Календарно-тематичне планування з літературного читання 2 клас 1 семестр за підручником О. Я Савченко м

Про матеріал
Пропоную календарно- тематичне планування за підручником "Українська мова та читання 2 клас" О. Я. Савченко. У плануванні визначені програмні вимоги до навчального матеріалу та посилання на сторінки підручника. Зазначена робота в зошиті з печатною основою щодо предмета.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків літературного читання в 2 класі

 (посібник «Українська мова та читання» частина 2  2 клас,

зошит «Українська мова та читання» О. Я Савченко частина 2)

Вчитель ________________________________

І семестр

4години*15 тижнів=60годин=___уроків (святкові дні___________________)

                          (51 годиа читання, 8 годин роботи з дитячою книжкою)

Дата 

 

 

Тема

Стор зош

  1.  

 

До школи, до книги, до друзів душа поривається знов!

Знайомство з підручником. Вступ до теми. В. Бичко «Літо, до побачення!»   стор.3-4

С.1-2

№1-6

  1.  

 

Створюємо усний журнал. Вчиться працювати з підручником.             стор.5

 

  1.  

 

Йдуть до школи школярі. М Сингаївський «До школи»     стор 6

С.3

№7-9

  1.  

 

Робота з дитячою книжкою. «Книжкове літо» 

 

  1.  

 

Наш клас одна міцна сім’я. Н. Умеров «Наш клас», М.Хорошницька «Добра порада»   стор 7-8

С.4

№10-11

  1.  

 

Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні» (читання в особах, інсценування)  Стор 8-9

С.4

№12

  1.  

 

Хитрощі не люблять совісті. В.Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купувала» (частини тексту, переказ) Стор 10-11

С.4

№13

  1.  

 

 Медіавіконце: читаю, бачу, слухаю. Джерела інформації  стор 12-13

С.5

№14-16

  1.  

 

Потрібно учитися, завжди пригодиться. Ю. Ярмиш «Зайчик та Вовчик»                 стор 14  (аналіз подій, підбір назви до тексту)

С.5-6

№17-19

  1.  

 

Здраствуй  осінь! М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани», Д. Павличко «Небеса прозорі»(напам’ять)  стор 15-17

С.8

№23-26

  1.  

 

Д. Павличко «Небеса прозорі»(напам’ять)  стор 16-17. Робота над розумінням прочитаного текста. (Т.Компонієць «Їжаки» лист)

С.6-7

№20-22

  1.  

 

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

Жартівливі вірші. Г. Бойко «Хвастунець», Г. Фалькович «Чесний кіт»  (Рима, строфа) стор 17-18

С.9

№27-29

  1.  

 

Добре вчити того, хто хоче знати. УНК «Дрізд і голуб»   (дійові особи, переказ)     стор 18

С.9

№30-32

  1.  

 

Перевірка своїх досягнень       стор 19     ТЕМА

Діагностична робота: Аудіювання

 

  1.  

 

Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови

Колискові пісні - перлини української мови. О. Кротюк «Ходить сон» Колискові пісні. (напам’ять за вибором)      стор 20-23

С.11

№ 1-4

  1.  

 

Колискові пісні - перлини української мови. Ілюстрація до колискової пісні. Настрій.

С.12

№5-13

  1.  

 

Лічилки, мирилки. (виразне читання)  стор 24-26

 

  1.  

 

Дитячі заклички. «Іди, іди дощику», «Вийди, вийди сонечко»        стор 23-24

С.14

№7-9

  1.  

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

  1.  

 

Загадки Д. Білоус «Загадки про різні знаки»  (своя загадка)                 стор 26-27

 

  1.  

 

Народ скаже – як зав’яже. Скоромовки. Г. Бойко «Вареники». Прислів’я (напам’ять)                    стор 26-27

С.15

№ 10

  1.  

 

Поробиш всю роботу, то поспиш в охоту. УНК «Кіт і пес» (інсценування)  Перегляд мф «Про всіх на світі»  Стор 29

С.15

№ 11

  1.  

 

На зеленому човні пропливає літо.  В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадки – добавлялки  Стор 30-31

С.15-16

№ 12-13

  1.  

 

Медіавіконце: книжка.  Звідки книжка прийшла? (відео) Улюблена книжка. (створення реклами)  стор 32-33

С.16

№14

  1.  

 

Улюблена книжка. (створення реклами)  стор 33 У колі рідної сім’ї. Н. Мовчан-Карпусь «Василинка», В. Гринько «Сію дитині…» стор 34 

С.17

№19-20

  1.  

 

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

Що в людині найцінніше? З. Мензатюк «Золоте серце»        стор 35 

С.18

№21-22

  1.  

 

Мовні цікавинки. В. Плахотніков «Під парканом», Т. Корольова «Рано-вранці» (мовне дослідження)          стор 36

 

  1.  

 

Перевірка своїх досягнень       стор 37     ТЕМА

Діагностична робота: Аудіювання

С.18

№23

  1.  

 

В кожній казці є урок, мов у квіточці медок

Казки про тварин. Т. Майданович «Примовка до казки». УНК «Вовк та собака» (розуміння тексту)  стор38-39          

С.19

№1-4

  1.  

 

УНК «Вовк та собака» (розуміння тексту)  стор38-39          

С.20

№ 5

  1.  

 

Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки.  стор 47-48 

С.20

№6-9

  1.  

 

Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. УНК «Цап та баран»  стор 42-44 (читання, розуміння)

С.21-22

№10-12

  1.  

 

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. УНК «Цап та баран»  стор 42-44 (читання, послідовність подій)

 

  1.  

 

Коли щось робиш – думай про наслідки. БНК «Виноградар і змія» (план)             стор45-46

С.22-23

13-17

  1.  

 

Коли щось робиш – думай про наслідки. БНК «Виноградар і змія» (план)             стор45-46 Діагностична робота: Усний переказ

С.22-23

13-17

  1.  

 

Як риби короля обирали. ПНК «Оселедець і камбала»  стор 46-48

С.23-24

№18-20

  1.  

 

Як риби короля обирали. ПНК «Оселедець і камбала»  стор 46-48 (продовження, розуміння) Діагностична робота: Усний переказ

 

  1.  

 

Перевірка своїх досягнень       стор 49     ТЕМА  

 Діагностична робота: Усний переказ

 

  1.  

 

Щоб у серці жила Батьківщина

Ой, роде, наш красний…М. Чумарна «Маленька і велика» УНП «Ой, роде, наш красний…»       стор 50-51+пісня «Україна - це ти»

С.15-16

1-5

  1.  

 

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

Наш символ і оберіг. В. Скуратівський «Калина»     стор 52

С.26-27

№6-7

  1.  

 

Народні ремесла. Н. Поклад «Петриківські диво-квіти»                            стор 53 (робота над виразним читанням)

С.28-31

№9-15

  1.  

 

Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А.  Костецький «Батьківщина» (напам’ять) стор 54

С.31-32

№16-17

  1.  

 

Л. Полтава «Наша Батьківщина» (порівняння віршів)     стор 54-55

 

  1.  

 

Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни»                          стор 55-56  (виразне читання) Малюнок воїну

С.33

№19-20

  1.  

 

Україна наша – вічна.  В. Сухомлинський «Вічна тополя» (підбір іншої назви) стор 56

С.34

№21

  1.  

 

Перевірка своїх досягнень       стор 57     ТЕМА

 

  1.  

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

  1.  

 

Зачарувала все зима…

Досліджуємо текст. В. Чухліб «Зимова казка» (продовження казки)  стор 58-59

С.35

№1-2

  1.  

 

Білі шати зими. В. Скомаровський «Казкові шати» (читання мовчки) Т. Коломієць «Падав сніг»  стор 60-61

С.35-36

№3-4

  1.  

 

Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинкова шишка»                        стор 62-63  (передбачення)

С.36

№ 5

  1.  

 

Зимові дива. В. Багірова «Лист до чудотворця», І. Малкович «Молитва ангелу», О. Наконечна «Свято Миколая»   стор 64

С.37

№ 6

  1.  

 

Зимові свята.   О. Наконечна «Свято Миколая»   стор 65   

Діагностична робота: Перевірка читання вголос  

С.38

№1-2

  1.  

 

Вже Різдво прийшло до хати… Робота над картиною Г. Назаренко «Колядники» Л. Повх «Колядники»      стор 66-68   (інсценування)    Діагностична робота: Перевірка читання вголос  

С.39-40

№ 3-6

  1.  

 

Медіавіконце: вітальна листівка. Оформлення привітання на листівку. Перевірка своїх досягнень       стор 69    ТЕМА

Діагностична робота: Перевірка читання вголос

С.40

№ 7-8

  1.  

 

Робота з дитячою книжкою. Зимові казки. (Ілюстрація та короткий переказ улюбленої казки).

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Василівна Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дзівалтівська Світлана Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 липня 2021
Переглядів
6163
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку