11 травня о 19:00Вебінар: Трудові відносини в закладі освіти: права, обов’язки та соціальні гарантії

Календарно-тематичне планування уроків літератури в 7 класі (з російською мовою навчання) на І семестр

Про матеріал
Чорним шрифтом виділено важливі елементи, які обов'язково треба розглядати на уроці. Червоним шрифтом виділено контрольні роботи та тематичні оцінювання. Курсивом виділено домашні завдання. Домашні завдання складено приблизно (до підручника "Інтегрований курс "Література" (російська та зарубіжна); 7 клас; видавництво "Ранок"; автори: Т.В.Надозірна, Н.С.Полулях), вчитель має право змінювати запропоновані в плануванні домашні завдання на свій розсуд.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків з предмету «Інтегрований курс «Література» (російська та зарубіжна)»

в 7 класі

            на І семестр

           (українською мовою)

уроку

Зміст уроку та домашнє завдання

Дата

Примітки

1.

Вступ. Людина – головний об’єкт зображення художньої літератури. Особистість автора, його світобачення та ставлення до зображувальних героїв. Перекладна література як вікно в світ інших народів. Д/з: прочитати с.3-6, усно відповісти на питання (с.6)

 

 

ТЛ. Розвиток понять про художню літературу, оригінал і переклад творів

 

2.

ПЧ. Презентація книги, прочитаної влітку. Д/з: повторити с.3-6

 

 

3.

З усної народної творчості (російські билини)

Російські билини. Втілення в билинах народних уявлень про людину й сенс її життя. Художня своєрідність билини «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник». Д/з: прочитати с.7-20, вивчити терміни, усно відповісти на питання (с.11, 19-20)

 

ТЛ. Поняття про билину, билинний вірш, гіперболу. Розвиток поняття про епітет (постійний епітет)

4.

«Ілля Муромець і Соловей-Розбійник». Героїчний зміст і патріотичний смисл билини. Д/з: повторити с.7-20

 

 

5.

РМ. Твір по картині (письмово). Д/з: повторити с.7-20

 

 

6.

«Вольга і Микула Селянинович». Прославлення мирної праці в билині. Епічне змагання богатиря-орача з воїнами. Роль детальних описів, постійних епітетів і гіпербол у билині. Д/з: повторити с. 7-11, усно відповісти на питання (с.11, 19-20)

 

 

7.

ПЧ. З героїчного епосу народів світу. «Пісня про Роланда». Д/з: усно відповісти на питання, завчасно заготовлені вчителем

 

 

8.

Балада в літературі

В.А.Жуковський. Короткі відомості про поета. Зображення народних традицій і звичаїв у баладі «Світлана», художня своєрідність балади. Д/з: прочитати с.21-24, 28-32, вивчити терміни, усно відповісти на питання (с.27 (1-3, 8), 28 (завдання з зірочкою), 32)

 

ТЛ. Поняття про баладу

9.

Фантастичне і реальне в баладі В.А.Жуковського «Світлана». Фрідріх Шиллер: короткі відомості про письменника. Балада «Рукавичка». Д/з: повторити с.28-32, прочитати с.21-22, усно відповісти на питання (с.27 (4-5), 34-35)

 

ТЛ. Розвиток понять про баладу, оригінал і переклад творів

10.

Роберт Льюїс Стівенсон. Короткі відомості про письменника. Д/з: прочитати с.24-25

 

 

11.

Прославлення в баладі Р.Стівенсона «Вересковий мед» мужності і волелюбності людини, непідвласної завойовникам. Фольклорні елементи в творі. Д/з: прочитати с.35-38, усно відповісти на питання (с.27 (7), 38)

 

 

12.

ПЧ. Адам Міцкевич. «Світязь». Контрольна робота №1 з теми «З усної народної творчості. Балада в літературі» (тести). Тематичне оцінювання №1. Д/з: прочитати с.25-27, 39-45, усно відповісти на питання (с. 27 (3, 6), 45); повторити вивчений матеріал (с.3-45)

 

 

13.

Із золотого фонду російської літератури

О.С.Пушкін. Роки становлення Пушкіна як поета. Волелюбний дух поезії «вчорашнього ліцеїста». Взаємини поета і влади. Південне заслання. О.С.Пушкін і Україна. Д/з: прочитати с.46-49, усно відповісти на питання (с.49)

 

 

14.

О.С.Пушкін. «В’язень», «Пташка». Волелюбний характер віршів. Зображення в них прагнення до свободи. Метафоричний смисл назви вірша «В’язень». Д/з: прочитати с.50-51, усно відповісти на питання (с.50-51), вивчити вірш «В’язень»

 

Напам’ять

15.

 

О.С.Пушкін. «Якщо життя тебе обдурить…», «Квітка». Роздуми про людське життя, щастя, любов, оптимізм. Д/з: прочитати с.52-53, усно відповісти на питання (с.52-53)

 

ТЛ. Розвиток понять про риму, строфу, розміри

16.

РМ. Чітке (усне і письмове) висловлювання з опорою на художній текст.

 

 

17.

О.С.Пушкін. «Станційний доглядач». Головні персонажі та їхні долі в творі. Зображення «маленької людини» в повісті. Д/з: прочитати с.53-65, усно відповісти на питання (с.55, 64-65), вивчити терміни

 

ТЛ. Поняття про композицію

18.

О.С.Пушкін. «Станційний доглядач». Драматизм долі героїні. Біблійна притча про блудного сина в творчому переосмисленні Пушкіна. Гуманізм повісті. Контрольна робота №2 з теми «Із золотого фонду російської літератури. Творчість О.С.Пушкіна» (тести). Тематичне оцінювання №2. Д/з: повторити с.53-64

 

 

 

19.

М.Ю.Лермонтов. Відомості про годи навчання поета. Взаємини поета і влади. Кавказ у житті та творчості поета. Д/з: прочитати с.66-69, відповісти на питання (с.68-69)

 

 

20.

«Кавказ» («Хоча я долею на зорі моїх днів…»). Кавказ – колиска поезії М.Лермонтова. Захоплення красою і величюю Кавказу. Д/з: повторити с.66-69, вивчити «Кавказ»

 

ТЛ. Поняття про поему,  ліричний монолог.

Напам’ять

21.

«Мцирі». Зображення надзвичайних обставин, які розкривають характери головних героїв, їх прагнення відстояти свою честь. Д/з: прочитати с.69-90, усно відповісти на питання (с.90)

 

 

22.

«Мцирі». Втілення в образі Мцирі неспокою, жаги до життя, волелюбності, патріотизму і прагнення до єднання з близькими духом людьми. Д/з: повторити с.69-90, вивчити уривок з поеми «Мцирі»

 

Напам’ять

23.

Художні особливості поеми «Мцирі». Д/з: повторити с.69-90, скласти письмову характеристику Мцирі

 

 

24.

Самостійна робота з теми «Творчість М.Ю.Лермонтова» (літературний диктант). Д/з: повторити с.69-90

 

 

25.

М.В.Гоголь. Розвиток літературного таланту письменника. М.В.Гоголь і Україна. Український колорит збірок «Вечори на хуторі біля Диканьки» і «Миргород». Д/з: прочитати с.91-93, усно відповісти на питання (с.93)

 

 

26.

«Тарас Бульба». Зображення вільного світу козаків Запорізької Січі в повісті «Тарас Бульба». Д/з: прочитати с.93-122, усно відповісти на питання (с.121), вивчити терміни

 

ТЛ. Поняття про героїчну повість; характеристика літературного героя

27.

«Тарас Бульба». Героїчний характер Тараса Бульби. Д/з: повторити с.93-122, виконати тестове завдання, завчасно підготовлене вчителем

 

 

28.

«Тарас Бульба». Протиставлення життєвого вибору в долях синів Тараса Бульби. Цілісність натури Остапа, його вірність ідеї захисту рідної землі. Трагедія Андрія: конфлікт почуття і обов'язку. Майстерність М.Ю.Лермонтова в розкритті характерів героїв. Д/з: повторити с.91-122, вивчити уривок з повісті «Тарас Бульба», підготуватися до складання характеристики одного з головних героїв повісті (на вибір)

 

Напам’ять

29.

РМ. Порівняльна характеристика літературних героїв (за повістю М.В.Гоголя «Тарас Бульба» (усно). Д/з: повторити с.93-122, підготуватися до виразного читання опису природи

 

 

30.

Масові сцени та їх значення в повісті «Тарас Бульба». Картини української природи: виразне читання опису степу. Особливості гоголівської прози. Д/з: повторити с.46-122

 

 

31.

Контрольна робота №3 з теми «Із золотого фонду російської літератури. Творчість М.Ю.Лермонтова та М.В.Гоголя» (письмовий твір). Тематичне оцінювання №3. Д/з: повторити с.46-122

 

 

 

32.

ПЧ. Своєрідність збірки повістей М.В.Гоголя «Миргород». Підбиття підсумків навчання в І семестрі. Д/з: повторити с.3-122

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Гончаров Вадим
Додано
25 грудня 2020
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку