Календарно-тематичне планування уроків
математики
складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленою під керівництвом Савченко О. Я, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743
Підручник. Математика: підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Ч.2/ С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко. — Харків: Видавництво «Ранок», 2021.)
II семестр
№ уроку
|
Тема уроку
|
Кількість годин |
Дата |
77 |
Вивчаємо геометричні фігури на площині(Ч.1 с. 128). |
1 |
|
78 |
Вивчаємо геометричні фігури на площині(Ч.1 с. 129). |
1 |
|
79 |
Вивчаємо геометричні фігури в просторі(Ч.1 с. 130). |
1 |
|
80 |
Узагальнюємо знання про арифметичні дії множення і ділення(Ч.1 с. 131). |
1 |
|
81 |
Множимо багатоцифрове число на одноцифрове письмово(Ч.1 с. 132 – 133). |
1 |
|
82 |
Множимо багатоцифрове число на одноцифрове письмово(Ч.1 с. 132 – 133). |
1 |
|
83 |
Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом(Ч.2 с. 4-5). |
1 |
|
84 |
Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом(Ч.2 с. 6). |
1 |
|
85 |
Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома сумами(Ч.2 с. 7). |
1 |
|
86 |
Знайомимось із задачами на пропорційне ділення(с.8-9). |
1 |
|
87 |
Досліджуємо задачі на пропорційне ділення(Ч.2 с. 10-11). |
1 |
|
88 |
Діагностувальна робота № 5 |
1 |
|
89 |
Аналіз діагностувальної роботи. Множимо кругле число на одноцифрове(Ч.2 с. 12-13). |
1 |
|
90 |
Досліджуємо задачі на пропорційне ділення(Ч.2 с. 14-15). |
1 |
|
91 |
Розв’язуємо задачі на пропорційне ділення(Ч.2 с. 16-17). |
1 |
|
92 |
Узагальнюємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на пропорційне ділення(Ч.2 с.18). |
1 |
|
93 |
Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома різницями(Ч.2 с. 19-20). |
1 |
|
94 |
Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома різницями(Ч.2 с. 19-20). |
1 |
|
95 |
Розв’язуємо задачі(Ч.2 с. 21-22). |
1 |
|
96 |
Знайомимось із задачами на знаходження невідомих за двома різницями(Ч.2 с. 23-24). |
1 |
|
97 |
Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями(Ч.2 с. 25-26). |
1 |
|
98 |
Розв’язуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями(Ч.2 с. 27-28). |
1 |
|
99 |
Множимо і ділимо іменовані числа(Ч.2 с. 29-30). |
1 |
|
100 |
Ділимо з остачею(Ч.2 с. 31-32). |
1 |
|
101 |
Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями(Ч.2 с. 33-34). |
1 |
|
102 |
Узагальнюємо задачі на пропорційне ділення; на знаходження невідомих за двома різницями(Ч.2 с. 35-36). |
1 |
|
103 |
Узагальнюємо задачі, які містять однакову величину(Ч.2 с. 37-38). |
1 |
|
104 |
Повторюємо вивчене(Ч.2 с. 39). |
1 |
|
105 |
Перевіряємо свої досягнення(Ч.2 с. 40). |
1 |
|
106 |
Діагностувальна робота № 6 |
1 |
|
107 |
Аналіз діагностувальної роботи. Навчальний проект № 5 «Цікаві способи обчислень»(Ч.2 с. 41). |
1 |
|
108 |
Повторюємо множення і ділення трицифрового числа на двоцифрове (Ч.2 с. 42). |
1 |
|
109 |
Множимо і ділимо багатоцифрове число на розрядне число (Ч.2 с. 43-44). |
1 |
|
110 |
Множимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом(Ч.2 с. 45-46). |
1 |
|
111 |
Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове, використовуючи письмовий прийом(Ч.2 с. 47-48). |
1 |
|
112 |
Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом(Ч.2 с. 49). |
1 |
|
113 |
Ділимо числа, які закінчуються нулями(Ч.2 с. 50). |
1 |
|
114 |
Спостерігаємо за одночасним рухом двох тіл у різних напрямках(Ч.2 с. 51). |
1 |
|
115 |
Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове(Ч.2 с. 52). |
1 |
|
116 |
Спостерігаємо за одночасним рухом двох тіл у різних напрямках(Ч.2 с. 53). |
1 |
|
117 |
Знайомимось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань(Ч.2 с. 54 –55). |
1 |
|
118 |
Знайомимось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо швидкість руху(Ч.2 с. 56 -57). |
1 |
|
119 |
Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань двома способами (Ч.2 с. 58-59). |
1 |
|
120 |
Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо швидкість руху двома способами(Ч.2 с. 60). |
1 |
|
121 |
Знайомимось із задачами на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо час руху(Ч.2 с. 62-63). |
1 |
|
122 |
Зіставляємо задачі на рух і на спільну роботу(Ч.2 с. 63-64). |
1 |
|
123 |
Множимо і ділимо іменовані числа(Ч.2 с. 65 –66). |
1 |
|
124 |
Виконуємо ділення з остачею(Ч.2 с. 67 – 68). |
1 |
|
125 |
Узагальнюємо задачі на процеси(Ч.2 с. 69 – 70). |
1 |
|
126 |
Розв’язуємо задачі на процеси(Ч.2 с. 71). |
1 |
|
127 |
Досліджуємо задачі на процеси(Ч.2 с. 72). |
1 |
|
128 |
Повторюємо вивчене(Ч.2 с. 73 — 74). |
1 |
|
129 |
Перевіряємо свої досягнення(Ч.2 с. 75). |
1 |
|
130 |
Діагностувальна робота № 7. |
1 |
|
131 |
Аналіз діагностувальної роботи. Навчальний проект № 6 «Книга математичних рекордів» (Ч.2 с. 76). |
1 |
|
132 |
Узагальнюємо знання про геометричні фігури (Ч.2 с.77-78). |
1 |
|
133 |
Знайомимось із площею фігури(Ч.2 с. 79—80). |
1 |
|
134 |
Дізнаємось про одиницю вимірювання площі — 1 см2(Ч.2 с. 81— 82). |
1 |
|
135 |
Дізнаємось про формулу площі прямокутника(Ч.2 с.83- 84). |
1 |
|
136 |
Розв’язуємо задачі на знаходження площі прямокутника й обернені до них(Ч.2 с. 85— 86). |
1 |
|
137 |
Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 дм2, 1 мм2, 1 м2, 1 км2(Ч.2 с. 87— 88). |
1 |
|
138 |
Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 а, 1 га (Ч.2 с. 89— 90). |
1 |
|
139 |
Узагальнюємо знання про частини цілого(Ч.2 с. 91— 92). |
1 |
|
140 |
Знайомимось із поняттям дробу(Ч.2 с. 93— 94). |
1 |
|
141 |
Вивчаємо дроби(Ч.2 с. 95— 96). |
1 |
|
142 |
Порівнюємо дроби(Ч.2 с. 97— 98). |
1 |
|
143 |
Порівнюємо дроби (Ч.2 с. 99). |
1 |
|
144 |
Розв’язуємо задачі(Ч.2 с. 100). |
1 |
|
145 |
Знаходимо дріб від числа(Ч.2 с. 101— 102). |
1 |
|
146 |
Розв’язуємо задачі на знаходження дробу від числа(Ч.2 с. 103-104). |
1 |
|
147 |
Знаходимо число за величиною його дробу(Ч.2 с. 105-106). |
1 |
|
148 |
Розв’язуємо задачі на знаходження числа за величиною його дробу(Ч.2 с. 107— 108). |
1 |
|
149 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа(Ч.2 с. 109— 110). |
1 |
|
150 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа(Ч.2 с. 111). |
1 |
|
151 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження числа за величиною його дробу(Ч.2 с. 112). |
1 |
|
152 |
Розв’язуємо задачі(Ч.2 с. 113). |
1 |
|
153 |
Розв’язуємо задачі(Ч.2 с. 114). |
1 |
|
154 |
Розв’язуємо задачі(Ч.2 с. 115). |
1 |
|
155 |
Розв’язуємо задачі(Ч.2 с. 116). |
1 |
|
156 |
Перевіряємо свої досягнення(Ч.2 с. 117). |
1 |
|
157 |
Діагностувальна робота № 8. |
1 |
|
158 |
Аналіз діагностувальної роботи. Навчальний проект № 7 «Як допомагають у житті знання з геометрії»(Ч.2 с. 118). |
1 |
|
159 |
Додаємо і віднімаємо іменовані числа, подані в одиницях часу(Ч.2 с. 119). |
1 |
|
160 |
Додаємо і віднімаємо іменовані числа, подані в одиницях часу(Ч.2 с. 120). |
1 |
|
161 |
Розв’язуємо задачі на час(Ч.2 с. 121). |
1 |
|
162 |
Розв’язуємо задачі на час(Ч.2 с. 122). |
1 |
|
163 |
Розв’язуємо задачі на час(Ч.2 с. 123). |
1 |
|
164 |
Розв’язуємо задачі на час(Ч.2 с. 124). |
1 |
|
165 |
Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії (Ч.2 с. 125). |
1 |
|
166 |
Узагальнюємо вивчене про типові задачі(Ч.2 с. 126). |
1 |
|
167 |
Узагальнюємо вивчене про математичні вирази, рівності, нерівності(Ч.2 с. 127). |
1 |
|
168 |
Узагальнюємо вивчене про геометричні фігури (Ч.2 с. 128). |
1 |
|
169 |
Узагальнюємо вивчене про дроби(Ч.2 с. 129). |
1 |
|
170 |
Перевіряємо свої досягнення(Ч.2 с. 130). |
1 |
|
171 |
Діагностувальна робота № 9 з перевірки сформованості усних обчислень. |
1 |
|
172 |
Аналіз діагностувальної роботи. Навчальний проект № 8 «Знання з математики на варті здоров’я»(Ч.2 с. 131). |
1 |
|
173 |
Повторюємо вивчене (Ч.2 с. 132). |
1 |
|
174 |
Повторюємо вивчене (Ч.2 с. 133). |
1 |
|
175 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік. |
1 |
|