Календарно-тематичне планування уроків математики в 4 класі II семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків математики в 4 класі, складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленою під керівництвом Савченко О. Я., затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

математики

 

складено  відповідно до  Типової  освітньої  програми, розробленою під керівництвом Савченко О. Я, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743

 

Підручник. Математика: підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Ч.2/ С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко. — Харків: Видавництво «Ранок», 2021.)

 

II семестр

 

№ уроку

 

Тема уроку

 

 

Кількість годин

  Дата

77

Вивчаємо геометричні фігури на площині(Ч.1 с. 128).

1

 

78

Вивчаємо геометричні фігури на площині(Ч.1 с. 129).

1

 

79

Вивчаємо геометричні фігури в просторі(Ч.1 с. 130).

1

 

80

Узагальнюємо знання про арифметичні дії множення і ділення(Ч.1 с. 131).

1

 

81

Множимо багатоцифрове число на одноцифрове письмово(Ч.1 с. 132 – 133).

1

 

82

Множимо багатоцифрове число на одноцифрове письмово(Ч.1 с. 132 – 133).

 1

 

83

Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом(Ч.2 с. 4-5).

1

 

84

Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом(Ч.2 с. 6).

1

 

85

Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома сумами(Ч.2 с. 7).

1

 

86

Знайомимось із задачами на пропорційне ділення(с.8-9).

1

 

87

Досліджуємо задачі на пропорційне ділення(Ч.2 с. 10-11).

1

 

88

 Діагностувальна робота № 5

1

 

89

Аналіз діагностувальної роботи. Множимо кругле число на одноцифрове(Ч.2 с. 12-13).

1

 

90

Досліджуємо задачі на пропорційне ділення(Ч.2 с. 14-15).

1

 

91

Розв’язуємо задачі на пропорційне ділення(Ч.2 с. 16-17).

1

 

92

Узагальнюємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на пропорційне ділення(Ч.2 с.18).

1

 

93

Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома різницями(Ч.2 с. 19-20).

1

 

94

Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома різницями(Ч.2 с. 19-20).

1

 

95

Розв’язуємо задачі(Ч.2 с. 21-22).

1

 

96

Знайомимось із задачами на знаходження невідомих за двома різницями(Ч.2 с. 23-24).

1

 

97

Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями(Ч.2 с. 25-26).

1

 

98

Розв’язуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями(Ч.2 с. 27-28).

1

 

99

Множимо і ділимо іменовані числа(Ч.2 с. 29-30).

1

 

100

Ділимо з остачею(Ч.2 с. 31-32).

1

 

101

Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями(Ч.2 с. 33-34).

1

 

102

Узагальнюємо задачі на пропорційне ділення; на знаходження невідомих за двома різницями(Ч.2 с. 35-36).

1

 

103

Узагальнюємо задачі, які містять однакову величину(Ч.2 с. 37-38).

1

 

104

Повторюємо вивчене(Ч.2 с. 39).

1

 

105

Перевіряємо свої досягнення(Ч.2 с. 40).

1

 

106

Діагностувальна робота № 6

1

 

107

Аналіз діагностувальної роботи. Навчальний проект № 5 «Цікаві способи обчислень»(Ч.2 с. 41).

1

 

108

Повторюємо множення і ділення трицифрового числа на двоцифрове (Ч.2 с. 42).

1

 

109

Множимо і ділимо багатоцифрове число на розрядне число (Ч.2 с. 43-44).

1

 

110

Множимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом(Ч.2 с. 45-46).

1

 

111

Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове, використовуючи письмовий прийом(Ч.2 с. 47-48).

1

 

112

Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом(Ч.2 с. 49).

1

 

113

Ділимо числа, які закінчуються нулями(Ч.2 с. 50).

1

 

114

Спостерігаємо за одночасним рухом двох тіл у різних напрямках(Ч.2 с. 51).

1

 

115

Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове(Ч.2 с. 52).

1

 

116

Спостерігаємо за одночасним рухом двох тіл у різних напрямках(Ч.2 с. 53).

1

 

117

Знайомимось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань(Ч.2 с. 54 –55).

1

 

118

Знайомимось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо швидкість руху(Ч.2 с. 56 -57).

1

 

119

Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань двома способами (Ч.2 с. 58-59).

1

 

120

Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо швидкість руху двома способами(Ч.2 с. 60).

1

 

121

Знайомимось із задачами на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо час руху(Ч.2 с. 62-63).

1

 

122

Зіставляємо задачі на рух і на спільну роботу(Ч.2 с. 63-64).

1

 

123

Множимо і ділимо іменовані числа(Ч.2 с. 65 –66).

1

 

124

Виконуємо ділення з остачею(Ч.2 с. 67 – 68).

1

 

125

Узагальнюємо задачі на процеси(Ч.2 с. 69 – 70).

1

 

126

Розв’язуємо задачі на процеси(Ч.2 с. 71).

1

 

127

Досліджуємо задачі на процеси(Ч.2 с. 72).

1

 

128

Повторюємо вивчене(Ч.2 с. 73 — 74).

1

 

129

Перевіряємо свої досягнення(Ч.2 с. 75).

1

 

130

Діагностувальна робота № 7.

1

 

131

Аналіз діагностувальної роботи. Навчальний проект № 6 «Книга математичних рекордів» (Ч.2 с. 76).

1

 

132

Узагальнюємо знання про геометричні фігури (Ч.2 с.77-78).

1

 

133

Знайомимось із площею фігури(Ч.2 с. 79—80).

1

 

134

Дізнаємось про одиницю вимірювання площі — 1 см2(Ч.2 с. 81— 82).

1

 

135

Дізнаємось про формулу площі прямокутника(Ч.2 с.83- 84).

1

 

136

Розв’язуємо задачі на знаходження площі прямокутника й обернені до них(Ч.2 с. 85— 86).

1

 

137

Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 дм2, 1 мм2, 1 м2, 1 км2(Ч.2 с. 87— 88).

1

 

138

Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 а, 1 га (Ч.2 с. 89— 90).

1

 

139

Узагальнюємо знання про частини цілого(Ч.2 с. 91— 92).

1

 

140

Знайомимось із поняттям дробу(Ч.2 с. 93— 94).

1

 

141

Вивчаємо дроби(Ч.2 с. 95— 96).

1

 

142

Порівнюємо дроби(Ч.2 с. 97— 98).

1

 

143

Порівнюємо дроби (Ч.2 с. 99).

1

 

144

Розв’язуємо задачі(Ч.2 с. 100).

1

 

145

Знаходимо дріб від числа(Ч.2 с. 101— 102).

1

 

146

Розв’язуємо задачі на знаходження дробу від числа(Ч.2 с. 103-104).

1

 

147

Знаходимо число за величиною його дробу(Ч.2 с. 105-106).

1

 

148

Розв’язуємо задачі на знаходження числа за величиною його дробу(Ч.2 с. 107— 108).

1

 

149

Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа(Ч.2 с. 109— 110).

1

 

150

Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа(Ч.2 с. 111).

1

 

151

Розв’язуємо складені задачі на знаходження числа за величиною його дробу(Ч.2 с. 112).

1

 

152

Розв’язуємо задачі(Ч.2 с. 113).

1

 

153

Розв’язуємо задачі(Ч.2 с. 114).

1

 

154

Розв’язуємо задачі(Ч.2 с. 115).

1

 

155

Розв’язуємо задачі(Ч.2 с. 116).

1

 

156

Перевіряємо свої досягнення(Ч.2 с. 117).

1

 

157

Діагностувальна робота № 8.

1

 

158

Аналіз діагностувальної роботи. Навчальний проект № 7 «Як допомагають у житті знання з геометрії»(Ч.2 с. 118).

1

 

159

Додаємо і віднімаємо іменовані числа, подані в одиницях часу(Ч.2 с. 119).

1

 

160

Додаємо і віднімаємо іменовані числа, подані в одиницях часу(Ч.2 с. 120).

1

 

161

Розв’язуємо задачі на час(Ч.2 с. 121).

1

 

162

Розв’язуємо задачі на час(Ч.2 с. 122).

1

 

163

Розв’язуємо задачі на час(Ч.2 с. 123).

1

 

164

Розв’язуємо задачі на час(Ч.2 с. 124).

1

 

165

Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії (Ч.2 с. 125).

1

 

166

Узагальнюємо вивчене про типові задачі(Ч.2 с. 126).

1

 

167

Узагальнюємо вивчене про математичні вирази, рівності, нерівності(Ч.2 с. 127).

1

 

168

Узагальнюємо вивчене про геометричні фігури (Ч.2 с. 128).

1

 

169

Узагальнюємо вивчене про дроби(Ч.2 с. 129).

1

 

170

Перевіряємо свої досягнення(Ч.2 с. 130).

1

 

171

Діагностувальна робота № 9 з перевірки сформованості усних обчислень.

1

 

172

Аналіз діагностувальної роботи. Навчальний проект № 8 «Знання з математики на варті здоров’я»(Ч.2 с. 131).

1

 

173

Повторюємо вивчене (Ч.2 с. 132).

1

 

174

Повторюємо вивчене (Ч.2 с. 133).

1

 

175

Узагальнення і систематизація знань учнів. 

Підсумковий урок за рік.

1

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
Додано
14 січня
Переглядів
565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку