Календарно-тематичне планування уроків геометрії в 11 класі (профільний рівень) на 1 семестр складено згідно програми "Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів" (Профільний рівень)., за підручником "Геометрія 11 клас" Г.П. Бевз, В.Г. Бевз, Н.Г. Владімірова (профільний рівень), 2011 рік видання. Планування містить очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів зазначені у програмі. Матеріал призначений для вчителів, які працюють у 11 класі (профільний рівень)
“УЗГОДЖЕНО” Заст. директора з НВР ___________________
«_____»___________ 20___ р. |
“ЗАТВЕРДЖЕНО” Директор ___________________
«_____»___________20___р. |
Розглянуто на засіданні методичного об'єднання вчителів
протокол від _________________ № _____ Голова МО _________________
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ ГЕОМЕТРІЇ В 11 КЛАСІ
(профільний рівень)
вчитель _________________________________
Складено за програмою ”НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ
для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Профільний рівень”
Підручник: Бевз Г. П., Бевз В. Г., Владимирова Н. Г., Владимиров В.Н. Геометрия: учеб. для 11 кл. общеобразоват. учебн. завед.: академ. уровень, профил. уровень. — К. : Генеза, 2011. — 336с.
Виконання програм та навчальних планів |
||
Час |
Кількість годин |
|
|
за програмою |
згідно календарного планування |
Тиждень |
4 |
4 |
За І семестр |
64 |
|
За ІІ семестр |
76 |
|
Рік |
140 |
|
|
Назва теми |
Кількість годин |
Кількість контрольних робіт |
1 |
Многогранники |
27 |
2 |
2 |
Тіла обертання |
25 |
1 |
3 |
Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл |
30 |
2 |
5 |
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв'язання задач, резервний час |
58 |
1 |
РАЗОМ: |
140 |
6 |
І семестр
№ з\п |
Тема, зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітки |
Многогранники (27 год) Учень (учениця): розпізнає основні види многогранників та їх елементи; формулює означення двогранного кута, лінійного кута двогранного кута, многогранного кута, многогранників, зазначених у змісті програми; обґрунтовує властивості многогранників, формули для обчислення площ бічної та повної поверхонь призми, піраміди, зрізаної піраміди; будує зображення многогранників та їх елементів, користуючись властивостями паралельного проектування; обчислює основні елементи многогранників; будує перерізи многогранників площинами; використовує вивчені формули і властивості для розв’язування задач. |
|||
1 |
Двогранні кути. Лінійний кут двогранного кута |
|
|
2 |
Тригранні кути. Многогранні кути |
|
|
3 |
Розв'язування задач |
|
|
4 |
Многогранник та його елементи. |
|
|
5 |
Призма та її елементи |
|
|
6 |
Зображення призми і побудова її перерізів |
|
|
7 |
Пряма і правильна призми |
|
|
8 |
Розв'язування задач |
|
|
9 |
Паралелепіпед. Прямокутний паралелепіпед |
|
|
10 |
Розв'язування задач |
|
|
11 |
Площі бічної та повної поверхонь призми |
|
|
12 |
Розв'язування задач |
|
|
13 |
Розв’язування задач з теми «Призма» |
|
|
14 |
Розв'язування задач |
|
|
15 |
Контрольна робота № 1 |
|
|
16 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач |
|
|
17 |
Піраміда та її елементи |
|
|
18 |
Побудова піраміди та її перерізів |
|
|
19 |
Зрізана піраміда |
|
|
20 |
Правильна піраміда. Площа бічної поверхні піраміди |
|
|
21 |
Розв'язування задач |
|
|
22 |
Відношення площ поверхонь подібних многогранників |
|
|
23 |
Правильні многогранники |
|
|
24 |
Розв'язування задач |
|
|
25 |
Розв’язування задач з теми «Многогранники» |
|
|
26 |
Розв’язування прикладних задач |
|
|
27 |
Контрольна робота № 2 |
|
|
Тіла обертання (25 год) Учень (учениця): розпізнає види тіл обертання та їх елементи; будує зображення тіл обертання, їх елементів, перерізів; обчислює основні елементи тіл обертання; обґрунтовує властивості тіл обертання, застосовує їх до розв’язування задач; розпізнає многогранники і тіла обертання у їх комбінаціях; розв’язує задачі на комбінацію просторових фігур. |
|||
28 |
Поняття про тіла і поверхні обертання |
|
|
29 |
Тіла і поверхні обертання |
|
|
30 |
Циліндр та його елементи |
|
|
31 |
Осьовий переріз циліндра. Перерізи циліндра площинами, паралельними основі |
|
|
32 |
Перерізи циліндра площиною, яка паралельна його осі |
|
|
33 |
Розв'язування задач. Самостійна робота |
|
|
34 |
Конус та його елементи |
|
|
35 |
Осьовий переріз конуса. Перерізи конуса площинами, паралельними основі |
|
|
36 |
Перерізи конуса площинами, які проходять через його вершину |
|
|
37 |
Зрізаний конус та його елементи |
|
|
38 |
Розв'язування задач. Самостійна робота |
|
|
39 |
Куля і сфера. Переріз кулі площиною |
|
|
40 |
Взаємне розміщення площини і кулі (сфери) у просторі |
|
|
41 |
Частини кулі (сегмент, сектор, пояс) |
|
|
42 |
Площина дотична до кулі. Перетин двох сфер |
|
|
43 |
Розв'язування задач. Самостійна робота |
|
|
44 |
Комбінації геометричних тіл. Вписані та описані призми і циліндри |
|
|
45 |
Розв'язування задач. |
|
|
46 |
Вписані та описані піраміди і конуси |
|
|
47 |
Розв'язування задач. |
|
|
48 |
Вписані та описані многогранники і кулі |
|
|
49 |
Розв'язування задач. |
|
|
50 |
Розв’язування задач з теми «Тіла обертання» |
|
|
51 |
Контрольна робота № 3 |
|
|
52 |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл (30 год) Учень (учениця): формулює основні властивості об’ємів; записує формули для обчислення об’ємів паралелепіпеда, призми, піраміди, зрізаної піраміди, циліндра, конуса, зрізаного конуса; площ бічної та повної поверхонь циліндра, конуса, зрізаного конуса, площі сфери; розв’язує задачі на обчислення об’ємів і площ поверхонь геометричних тіл. |
|||
53 |
Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів. |
|
|
54 |
Об'єм прямокутного паралелепіпеда |
|
|
55 |
Розв'язування задач на обчислення об'єму прямокутного паралелепіпеда |
|
|
56 |
Об’єм призми та похилого паралелепіпеда |
|
|
57 |
Розв’язування задач на обчислення об'єму призми |
|
|
58 |
Об’єм циліндра |
|
|
59 |
Розв’язування задач на обчислення об'єму циліндра |
|
|
60 |
Обчислення об'ємів за допомогою інтеграла |
|
|
61 |
Розв’язування задач |
|
|
62 |
Об’єм піраміди |
|
|
63 |
Розв’язування задач на обчислення об'єму піраміди |
|
|
64 |
Об’єм зрізаної піраміди. |
|
|