Календарне планування уроків математики в 4 класі
(посібник «Математика» В. Бевз, Д. Васильєва частина 1)
1 СЕМЕСТР
5 години на тиждень
|
Дата |
Тема уроку |
Стор. підр |
Змістові лінії |
Ключові компетентності |
Очікувані результати Знаннєвий компонент : Діяльнісний компонент: Ціннісний компонент : |
|
|
Скарбничка моїх досягнень Нумерація трицифрових чисел |
С.5 №1-6 |
Числа, дії з числами. Величини Робота з даними |
Соціальна і громадська компетентності Уміння вчитися впродовж життя Інформаційна компетентність Комунікативна компетентність
|
відтворює послідовність чисел у межах тисячі; читає і записує числа, утворює числа різними способами; визначає розрядний склад трицифрового числа; визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; порівнює числа різними способами; володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел; |
|
|
Числовий промінь. Порівняння чисел |
С.6 №7-15 |
|||
|
|
Арифметичні дії додавання і віднімання |
С.7 №16-22 |
|||
|
|
Робота з даними |
С.8 №23-28 |
читає нескладні таблиці, лінійні діаграми; добудовує лінійні діаграми; порівнює й узагальнює дані, вміщені у таблицях, на діаграмах; обирає дані, необхідні і достатні для розв’язання проблемної ситуації; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач |
||
|
|
Різні способи додавання і віднімання |
С.9 №29-36 |
|
||
|
|
Геометричні фігури. Величини |
С.10 №37-45 |
Геометричні фігури |
Соціальна і громадська компетентності Уміння вчитися впродовж життя Інформаційна компетентність Комунікативна компетентність Підприємницька компетентність
|
знаходить периметр многокутника в навчальних і практичних ситуаціях; знаходить довжину сторони квадрата за відомим периметром; знає одиниці площі; визначає площу фігури за допомогою палетки; знаходить довжину однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною |
|
|
Математичні задачі та дослідження |
С.11 № 46-52 |
Математичні задачі і дослідження |
планує нескладні навчальні дослідження; використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя |
|
|
|
Арифметичні дії ділення та множення |
С.12 №53-60 |
Числа, дії з числами. Величини |
виконує письмове ділення з остачею; планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях; прогнозує кількість цифр у добутку, частці до знаходження результату Додавання і віднімання чисел у межах мільйона. Множення і ділення чисел у межах мільйона.
|
|
|
|
Різні способи ділення та множення |
С.13 №61-67 |
|||
|
|
Складніші випадки ділення та множення. Ділення з остачею |
С.14 №68-74 |
|||
|
|
Величини. Групи взаємопов’язаних величин |
С.15 №75-81 |
Числа, дії з числами. Величини Вирази, рівності, нерівності Математичні задачі і дослідження |
Соціальна і громадська компетентності Уміння вчитися впродовж життя Інформаційна компетентність Комунікативна компетентність Підприємницька компетентність
|
прогнозує кількість цифр у добутку, частці до знаходження результату; розуміє спосіб одержання дробу; розуміє суть чисельника і знаменника дробу; читає і записує дроби ;розрізняє дроби, які дорівнюють 1; порівнює дроби з однаковими знаменниками; застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за величиною його дробу під час розв’язування практично зорієнтованих завдань |
|
|
Ціле і частина. Дроби |
С.16 №82-90 |
|||
|
|
Числові та буквені вирази |
С.17 №91-97 |
записує математичні вирази і твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;] застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужкамирозв’язує рівняння з однією змінною на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; перевіряє, що одержане числове значення змінної є розв’язком рівняння; розуміє, що нерівність зі змінною мати один, кілька або безліч розв’язків, може не мати розв’язків; знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом |
||
|
|
Рівняння. Нерівності із змінною |
С.18 №98-104 |
|||
|
|
Математичні задачі та дослідження |
С.19 №105-113 |
|||
|
|
Скарбничка досягнень. Діагностична робота |
С.20 №114-120 |
|||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні вправи |
С.21 №121-125 Проєкт «Магазин» |
|||
|
|
Письмове множення і ділення в межах 1000 Письмове множення двоцифрового числа на одноцифрове |
С.23 №126-133 |
Числа, дії з числами. Величини Математичні задачі і дослідження Числа, дії з числами. Величини
|
Соціальна і громадська компетентності Уміння вчитися впродовж життя Інформаційна компетентність Політкультурна компетентність Еколологічна грамотність і здорове життя Комунікативна компетентність Підприємницька компетентність |
володіє обчислювальними навичками письмового множення і ділення на одноцифрове та двоцифрове число; розуміє спосіб множення і ділення на трицифрове число; виконує письмове ділення з остачею; планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях; |
|
|
Письмове множення двоцифрового числа на одноцифрове |
С.24 №134-140 |
|||
|
|
Множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове числа |
С.26 №141-151 |
|||
|
|
Знаходження значень виразів. Усне ділення на одноцифрове число |
С.27 №152-164 |
|||
|
|
Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове |
С.29 №165-174 |
|||
|
|
Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове |
С.30 №175-179 |
|||
|
|
Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове |
С.32 №180-188 |
|||
|
|
Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове |
С.33 №189-195 |
|||
|
|
Математичні задачі та дослідження |
С.35 №196-204 |
|||
|
|
Письмове множення на двоцифрове число |
С.36 №205-212 |
|||
|
|
Письмове множення на двоцифрове число. Ділення круглого числа |
С.38 №213-223 |
|||
|
|
Письмове ділення на двоцифрове число |
С.39 №224-231 |
|||
|
|
Письмове ділення трицифрового числа на двоцифрове |
С41 №232-238 |
|||
|
|
Письмове ділення з остачею |
С.42 №239-249 Тест Всеосвіта |
|||
|
|
Математичні задачі та дослідження |
С.44 №250-257 Картки «Картки сторони світу |
|||
|
|
Скарбничка досягнень. Діагностична робота |
С.45 №258-267 |
|||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні вправи |
С.47 №268-271 Проєкт «Симетрія» |
|
|
|
|
|
Геометричні фігури. Величини Геометричні фігури. Об’ємні та плоскі |
С.49 №272-278 |
Геометричні фігури Математичні задачі
і дослідження |
Соціальна і громадська компетентності Уміння вчитися впродовж життя Інформаційна компетентність Комунікативна компетентність Підприємницька компетентність
|
знає одиниці вимірювання довжини (міліметр, сантиметр, дециметр, метр, кілометр); маси (грам, кілограм, центнер, тонна), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік, століття) та співвідношення між ними; користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; обирає доцільну мірку для вимірювання величини; користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; виконує арифметичні дії з іменованими числами; розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; класифікує кути (прямі, гострі, тупі); креслить прямі кути за допомогою косинця; називає істотні ознаки прямокутника (квадрат); використовує властивість протилежних сторін прямокутника під час розв’язування практичних задач; будує прямокутник (квадрат); будує коло, круг за заданим значенням радіуса, діаметра; називає елементи геометричних фігур у просторі; моделює геометричні фігури; |
|
|
Кути. Трикутники. Многокутники. Піраміда |
С50 №279-288 |
|||
|
|
Куб. квадрат. Прямокутник. Призма. |
С.51 №289-295 |
|||
|
|
Довжина. Одиниці довжини. Периметр |
С.53 №296-304 |
|||
|
|
Площа. Одиниці вимірювання площі |
С.55 №305-310 |
|||
|
|
Площа прямокутника |
С.56 №311-317 |
|||
|
|
Маса. Місткість |
С.58 №318-326 |
|||
|
|
Математичні задачі та дослідження |
С.59 №327-334 |
|||
|
|
Час. Одиниці часу. Задачі про час |
С.61 №335-342 |
|||
|
|
Відстань. Час. Швидкість |
С.62 №343-354 |
|||
|
|
Коло. Круг. Задачі на швидкість |
С.64 №355-364 |
|||
|
|
Куля. Конус. Циліндр |
С.66 №365-376 |
|||
|
|
Вартість. Одиниці вартості. Взаємопов’язані величини: ціна, кількість, вартість |
С.67 №377-386 |
|||
|
|
Математичні задачі та дослідження |
С.69 №387-397 |
|||
|
|
Скарбничка досягнень. Діагностична робота |
С.70 №398-405 |
|||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні вправи |
С.72 №406-414 Проєкт «Математика у побуті» |
|||
|
|
Нумерація багатоцифрових чисел Нумерація чисел першого мільйона Тисяча. Лічильна одиниця - тисяча |
С.75 №416-429 |
Числа, дії з числами. Величини Математичні задачі і дослідження |
Соціальна і громадська компетентності Уміння вчитися впродовж життя Інформаційна компетентність Політкультурна компетентність Еколологічна грамотність і здорове життя Комунікативна компетентність Підприємницька компетентність |
відтворює послідовність чисел у межах мільйона; Нумерація чисел першого читає і записує числа, утворює числа різними способами; порівнює числа різними способами; визначає розрядний склад багатоцифрового числа; визначає загальну кількість одиниць певного розряду; подає числа у вигляді суми розрядних доданків;
|
|
|
Лічба тисячами. Чотирицифрові числа |
С77 №430-446 |
|||
|
|
Чотирицифрові числа. Знаходження числових значень величин за двома різницями |
С.79 №447-458 |
|||
|
|
П1ятицифрові числа |
С.80 №459-474 |
|||
|
|
П1ятицифрові числа |
С.82 №475-488 |
|||
|
|
Шестицифрові числа. |
С.84 №489-497 |
|||
|
|
Шестицифрові числа |
С.86 №498-508 |
|||
|
|
Десяткова система числення. Розріди і класи |
С.87 №509-518 |
|||
|
|
Клас одиниць, клас тисяч. Читання, запис і порівняння чисел |
С.90 №519-530 |
|||
|
|
Збільшення, зменшення числа в 10 (100) разів. Іменовані числа |
С.92 №531-543 |
|||
|
|
Загальна кількість одиниць певного розряду |
С.94 №544-552 |
|||
|
|
Математичні задачі та дослідження |
С.96 №553-566 |
|||
|
|
Скарбничка досягнень. Діагностична робота |
С.98 №567-573 |
|||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні вправи |
С.99 №574-580 Проєкт «Головоломки» |
|||
|
|
Усні арифметичні дії з багатоцифровими числами Додавання і віднімання чисел у межах мільйона. Усне додавання круглих багатоцифрових чисел |
С.101 №581-596 |
Числа, дії з числами. Величини Математичні задачі та дослідження Робота з даними Математичні задачі та дослідження |
Соціальна і громадська компетентності Уміння вчитися впродовж життя Інформаційна компетентність Політкультурна компетентність Еколологічна грамотність і здорове життя Комунікативна компетентність Підприємницька компетентність
|
виконує додавання та віднімання, на основі нумерації чисел; володіє навичками усного додавання і віднімання чисел у межах мільйона; прогнозує результат додавання та віднімання; перевіряє правильність обчислень; |
|
|
Усне додавання круглих багатоцифрових чисел |
С.103 №597-609 |
|||
|
|
Усне додавання круглих багатоцифрових чисел на основі нумерації |
С.105 №610-623 |
|||
|
|
Усне додавання круглих багатоцифрових чисел на основі нумерації |
С.107 №624-639 |
|||
|
|
Усне додавання круглих багатоцифрових чисел |
С.109 №640-652 |
|||
|
|
Усне множення і ділення на 10, 100, 1000, 10000 |
С.111 №653-665 |
володіє навичками письмового множення і ділення; володіє обчислювальними навичками письмового множення і ділення на двоцифрове число; розуміє спосіб множення і ділення на трицифрове число; виконує письмове ділення з остачею; планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях; |
||
|
|
Множення круглих чисел на одноцифрове число. Задачі на рух |
С.113 №666-673 |
|||
|
|
Ділення круглих чисел на одноцифрове число. Задачі на рух |
С.115 №674-681 |
|||
|
|
Множення і ділення чисел у межах мільйона. Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число |
С.116 №682-692 |
|||
|
|
Множення круглого числа на кругле |
С.118 №693-703 |
|||
|
|
Ділення круглого числа на кругле виду 8000:400, 8400:400 |
С.120 №704-715 |
|||
|
|
Математичні задачі та дослідження |
С.122 №716-726 |
|||
|
|
Скарбничка досягнень. Діагностична робота |
С.124 №727-734 |
|||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні вправи |
С.125 №735-739 Проєкт «Досліджую погоду» |
|||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|