Календарно-тематичне планування уроків геометрії в 1о класі (профільний рівень) на 1 семестр складено згідно програми "Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів" (Профільний рівень)., за підручником "Геометрія 10 клас" В.Г. Бевз, Г.П. Бевз, Н.Г. Владімірова, В.М. Владіміров. Планування розраховане на 3 години геометрії на тиждень та містить очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів зазначені у програмі. Матеріал призначений для вчителів, які працюють у 10 класі (профільний рівень)
“УЗГОДЖЕНО” Заст. директора з НВР ___________________
«_____»___________ 20___ р. |
“ЗАТВЕРДЖЕНО” Директор ___________________
«_____»___________20___р. |
Розглянуто на засіданні методичного об'єднання вчителів
протокол від _________________ № _____ Голова МО _________________
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ ГЕОМЕТРІЇ В 10 КЛАСІ
(профільний рівень)
вчитель _________________________________
Складено за програмою ”НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ
для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Профільний рівень”
Підручник: Бевз Г. П., Бевз В. Г., Владимирова Н. Г., Владимиров В.Н. Геометрия: учеб. для 10 кл. общеобразоват. учебн. завед.: академ. уровень, профил. уровень.
|
Назва теми |
Кількість годин |
Кількість контрольних робіт |
1 |
Систематизація та узагальнення фактів і методів планіметрії |
18 |
2 |
2 |
Вступ до стереометрії |
12 |
1 |
3 |
Паралельність прямих і площин у просторі |
21 |
2 |
4 |
Перпендикулярність прямих і площин у просторі |
24 |
2 |
5 |
Координати, геометричні перетворення та вектори у просторі |
18 |
2 |
6 |
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв'язання задач, резервний час |
12 |
1 |
РАЗОМ: |
105 |
10 |
І семестр
№ з\п |
Тема, зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітки |
Тема 1. СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ФАКТІВ І МЕТОДІВ ПЛАНІМЕТРІЇ – 18 год. |
|||
Учень (учениця): розрізняє означувані і неозначувані поняття, аксіоми і теореми планіметрії; використовує вивчені в основній школі формули і властивості для розв’язування планіметричних задач. |
|||
|
Аксіоми планіметрії. Основні геометричні фігури та їх властивості. |
|
|
|
Нерівність трикутника. Види трикутників. Ознаки рівності трикутників |
|
|
|
Подібність трикутників |
|
|
|
Теорема косинусів, теорема синусів. Розв'язування трикутників |
|
|
|
Прямокутний трикутник та його елементи |
|
|
|
Площі трикутників. Узагальнення з теми “Трикутники” |
|
. |
|
Паралелограм та його властивості |
|
|
|
Трапеція. Площі чотирикутників |
|
|
|
Контрольна робота №1 «Опорні факти планіметрії. Трикутники. Чотирикутники» |
|
|
|
Коло. Дотична до кола. Кути і відрізки, пов'язані з колом |
|
|
|
Многокутники. Правильні многокутники |
|
|
|
Радіуси вписаних і описаних кіл для правильних многокутників |
|
|
|
Декартові координати на площині |
|
|
|
Рівняння прямої і кола |
|
|
|
Вектори на площині |
|
|
|
Геометричний і аналітичний методи розв'язування задач |
|
|
|
Векторний метод розв'язування задач |
|
|
|
Контрольна робота №2 |
|
|
Тема 2. ВСТУП ДО СТЕРЕОМЕТРІЇ – 12 годин |
|||
Учень (учениця): розрізняє означувані і неозначувані поняття, аксіоми і теореми стереометрії; називає основні поняття стереометрії; наводить приклади просторових геометричних фігур; формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них; пояснює застосування аксіом стереометрії до розв’язування геометричних і практичних задач; розв’язує задачі на побудову перерізів. |
|||
|
Поняття про аксіоматичний метод. Аксіоми стереометрії. |
|
|
|
Аксіоми стереометрії |
|
|
|
Теорема про проведення площини через пряму і точку |
|
|
|
Перетин прямої з площиною |
|
|
|
Існування площини, яка проходить через три дані точки |
|
|
|
Аксіоми стереометрії та наслідки з них |
|
|
|
Просторові геометричні фігури. |
|
|
|
Початкові уявлення про многогранники. |
|
|
|
Розв'язування задач |
|
|
|
Найпростіші задачі на побудову перерізів многогранників. |
|
|
|
Розв'язування задач |
|
|
|
Контрольна робота №3 з теми «Вступ до стереометрії» |
|
|
Тема 3. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ – 21 год. |
|||
Учень (учениця): формулює означення паралельних і мимобіжних прямих, паралельних прямої і площини, паралельних площин; ознаки паралельності прямих і площин; властивості паралельних прямих і площин; класифікує взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі; знаходить і зображує паралельні прямі та площини на рисунках і моделях; будує зображення просторових фігур на площині; розв’язує задачі на застосування властивостей та ознак паралельності прямих і площин; застосовує метод слідів і проекцій до побудови перерізів та розв’язування задач. |
|||
|
Взаємне розміщення двох прямих у просторі |
|
|
|
Теорема про існування і єдність прямої, що проходить через дану точку і паралельна даній площині |
|
|
|
Паралельність прямих у просторі. Ознака паралельності прямих. |
|
|
|
Мимобіжні прямі. Ознака мимобіжності прямих. |
|
|
|
Розв'язування задач |
|
|
|
Паралельні і мимобіжні прямі. Розв'язування задач |
|
|
|
Розміщення прямої та площини у просторі. |
|
|
|
Паралельність прямої і площини. Ознака паралельності прямої та площини |
|
|
|
Узагальнення. Паралельність прямих і площин |
|
|
|
Контрольна робота №4 «Паралельність прямих і площин» |
|
|
|
Взаємне розміщення двох площин у просторі. |
|
|
|
Паралельні площини. Ознака паралельності площин |
|
|
|
Існування площини, паралельної даній площині. |
|
|
|
Властивості паралельних площин. |
|
|
|
Паралельне проектування, його властивості. |
|
|
|
Розв'язування задач |
|
|
|
Зображення плоских і просторових фігур у стереометрії. |
|
|
|
Задачі на побудову перерізів многогранників. |
|
|
|
Методи слідів і проекцій побудови перерізів. |
|
|
|
Узагальнення. Паралельність площин. |
|
|
|
Контрольна робота № 5 «Паралельність площин» |
|
|