Календарно-тематичне планування уроків математики в 4 класі I семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків математики в 4 класі, складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленою під керівництвом Савченко О. Я., затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

математики в 4 класі  

 

складено  відповідно до  Типової  освітньої  програми, розробленою під керівництвом Савченко О. Я, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743

 

Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х частинах):  С.Скворцова, О.Онопрієнко – Харків : «Ранок», 2021 

 

I семестр

 

№ уроку

Тема уроку

Дата

Розділ І. Узагальнюємо та систематизуємо вивчене в 3 класі

  1.  

Повторюємо нумерацію чисел у межах 1000 (Ч.1 с. 4 – 5).

 

  1.  

Узагальнюємо знання про арифметичні дії з числами (Ч.1 с. 6 – 7).

 

  1.  

Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни компонента (Ч.1 с. 8 – 9).

 

  1.  

Узагальнюємо прийоми додавання і віднімання в межах 1000 (с.10-11).

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа різними способами (Ч.1 с. 12).

 

  1.  

Узагальнюємо прийоми усних множення і ділення в межах 1000 (с.13-14)

 

  1.  

Множимо і ділимо числа різними способами (Ч.1 с. 15).

 

  1.  

Досліджуємо задачі (Ч.1 с. 16 – 17).

 

  1.  

Досліджуємо ділення з остачею (Ч.1 с. 18 – 19). Досліджуємо задачі (с.20).

 

  1.  

Узагальнюємо знання про математичні вирази (Ч.1 с. 21).

 

  1.  

Узагальнюємо знання про рівняння і нерівності (Ч.1 с. 22).

 

  1.  

Досліджуємо рівняння і нерівності зі змінною (Ч.1 с. 23).

 

  1.  

Узагальнюємо знання про частини цілого (Ч.1 с. 24).

 

  1.  

Досліджуємо задачі. Перевіряємо свої досягнення (Ч.1 с. 25 – 26).

 

  1.  

Діагностувальна робота № 1.

 

  1.  

Навчальний проєкт № 1 «Математика в побуті» (Ч.1 с. 27).

 

РОЗДІЛ 2. Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення

  1.  

Повторюємо арифметичні дії множення і ділення (Ч.1 с. 28).

 

  1.  

Знайомимось із письмовим прийомом множення (Ч.1 с. 29 – 30).

 

  1.  

Вивчаємо письмове множення на одноцифрове число (Ч.1 с. 31 – 32).

 

  1.  

Знайомимось зі способом відношень у розв’язуванні задач на знаходження четвертого пропорційного (Ч.1 с. 33 – 34).

 

  1.  

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень (Ч.1 с. 35 – 36).

 

  1.  

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного двома способами (Ч.1 с. 37 – 38).

 

  1.  

Знайомимось із письмовим діленням на одноцифрове число (с. 39 -40) Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (Ч.1 с. 41 – 42).

 

  1.  

Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (Ч.1 с. 43 – 44).

 

  1.  

Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (Ч.1 с. 45 – 46).

 

  1.  

Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (Ч.1 с. 47 – 48).

 

  1.  

Знайомимось з алгоритмом письмового ділення. (Ч.1 с. 49 – 50).

 

  1.  

Знайомимось із письмовими множенням і діленням на кругле число.(51-52).

 

  1.  

Виконуємо письмові множення і ділення на кругле число (Ч.1

с. 53).

 

  1.  

Знайомимось із письмовим множенням на двоцифрове число (с. 54-55)

 

  1.  

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на подвійне зведення до одиниці (Ч.1 с. 56).

 

  1.  

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці (Ч.1 с. 57 – 58).

 

  1.  

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці (Ч.1 с. 59 – 60).

 

  1.  

Досліджуємо задачі (Ч.1 с. 61).

 

  1.  

Знайомимось із письмовим діленням на двоцифрове число (Ч.1 с. 62 – 63).

 

  1.  

Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число (Ч.1 с. 64 – 65).

 

  1.  

Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число (Ч.1 с. 66).

 

  1.  

Досліджуємо задачі (Ч.1 с. 67).

 

  1.  

Ділимо на двоцифрове число (Ч.1 с. 68 – 69).

 

  1.  

Задачі з буквеними даними (Ч.1 с. 70).

 

  1.  

Виконуємо ділення з остачею. Перевіряємо свої досягнення (с. 71 – 72).

 

  1.  

Діагностувальна робота № 2.

 

  1.  

Навчальний проєкт № 2«Математичні рекорди в царстві рослин» (73).

 

РОЗДІЛ 3. Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел

  1.  

Узагальнюємо знання нумерації трицифрових чисел (Ч.1 с. 74).

 

  1.  

Лічимо тисячами. (Ч.1 с. 75 – 76).

 

  1.  

Лічимо в межах багатоцифрових чисел. (Ч.1 с. 77 – 78).

 

  1.  

Розв’язуємо задачі. (Ч.1 с. 79).

 

  1.  

Читаємо і записуємо багатоцифрові числа. (Ч.1 с. 80 – 81). Утворюємо багатоцифрові числа різними способами. (Ч.1 с. 82 – 83).

 

  1.  

Розв’язуємо задачі. (Ч.1 с. 84).

 

  1.  

Порівнюємо багатоцифрові числа. (Ч.1 с. 85 – 86).

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо на основі розрядного складу числа. (Ч.1 с. 87 – 88).

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо на основі нумерації багатоцифрових чисел. (89 – 90).

 

  1.  

Визначаємо загальну кількість одиниць певного розряду. (Ч.1 с. 91).

 

  1.  

Виконуємо арифметичні дії з круглими числами. (Ч.1 с. 92 – 93).

 

  1.  

Досліджуємо задачі на спільну роботу. (Ч.1 с. 94 – 95).

 

  1.  

Досліджуємо задачі на спільну роботу. (Ч.1 с. 96 – 97).

 

  1.  

Виконуємо дії з іменованими числами. (Ч.1 с. 98).

 

  1.  

Множимо і ділимо круглі числа Перевіряємо свої досягнення. (с. 99 – 100).

 

  1.  

Діагностувальна робота № 3.

 

  1.  

Навчальний проєкт № 3 «Вік пам’яток твого краю» (Ч.1 с. 101).

 

РОЗДІЛ 4. Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа

  1.  

Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання і віднімання (с. 102).

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа (Ч.1 с. 103). Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа письмово (Ч.1 с. 104 – 105).

 

  1.  

Розв’язуємо задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою за сумами двох доданків (Ч.1 с. 106 – 107).

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо іменовані числа (Ч.1 с. 108 – 109).

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа (Ч.1 с. 110 – 111).

 

  1.  

Розв’язуємо задачі (Ч.1 с. 112 – 113). Повторюємо взаємопов’язані величини (Ч.1 с. 114).

 

  1.  

Знайомимось зі швидкістю руху (Ч.1 с. 115 – 116).

 

  1.  

Знайомимось із правилами знаходження подоланого шляху; часу руху (Ч.1 с. 117 – 118).

 

  1.  

Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху (Ч.1 с. 119 – 120).

 

  1.  

Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху (Ч.1 с. 121 – 122).

 

  1.  

Розв’язуємо складені задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху (Ч.1 с. 123 -124).

 

  1.  

Повторюємо вивчене. Перевіряємо свої досягнення (Ч.1 с. 125 – 126).

 

  1.  

Діагностувальна робота № 4.

 

  1.  

Навчальний проєкт №4 «Як математика допомагає відрізняти фейки» (Ч.1 с. 127).

 

  1.  

Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
Додано
14 січня
Переглядів
1026
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку