КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
(громадянська та історична,
соціальна та здоров'язбережувальна,
природнича та
технологічна освітні галузі)
для 1 класу (І семестр)
(4 години на тиждень)
N п/п |
Тема |
Дата |
Примітка |
Тиждень 1 Тема тижня: "Я-ШКОЛЯР" |
|||
1.1 |
Навіщо мені ходити до школи? / Що я очікую від шкільного життя? |
|
|
1.2 |
Хто я? Хто мої однокласники? |
|
|
1.3 |
Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому? |
|
|
1.4 |
Що покласти у шкільний ранець? |
|
|
Тиждень 2 Тема тижня: "МІЙ/НАШ КЛАС" |
|||
2.1 |
Як почуватися комфортно у класі? |
|
|
2.2 |
Як створити безпеку і затишок у класі? |
|
|
2.3 |
Як нам стати класною спільнотою? |
|
|
2.4 |
Чого ми можемо досягнути спільно? |
|
|
Тиждень 3 Тема тижня: "МОЇ ДРУЗІ" |
|||
3.1 |
Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)? |
|
|
3.2 |
Чому нам цікаво разом? |
|
|
3.3 |
Як зберегти дружбу? |
|
|
3.4 |
Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців? |
|
|
Тиждень 4 Тема тижня: "МОЄ ДОВКІЛЛЯ" |
|||
4.1 |
Що мене оточує? |
|
|
4.2 |
Які «таємниці» має шкільне подвір’я? |
|
|
4.3 |
Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї? |
|
|
4.4 |
Як поводитись у довкіллі? |
|
|
Тиждень 5 Тема тижня: "ОСІНЬ" |
|||
5.1 |
Як впізнати осінь? |
|
|
5.2 |
Як живуть рослини восени? |
|
|
5.3 |
Як живуть тварини восени? |
|
|
5.4 |
Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою?
|
|
|
Тиждень 6 Тема тижня: "Я і моя Батьківщина" |
|||
6.1 |
Що таке Батьківщина? |
|
|
6.2 |
Державні символи України |
|
|
6.3 |
Державні свята |
|
|
6.4 |
Якими рисами я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею? (до Дня захисника України 14 жовтня) |
|
|
Тиждень 7 Тема тижня: "Ми - підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)" |
|||
7.1 |
Чи кожна людина може бути підприємливою? |
|
|
7.2 |
Як знаходити ідеї та можливості? |
|
|
7.3 |
Як здійснити задумане? |
|
|
7.4 |
Як отримати добрі результати?
Осінній благодійний Ярмарок |
|
|
Тиждень 8 Тема тижня: "Техніка, яка допомагає" |
|||
8.1 |
Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому? |
|
|
8.2 |
Як «потоваришувати» з технікою? |
|
|
8.3 |
Яка роль роботів у житті людини? |
|
|
8.4 |
Чому треба берегти природнє середовище України? |
|
|
Тиждень 9 Тема тижня: "ІГРИ" |
|||
9.1 |
Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри? |
|
|
9.2 |
У які ігри грали наші батьки? |
|
|
9.3 |
Чому потрібні правила гри? |
|
|
9.4 |
Чого навчає комп’ютерна гра? |
|
|
Тиждень 10 Тема тижня: "Театр" |
|||
10.1 |
Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр? |
|
|
10.2 |
Хто найголовніший у театрі? |
|
|
10.3 |
Як створити театр? Хто автор вистави? |
|
|
10.4 |
Ми творимо театр
|
|
|
Тиждень 11 Тема тижня: "Пригоди крапельки" |
|||
11.1 |
Де є вода в природі? |
|
|
11.2 |
Якою буває вода в природі? Як вона мандрує? |
|
|
11.3 |
Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде? |
|
|
11.4 |
Як берегти воду?
|
|
|
Тиждень 12 Тема тижня: "Людина та ї здоров'я" |
|||
12.1 |
Який (яка) Я? Як я росту та розвиваюсь? |
|
|
12.2 |
Чим Я відрізняюся від інших? |
|
|
12.3 |
Здоров'я і хвороби |
|
|
12.4 |
Міні-проект "Органи чуття" |
|
|
Тиждень 13 Тема тижня: "Таємниці космосу" |
|||
13.1 |
Що можна побачити в космосі? |
|
|
13.2 |
Чи може день «наздогнати» ніч? |
|
|
13.3 |
Чи можливе на Землі життя без Сонця? |
|
|
13.4 |
Як я уявляю інші планети? |
|
|
Тиждень 14 Тема тижня: "Подорожуємо в часі" |
|||
14.1 |
Чи хотіли б ви подорожувати в часі і чому? |
|
|
14.2 |
Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина, або чому апельсин не тоне? |
|
|
14.3 |
Як змінилися ми за час шкільного життя? |
|
|
14.4 |
Що знаємо і про що маємо довідатися для майбутніх подорожей? |
|
|
Тиждень 15 Тема тижня: "Зимонька-зима" |
|||
15.1 |
Які сюрпризи нам готує зима? |
|
|
15.2 |
Що відбувається з рослинами взимку? |
|
|
15.3 |
Як зимують тварини? / «Чи кожна пташина у вирій на зиму літає…»? |
|
|
15.4 |
Як цікаво проводити час взимку? |
|
|
Тиждень 16 Тема тижня: "Зимові свята" |
|||
16.1 |
Чому свято є важливим? |
|
|
16.2 |
Які свята святкуються взимку в Україні та у світі? |
|
|
16.3 |
Як підготуватися до свята? |
|
|
16.4 |
Чому під час свята нам краще бути разом? Хто забезпечує свято для інших? |
|
|