Матеріал містить календарно-тематичне планування уроків геометрії за підручником 8-го класу (автор О.С. Істер, видавництво: Генеза, 2021)
Календарно-тематичне планування уроків геометрії
8 клас, 70 годин
І, ІІ семестр – 2 год. на тиждень ( 32+38 год. )
Математика. 5-9 класи. Навчальна програма зля загальноосвітніх навчальних закладів. (Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
Геометрія: підруч. для 8 кл. закл. заг. серед. освіти /О.С. Істер.-2-ге вид., переробл. - Київ:Генеза,2021.-240с.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дата |
К-ть |
Інтерактивні вправи |
Домашнє завдання |
І семестр |
|||||
Тема . Повторення |
|||||
1. |
Повторення. Елементарні геометричні фігури та їх властивості. Взаємне розміщення прямих на площині. |
|
|
|
|
2. |
Повторення. Трикутник. Елементи трикутника. Ознаки рівності трикутників. Види трикутників. |
|
|
|
|
3. |
Повторення. Сума кутів трикутника. Зовнішній кут трикутника та його властивості. |
|
|
|
|
4. |
Діагностична контрольна робота |
|
|
|
|
Тема . Чотирикутники ( 20 год. ) |
|||||
5. |
Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника. |
|
|
|
|
6. |
Паралелограм, його властивості й ознаки. |
|
|
|
|
7. |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
8. |
Прямокутник і його властивості. |
|
|
|
|
9. |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
10. |
Ромб і його властивості. |
|
|
|
|
11. |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
12. |
Квадрат і його властивості |
|
|
|
|
13. |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
|
14. |
Трапеція. |
|
|
|
|
15. |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
16. |
Вписані та центральні кути. Вписані та описані чотирикутники. |
|
|
|
|
17. |
Теорема Фалеса. |
|
|
|
|
18. |
Середня лінія трикутника, її властивості. |
|
|
|
|
19. |
Середня лінія трапеції, її властивості. |
|
|
|
|
20. |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
|
21. |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
22. |
Контрольна робота №2 з теми “Чотирикутники». |
|
|
|
|
23. |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
|
|
|
Тема. Подібність трикутників ( 9 год.) |
|||||
24. |
Узагальнена теорема Фалеса. |
|
|
|
|
25. |
Подібні трикутники. |
|
|
|
|
26. |
Ознаки подібності трикутників. |
|
|
|
|
27. |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
28. |
Властивість медіани та бісектриси трикутника. |
|
|
|
|
29. |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
|
30. |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
31. |
Контрольна робота №3 з теми «Подібність трикутників». |
|
|
|
|
32. |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
|
|
|
№ п/п |
Зміст уроку |
Дата
|
К-ть |
Інтерактивні вправи |
Домашнє завдання |
ІІ семестр |
|||||
Тема . Розв’язування прямокутних трикутників ( 14 год. ) |
|||||
33. |
Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника. |
|
|
|
|
34. |
Розв’язування задач |
|
|
|
|
35. |
Теорема Піфагора. |
|
|
|
|
36. |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
37. |
Перпендикуляр і похила, їх властивості. |
|
|
|
|
38. |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
39. |
Значення синуса, косинуса, тангенса деяких кутів. |
|
|
|
|
40. |
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника. |
|
|
|
|
41. |
Розв'язування прямокутних трикутників. |
|
|
|
|
42. |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
43. |
Розв'язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
|
44. |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування задач. |
|
|
|
|
45. |
Контрольна робота № 4 з теми "Розв’язування прямокутних трикутників". |
|
|
|
|
46. |
Аналіз контрольної роботи. Розв'язування задач підвищеної складності. |
|
|
|
|
|
|||||
Тема . Многокутники. Плоші многокутників. ( 13 год. ) |
|||||
47. |
Многокутник та його елементи. |
|
|
|
|
48. |
Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола |
|
|
|
|
49. |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
50. |
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника |
|
|
|
|
51. |
Площа паралелограма, ромба |
|
|
|
|
52. |
Площа трикутника |
|
|
|
|
53. |
Розв'язування задач |
|
|
|
|
54. |
Площа трапеції. Розв'язування задач |
|
|
|
|
55. |
Розв'язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
|
56. |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування задач |
|
|
|
|
57. |
Контрольна робота № 5 з теми "Многокутники. Площі многокутників " |
|
|
|
|
58. |
Аналіз контрольної роботи. Розв'язування задач. |
|
|
|
|
59. |
Розв'язування задач підвищеної складності |
|
|
|
|
|
|||||
Тема . Повторення і систематизація навчального матеріалу. ( 11 год. ) |
|||||
60. |
Чотирикутники та їх властивості. |
|
|
|
|
61. |
Чотирикутники та їх властивості. |
|
|
|
|
62. |
Многокутники та їх площі. |
|
|
|
|
63. |
Теорема Піфагора. |
|
|
|
|
64. |
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника. |
|
|
|
|
65. |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
66. |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
|
67. |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
68. |
Контрольна робота №6 з теми «Повторення і систематизація навчального матеріалу» за завданнями адміністрації школи. |
|
|
|
|
69. |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
|
|
|
70. |
Урок узагальнення та систематизації знань. |
|
|
|
|