Обов’язкова кількість видів контролю із зарубіжної літератури в 7 класі
Клас |
7 |
|
Семестри |
І |
ІІ |
Контрольні роботи у формі: |
3 |
3 |
контрольного класного твору; |
1 |
1 |
виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання) |
2 |
2 |
Уроки розвитку мовлення* (у+п) |
2 |
2 |
Уроки позакласного читання |
2 |
2 |
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
Календарно-тематичне планування
Із зарубіжної літератури
7 клас
ІІ СЕМЕСТР 2020-2021 навчального року
№ з/п |
Розділ, тема уроку
|
Дата |
Скори гована |
Примітка |
ДРУЖБА І КОХАННЯ |
||||
30. |
Олександр Сергійович Пушкін (1799-1837).»19 жовтня 1825 року». Уславлення ліцейської дружби й вірності у вірші. |
|
|
|
31. |
Шолом-Алейхем (1859-1916). «Пісня над піснями». |
|
|
|
32. |
Шолом-Алейхем (1859-1916). «Пісня над піснями». Віхи життєвого і творчого шляху письменника. Відображення у його творах долі єврейського народу |
|
|
|
33. |
Еволюція героїв (Шимек і Бузя) у часі. Біблійні мотиви в повісті. Утвердження етичних цінностей. |
|
|
|
34. |
Олександр Грін (1880-1932).«Пурпурові вітрила». |
|
|
|
35. |
Олександр Грін «Пурпурові вітрила». Поєднання реального і фантастичного в повісті. |
|
|
|
36. |
Основний конфлікт твору (Каперна – мрія). Ассоль і Грей. |
|
|
|
37. |
Символіка образу пурпурових вітрил |
|
|
|
38. |
РМ. Олександр Грін «Пурпурові вітрила» . Твір-роздум |
|
|
|
39. |
Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання Р. Бернс «Любов» Г. Гейне «Коли настав чудовий май…» К.М. Симонов «Жди мене…»(читання вірша напам’ять) |
|
|
|
40. |
ПЧ. Світова поезія про кохання
|
|
|
|
41. |
Контрольна робота №4 за творчістю О. С. Пушкіна, Шолом-Алейхема, О. Гріна та творами авторів віршів про кохання(твір) |
|
|
|
Літературний детектив. Світова новела |
||||
42. |
Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Жанрове розмаїття детективів. Едгар Аллан По (1809-1849). «Золотий жук». Е.А. По – засновник жанру детективу у світовій літературі. |
|
|
|
43. |
Захопливий сюжет повісті «Золотий жук». Особливості композиційної будови твору – «розповідь у розповіді», її художнє значення. |
|
|
|
44. |
Образи Вільяма Леграна, Джупітера, оповідача |
|
|
|
45. |
Артур Конан Дойл (1859-1930) «Записки про Шерлока Холмса»(«Пістрява стрічка»)
|
|
|
|
46. |
Особливості сюжету і композиції оповідань про Шерлока Холмса. Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка». |
|
|
|
48 . |
Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди. О. Генрі – майстер новели. Моральні цінності в новелі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі |
|
|
|
49. |
Новела О.Генрі «Останній листок» - гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. |
|
|
|
50. |
Специфіка розкриття образу Бермана. Образи дівчат , їхня динаміка(Сью, Джонсі) |
|
|
|
51. |
РМ. Усна характеристика героїв новели «Останній листок» |
|
|
|
52. |
Герберт Джордж Уеллс (1866- 1946). « Чарівна крамниця». Видатний англійський фантаст Г. Дж. Уеллс |
|
|
|
53. |
Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця». «Дива» та їхнє сприйняття персонажами. Оповідач твору (батько). Особливості дитячого світу. Роль елементів фантастики |
|
|
|
54. |
Рюноске Акутагава (1892-1927). «Павутинка». Майстер японської новели Р. Акутагава. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі «Павутинка». |
|
|
|
55. |
Філософський зміст твору. Підтекст. |
|
|
|
56. |
Контрольна робота №5 за творчістю Е. А. По, А. Конан Дойла, О. Генрі, Г. Уеллса, Р. Акутагава
|
|
|
|
СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА Я І СВІТ |
||||
57. |
Айзек Азімов( 1920-1992). «Фах». |
|
|
|
58. |
Роздуми про майбутнє людини і людства |
|
|
|
59. |
Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. |
|
|
|
60. |
Діана Вінн Джонс (1934-2011). «Мандрівний замок Хаула «. |
|
|
|
61. |
Поєднання елементів казки і детективу у творі |
|
|
|
62. |
Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. Значення художнього прийому чаклунства у творі. |
|
|
|
63. |
ПЧ. Корнелія Функе (нар. 1958). «Чорнильне серце». Тема «оживлення» книги у творі.
|
|
|
|
64. |
Контрольна робота №6 за творчістю А. Азімова, Д. В. Джонс |
|
|
|
65. |
Образ Меґі – дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. |
|
|
|
66. |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу |
|
|
|
67. |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу |
|
|
|