Ранкова зустріч "Тварини взимку"

Про матеріал
В розробці конспект ранкової зустрічі для 1 класу за темою тижня «Зима». Третій день "Тварини взимку"". Ранкова зустріч сприяє створенню класної спільноти, розвиває навички спілкування, вміння говорити, слухати, досліджувати, відповідати, використовувати вивчену інформацію. У класі створюється позитивний настрій.
Перегляд файлу

Тема тижня «Зима»

День3.

Тема. Тварини взимку.

Мета: поглибити знання дітей про тварин; формувати вміння висловлювати свої думки і почуття; сприймати монологічне висловлювання; уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Обладнання: малюнки, картки.

 

Хід зустрічі

 

І.Привітання.

а)Ранкове вітання:

                   Встаньте, дітки, всі рівненько,

                   Посміхніться всі гарненько.

                   Посміхніться всі до мене,

                   Посміхніться і до себе.

                   Привітайтесь: Добрий день!

                   Хай гарно розпочнеться новий день!

б)Коло вітань:

 Вчитель:

- Діти, а ви любите тварин? Тоді будемо вітатися таким чином.

Діти вітаються:

-Я, Анелія, моя улюблена тваринка ...тому, що….  А твоя? (і так далі по колу

 

II.Обмін інформацією

а) Вчитель:

- Діти, а де живуть всі ці тварини? (Деякі тварини живуть в лісі, а деякі – вдома.)

 - Як називають тварин, які живуть вдома і за ними доглядають люди?(Свійські тварини)

– А як називають тварин, що живуть у лісі? (Дикі тварини або звірі.)

Сутужно тваринам взимку, дошкуляє холод, а найбільше — голод. Одні тварини сплять узимку. Інші ще восени відлетіли у теплі країни. А треті зимують.

Важко їм прогодуватися взимку.

III. Групове заняття

1. Робота  з малюнками
Кожна дитина  отримує картки із зображенням тварин: білка, бобер, їжак, сойка, змії, лисиця, лось, миші, жаби, ящірки, кабан, вовк, дятел, заєць

Розподіліть тварин на 3 групи.

Роблять запаси

Впадають у сплячку

Шукають корм у природі

білка
бобер
миші
сойка

їжак
змії
жаби
ящірки
кажан

лось
лисиця
кабан
заєць
вовк
дятел

2. Гра «Дзеркало»
Покажіть вашому сусіду справа за допомогою міміки і жестів тварину.
Ведмідь, заєць, лисиця, метелик, жаба, олень.
Відгадавши тварину, дитина розповідає, як вона зимує.

3.  Робота в групах

І група: за малюнками відшукати сліди відповідного звіра, з’єднати

маркером.

ІІ група: на малюнку зображені тварини різних груп. Намалювати

сніжинку біля тих тварин, яких можна зустріти взимку.

 Як ви вважаєте, як живеться взимку в лісі звірам – добре чи погано? Поясніть чому?

 Правильно, холодно і голодно звірам у лісі взимку. Тому в нашій країні є така професія – лісник. Вони піклуються про лісових звірів. Давайте і ми допоможемо звірам у цей холодний і голодний час. . У цей час їм як ніколи потрібна допомога людини. Люди повинні дбати про лісових звірів взимку!

ІV. Щоденні новини. 

1.Заповнення календаря природи.

— Яка зараз пора року?

— Який місяць?

— Яке число?

— Тепло чи холодно надворі?

— Який стан неба?

— Яка температура повітря?

— Чи були сьогодні протягом дня опади?

2. Знайомство з планом на день

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Василенко Катерина Сергіївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 вересня 2019
Переглядів
3021
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку