Календарно-тематичне планування уроків
математики в 4 класі
складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленою під керівництвом Савченко О. Я, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743
Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х частинах): С.Скворцова, О.Онопрієнко – Харків : «Ранок», 2021
I семестр
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
|
Розділ І. Узагальнюємо та систематизуємо вивчене в 3 класі |
|||
|
Повторюємо нумерацію чисел у межах 1000 (Ч.1 с. 4 – 5). |
|
|
|
Узагальнюємо знання про арифметичні дії з числами (Ч.1 с. 6 – 7). |
|
|
|
Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни компонента (Ч.1 с. 8 – 9). |
|
|
|
Узагальнюємо прийоми додавання і віднімання в межах 1000 (с.10-11). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами (Ч.1 с. 12). |
|
|
|
Узагальнюємо прийоми усних множення і ділення в межах 1000 (с.13-14) |
|
|
|
Множимо і ділимо числа різними способами (Ч.1 с. 15). |
|
|
|
Досліджуємо задачі (Ч.1 с. 16 – 17). |
|
|
|
Досліджуємо ділення з остачею (Ч.1 с. 18 – 19). Досліджуємо задачі (с.20). |
|
|
|
Узагальнюємо знання про математичні вирази (Ч.1 с. 21). |
|
|
|
Узагальнюємо знання про рівняння і нерівності (Ч.1 с. 22). |
|
|
|
Досліджуємо рівняння і нерівності зі змінною (Ч.1 с. 23). |
|
|
|
Узагальнюємо знання про частини цілого (Ч.1 с. 24). |
|
|
|
Досліджуємо задачі. Перевіряємо свої досягнення (Ч.1 с. 25 – 26). |
|
|
|
Діагностувальна робота № 1. |
|
|
|
Навчальний проєкт № 1 «Математика в побуті» (Ч.1 с. 27). |
|
|
РОЗДІЛ 2. Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення |
|||
|
Повторюємо арифметичні дії множення і ділення (Ч.1 с. 28). |
|
|
|
Знайомимось із письмовим прийомом множення (Ч.1 с. 29 – 30). |
|
|
|
Вивчаємо письмове множення на одноцифрове число (Ч.1 с. 31 – 32). |
|
|
|
Знайомимось зі способом відношень у розв’язуванні задач на знаходження четвертого пропорційного (Ч.1 с. 33 – 34). |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень (Ч.1 с. 35 – 36). |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного двома способами (Ч.1 с. 37 – 38). |
|
|
|
Знайомимось із письмовим діленням на одноцифрове число (с. 39 -40) Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (Ч.1 с. 41 – 42). |
|
|
|
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (Ч.1 с. 43 – 44). |
|
|
|
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (Ч.1 с. 45 – 46). |
|
|
|
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (Ч.1 с. 47 – 48). |
|
|
|
Знайомимось з алгоритмом письмового ділення. (Ч.1 с. 49 – 50). |
|
|
|
Знайомимось із письмовими множенням і діленням на кругле число.(51-52). |
|
|
|
Виконуємо письмові множення і ділення на кругле число (Ч.1 с. 53). |
|
|
|
Знайомимось із письмовим множенням на двоцифрове число (с. 54-55) |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на подвійне зведення до одиниці (Ч.1 с. 56). |
|
|
|
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці (Ч.1 с. 57 – 58). |
|
|
|
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці (Ч.1 с. 59 – 60). |
|
|
|
Досліджуємо задачі (Ч.1 с. 61). |
|
|
|
Знайомимось із письмовим діленням на двоцифрове число (Ч.1 с. 62 – 63). |
|
|
|
Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число (Ч.1 с. 64 – 65). |
|
|
|
Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число (Ч.1 с. 66). |
|
|
|
Досліджуємо задачі (Ч.1 с. 67). |
|
|
|
Ділимо на двоцифрове число (Ч.1 с. 68 – 69). |
|
|
|
Задачі з буквеними даними (Ч.1 с. 70). |
|
|
|
Виконуємо ділення з остачею. Перевіряємо свої досягнення (с. 71 – 72). |
|
|
|
Діагностувальна робота № 2. |
|
|
|
Навчальний проєкт № 2«Математичні рекорди в царстві рослин» (73). |
|
|
РОЗДІЛ 3. Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел |
|||
|
Узагальнюємо знання нумерації трицифрових чисел (Ч.1 с. 74). |
|
|
|
Лічимо тисячами. (Ч.1 с. 75 – 76). |
|
|
|
Лічимо в межах багатоцифрових чисел. (Ч.1 с. 77 – 78). |
|
|
|
Розв’язуємо задачі. (Ч.1 с. 79). |
|
|
|
Читаємо і записуємо багатоцифрові числа. (Ч.1 с. 80 – 81). Утворюємо багатоцифрові числа різними способами. (Ч.1 с. 82 – 83). |
|
|
|
Розв’язуємо задачі. (Ч.1 с. 84). |
|
|
|
Порівнюємо багатоцифрові числа. (Ч.1 с. 85 – 86). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі розрядного складу числа. (Ч.1 с. 87 – 88). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі нумерації багатоцифрових чисел. (89 – 90). |
|
|
|
Визначаємо загальну кількість одиниць певного розряду. (Ч.1 с. 91). |
|
|
|
Виконуємо арифметичні дії з круглими числами. (Ч.1 с. 92 – 93). |
|
|
|
Досліджуємо задачі на спільну роботу. (Ч.1 с. 94 – 95). |
|
|
|
Досліджуємо задачі на спільну роботу. (Ч.1 с. 96 – 97). |
|
|
|
Виконуємо дії з іменованими числами. (Ч.1 с. 98). |
|
|
|
Множимо і ділимо круглі числа Перевіряємо свої досягнення. (с. 99 – 100). |
|
|
|
Діагностувальна робота № 3. |
|
|
|
Навчальний проєкт № 3 «Вік пам’яток твого краю» (Ч.1 с. 101). |
|
|
РОЗДІЛ 4. Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа |
|||
|
Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання і віднімання (с. 102). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа (Ч.1 с. 103). Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа письмово (Ч.1 с. 104 – 105). |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою за сумами двох доданків (Ч.1 с. 106 – 107). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо іменовані числа (Ч.1 с. 108 – 109). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа (Ч.1 с. 110 – 111). |
|
|
|
Розв’язуємо задачі (Ч.1 с. 112 – 113). Повторюємо взаємопов’язані величини (Ч.1 с. 114). |
|
|
|
Знайомимось зі швидкістю руху (Ч.1 с. 115 – 116). |
|
|
|
Знайомимось із правилами знаходження подоланого шляху; часу руху (Ч.1 с. 117 – 118). |
|
|
|
Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху (Ч.1 с. 119 – 120). |
|
|
|
Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху (Ч.1 с. 121 – 122). |
|
|
|
Розв’язуємо складені задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху (Ч.1 с. 123 -124). |
|
|
|
Повторюємо вивчене. Перевіряємо свої досягнення (Ч.1 с. 125 – 126). |
|
|
|
Діагностувальна робота № 4. |
|
|
|
Навчальний проєкт №4 «Як математика допомагає відрізняти фейки» (Ч.1 с. 127). |
|
|
|
Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр. |
|
|