Добра порада» стор 7-8 |
С.4 №10-11 |
|
|
Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні» (читання в особах, інсценування) Стор 8-9 |
С.4 №12 |
|
|
Хитрощі не люблять совісті. В.Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купувала» (частини тексту, переказ) Стор 10-11 |
С.4 №13 |
|
|
Медіавіконце: читаю, бачу, слухаю. Джерела інформації стор 12-13 |
С.5 №14-16 |
|
|
Потрібно учитися, завжди пригодиться. Ю. Ярмиш «Зайчик та Вовчик» стор 14 (аналіз подій, підбір назви до тексту) |
С.5-6 №17-19 |
|
|
Здраствуй осінь! М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани», Д. Павличко «Небеса прозорі»(напам’ять) стор 15-17 |
С.8 №23-26 |
|
|
Д. Павличко «Небеса прозорі»(напам’ять) стор 16-17. Робота над розумінням прочитаного текста. (Т.Компонієць «Їжаки» лист) |
С.6-7 №20-22 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Жартівливі вірші. Г. Бойко «Хвастунець», Г. Фалькович «Чесний кіт» (Рима, строфа) стор 17-18 |
С.9 №27-29 |
|
|
Добре вчити того, хто хоче знати. УНК «Дрізд і голуб» (дійові особи, переказ) стор 18 |
С.9 №30-32 |
|
|
Перевірка своїх досягнень стор 19 ТЕМА Діагностична робота: Аудіювання |
|
|
|
Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови Колискові пісні - перлини української мови. О. Кротюк «Ходить сон» Колискові пісні. (напам’ять за вибором) стор 20-23 |
С.11 № 1-4 |
|
|
Колискові пісні - перлини української мови. Ілюстрація до колискової пісні. Настрій. |
С.12 №5-13 |
|
|
Лічилки, мирилки. (виразне читання) стор 24-26 |
|
|
|
Дитячі заклички. «Іди, іди дощику», «Вийди, вийди сонечко» стор 23-24 |
С.14 №7-9 |
|
|
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
|
Загадки Д. Білоус «Загадки про різні знаки» (своя загадка) стор 26-27 |
|
|
|
Народ скаже – як зав’яже. Скоромовки. Г. Бойко «Вареники». Прислів’я (напам’ять) стор 26-27 |
С.15 № 10 |
|
|
Поробиш всю роботу, то поспиш в охоту. УНК «Кіт і пес» (інсценування) Перегляд мф «Про всіх на світі» Стор 29 |
С.15 № 11 |
|
|
На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадки – добавлялки Стор 30-31 |
С.15-16 № 12-13 |
|
|
Медіавіконце: книжка. Звідки книжка прийшла? (відео) Улюблена книжка. (створення реклами) стор 32-33 |
С.16 №14 |
|
|
Улюблена книжка. (створення реклами) стор 33 У колі рідної сім’ї. Н. Мовчан-Карпусь «Василинка», В. Гринько «Сію дитині…» стор 34 |
С.17 №19-20 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Що в людині найцінніше? З. Мензатюк «Золоте серце» стор 35 |
С.18 №21-22 |
|
|
Мовні цікавинки. В. Плахотніков «Під парканом», Т. Корольова «Рано-вранці» (мовне дослідження) стор 36 |
|
|
|
Перевірка своїх досягнень стор 37 ТЕМА Діагностична робота: Аудіювання |
С.18 №23 |
|
|
В кожній казці є урок, мов у квіточці медок Казки про тварин. Т. Майданович «Примовка до казки». УНК «Вовк та собака» (розуміння тексту) стор38-39 |
С.19 №1-4 |
|
|
УНК «Вовк та собака» (розуміння тексту) стор38-39 |
С.20 № 5 |
|
|
Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. стор 47-48 |
С.20 №6-9 |
|
|
Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. УНК «Цап та баран» стор 42-44 (читання, розуміння) |
С.21-22 №10-12 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. УНК «Цап та баран» стор 42-44 (читання, послідовність подій) |
|
|
|
Коли щось робиш – думай про наслідки. БНК «Виноградар і змія» (план) стор45-46 |
С.22-23 13-17 |
|
|
Коли щось робиш – думай про наслідки. БНК «Виноградар і змія» (план) стор45-46 Діагностична робота: Усний переказ |
С.22-23 13-17 |
|
|
Як риби короля обирали. ПНК «Оселедець і камбала» стор 46-48 |
С.23-24 №18-20 |
|
|
Як риби короля обирали. ПНК «Оселедець і камбала» стор 46-48 (продовження, розуміння) Діагностична робота: Усний переказ |
|
|
|
Перевірка своїх досягнень стор 49 ТЕМА Діагностична робота: Усний переказ |
|
|
|
Щоб у серці жила Батьківщина Ой, роде, наш красний…М. Чумарна «Маленька і велика» УНП «Ой, роде, наш красний…» стор 50-51+пісня «Україна - це ти» |
С.15-16 1-5 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Наш символ і оберіг. В. Скуратівський «Калина» стор 52 |
С.26-27 №6-7 |
|
|
Народні ремесла. Н. Поклад «Петриківські диво-квіти» стор 53 (робота над виразним читанням) |
С.28-31 №9-15 |
|
|
Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А. Костецький «Батьківщина» (напам’ять) стор 54 |
С.31-32 №16-17 |
|
|
Л. Полтава «Наша Батьківщина» (порівняння віршів) стор 54-55 |
|
|
|
Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» стор 55-56 (виразне читання) Малюнок воїну |
С.33 №19-20 |
|
|
Україна наша – вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (підбір іншої назви) стор 56 |
С.34 №21 |
|
|
Перевірка своїх досягнень стор 57 ТЕМА |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
|
Зачарувала все зима… Досліджуємо текст. В. Чухліб «Зимова казка» (продовження казки) стор 58-59 |
С.35 №1-2 |
|
|
Білі шати зими. В. Скомаровський «Казкові шати» (читання мовчки) Т. Коломієць «Падав сніг» стор 60-61 |
С.35-36 №3-4 |
|
|
Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинкова шишка» стор 62-63 (передбачення) |
С.36 № 5 |
|
|
Зимові дива. В. Багірова «Лист до чудотворця», І. Малкович «Молитва ангелу», О. Наконечна «Свято Миколая» стор 64 |
С.37 № 6 |
|
|
Зимові свята. О. Наконечна «Свято Миколая» стор 65 Діагностична робота: Перевірка читання вголос |
С.38 №1-2 |
|
|
Вже Різдво прийшло до хати… Робота над картиною Г. Назаренко «Колядники» Л. Повх «Колядники» стор 66-68 (інсценування) Діагностична робота: Перевірка читання вголос |
С.39-40 № 3-6 |
|
|
Медіавіконце: вітальна листівка. Оформлення привітання на листівку. Перевірка своїх досягнень стор 69 ТЕМА Діагностична робота: Перевірка читання вголос |
С.40 № 7-8 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Зимові казки. (Ілюстрація та короткий переказ улюбленої казки). |
|