Календарно-тематичне планування уроків геометрія 10 Клас

Про матеріал
За Навчальною програмою «Математика 5-9 класи» для загальноосвітніх навчальних закладів, з оновленнями від 07.06.2017 № 804. . За типовою освітньою програмою затвердженою Наказом МОН від 20.04.2018 №405
Перегляд файлу

Складено до підручника

 згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року

Геометрія (рівень стандарту), 10 клас 

(I семестр — 15 год, 1 год на тиждень, II семестр — 36 год,2 год на тиждень)

№ уроку

Дата

Теми уроку

Примітки

І семестр

Тема 1. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (15 год)

Учень/учениця:

називає основні поняття стереометрії;

розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми;

формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них;

застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач;

класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок;

встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин;

з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними;

зображає фігури у просторі;

застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу.

1

 

Основні поняття і аксіоми стереометрії

 

2

 

Наслідки з аксіом стереометрії

 

3

 

Взаємне розміщення прямих у просторі

 

4

 

Взаємне розміщення прямих у просторі

 

5

 

Паралельне проектування і його властивості

 

6

 

Зображення фігур у стереометрії

 

7

 

Зображення фігур у стереометрії

 

8

 

Паралельність прямої і площини

 

9

 

Паралельність прямої і площини

 

10

 

Паралельність площин

 

11

 

Паралельність площин

 

12

 

Паралельність площин

 

13

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

14

 

Узагальнення і систематизація знань

 

15

 

Контрольна робота № 1 за темою: «Паралельність прямих і площин у просторі»

 

ІІ семестр

Тема 2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (17 год)

Учень/учениця:

встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин;

формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри;

застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу;

розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту.

16

 

Кут між прямими. Вимірювання кутів між прямими

 

17

 

Перпендикулярність прямих у просторі

 

18

 

Перпендикулярність прямої і площини

 

19

 

Перпендикулярність прямої і площини

 

20

 

Перпендикуляр і похила до площини

 

21

 

Вимірювання відстаней від точки до площини

 

22

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

23

 

Вимірювання кутів між прямою і площиною

 

24

 

Двогранний кут Вимірювання кутів між площинами

 

25

 

Перпендикулярність площин

 

26

 

Перпендикулярність площин

 

27

 

Вимірювання відстаней від прямої до площини

 

28

 

Вимірювання відстаней між площинами

 

29

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

30

 

Узагальнення і систематизація знань

 

31

 

Контрольна робота № 2 за темою: «Перпендикулярність прямих і площин у просторі»

 

32

 

Розв’язування задач і вправ

 

Тема 3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ (10 год)

Учень/учениця:

користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі;

усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці;

виконує операції над векторами;

застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин;

знаходить відстань між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно початку координат та координатних площин;

використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів

33

 

Прямокутні координати в просторі. Формула для обчислення відстані між двома точ­ками

 

34

 

Прямокутні координати в просторі. Координати середини від­різка

 

35

 

Прямокутні координати в просторі. Самостійна робота

 

36

 

Вектори у просторі

 

37

 

Дії над век­торами. Роз­кладання вектора на складові

 

38

 

Дії над век­торами, що задані коор­динатами

 

39

 

Формули для обчислення довжини вектора, кута між векторами

 

40

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

41

 

Узагальнення і систематизація знань

 

42

 

Контрольна робота № 3 за темою: «Координати і вектори»

 

ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (9 год)

43

 

Паралельність прямих і площин у просторі

 

44

 

Перпендикулярність прямої і площини

 

45

 

Вимірювання відстаней у просторі

 

46

 

Розв’язування задач і вправ

 

47

 

Вимірювання кутів у просторі

 

48

 

Розв’язування задач і вправ

 

49

 

Координати і вектори

 

50

 

Підсумкова контрольна робота за рік

 

51

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Носальська Ольга Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Геометрія, 10 клас, Планування
Додано
16 листопада 2021
Переглядів
1954
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку