Календарно-тематичне планування уроків "Математики" НУШ 1 клас, ІІ семестр

Про матеріал
Математика За програмою О.Я.Савченко ЛишенкоГ.П., Тарнавська С.С., Лишенко К.О.Математика : підруч. для 1кл. для закладів загальної середньої освіти / Г.П. Лишенко, С.С. Тарнавська, К.О. Лишенко. – Київ : Генеза, 2018. – 144с. : іл. 4 год на тиждень
Перегляд файлу

Математика

За програмою О.Я.Савченко

 

ЛишенкоГ.П., Тарнавська С.С., Лишенко К.О.Математика :

підруч. для   1кл. для закладів загальної середньої освіти / Г.П. Лишенко, С.С. Тарнавська, К.О. Лишенко. – Київ : Генеза, 2018. – 144с. : іл.

4 год на тиждень

 

№п/п

Тема уроку

Очікувані результати здобувачів освіти

Дата

Стор.

підр.

Примі

тка

 

Додавання і віднімання в межах 10 (продовження)

61

Кілограм. Вимірювання маси предметів. Складання задач за короткими записами та їх розвʼязування.

відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа, утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;  використовує у мовленні назви компонентів та результатів арифметичних дій додавання і віднімання; Числа 1 – 10. Число 0. Десяток. Числа 11 – 100. Арифметичні дії додавання і віднімання. Додавання і віднімання чисел у межах 10. 34 коментує виконання обчислень; знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане; розуміє сутність різницевого порівняння чисел; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше; користується в обчисленнях переставним законом додавання; встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання, використовує його під час обчислень; визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість; використовує короткі позначення величин (сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм – кг); місткості (літр – л); часу (година – год, доба, тиждень); додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини; користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин; користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для відстеження подій у своєму житті, спостережень у природі тощо; оперує грошима в уявному (ігровому) процесі купівліпродажу, використовує їх короткі позначення (гривня – грн, копійка – к.) читає і записує математичні вирази: сума і різниця; обчислює значення виразів на 1 – 2 дії; встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами

орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур; моделює геометричні фігури; вимірює довжину відрізка; креслить відрізки заданої довжини

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; створює допоміжну модель задачі різними способами; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; складає прості сюжетні задачі; виконує елементарні дослідження математичних закономірностей з допомогою вчителя; читає дані, вміщені на схематичному рисунку, в таблиці; вносить дані до схем; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач і в практичних ситуаціях.

11.01

64

 

62

Одиницівартості – копійка і гривня. Грошовімонети й купюри(банкноти). Таблицідодавання і віднімання числа 5.

12.01

65

 

 

63

Різницевепорівняннячисел.Складання ірозвʼязуваннязадач нарізницевепорівняння чисел.

13.01

66

 

 

64

Повтореннявивченого. Складання задач за запитаннями, завиразами.

14.01

67

 

65

Таблиці додавання і віднімання числа 6. Складання і ров’язування задач за схемами. Збільшення і зменшення числа на 6 одиниць.

18.01

68

 

 

66

Таблиці додавання і віднімання числа 7.  Складання і розв’язування задач за малюнками та схемами. Обчислення виразів на дві дії.

19.01

69

 

 

67

Засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 7. Складання і розв’язування задач на різницеве порівняння чисел. Порівняння двох виразів.

20.01

70

 

 

68

Таблиці додавання і віднімання числа 8. Обчислення кругових виразів. Порівняння двох виразів. Складання задач за поданими виразами та малюнками.

21.01

71

 

 

69

Засвоєння вивчених таблиць додавання і віднімання. Креслення та порівняння відрізків. Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Обчислення виразів на дві дії.

25.01

72

 

 

70

Складання рівностей та нерівностей за малюнками. Розв’язування задач на знаходження суми чисел. Креслення відрізків.

26.01

73

 

 

71

Складання задач і нерівностей за малюнками. Повторення компонентів при дії додавання. Обчислення виразів на дві дії.

27.01

74

 

 

72

Розпізнавання геометричних фігур на спорудах. Побудова відрізків заданої довжини. Розв’язування задач. Знаходження суми чисел.

28.01

75

 

 

73

Додавання і віднімання чисел частинами. Додавання і віднімання чисел з використанням числових відрізків. Розв’язування задач на збільшення числа на кілька одиниць. Складання задач за схемами.

01.02

76

 

 

74

Таблиці додавання і віднімання числа 9. Переставний закон додавання. Розв’язування задач. Порівняння виразів.

02.02

77

 

 

75

Складання і розв’язування задач і рівностей за малюнками. Порівняння двох виразів. Діаграма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

03.02

78

 

 

 

Числа 11-20. Величини

 

 

 

76

Десяток. Закріплення таблиць додавання і віднімання в межах10. Побудова відрізків заданої довжини. Розв’язування задач на знаходження остачі.

04.02

79

 

 

77

Утворення і назви чисел другого десятка. Читання і запис чисел. Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Доповнення рівностей.

08.02

80

 

 

78

Лічба в межах 20. Визначення кількості одиниць і десятків у числах 1-20. Утворення чисел другого десятка. Доповнення рівностей. Додавання виду10 + 4 з допомогою числового променя. Складання задач за таблицями.

09.02

81

 

 

79

Лічба чисел в межах визначених проміжків до 20.  Порівняння чисел. Дослідження зміни розв’язання задачі від зміни числових даних . Складання та розв’язування задач за схемами на збільшення чи зменшення числа.

10.02

82

 

 

80

Дециметр. Співвідношення між сантиметром і дециметром.  Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10.  Числовий ряд. Розв’язування задач на збільшення числа на кілька одиниць.

11.02

83

 

 

81

Лічба по 2. Творча робота над задачею. Відновлення рівностей.

15.02

84

 

 

82

Повторення вивченого. Додавання і віднімання чисел частинами.   Встановлення закономірностей.

16.02

85

 

 

83

Закріплення таблиць додавання і віднімання в межах10. Розв’язування виразів і задач.

17.02

86

 

 

84

Читання і порівняння двоцифрових іменованих чисел. Читання рівностей виду 7 + 3 = 10 різними способами. Порівняння виразу і числа.

18.02

87

 

 

85

Складання рівностей за зразком. Розв’язування задач на збільшення чи зменшення числа на кілька одиниць. Пропедевтика додавання і віднімання в межах 20. Виконання логічних завдань.

22.02

88

 

 

86

Десятковий склад чисел. Називання сусідів чисел. Складання рівностей і нерівностей.

23.02

89

 

 

87

Обчислення виразів за зразком виду 10 + 4; 15 – 5. Читання рівностей виду 14 – 4 = 10 різними способами. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка.

24.02

90

 

 

88

Лічба в межах 20. Обчислення виразів виду 10 + 3;

16 – 6. Складання та розв’язування задач за схемами та короткими записами. Поняття «таблиця», «діаграма». Побудова ламаної.

25.02

91

 

 

89

Рух за вказаним маршрутом. Задачі на знаходження невідомого від’ємника.  Порівняння виразу і числа. Розв’язування логічних завдань.

01.03

92

 

 

90

Знаходження суми та різниці. Складання задачі на різницеве порівняння за виразом і запитанням. Порівняння чисел.

02.03

93

 

 

91

Запис чисел другого десятка. Число, яке передує  та слідує. Сусіди чисел. Обчислення виразів на дві дії. Розв’язування задач на знаходження остачі.

03.03

94

 

 

92

Складання нерівностей за малюнками. Запис чисел другого десятка. Розв’язування задач на знаходження остачі. Доповнення рівностей з іменованими числами. Встановлення закономірностей.

04.03

95

 

 

93

Аналіз і розв’язування задач. Доповнення умови задачі запитанням. Обчислення значень виразів на дві дії. Побудова відрізка заданої довжини.

09.03

96

 

 

94

Лічба в межах 20.  Складанні нерівностей та задач за малюнками. Обчислення кругових виразів. Робота з трикутниками. Доповнення рівностей.

10.03

97

 

 

95

Розв’язування задач вивчених видів. Творча робота над задачею. Обчислення значень виразів.

11.03

98

 

 

96

Обчислення виразів на дві дії. Розв’язування задач.

Складання рівностей із заданим результатом.

15.03

99

 

 

97

Додавання і віднімання числа 1. Попереднє і наступне числа. Складання та розв’язування задач за малюнками та схемами. Порівняння іменованих чисел.

16.03

100

 

 

98

Лічба двійками, п’ятірками. Складання задач та нерівностей за даними таблиці. Дослідження зміни різниці від зміни її компонентів.

17.03

101

 

 

99

Обчислення суми, різниці чисел.Складання й дослідження істинних нерівностей. Порівняння чисел у межах сотні.

18.03

102

 

 

100

Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Дії з іменованими числами.  Розв’язування задач.

22.03

103

 

 

 

Нумерація чисел від 21 до 100

 

 

 

101

Послідовність чисел від 1 до 20. Числа від 21 до 40. Утворення, назви чисел, читання, їх запис. Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел.

23.03

104-105

 

 

102

Числа в межах 70. Утворення, назви чисел, читання, їх запис. Розв’язування задач на зменшення числа на кілька одиниць Побудова ламаної. Обчислення виразів на дві дії.

24.03

105-106

 

 

103

Числа в межах 100.Сотня. Утворення, назви чисел, читання, їх запис. Задачі на обчислення суми, різниці круглих десятків Обчислення виразів на дві дії. Завдання з логічним навантаженням. 

25.04

106-107

 

 

104

Лічба десятками в межах 100. Утворення чисел, запис чисел, називання чисел першої сотні. Порівняння іменованих чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків. Обчислення виразів.

05.04

108-109

 

 

105

Лічба в межах 100Визначення кількості десятків і одиниць у двоцифрових числах. Задачі на знаходження невідомого доданка. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Обчислення виразів. Побудова геометричних фігур за зразком.

06.04

109-110

 

 

106

Десятковий склад чисел. Обчислення значень виразів на основі знання нумерації Перетворення одиниць вимірювання в менші одиниці. Побудова відрізка заданої довжини.

07.04

110-111

 

 

107

Істинність і хибність суджень. Обчислення виразів «ланцюжком». Додавання й віднімання десятків. Розв’язування задач на обчислення тривалості події

08.04

111

 

 

108

 Метр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Заміна більших одиниць вимірювання меншими і навпаки. Творча робота над задачею. Розпізнавання геометричних фігур.

12.04

112-113

 

 

109

Нумераційна таблиця. Позиційний принцип запису чисел. Обчислення значень «кругових» виразів. Вимірювання довжини та побудова відрізків

13.04

113

 

 

110

Обчислення на основі нумерації.

Порівняльний аналіз змісту і розв’язання задач Обчислення кругових виразів на дві дії. Вимірювання і побудова відрізків.

14.04

114

 

 

111

Збільшення чи зменшення числа на кілька одиниць. Задачі на різницеве порівняння. Порівняння іменованих чисел. Обчислення виразів на дві дії.

15.04

115

 

 

112

Визначення істинності та хибності висловлювань. Обчислення на основі нумерації. Попереднє і наступне числа. Розв’язання логічних задач.

19.04

115-117

 

 

113

Додавання й віднімання десятків. Обчислення зручним способом.

Розпізнавання об’ємних геометричних фігур.

20.04

117-118

 

 

114

Вартість. Гривня. Монети. Обчислення вартості покупки. Порівняння двоцифрових чисел. Задачі на знаходження остачі.

21.04

118-119

 

 

115

Одиниця вимірювання часу «доба». Частини доби. Практичні навички користування календарем. Обчислення кругових виразів. Розв’язування задач.

22.04

119-120

 

 

116

Година. Хвилина. Визначення часу за годинником. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач на знаходження часу, користуючись годинником.

26.04

121

 

 

117

Половина доби.  Визначення часу за годинником.  Додавання і відніманні круглих чисел. Розв’язування задач на знаходження часу.

27.04

121-122

 

 

118

Порівняння виразу і числа. Повторення компонентів при дії віднімання. Задачі на знаходження невідомого доданка.

28.04

123-124

 

 

119

Істинність і хибність судження. Розкладання чисел на розрядні доданки. Дії з іменованими числами. Задачі на знаходження невідомого від’ємника.

29.04

124-125

 

 

120

Додавання виду 34 + 52. Розв’язування задач для розвитку кмітливості. Перетворення іменованих чисел. Розвиток спостережливості. Порівняння довжин відрізків.

03.05

125-126

 

 

121

Віднімання двоцифрових чисел (загальний випадок). Задачі на знаходження невідомого доданка, на зменшення числа на кілька одиниць Дії з іменованими числами.

04.05

126-127

 

 

122

Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Використання в задачах поняття «стільки ж».

Розпізнавання плоских геометричних фігур.

05.05

128

 

 

123

Обчислення виразів зручним способом. Побудова відрізка заданої довжини. Розрізнення плоских фігур за кількістю кутів, сторін, вершин.

06.05

129

 

124

Вік людини. Рік. Задачі, пов’язані з обчисленням віку. Порівняння виразів.

10.05

130

 

 

Повторення вивченого

125

Лічба в межах 100. Читання виразів, рівностей. Повторення компонентів при дії додавання. Пропедевтика додавання одноцифрових чисел з переходом через 10

 

11.05

131-132

 

 

126

Діагностична робота.

 

12.05

 

 

127

Обчислення значень виразів на основі нумерації. Розв’язування задач. Пропедевтика віднімання одноцифрового числа від двоцифрового з переходом через 10

 

13.05

132-133

 

 

128

Розв’язування задач за коротким записом та схемами. Доповнення рівностей. Ознайомлення з відніманням з переходом через десяток.

 

17.05

133-135

 

 

129

Повторення одиниць вимірювання часу. Ознайомлення з додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Порівняння виразів.

 

18.05

135-136

 

 

130

Розпізнавання плоских та об’ємних геометричних фігур. Розв’язування задач. Додавання та віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток.

 

19.05

137

 

 

131

Розв’язування задач, які містять іменовані числа, виражені в одиницях часу, довжини, грошових знаків. Порівняння іменованих чисел. Читання діаграм, складання задач за даними діаграми.

 

20.05

138

 

132

Творча робота над задачею. Задачі  для розвитку кмітливості. Вираження іменованих чисел в різних одиницях найменувань.

 

24.05

139

 

133

Узагальнення та систематизація знань учнів. Підсумок за рік

 

25.05

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
11 січня 2022
Переглядів
4873
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку