Ранкова зустріч "Прихід зими"

Про матеріал
В розробці конспект ранкової зустрічі для 1 класу за темою тижня «Зима». Перший день "Прихід зими". Ранкова зустріч сприяє створенню класної спільноти, розвиває навички спілкування, вміння говорити, слухати, досліджувати, відповідати, використовувати вивчену інформацію. У класі створюється позитивний настрій.
Перегляд файлу

Тема тижня «Зима»

День 1.

Тема. Прихід зими.

Мета: поглибити знання дітей про  ознаки пори року зими,  познайомити учнів з назвами зимових місяців; навчати висловлювати свою думку; створити хорошу дружню атмосферу.

Обладнання: ілюстрації із зображенням зими, сніжинки, олівці.

Хід зустрічі

 

І.Привітання.

- Доброго дня, вам, любі малята,

Хлопчики милі мої і дівчата.

Щирою посмішкою всіх вас я вітаю,

Доброго настрою на весь день бажаю.

За руки один одного візьмем –

І дружно привітаємось.

Учні(разом). Добрий день!

На килимку лежить велика сніжинка. Кожна дитина у руці тримає маленьку сніжинку(різної форми). Вітаючись, діти по черзі кладуть сніжинки в напрямку тих, до кого звернене привітання.

ІІ. Обмін інформацією.

  • Діти, щоб дізнатися тему нашої  зустрічі, давайте відгадаємо загадку.

Стало біло навкруги –

Я розтрушую сніги,

Наганяю холоди,

Води сковую в льоди,

В дружбі я з дітьми всіма

Здогадались?Я….(зима)

Вчитель. Сьогодні  ми поговоримо про зиму

Вчитель. Ось і пришла дивна, холодна і чарівна зима. Вкрила землю снігами, дерева ініями, скувала річки. На землю прийшла казка! Дуже гарно в таку пору року!

Подивіться на ось ці чарівні картини зими. (Перегляд ілюстрацій.)

  • Придивіться до зимового пейзажу. Перелічіть кольори зими.
  • Який із них є головним кольором зими?
  • А які зимові місяці ви знаєте? (грудень, січень, лютий)
  • А чому вони так називаються?
  • Чим зима відрізняється від інших пір року?

Вправа «Сніжинка»

  • Назвіть ознаки зими.

Кожен з вас, отримавши сніжинку, має назвати певну ознаку зими. На мить заплющіть оченята і згадайте ознаку зими. Розпочинаю гру я.

Взимку дмуть холодні …вітри

Усе вкрито білим …снігом.

Річка …замерзла.

Люди одягаються …тепло.

Деякі тварини лягли… в сплячку.

Люди опалюють свої … будинки.

Говорить той,кому передають сніжинку

 

III. Групове заняття

 

  1. Асоціації.

-         Діти,коли ми говоримо про зиму, які асоціації у вас виникають,що перше вам спадає на думку?

Лижі                   Санчата                     Сніговик            Ковзани

 

 

Завірюха                                Зима                                              Бурулька

 

 

Сніг                              Мороз          Вітер                          Крига

 

2.     Галерея творчості

Кожен з вас по своєму уявляє зиму. Давайте завітаємо в галерею творчості

та намалюємо, як ми уявляємо зиму.

3. Вікторина «Зимові загадки»

Пропоную відгадати загадки.

• Захопився майстер ділом, —
Все фарбує тільки білим.
Що ж лишається робити?
Фарби іншої нема. Відгадали, любі діти,
Хто малює так?.. (Зима).

• Що це? Що це? — всі кричать, —
Білі мухи он летять! (Сніг)

• На зимові віти
Сіли білі квіти. (Іній)

• Рукавом махнув —
Дерева нагнув (Вітер)

• Хто малюнок на вікні
Уночі з робив мені? (Мороз)

• Вдень у небі гуляє,
А ввечері на землю сідає (Сонце)

• Кручу, гуркочу,
Знати нікого не хочу. (Хурделиця)

• Росте вона зимою
Донизу головою
Тоненькою,
Прозорою,
Біло-голубою (Бурулька)

4. Практична робота в групах

Учитель ділить дітей на групи: грудень, січень, лютий. Кожна група отримує малюнки – пейзажі  із різними порами року. Серед поданих ілюстрацій дітям треба вибрати картини зими та обов’язково пояснити свій вибір.

ІV. Щоденні новини. 

1.Заповнення календаря природи.

— Яка зараз пора року?

— Який місяць?

— Яке число?

— Тепло чи холодно надворі?

— Який стан неба?

— Яка температура повітря?

— Чи були сьогодні протягом дня опади?

 

2. Знайомство з планом на день

 

 

 

docx
Додано
7 вересня 2019
Переглядів
985
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку