Календарно-тематичне планування уроків геометрії в 10 класі (профільний рівень) на І семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків геометрії в 1о класі (профільний рівень) на 1 семестр складено згідно програми "Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів" (Профільний рівень)., за підручником "Геометрія 10 клас" В.Г. Бевз, Г.П. Бевз, Н.Г. Владімірова, В.М. Владіміров. Планування розраховане на 3 години геометрії на тиждень та містить очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів зазначені у програмі. Матеріал призначений для вчителів, які працюють у 10 класі (профільний рівень)

Перегляд файлу

“УЗГОДЖЕНО” 

Заст. директора з НВР 

___________________

 

«_____»___________ 20___ р.

        “ЗАТВЕРДЖЕНО”                                          

Директор 

___________________

 

«_____»___________20___р.

Розглянуто на засіданні методичного об'єднання вчителів

протокол від  _________________ № _____          Голова МО      _________________

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

УРОКІВ ГЕОМЕТРІЇ В 10 КЛАСІ

 (профільний рівень)

вчитель _________________________________

 

Складено за програмою ”НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ
для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Профільний рівень”

Підручник:  Бевз Г. П., Бевз В. Г., Владимирова Н. Г., Владимиров В.Н. Геометрия: учеб. для 10 кл. общеобразоват. учебн. завед.: академ. уровень, профил. уровень.

 

 

 

Назва теми

Кількість годин

Кількість контрольних робіт

1

Систематизація та узагальнення фактів і методів планіметрії

18

2

2

Вступ до стереометрії

12

1

3

Паралельність прямих і площин у просторі

21

2

4

Перпендикулярність прямих і площин у просторі

24

2

5

Координати, геометричні перетворення та вектори у просторі

18

2

6

Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв'язання задач, резервний час

12

1

РАЗОМ:

105

10

 

 

 

 

І семестр

 

 

 з\п

Тема, зміст навчального матеріалу

Дата

Примітки

Тема 1.  СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ФАКТІВ І МЕТОДІВ ПЛАНІМЕТРІЇ – 18 год.

Учень (учениця):

розрізняє означувані і неозначувані поняття, аксіоми і теореми планіметрії;

використовує вивчені в основній школі формули і властивості для розв’язування планіметричних задач.

  1.  

Аксіоми планіметрії. Основні геометричні фігури та їх властивості.

 

 

  1.  

Нерівність трикутника. Види трикутників. Ознаки рівності трикутників

 

 

  1.  

Подібність трикутників

 

 

  1.  

Теорема косинусів, теорема синусів. Розв'язування трикутників

 

 

  1.  

Прямокутний трикутник  та його елементи

 

 

  1.  

Площі трикутників. Узагальнення з теми “Трикутники”

 

.

  1.  

Паралелограм та його властивості

 

 

  1.  

Трапеція. Площі чотирикутників

 

 

  1.  

Контрольна робота №1  «Опорні факти планіметрії. Трикутники. Чотирикутники»

 

 

  1.  

Коло. Дотична до кола. Кути і відрізки, пов'язані з колом

 

 

  1.  

Многокутники. Правильні многокутники

 

 

  1.  

Радіуси вписаних і описаних кіл для правильних многокутників

 

 

  1.  

Декартові координати на площині

 

 

  1.  

Рівняння прямої і кола

 

 

  1.  

Вектори на площині

 

 

  1.  

Геометричний і аналітичний методи розв'язування задач

 

 

  1.  

Векторний метод розв'язування задач

 

 

  1.  

Контрольна робота №2

 

 

Тема 2. ВСТУП ДО СТЕРЕОМЕТРІЇ – 12 годин

Учень (учениця):

розрізняє означувані і неозначувані поняття, аксіоми і теореми стереометрії;

називає основні поняття стереометрії;

наводить приклади просторових геометричних фігур;

формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них;

пояснює застосування аксіом стереометрії до розв’язування геометричних і практичних задач;

розв’язує задачі на побудову перерізів.

  1.  

Поняття про аксіоматичний метод. Аксіоми стереометрії.

 

  1.  
  1.  

Аксіоми стереометрії

 

  1.  
  1.  

Теорема про проведення площини через пряму і точку

 

  1.  
  1.  

Перетин прямої з площиною

 

  1.  
  1.  

Існування площини, яка проходить через три дані точки

 

  1.  
  1.  

Аксіоми стереометрії та наслідки з них

 

  1.  
  1.  

Просторові геометричні фігури.

 

  1.  
  1.  

Початкові уявлення про многогранники.

 

  1.  
  1.  

Розв'язування задач

 

  1.  
  1.  

Найпростіші задачі на побудову перерізів многогранників.

 

  1.  
  1.  

Розв'язування задач

 

  1.  
  1.  

Контрольна робота №3 з теми «Вступ до стереометрії»

 

  1.  

Тема 3. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ – 21 год.

Учень (учениця):

формулює означення паралельних і мимобіжних прямих, паралельних прямої і площини, паралельних площин; ознаки паралельності прямих і площин; властивості паралельних прямих і площин;

 класифікує взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі;

знаходить і зображує паралельні прямі та площини на рисунках і моделях;

будує зображення просторових фігур на площині;

розв’язує задачі на застосування властивостей та ознак паралельності

прямих і площин;

застосовує метод слідів і проекцій до побудови перерізів та розв’язування задач.

  1.  

Взаємне розміщення двох прямих у просторі

 

  1.  
  1.  

Теорема про існування і єдність прямої, що проходить через дану точку і паралельна даній площині

 

  1.  
  1.  

Паралельність прямих у просторі. Ознака паралельності прямих.

 

  1.  
  1.  

Мимобіжні прямі. Ознака мимобіжності прямих.

 

  1.  
  1.  

Розв'язування задач

 

  1.  
  1.  

Паралельні і мимобіжні прямі. Розв'язування задач

 

  1.  
  1.  

Розміщення прямої та площини у просторі.

 

  1.  
  1.  

Паралельність прямої і площини. Ознака паралельності прямої та площини

 

  1.  
  1.  

Узагальнення. Паралельність прямих і площин

 

  1.  
  1.  

Контрольна робота №4  «Паралельність прямих і площин»

 

  1.  
  1.  

Взаємне розміщення двох площин у просторі.

 

  1.  
  1.  

Паралельні площини. Ознака паралельності площин

 

  1.  
  1.  

Існування площини, паралельної даній площині.

 

  1.  
  1.  

Властивості паралельних площин.

 

  1.  
  1.  

Паралельне проектування, його властивості.

 

  1.  
  1.  

Розв'язування задач

 

  1.  
  1.  

Зображення плоских і просторових фігур у стереометрії.

 

  1.  
  1.  

Задачі на побудову перерізів многогранників.

 

  1.  
  1.  

Методи слідів і проекцій побудови перерізів.

 

  1.  
  1.  

Узагальнення. Паралельність площин.

 

  1.  
  1.  

Контрольна робота № 5 «Паралельність площин»

 

  1.  

 

docx
До підручника
Геометрія (профільний рівень) 10 клас (Бевз В.Г., Бевз Г.П., Владімірова Н.Г., Владіміров В.М.)
Додано
25 серпня 2018
Переглядів
3214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку