Математика
За програмою О.Я.Савченко
ЛишенкоГ.П., Тарнавська С.С., Лишенко К.О.Математика :
підруч. для 1кл. для закладів загальної середньої освіти / Г.П. Лишенко, С.С. Тарнавська, К.О. Лишенко. – Київ : Генеза, 2018. – 144с. : іл.
4 год на тиждень
№п/п |
Тема уроку |
Очікувані результати здобувачів освіти |
Дата |
Стор. підр. |
Примі тка |
|
|
Додавання і віднімання в межах 10 (продовження) |
|||||
61 |
Кілограм. Вимірювання маси предметів. Складання задач за короткими записами та їх розвʼязування. |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа, утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; використовує у мовленні назви компонентів та результатів арифметичних дій додавання і віднімання; Числа 1 – 10. Число 0. Десяток. Числа 11 – 100. Арифметичні дії додавання і віднімання. Додавання і віднімання чисел у межах 10. 34 коментує виконання обчислень; знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане; розуміє сутність різницевого порівняння чисел; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше; користується в обчисленнях переставним законом додавання; встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання, використовує його під час обчислень; визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість; використовує короткі позначення величин (сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм – кг); місткості (літр – л); часу (година – год, доба, тиждень); додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини; користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин; користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для відстеження подій у своєму житті, спостережень у природі тощо; оперує грошима в уявному (ігровому) процесі купівліпродажу, використовує їх короткі позначення (гривня – грн, копійка – к.) читає і записує математичні вирази: сума і різниця; обчислює значення виразів на 1 – 2 дії; встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур; моделює геометричні фігури; вимірює довжину відрізка; креслить відрізки заданої довжини розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; створює допоміжну модель задачі різними способами; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; складає прості сюжетні задачі; виконує елементарні дослідження математичних закономірностей з допомогою вчителя; читає дані, вміщені на схематичному рисунку, в таблиці; вносить дані до схем; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач і в практичних ситуаціях. |
11.01 |
64 |
|
|
62 |
Одиницівартості – копійка і гривня. Грошовімонети й купюри(банкноти). Таблицідодавання і віднімання числа 5. |
12.01 |
65
|
|
||
63 |
Різницевепорівняннячисел.Складання ірозвʼязуваннязадач нарізницевепорівняння чисел. |
13.01 |
66
|
|
||
64 |
Повтореннявивченого. Складання задач за запитаннями, завиразами. |
14.01 |
67 |
|
||
65 |
Таблиці додавання і віднімання числа 6. Складання і ров’язування задач за схемами. Збільшення і зменшення числа на 6 одиниць. |
18.01 |
68
|
|
||
66 |
Таблиці додавання і віднімання числа 7. Складання і розв’язування задач за малюнками та схемами. Обчислення виразів на дві дії. |
19.01 |
69
|
|
||
67 |
Засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 7. Складання і розв’язування задач на різницеве порівняння чисел. Порівняння двох виразів. |
20.01 |
70
|
|
||
68 |
Таблиці додавання і віднімання числа 8. Обчислення кругових виразів. Порівняння двох виразів. Складання задач за поданими виразами та малюнками. |
21.01 |
71
|
|
||
69 |
Засвоєння вивчених таблиць додавання і віднімання. Креслення та порівняння відрізків. Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Обчислення виразів на дві дії. |
25.01 |
72
|
|
||
70 |
Складання рівностей та нерівностей за малюнками. Розв’язування задач на знаходження суми чисел. Креслення відрізків. |
26.01 |
73
|
|
||
71 |
Складання задач і нерівностей за малюнками. Повторення компонентів при дії додавання. Обчислення виразів на дві дії. |
27.01 |
74
|
|
||
72 |
Розпізнавання геометричних фігур на спорудах. Побудова відрізків заданої довжини. Розв’язування задач. Знаходження суми чисел. |
28.01 |
75
|
|
||
73 |
Додавання і віднімання чисел частинами. Додавання і віднімання чисел з використанням числових відрізків. Розв’язування задач на збільшення числа на кілька одиниць. Складання задач за схемами. |
01.02 |
76
|
|
||
74 |
Таблиці додавання і віднімання числа 9. Переставний закон додавання. Розв’язування задач. Порівняння виразів. |
02.02 |
77
|
|
||
75 |
Складання і розв’язування задач і рівностей за малюнками. Порівняння двох виразів. Діаграма.
|
03.02 |
78
|
|
||
|
Числа 11-20. Величини |
|
|
|
||
76 |
Десяток. Закріплення таблиць додавання і віднімання в межах10. Побудова відрізків заданої довжини. Розв’язування задач на знаходження остачі. |
04.02 |
79
|
|
||
77 |
Утворення і назви чисел другого десятка. Читання і запис чисел. Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Доповнення рівностей. |
08.02 |
80
|
|
||
78 |
Лічба в межах 20. Визначення кількості одиниць і десятків у числах 1-20. Утворення чисел другого десятка. Доповнення рівностей. Додавання виду10 + 4 з допомогою числового променя. Складання задач за таблицями. |
09.02 |
81
|
|
||
79 |
Лічба чисел в межах визначених проміжків до 20. Порівняння чисел. Дослідження зміни розв’язання задачі від зміни числових даних . Складання та розв’язування задач за схемами на збільшення чи зменшення числа. |
10.02 |
82
|
|
||
80 |
Дециметр. Співвідношення між сантиметром і дециметром. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Числовий ряд. Розв’язування задач на збільшення числа на кілька одиниць. |
11.02 |
83
|
|
||
81 |
Лічба по 2. Творча робота над задачею. Відновлення рівностей. |
15.02 |
84
|
|
||
82 |
Повторення вивченого. Додавання і віднімання чисел частинами. Встановлення закономірностей. |
16.02 |
85
|
|
||
83 |
Закріплення таблиць додавання і віднімання в межах10. Розв’язування виразів і задач. |
17.02 |
86
|
|
||
84 |
Читання і порівняння двоцифрових іменованих чисел. Читання рівностей виду 7 + 3 = 10 різними способами. Порівняння виразу і числа. |
18.02 |
87
|
|
||
85 |
Складання рівностей за зразком. Розв’язування задач на збільшення чи зменшення числа на кілька одиниць. Пропедевтика додавання і віднімання в межах 20. Виконання логічних завдань. |
22.02 |
88
|
|
||
86 |
Десятковий склад чисел. Називання сусідів чисел. Складання рівностей і нерівностей. |
23.02 |
89
|
|
||
87 |
Обчислення виразів за зразком виду 10 + 4; 15 – 5. Читання рівностей виду 14 – 4 = 10 різними способами. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. |
24.02 |
90
|
|
||
88 |
Лічба в межах 20. Обчислення виразів виду 10 + 3; 16 – 6. Складання та розв’язування задач за схемами та короткими записами. Поняття «таблиця», «діаграма». Побудова ламаної. |
25.02 |
91
|
|
||
89 |
Рух за вказаним маршрутом. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Порівняння виразу і числа. Розв’язування логічних завдань. |
01.03 |
92
|
|
||
90 |
Знаходження суми та різниці. Складання задачі на різницеве порівняння за виразом і запитанням. Порівняння чисел. |
02.03 |
93
|
|
||
91 |
Запис чисел другого десятка. Число, яке передує та слідує. Сусіди чисел. Обчислення виразів на дві дії. Розв’язування задач на знаходження остачі. |
03.03 |
94
|
|
||
92 |
Складання нерівностей за малюнками. Запис чисел другого десятка. Розв’язування задач на знаходження остачі. Доповнення рівностей з іменованими числами. Встановлення закономірностей. |
04.03 |
95
|
|
||
93 |
Аналіз і розв’язування задач. Доповнення умови задачі запитанням. Обчислення значень виразів на дві дії. Побудова відрізка заданої довжини. |
09.03 |
96
|
|
||
94 |
Лічба в межах 20. Складанні нерівностей та задач за малюнками. Обчислення кругових виразів. Робота з трикутниками. Доповнення рівностей. |
10.03 |
97
|
|
||
95 |
Розв’язування задач вивчених видів. Творча робота над задачею. Обчислення значень виразів. |
11.03 |
98
|
|
||
96 |
Обчислення виразів на дві дії. Розв’язування задач. Складання рівностей із заданим результатом. |
15.03 |
99
|
|
||
97 |
Додавання і віднімання числа 1. Попереднє і наступне числа. Складання та розв’язування задач за малюнками та схемами. Порівняння іменованих чисел. |
16.03 |
100
|
|
||
98 |
Лічба двійками, п’ятірками. Складання задач та нерівностей за даними таблиці. Дослідження зміни різниці від зміни її компонентів. |
17.03 |
101
|
|
||
99 |
Обчислення суми, різниці чисел.Складання й дослідження істинних нерівностей. Порівняння чисел у межах сотні. |
18.03 |
102
|
|
||
100 |
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
22.03 |
103
|
|
||
|
Нумерація чисел від 21 до 100 |
|
|
|
||
101 |
Послідовність чисел від 1 до 20. Числа від 21 до 40. Утворення, назви чисел, читання, їх запис. Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел. |
23.03 |
104-105
|
|
||
102 |
Числа в межах 70. Утворення, назви чисел, читання, їх запис. Розв’язування задач на зменшення числа на кілька одиниць Побудова ламаної. Обчислення виразів на дві дії. |
24.03 |
105-106
|
|
||
103 |
Числа в межах 100.Сотня. Утворення, назви чисел, читання, їх запис. Задачі на обчислення суми, різниці круглих десятків Обчислення виразів на дві дії. Завдання з логічним навантаженням. |
25.04 |
106-107
|
|
||
104 |
Лічба десятками в межах 100. Утворення чисел, запис чисел, називання чисел першої сотні. Порівняння іменованих чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків. Обчислення виразів. |
05.04 |
108-109
|
|
||
105 |
Лічба в межах 100Визначення кількості десятків і одиниць у двоцифрових числах. Задачі на знаходження невідомого доданка. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Обчислення виразів. Побудова геометричних фігур за зразком. |
06.04 |
109-110
|
|
||
106 |
Десятковий склад чисел. Обчислення значень виразів на основі знання нумерації Перетворення одиниць вимірювання в менші одиниці. Побудова відрізка заданої довжини. |
07.04 |
110-111
|
|
||
107 |
Істинність і хибність суджень. Обчислення виразів «ланцюжком». Додавання й віднімання десятків. Розв’язування задач на обчислення тривалості події |
08.04 |
111
|
|
||
108 |
Метр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Заміна більших одиниць вимірювання меншими і навпаки. Творча робота над задачею. Розпізнавання геометричних фігур. |
12.04 |
112-113
|
|
||
109 |
Нумераційна таблиця. Позиційний принцип запису чисел. Обчислення значень «кругових» виразів. Вимірювання довжини та побудова відрізків |
13.04 |
113
|
|
||
110 |
Обчислення на основі нумерації. Порівняльний аналіз змісту і розв’язання задач Обчислення кругових виразів на дві дії. Вимірювання і побудова відрізків. |
14.04 |
114
|
|
||
111 |
Збільшення чи зменшення числа на кілька одиниць. Задачі на різницеве порівняння. Порівняння іменованих чисел. Обчислення виразів на дві дії. |
15.04 |
115
|
|
||
112 |
Визначення істинності та хибності висловлювань. Обчислення на основі нумерації. Попереднє і наступне числа. Розв’язання логічних задач. |
19.04 |
115-117
|
|
||
113 |
Додавання й віднімання десятків. Обчислення зручним способом. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур. |
20.04 |
117-118
|
|
||
114 |
Вартість. Гривня. Монети. Обчислення вартості покупки. Порівняння двоцифрових чисел. Задачі на знаходження остачі. |
21.04 |
118-119
|
|
||
115 |
Одиниця вимірювання часу «доба». Частини доби. Практичні навички користування календарем. Обчислення кругових виразів. Розв’язування задач. |
22.04 |
119-120
|
|
||
116 |
Година. Хвилина. Визначення часу за годинником. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач на знаходження часу, користуючись годинником. |
26.04 |
121
|
|
||
117 |
Половина доби. Визначення часу за годинником. Додавання і відніманні круглих чисел. Розв’язування задач на знаходження часу. |
27.04 |
121-122
|
|
||
118 |
Порівняння виразу і числа. Повторення компонентів при дії віднімання. Задачі на знаходження невідомого доданка. |
28.04 |
123-124
|
|
||
119 |
Істинність і хибність судження. Розкладання чисел на розрядні доданки. Дії з іменованими числами. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. |
29.04 |
124-125
|
|
||
120 |
Додавання виду 34 + 52. Розв’язування задач для розвитку кмітливості. Перетворення іменованих чисел. Розвиток спостережливості. Порівняння довжин відрізків. |
03.05 |
125-126
|
|
||
121 |
Віднімання двоцифрових чисел (загальний випадок). Задачі на знаходження невідомого доданка, на зменшення числа на кілька одиниць Дії з іменованими числами. |
04.05 |
126-127
|
|
||
122 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Використання в задачах поняття «стільки ж». Розпізнавання плоских геометричних фігур. |
05.05 |
128
|
|
||
123 |
Обчислення виразів зручним способом. Побудова відрізка заданої довжини. Розрізнення плоских фігур за кількістю кутів, сторін, вершин. |
06.05 |
129 |
|
||
124 |
Вік людини. Рік. Задачі, пов’язані з обчисленням віку. Порівняння виразів. |
10.05 |
130 |
|
||
|
Повторення вивченого |
|||||
125 |
Лічба в межах 100. Читання виразів, рівностей. Повторення компонентів при дії додавання. Пропедевтика додавання одноцифрових чисел з переходом через 10 |
|
11.05 |
131-132
|
|
|
126 |
Діагностична робота. |
|
12.05 |
|
|
|
127 |
Обчислення значень виразів на основі нумерації. Розв’язування задач. Пропедевтика віднімання одноцифрового числа від двоцифрового з переходом через 10 |
|
13.05 |
132-133
|
|
|
128 |
Розв’язування задач за коротким записом та схемами. Доповнення рівностей. Ознайомлення з відніманням з переходом через десяток. |
|
17.05 |
133-135
|
|
|
129 |
Повторення одиниць вимірювання часу. Ознайомлення з додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Порівняння виразів. |
|
18.05 |
135-136
|
|
|
130 |
Розпізнавання плоских та об’ємних геометричних фігур. Розв’язування задач. Додавання та віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток. |
|
19.05 |
137
|
|
|
131 |
Розв’язування задач, які містять іменовані числа, виражені в одиницях часу, довжини, грошових знаків. Порівняння іменованих чисел. Читання діаграм, складання задач за даними діаграми. |
|
20.05 |
138 |
|
|
132 |
Творча робота над задачею. Задачі для розвитку кмітливості. Вираження іменованих чисел в різних одиницях найменувань. |
|
24.05 |
139 |
|
|
133 |
Узагальнення та систематизація знань учнів. Підсумок за рік |
|
25.05 |
|
|
|