Календарно-тематичне планування уроків математики в 4 класі (І семестр) за програмою Савченко О.Я. ( з очікуваними результатами та компетентностями)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків математики в 4 класі (І семестр) за програмою Савченко О.Я. ( з очікуваними результатами та компетентностями)
Перегляд файлу

 

Календарне планування уроків математики в 4 класі

 

(посібник «Математика» В. Бевз,  Д. Васильєва частина 1)

1 СЕМЕСТР

5 години на тиждень

 

 

Дата

Тема уроку

Стор. підр

Змістові лінії

Ключові компетентності

Очікувані результати

Знаннєвий компонент :

Діяльнісний компонент:

Ціннісний компонент :

  1.  

 

Скарбничка моїх досягнень

Нумерація трицифрових чисел

 С.5 №1-6

 

 

 

 

 

Числа, дії з числами. Величини Робота з даними

 

 

 

Соціальна і громадська компетентності

Уміння вчитися впродовж життя

Інформаційна компетентність

Комунікативна компетентність

 

 

 

 

відтворює послідовність чисел у межах тисячі; читає і записує

 числа, утворює числа різними способами;

визначає розрядний склад трицифрового числа;

визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі;

порівнює числа різними способами;

володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел;

  1.  

 

 Числовий промінь. Порівняння чисел

 С.6 №7-15

  1.  

 

Арифметичні дії додавання і віднімання

С.7 №16-22

  1.  

 

Робота з даними

С.8 №23-28

читає нескладні таблиці, лінійні діаграми;

добудовує лінійні діаграми; порівнює й узагальнює дані, вміщені у таблицях, на діаграмах;

 обирає дані, необхідні і достатні для розв’язання проблемної ситуації; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач

  1.  

 

Різні способи додавання і віднімання

С.9 №29-36

 

  1.  

 

Геометричні фігури. Величини

С.10 №37-45

Геометричні фігури

Соціальна і громадська компетентності

Уміння вчитися впродовж життя Інформаційна компетентність Комунікативна компетентність

Підприємницька компетентність

 

знаходить периметр многокутника в навчальних і практичних ситуаціях; знаходить довжину сторони квадрата за відомим периметром;

 знає одиниці площі; визначає площу фігури за допомогою палетки; знаходить довжину однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною

  1.  

 

Математичні задачі та дослідження

С.11 № 46-52

 

 

Математичні задачі і дослідження

планує нескладні навчальні дослідження;

використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя

  1.  

 

Арифметичні дії ділення та множення

С.12 №53-60

 

 

Числа, дії з числами. Величини

виконує письмове ділення з остачею;

 планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях;

прогнозує кількість цифр у добутку, частці до знаходження результату

Додавання і віднімання чисел у межах мільйона.

Множення і ділення чисел у межах мільйона.

 

 

  1.  

 

Різні способи ділення та множення

С.13 №61-67

  1.  

 

Складніші випадки ділення та множення. Ділення з остачею

С.14 №68-74

  1.  

 

Величини. Групи взаємопов’язаних величин

С.15 №75-81

 

 

 

 

Числа, дії з числами. Величини

Вирази, рівності, нерівності

Математичні задачі і дослідження

Соціальна і громадська компетентності Уміння вчитися впродовж життя Інформаційна компетентність Комунікативна компетентність

Підприємницька компетентність

 

прогнозує кількість цифр у добутку, частці до знаходження результату;

розуміє спосіб одержання дробу; розуміє суть чисельника і знаменника дробу;

читає і записує дроби

;розрізняє дроби, які дорівнюють 1;

порівнює дроби з однаковими знаменниками;

застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за величиною його дробу під час розв’язування практично зорієнтованих завдань

  1.  

 

Ціле і частина. Дроби

С.16 №82-90

  1.  

 

Числові та буквені вирази

С.17 №91-97

записує математичні вирази і твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;] застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужкамирозв’язує рівняння з однією змінною на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії;

перевіряє, що одержане числове значення змінної є розв’язком рівняння; розуміє, що нерівність зі змінною мати один, кілька або безліч розв’язків, може не мати розв’язків; знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом

  1.  

 

Рівняння. Нерівності із змінною

С.18 №98-104

  1.  

 

Математичні задачі та дослідження

С.19 №105-113

  1.  

 

Скарбничка досягнень. Діагностична робота

С.20 №114-120

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні вправи

С.21 №121-125 Проєкт «Магазин»

  1.  

 

Письмове множення і ділення в межах 1000

Письмове множення двоцифрового числа на одноцифрове

 

 

 

С.23 №126-133

 

 

 

 

Числа, дії з числами. Величини

Математичні задачі і дослідження

Числа, дії з числами. Величини

 

 

 

 

Соціальна і громадська компетентності Уміння вчитися впродовж життя Інформаційна компетентність

Політкультурна компетентність Еколологічна грамотність і здорове життя Комунікативна компетентність

Підприємницька компетентність

 

 

 

володіє обчислювальними навичками письмового множення і ділення на одноцифрове та двоцифрове число;

 розуміє спосіб множення і ділення на трицифрове число; виконує письмове ділення з остачею;

планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях;

  1.  

 

 Письмове множення двоцифрового числа на одноцифрове

 С.24 №134-140

  1.  

 

Множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове числа

С.26 №141-151

  1.  

 

Знаходження значень виразів. Усне ділення на одноцифрове число

С.27 №152-164

  1.  

 

Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове

С.29 №165-174

  1.  

 

Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове

С.30 №175-179

  1.  

 

Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове

С.32 №180-188

  1.  

 

Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове

С.33 №189-195

  1.  

 

Математичні задачі та дослідження

С.35 №196-204

  1.  

 

Письмове множення на двоцифрове число

С.36 №205-212

  1.  

 

Письмове множення на двоцифрове число. Ділення круглого числа

С.38 №213-223

  1.  

 

Письмове ділення на двоцифрове число

С.39 №224-231

  1.  

 

Письмове ділення трицифрового числа на двоцифрове

С41 №232-238

  1.  

 

Письмове ділення з остачею

С.42 №239-249 Тест Всеосвіта

  1.  

 

Математичні задачі та дослідження

С.44 №250-257 Картки «Картки сторони світу

  1.  

 

Скарбничка досягнень. Діагностична робота

С.45 №258-267

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні вправи

С.47 №268-271 Проєкт «Симетрія»

 

 

 

  1.  

 

Геометричні фігури. Величини

Геометричні фігури. Об’ємні та плоскі

 

 

С.49 №272-278

 

 

 

Геометричні фігури

Математичні задачі

 

 

і дослідження

 

 

 

 

Соціальна і громадська компетентності Уміння вчитися впродовж життя Інформаційна компетентність Комунікативна компетентність

Підприємницька компетентність

 

 

 

 

 

знає одиниці вимірювання довжини (міліметр, сантиметр, дециметр, метр, кілометр); маси (грам, кілограм, центнер, тонна), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік, століття) та співвідношення між ними; користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях;

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; обирає доцільну мірку для вимірювання величини; користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами;

перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань;

виконує арифметичні дії з іменованими числами;

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками;

класифікує кути (прямі, гострі, тупі);

креслить прямі кути за допомогою косинця;

називає істотні ознаки прямокутника (квадрат);

використовує властивість протилежних сторін прямокутника під

час розв’язування практичних задач;

будує прямокутник (квадрат);

будує коло, круг за заданим значенням радіуса, діаметра;

називає елементи геометричних фігур у просторі;

моделює геометричні фігури;

  1.  

 

Кути. Трикутники. Многокутники. Піраміда

 С50 №279-288

  1.  

 

Куб. квадрат. Прямокутник. Призма.

С.51 №289-295

  1.  

 

Довжина. Одиниці довжини. Периметр

С.53 №296-304

  1.  

 

Площа. Одиниці вимірювання площі

С.55 №305-310

  1.  

 

Площа прямокутника

С.56 №311-317

  1.  

 

Маса. Місткість

С.58 №318-326

  1.  

 

Математичні задачі та дослідження

С.59 №327-334

  1.  

 

Час. Одиниці часу. Задачі про час

С.61 №335-342

  1.  

 

Відстань. Час. Швидкість

С.62 №343-354

  1.  

 

Коло. Круг. Задачі на швидкість

С.64 №355-364

  1.  

 

Куля. Конус. Циліндр

С.66 №365-376

  1.  

 

Вартість. Одиниці вартості. Взаємопов’язані величини: ціна, кількість, вартість

С.67 №377-386

  1.  

 

Математичні задачі та дослідження

С.69 №387-397

  1.  

 

Скарбничка досягнень. Діагностична робота

С.70 №398-405

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні вправи

С.72 №406-414 Проєкт «Математика у побуті»

  1.  

 

Нумерація багатоцифрових чисел

Нумерація чисел першого мільйона

Тисяча. Лічильна одиниця - тисяча

 

 

 

С.75 №416-429

 

 

 

 

 

 

Числа, дії з числами. Величини

Математичні задачі і дослідження

 

 

 

Соціальна і громадська компетентності

Уміння вчитися впродовж життя

Інформаційна компетентність

Політкультурна компетентність Еколологічна грамотність і здорове життя Комунікативна компетентність

Підприємницька компетентність

 

 

 

відтворює послідовність чисел у межах мільйона;

Нумерація чисел першого читає і записує числа, утворює числа різними способами;

порівнює числа різними способами;

визначає розрядний склад багатоцифрового числа; визначає загальну кількість одиниць певного розряду; подає числа у вигляді суми розрядних доданків;

 

  1.  

 

Лічба тисячами. Чотирицифрові числа

 С77 №430-446

  1.  

 

Чотирицифрові числа. Знаходження числових значень величин за двома різницями

С.79 №447-458

  1.  

 

П1ятицифрові числа

С.80 №459-474

  1.  

 

П1ятицифрові числа

С.82 №475-488

  1.  

 

Шестицифрові числа.

С.84 №489-497

  1.  

 

Шестицифрові числа

С.86 №498-508

  1.  

 

Десяткова система числення. Розріди і класи

С.87 №509-518

  1.  

 

Клас одиниць, клас тисяч. Читання, запис і порівняння чисел

С.90 №519-530

  1.  

 

Збільшення, зменшення числа в 10 (100) разів. Іменовані числа

С.92 №531-543

  1.  

 

Загальна кількість одиниць певного розряду

С.94 №544-552

  1.  

 

Математичні задачі та дослідження

С.96 №553-566

  1.  

 

Скарбничка досягнень. Діагностична робота

С.98 №567-573

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні вправи

С.99 №574-580 Проєкт «Головоломки»

  1.  

 

Усні арифметичні дії з багатоцифровими числами

Додавання і віднімання чисел у межах мільйона.  Усне додавання круглих багатоцифрових чисел

 С.101 №581-596

 

 

 

 

 

 

Числа, дії з числами. Величини

Математичні задачі та дослідження

Робота з даними

Математичні задачі та дослідження

 

 

 

Соціальна і громадська компетентності Уміння вчитися впродовж життя Інформаційна компетентність

Політкультурна компетентність Еколологічна грамотність і здорове життя Комунікативна компетентність

Підприємницька компетентність

 

 

 

 

виконує додавання та віднімання, на основі нумерації чисел; володіє навичками усного додавання і віднімання чисел у межах мільйона;

прогнозує результат додавання та віднімання;

перевіряє правильність обчислень;

  1.  

 

Усне додавання круглих багатоцифрових чисел

 С.103 №597-609

  1.  

 

Усне додавання круглих багатоцифрових чисел на основі нумерації

С.105 №610-623

  1.  

 

Усне додавання круглих багатоцифрових чисел на основі нумерації

С.107 №624-639

  1.  

 

Усне додавання круглих багатоцифрових чисел

С.109 №640-652

  1.  

 

Усне множення і ділення на 10, 100, 1000, 10000

С.111 №653-665

володіє навичками письмового множення і ділення;

володіє обчислювальними навичками письмового множення і ділення на двоцифрове число;

 розуміє спосіб множення і ділення на трицифрове число; виконує письмове ділення з остачею;

планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях;

  1.  

 

Множення круглих чисел на одноцифрове число. Задачі на рух

С.113 №666-673

  1.  

 

Ділення круглих чисел на одноцифрове число. Задачі на рух

С.115 №674-681

  1.  

 

Множення і ділення чисел у межах мільйона. Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число

С.116 №682-692

  1.  

 

Множення круглого числа на кругле

С.118 №693-703

  1.  

 

Ділення круглого числа на кругле виду 8000:400, 8400:400

С.120 №704-715

  1.  

 

Математичні задачі та дослідження

С.122 №716-726

  1.  

 

Скарбничка досягнень. Діагностична робота

С.124 №727-734

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні вправи

С.125 №735-739 Проєкт «Досліджую погоду»

  1.  

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
28 вересня 2021
Переглядів
2349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку