Календарно-тематичне планування уроків літературного читання за підручником «Українська мова ти читання. Автор О. Савченко (2020)».

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків літературного читання за підручником «Українська мова ти читання. Автор О. Савченко (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.) з,5 години на тиждень. Вчитель початкових класів Богдюк Оксана Вікторівна
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків літературного читання за підручником «Українська мова ти читання. Автор О. Савченко (2020)»

                                    3,5 години на тиждень

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

Здрастуй, рідна школо і мій третій клас!

  1.  

 

Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. М. Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається...» (с.4-5).

 

  1.                

 

Вже канікули скінчились, в школі радо ми зустрілись! О. Морозова «Перший день у школі» (с. 6-7).

 

  1.                

 

Як у Німеччині святкують початок навчального року. Як у Німеччині святкують початок навчального року (текст створено за матеріалами інтернет-джерел) (с. 7-8).

 

  1.                

 

Слова-мандрівники. А. Коваль «Знайомі незнайомці»     (с, 9-10).

 

 

  1.                

 

Робота з дитячою книжкою. Виставка книжок, прочитаних учнями влітку. Усна реклама книги.

 

6.

 

Характеристика головного персонажа твору. Меґан Мак Доналд «Джуді Муді знайомиться з новим учителем»   (с. 11-14).

 

7.

 

Характеристика головного персонажа твору. Марія Манеру «Шарлотта отримує... 13 балів» (с. 14-15).

 

  1.                

 

Медіавіконце: колаж «Наш клас». Що таке колаж? Як його створити? Як краще провести презентацію колажу? (с. 16-17).

 

 

  1.                

 

Діагностична робота. Аудіювання.

(Автор, назва твору)

 

10.

 

Аналіз діагностичної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с.18).

 

Без слова немає мови, а без мови — книги

11.

 

Наша мова — безцінний скарб. 

А. Коваль «Наша мова». Ознайомлення з терміном науково-художнє оповідання. Добір заголовків до частин тексту. Підготовка до стислого переказу (с. 19-23).

 

12.

 

Робота з дитячою літературою. Бібліотечка класу. Презентація учнями нових книг, журналів для бібліотечки класу. Усна реклама обраних книг.

 

13.

 

Слова-мандрівники. Нузет Умеров «Диктант». (с. 24-25).

 

14.

 

Наша мова розвивається: чому з’являються нові слова? Л. Відута «Незрозумілі слова». А. Качан «Звертайся до словника» (с. 25-28).

 

15.

 

Сторінки з історії книгодрукування. В. Дацкевич «Як з’явилася друкована книга» (скорочено) (с.29-31).

 

16.

 

Медіавіконце: «Музей книги і друкарства». Віртуальна екскурсія до музею; розгляд ілюстрацій у підручнику (с.32).

 

17.

 

Сторінки з історії книгодрукування. О. Єфімов «Друкар книг, перед тим небачених» (скорочено) (с.33-34).  

 

18.

 

Для чого читають книжки?  В. Сухомлинський «Спляча книга» (с.34-35).

 

 

19.

 

Робота з дитячою книжкою._______________________

________________________________________________

 

 

20.

 

Для чого читають книжки? Д. Павличко «Соняшник». Розвиток уміння виразно читати (с.36-37).

 

21.

 

Для чого читають книжки? Л. Повх «У бібліотеці». Інсценізація вірша (с. 38-39).

 

22.

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 40).

 

 

23.

 

Діагностична робота. Навичка читання мовчки (письмово). (Автор, назва твору).

 

24.

 

Аналіз діагностичної роботи. Робота з науково-пізнавальною і довідковою літературою для дітей. Невідоме і цікаве про світ природи і техніки.

 

25.

 

Робота з дитячою книжкою. _______________________

_________________________________________________

 

 

Із джерел народної мудрості

26.

 

Образ народного героя. Вступ до розділу і теми. «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка). Ознаки, що характеризують головного героя (с. 41-42).

 

27.

 

Образ народного героя. «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка) (продовження). Розвиток прогностичних умінь. Стислий переказ казки (с.43-45).

 

28.

 

Розширення читацького досвіду дітей. Сайт «Українська казка». Аудіокнига для дітей на сайті Національної бібліотеки України для дітей ім. Януша Корчака.

 

29.

 

Медіавіконце: мультфільми. Особливість створення цієї форми медіа. Перегляд мультфільму за сюжетом відомої чарівної казки (с.46).

 

30.

 

Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка). Дійові особи. Послідовність подій (с. 47-49).

 

31.

 

Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка) (продовження). Вибірковий переказ частин твору (с. 49-51).

 

 

32.

 

Робота з дитячою книжкою. _______________________

_________________________________________________

 

 

 

33.

 

Народні пісні. Тематика народних пісень.  «Три товариша» (українська народна пісня) (с.52-53).

 

34.

 

Народна легенда. «Походження назви Переяслав» (легенда) (с.53-55).

 

35.

 

Народ вчить, як на світі жить. Прислів’я. Особливість змісту і побудови. Пряме і переносне значення змісту прислів’їв (напамять)(с. 56).

 

36.

 

Народні загадки. Особливості форм і тематика народних загадок (напамять)(с.57-58).

 

37.

 

Скоромовки. Розширення і упорядкування знань учнів про жанрові особливості скоромовок (с. 58).

 

38.

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с.59).

 

39.

 

Робота з дитячою книжкою. _______________________

_________________________________________________

 

 

 

40.

 

Діагностична робота № 3. Усний переказ прочитаного твору. (Автор, назва твору).

 

Здійсниться все!

41.

 

Краса природи у її різноманітності. Вступ до розділу.  В. Сухомлинський «Сонячний день узимку» (с.60-61).

 

42.

 

Краса природи у її різноманітності. Л. Костенко «Синички на снігу» (напам’ять) (с. 62). 

 

43.

 

Грамоті вчиться — завжди пригодиться. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою». Визначення жанру твору (с.62-64).

 

44.

 

Відчуй іншого. Тетяна Череп -Пероганич «Колядка». Визначення послідовності подій (с. 65).

 

45.

 

Відчуй іншого. Тетяна Череп-Пероганич «Колядка» (продовження). Як завершити оповідання «Колядка»    (с. 66-67).

 

46.

 

Робота з дитячою книжкою. _______________________

_________________________________________________

 

 

 

47.

 

Медіавіконце: селфі. Сутність терміну. Розгляд і доповнення ілюстрацій, що у підручнику, словесними малюнками. Селфі з улюбленою книжкою (с. 68-69).

 

48.

 

Зимові картини і «зимові» слова. Г. Малик «Грудень» (напам’ять). (с. 70).

 

49.

 

Найкращий песик на світі. М. Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел». Казкове і реальне у творі. Визначення жанру. Словесне малювання епізоду казки. Придумування продовження казки (с. 71-74).

 

50.

 

Картина художниці Світлани Косенко “Святвечірˮ.  Естетичний та емоційний розвиток учнів. Як «прочитати» картину? Настрій. Кольори. Композиція. Розповідь про враження від побаченого.

 

51.

 

 Святкові запахи. Мар’яна Савка «Запах Різдва». С. Косенко “Святвечірˮ (с.75-76).

 

52.

 

Бажаю тобі і твоїм друзям веселих новорічних і різдвяних свят! «На щастя, на здоров’я… » (напам’ять) (с. 77).

 

53.

 

Діагностична робота № 4. Навичка читання вголос (усно). (Автор, назва твору).

 

54.

 

Коли може «здійснитися все»? І. Жиленко «Здійсниться все...». Висловлення учнями свого ставлення до закликів поетеси. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 78-79).

 

55.

 

Робота з дитячою книжкою. _______________________

_________________________________________________

 

 

 

  1.           

 

«Скринька очікувань» учнів щодо читання в першому семестрі. Підсумковий урок за І семестр. Самооцінка учнів та імовірний прогноз щодо своїх досягнень у другому семестрі.

 

ІІ семестр

Як не любить свій край

57.

 

Рідний край — земний рай. В. Гринько «Рідний край». О. Палійчук «Київ» (с. 80-81).

 

58.

 

Вірші вихованців Павлиської школи. Д. Телкова «Героям». М. Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну» (с. 82-83).

 

59.

 

Україна в мініатюрі. О. Кротюк «Наші скарби». Переказування уривка тексту (с. 83-84).

 

 

60.

 

Шевченко завжди житиме серед нас. Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар». Навчальне аудіювання

(с. 85-86).

 

61.

 

Земля — це книга, у якій історія твого народу. Н. Поклад «Гарно жити у селі...». М. Вінграновський «Сама собою річка ця тече...» (с. 87-88).

 

62.

 

Народні умільці. Н. Олійник «Гончарики з Спішного». Загадка-добавлянка (с. 88-90).

 

 

 

 

63.

 

Робота з дитячою книжкою. _______________________

_________________________________________________

 

 

 

64.

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Як не любить свій край» (с. 91).

 

 

65.

 

Діагностична робота. Аудіюання (письмово).

 

Літературні казки. П’єса-казка. Байки

66.

 

Чарівні казки. Поміркуємо над казкою. В. Бичко «Казка— вигадка...». А. Дімаров «Для чого людині серце» (с. 92-95).

 

67.

 

Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце» (продовження) (с. 95-96).

 

68.

 

Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце» (закінчення) (с. 96-98).

 

69.

 

Творчість Олександра Дерманського. Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білянок» (с. 98-99).

 

70.

 

Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білянок» (продовження) (с. 99-101).

 

71.

 

Робота з дитячою книжкою. _______________________

_________________________________________________

 

 

 

72.

 

Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білячок» (закінчення) (с. 101-103).

 

73.

 

Творчість Джані Родарі. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» (с. 104- 105).

 

74.

 

Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» (с. 105-107).

 

75.

 

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія перша (с. 108-109).

 

76.

 

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія друга (с. 109-110).

 

77.

 

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія третя (с. 111—114).

 

78.

 

Робота з дитячою книжкою. _______________________

_________________________________________________

 

 

 

79.

 

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія четверта (с. 114-115).

 

80.

 

Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу вистави? (с. 116).

 

81.

 

Веселе слово. Б. Бойко «У театрі». Складання порад для глядачів (с. 117).

 

82.

 

Байки. Творчість Леоніда Глібова. Л. Глібов «Лебідь, Щука і Рак» (с. 118-119).

 

83.

 

Чужому лихові не смійся. Л. Глібов «Чиж та Голуб».

Інсценізування байки (с. 120).

 

 

84.

 

Краще першим завжди привітатись! 

А. Костецький «Добра порада» (с. 121).

 

85.

 

Робота з дитячою книжкою. _______________________

_________________________________________________

 

 

 

86.

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Літературні казки. П’єса-казка. Байки» (с. 122).

 

87.

 

Діагностична робота. Навички читання мовчки (письмово).

 

Поезії про дивосвіт природи

88.

 

Картини природи в поезії. Л. Забашта «Дивосвіт, дивосвіт...». Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...». Виразне читання (с. 123-125).

 

89.

 

Картини природи в поезії. Леся Українка «Плине білий човник...». Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються...» (с. 125-126).

 

90.

 

Замилування красою поля. М. Сингаївськмй «Волошкове поле» (с. 127).

 

91.

 

Картини природи в поезії. Д. Павличко «Дядько Дощ». Л. Костенко «Шипшина важко віддає плоди...» (папам ’ять) (с. 128-129).

 

92.

 

Пташка, яка в’язке рукавичку. А. Качан «Розливається Дунай...». Виразне читання (с. 129).

 

93.

 

Робота з дитячою книжкою. _______________________

_________________________________________________

 

 

 

94.

 

Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш» (с. 130).

 

95.

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Поезії про дивосвіт природи» (с. 131).

 

Все добре переймай, а недобре — виправляй

96.

 

Гарні не красиві слова, а красиві діла. В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло». «Переказування оповідання (с. 132-133).

 

97.

 

Чому важлива щира турбота? Т. Майдановий «Телефонна розмова». Інсценізування вірша (с. 134).

 

98.

 

На друзів зла тримати не можна! Н. Деменкова «Дружок і Образа». Визначення головної думки твору (с. 135-136).

 

99.

 

Цінність дружби. «Я друзів не продаю» (с. 136- 137).

 

100.

 

Робота з дитячою книжкою. В гостях у дитячих журналів.

 

101.

 

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні культури» (с. 137-138).

 

102.

 

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні культури» (с. 138-140).

 

103.

 

Про наших улюбленців. Н. Кир’ян «Ми з вами в цьому світі не самі...». М. Вітлер «Кошеня пропало»(с.141-142).

 

104.

 

Волохатий друг. А. Костецький «Спішу додому». Інсценізування вірша (с. 143-144).

 

105.

 

Собака-рятівник. «Пес, відомий на весь світ» (за матеріалами інтернет-джерел) (с. 144-146).

 

106.

 

Веселе слово. О. Сенатович «Балакуни» (с. 146).

 

107.

 

Робота з дитячою книжкою. _______________________

_________________________________________________

 

 

 

108.

 

Діагностична робота. Робота з літературним твором (письмово).

 

109.

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недобре — виправляй» (с. 147).

 

Іскринки творчості

110.

 

Фантазуй і створюй! В. Коломієць «Ліс і Лис». Складання вірша (с. 148-149).

 

111.

 

Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж «Про мене» (с. 150).

 

112.

 

Природа надихає. С. Жупанин «Намалюю вітер тихий...». В. Ткаченко «Лісове коріння». Робота з картиною (с. 151-152).

 

113.

 

Казкові образи на засніжених деревах. О. Єфімов «Тут усе є...» (с. 152-154).

 

114.

 

Як здійснити мрію. Д. Гельнер «Розмова з фортепіано». Перетворення вірша на розповідь (Ч. 2, с. 154).

 

115.

 

Робота з дитячою книжкою. _______________________

_________________________________________________

 

 

 

116.

 

Розпізнавай і розвивай свої здібності. 

В. Сухомлинський «Співуча пір’їнка» (с. 155).

 

117.

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Іскринки творчості» (с. 156).              

 

118.

 

Д. Кузьменко (Хрестоматія с. 88-91).

 

119.

 

*Резервний урок

 

120.

 

*Резервний урок

 

121.

 

Робота з дитячою книжкою. Здраствуй, літечко!

 

  1.      

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Муртузалієва Галина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Буйноза Олена Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 вересня 2021
Переглядів
7074
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку