Календарно-тематичне планування укладено відповідно до програми для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Укладачі: Л. С. Торба, Н. А. Іоганова, Л. Ф. Радченко. Київ-2014
Календарно-тематичне планування
з математики
(укладено відповідно до програми для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Укладачі: Л. С. Торба, Н. А. Іоганова, Л. Ф. Радченко. Київ-2014
№ |
Тема уроку
|
Дата |
Примітка |
|
І семестр |
||||
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2 клас |
||||
1 |
Нумерація чисел у межах 100. Пряма, промінь, відрізок. Кількість прямих, яку можна провести через одну точку; через дві точки. |
|
|
|
2 |
Арифметичні дії додавання і множення, віднімання і ділення. Прямий кут, непрямі кути. |
|
|
|
3 |
Взаємозв’язок між додаванням і відніманням, множенням і діленням. Прямокутник (квадрат). |
|
|
|
4 |
Знаходження невідомих компонентів арифметичних дій. Побудова прямокутника (квадрата) за допомогою креслярських інструментів. |
|
|
|
5 |
Закони додавання і множення. Сполучний закон множення. Елементи кола і круга. Центр, радіус, діаметр, їх позначення |
|
|
|
6 |
Властивості додавання і віднімання, множення і ділення. Побудова кола (круга) |
|
|
|
7 |
Прийоми усного додавання і віднімання. Обчислення значень числових виразів, які містять кілька арифметичних дій одного або різного ступенів без дужок і з дужками. |
|
|
|
8 |
Таблиці множення і ділення. Правила порядку виконання дій у виразах. |
|
|
|
9 |
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць або у кілька разів. |
|
|
|
10 |
Різницеве та кратне порівняння. Істинні та хибні числові рівності, нерівності. |
|
|
|
11 |
Залежність результатів множення й ділення від зміни одного з компонентів дій. Знаходження числового значення виразу при заданих значеннях змінної. |
|
|
|
12 |
Перевірка правильності виконання арифметичних дій. Залежність значення виразу зі змінною від значення змінної. |
|
|
|
Нумерація чисел у концентрі «Тисяча» |
||||
13 |
Сотня. Лічильна одиниця – сотня. Перетворення виразів |
|
|
|
14 |
Лічба сотнями. Рівняння. |
|
|
|
15 |
Розряд сотень. Розрядні числа. Розв’язок (корінь) рівняння. |
|
|
|
16 |
Порівняння сотень; додавання і віднімання сотнями (400+200, 400–200). Прості рівняння. |
|
|
|
17 |
Контрольна робота |
|
|
|
18 |
Усна та письмова нумерація чисел у межах 1000. Трицифрове число. |
|
|
|
19 |
Утворення трицифрового числа. Рівняння, в яких права частина подана числовим виразом. |
|
|
|
20 |
Розрядний склад числа. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. |
|
|
|
21 |
Лічба в межах 1000. Розв’язування простих задач способом складання рівняння (алгебраїчний метод). |
|
|
|
22 |
Місце числа у натуральному ряді. Уявлення про нерівності зі змінною. |
|
|
|
23 |
Читання і запис трицифрових чисел. Розв’язування нерівностей способом добору |
|
|
|
24 |
Порівняння чисел. Довжина, маса, місткість, час як властивості навколишнього світу. |
|
|
|
Арифметичні дії з числами на основі нумерації |
||||
25 |
Додавання і віднімання числа 1 (170+1, 187–1). Одиниці вимірювання величин: довжини – сантиметр, дециметр, метр; |
|
|
|
26 |
Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа (300+40, 300+4, 300+50+4, 345–300, 345–40, 345–5). Одиниці вимірювання маси – кілограм, центнер; |
|
|
|
27 |
Додавання і віднімання круглих чисел (340+220, 340–220, 340+270, 340–270). Одиниці вимірювання місткості – літр; |
|
|
|
28 |
Множення і ділення круглого числа на одноцифрове число (40·2, 400·2, 40:2, 400:2, 120:2). Одиниці вимірювання часу – доба, тиждень. |
|
|
|
29 |
Ділення круглого числа на кругле (40:20, 400:200). |
|
|
|
30 |
Множення одноцифрового числа на кругле. |
|
|
|
31 |
Ділення на кругле число способом послідовного множення та ділення. Проміжки часу: місяць, рік. |
|
|
|
32 |
Контрольна робота |
|
|
|