Календарно-тематичне планування з предмету математики на ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з предмету математики на ІІ семестр (автор С.Скворцова, О.Онопрієнко)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автори: Скворцова С. О., Онопрієнко О. В. (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)

№ уроку

Дата

Тема уроку

Прим.

Корек.

ІІ семестр

 

Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа

 

82

15.01

Вивчаємо геометричні фігури на площині

 

 

83

16.01

Вивчаємо геометричні фігури на площині

 

 

84

16.01

Вивчаємо геометричні фігури в просторі

 

 

Множимо і ділимо багатоцифрове число на одноцифрове

 

85

17.01.

Узагальнюємо знання про арифметичні дії множення і ділення

 

 

86

19.01

Множимо багатоцифрове число на одноцифрове письмово

 

 

87

22.01

Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом

 

 

88

23.01

Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом

 

 

89

23.01

Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома сумами

 

 

90

24.01

Знайомимось із задачами на пропорційне ділення

 

 

91

26.01

Досліджуємо задачі на пропорційне ділення

 

 

92

29.01

Множимо кругле число на одноцифрове

 

 

93

30.01

Досліджуємо задачі на пропорційне ділення

 

 

94

30.01

Розв’язуємо задачі на пропорційне ділення

 

 

95

31.01

Узагальнюємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на пропорційне ділення

 

 

96

02.02

Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома різницями

 

 

97

05.02

Розв’язуємо задачі

 

 

98

06.02

Знайомимось із задачами на знаходження невідомих за двома різницями

 

 

99

06.02

Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями

 

 

100

07.02

Розв’язуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями

 

 

101

09.02

Множимо і ділимо іменовані числа

 

 

102

12.02

Ділимо з остачею

 

 

103

13.02

Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями

 

 

104

13.02

Узагальнюємо задачі на пропорційне ділення; на знаходження невідомих за двома різницями

 

 

105

14.02

Узагальнюємо задачі, які містять однакову величину

 

 

106

16.02

Повторюємо вивчене

 

 

107

19.02

Перевіряємо свої досягнення

 

 

108

20.02

Діагностувальна робота

 

 

109

20.02

Навчальний проєкт «Цікаві способи обчислень»

 

 

Вивчаємо письмові множення і ділення

на двоцифрове і трицифрове числа

 

110

21.02

Повторюємо множення і ділення трицифрового числа на двоцифрове

 

 

111

23.02

Множимо і ділимо багатоцифрове число на розрядне число

 

 

112

26.02

Множимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом

 

 

113

27.02

Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове, використовуючи письмовий прийом

 

 

114

27.02

Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом

 

 

115

28.02

Ділимо числа, які закінчуються нулями

 

 

116

01.03

Спостерігаємо за одночасним рухом двох тіл у різних напрямках

 

 

117

04.03

Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове

 

 

118

05.03

Спостерігаємо за одночасним рухом двох тіл у різних напрямках

 

 

119

05.03

Знайомимось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань

 

 

120

06.03

Знайомимось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо швидкість руху

 

 

121

08.03

Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань двома способами             

 

 

122

11.03

Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо швидкість руху двома способами

 

 

123

12.03

Знайомимось із задачами на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо час руху

 

 

124

12.03

Зіставляємо задачі на рух і на спільну роботу

 

 

125

13.03

Множимо і ділимо іменовані числа

 

 

126

15.03

Виконуємо ділення з остачею

 

 

127

18.03

Узагальнюємо задачі на процеси

 

 

128

19.03

Розв’язуємо задачі на процеси

 

 

129

19.03

Повторюємо вивчене

 

 

130

20.03

Досліджуємо задачі на процеси

 

 

131

22.03

Перевіряємо свої досягнення

 

 

132

01.04

 Діагностувальна робота

 

 

133

02.04

Навчальний проєкт «Книга математичних рекордів»

 

 

Знаходимо площі фігур. вивчаємо дроби

 

134

02.04

Узагальнюємо знання про геометричні фігури

 

 

135

03.04

Знайомимось із площею фігури

 

 

136

05.04

Дізнаємось про одиницю вимірювання площі — 1 см2

 

 

137

08.04

Дізнаємось про формулу площі прямокутника

 

 

138

09.04

Розв’язуємо задачі на знаходження площі прямокутника й обернені до них

 

 

139

09.04

Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 дм2, 1 мм2, 1 м2, 1 км2

 

 

140

10.04

Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 а, 1 га

 

 

141

12.04

Узагальнюємо знання про частини цілого

 

 

142

15.04

Знайомимось із поняттям дробу

 

 

143

16.04

Вивчаємо дроби

 

 

144

16.04

Порівнюємо дроби

 

 

145

17.04

Порівнюємо дроби

 

 

146

19.04

Розв’язуємо задачі

 

 

147

22.04

Знаходимо дріб від числа

 

 

148

23.04

Розв’язуємо задачі на знаходження дробу від числа

 

 

149

23.04

Знаходимо число за величиною його дробу

 

 

150

24.04

Розв’язуємо задачі на знаходження числа за величиною його дробу

 

 

151

26.04

Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа

 

 

152

29.04

Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа

 

 

153

30.04

Розв’язуємо складені задачі на знаходження числа за величиною його дробу

 

 

154

30.04

Розв’язуємо задачі

 

 

155

01.05

Розв’язуємо задачі

 

 

156

03.05

Розв’язуємо задачі

 

 

157

06.05

Перевіряємо свої досягнення

 

 

158

07.05

Діагностувальна робота

 

 

159

07.05

Навчальний проєкт «Як допомагають у житті знання з геометрії»

 

 

Вимірюємо час

 

160

08.05

Додаємо і віднімаємо іменовані числа, подані в одиницях часу

 

 

161

10.05

Розв’язуємо задачі на час

 

 

162

13.05

Розв’язуємо задачі на час

 

 

163

14.05

Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії

 

 

164

14.05

Узагальнюємо вивчене про типові задачі

 

 

165

15.05

Узагальнюємо вивчене про математичні вирази, рівності, нерівності

 

 

166

17.05

Узагальнюємо вивчене про геометричні фігури.

 

 

167

20.05

Узагальнюємо вивчене про дроби.

 

 

168

21.05

Перевіряємо свої досягнення.

 

 

169

21.05

Діагностувальна робота.

 

 

170

22.05

Навчальний проєкт «Знання з математики на варті здоров’я».

 

 

171

24.05

Узагальнення та систематизація знань.

 

 

172

27.05

Узагальнення та систематизація знань.

 

 

173

28.05

Повторюємо вивчене

 

 

174

28.05

Повторюємо вивчене

 

 

175

30.05

Повторюємо вивчене

 

 

176

31.05

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
21 січня
Переглядів
552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку