12 серпня о 18:00Вебінар: Краще раз побачити: універсальні інтернет-ресурси для унаочнення навчального матеріалу

Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва 2 клас підручник Лобової О.В.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва на Іта ІІ семестри для 2 класу. Складено відповідно до «Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1 – 4 класи.» – К.: Видавничий дім «Освіта», 2011 (зі змінами 2016 року), автор - Лобова О.В.

Перегляд файлу

Орієнтовне календарне планування ( Лобова ) 35 годин (1 година на тиждень; 4 години — резервний час)

І семестр Тема 1. СвІт музичних творів  (16 год)

п/п

 

 

Дата

тема уроку

 

Орієнтовний матеріал 

для сприймання

 

Орієнтовний матеріал для виконання

Твори для музикування та виконання в русі

Засвоєння  музичних понять

1

 

Музичні спогади про літо

В. Юцевич «Марш»; В. Подвала «Музичні загадки»

«До побачення, літо» (муз. М. чемберджі, сл. В. Пекура)

В. Верховинець.Гра-пісня «Женчичокбренчичок»стр.173

Образи літа у музиці; правила співу

2

 

Що таке

музика

 

Я. Степовий «Колискова»; Д. Кабалевський «Три кити»

Ф. Колесса «Школяр»; «До побачення, літо» (муз. М. чемберджі, сл. В. Пекура)

В. Верховинець « Вийшли в поле косарі» стр.232

Музика вокальна,  інструментальна, пісенна, танцювальна, маршова

3

 

Хто створює музику

 

Й. С. Бах «Волинка»; аудіозапис звучання

волинки

Поспівка «Горобці й синички»; М. Катричко «Два єноти вчили ноти»

В. Верховинець  пісня-гра

«Дибидиби»стр.43;

Композитор ;Назви нот; пауза;нотний стан; волинка

4

 

Музика, яка

не знала нот

 

Український народний

танець «Козачок»

 

Українська народна пісня- поспівка «Диби-диби»,

М. Катричко «Два єноти вчили ноти»

В. Верховинець пісня-гра

«Дибидиби»стр.43;  «Гей ви,дітки чорнобриві»стр.116

Народна музика; композиторська музика

5

 

Хто виконує музику

М. Сільванський. Полька «Комарики»; аудіозапис троїстих музик

Французька народна пісня «Пастух»

В. Верховинець «Гей ви,Дітки чорнобриві» стр.116

Виконавці музики. Виконавські склади:Дует; тріо; квартет;ансамбль; соліст

6

 

Вчимося слухати і чути

Г. Свиридов «Дощик» 

 

В. Гребенюк «Осінь»

В. Верховинець пісня-гра

«Дибидиби»стр.43;

Культура і мистецтво слухача

7

 

Підсумковий

Слухання музичних творів за вибором учителя і учнів

Пісні, що розучили протягом

І чверті

Музично- дидактичні Ігри 

Десять завдань для

Перевірки знань 

 

 

п/п

Дата

тема уроку

Орієнтовний матеріал для сприймання

Орієнтовний матеріал для виконання

Твори для музикування та виконання в русі

Засвоєння  музичних понять

8

 

Розповідає

музика…

 

Д. Кабалевський «Три по- дружки» («Пустунка»,«Плакса», «Злюка»)

Українська народна пісня

«Українка я маленька»;поспівка

«Ми — другокласники»

В. ВерховинецьПісня гра  « Зіїнько»стр.135

Змістове  й емоційне багатство музики;людина – провідний образ музичного мистецтва

9

 

Музика та природа

М. Степаненко «Бегемот»,

«черепаха», «Мавпи»;

С. Про коф’єв «Дощ і веселка»

Поспівка «Ходить квочка коло кілочка»; В. Попович «Зійшов місяць»

В. ВерховинецьПісня гра  « Зіїнько»стр.135

Образи природи у музиці;Динаміка, Сюїта

10

 

Музика

і казка

 

Пісня Кози, пісня Лисич- ки, пісня Рака з опери

М. Лисенка «Коза-Дереза»

С. Дяченко «Круть і Верть», пісні з дитячих казок і мультфільмів

В. Верховинець  пісня-гра Я Коза стр.114

Казкові образи у музиці;операказка ;Вокальна музика 

11

 

Музика

виражає

 

В. Косенко «Не хочуть ку- пити ведмедика»,«Купили ведмедика»

Б. Савельєв «Якщо добрий ти»

В. Верховинець  пісня-гра Я Коза стр.114

Виражальні можливості музики;виражальність як провідна ознака музики

12

 

Музика виражає

Український народний танок «Аркан»

Б. Савельєв «Якщо добрий ти»

Український народний танок «Аркан»

виражальність як провідна ознака музики ,«Аркан»

13

 

Музика зображає

М. Римський-Корсаков «Політ джмеля»,Бразильська народна пісня«Потяг»

Т. Попатенко «Щеня і кошеня»

Пластичне інтонування М. Римський-Корсаков«Політ джмеля»Бразильська народна пісня«Потяг»;

Зображальні можливості музики

14

 

Музика

зображує

 

Бразильська народна пісня

«Потяг»; Д. Кабалевський

«Клоуни»

Т. Попатенко «Щеня і кошеня»

Пластичне інтонування Д.

Кабалевський «Клоуни» Бразильська народна пісня«Потяг»;

Зображальність та виражальність

15

 

Навіщо му- зиці «ім’я»

П. Чайковський «Хвороба ляльки», «Нова лялька»

Колядка «Я маленький пастушок», « Різдво»муз. Ведмедеря

Пластичне інтонування П. Чайковський «Хвороба ляльки», «Нова лялька»

Програмна і не програмна музика;колядка; щедрівка

16

 

Підсумковий урок

Слухання музичних творів за вибором учителя і учнів

Виконання по співок та пісень за вибором

Музично – дидактичні ігри

Виконання комплексу «Десять завдань для перевірки знань»

 

 

 

ІІ семестр  Тема. 2. Мова та розвиток музики (19 год)                                                 

п/п

Дата

тема уроку

Орієнтовний матеріал для сприймання

Орієнтовний матеріал для виконання

Твори для музикування та виконання в русі

Засвоєння  музичних понять

17

 

Чарівна Мова музики

Р. Шуман «Зимою»; український народний танок«Метелиця»

А. Філіпенко «Кришталева зимонька»

В. Верховинець Пісня гра «Метелиця»стр.282

Зимові образи в музиці;Музична мова: Мотив; фраза; речення;«Метелиця»

18

 

Музична мова…і розмова

Л. Бетховен «Бабак»

Сучасна поспівка «Санчата»; М. Ведмедеря «Наша мова»

В. Верховинець «Унадився журавель»стр.123

Спільне і відмінне у розмовній і музичній мовах;Інтонація, «зерно»інтонація

19

 

Музична мова…і розмова

М. Степаненко «Дражнилка», «Скривдили»

Сучасна поспівка «Санчата»; М. Ведмедеря «Наша мова»

В. Верховинець «Унадився журавель»стр.123

висота,тривалість, гучність і тембр . П’єса

20

 

Які вони — звуки Музичної мови ?

С. Майкапар «Хмари пливуть», «Музична скринька»

М. Ведмедеря «Наша мова»; В. Шаїнський «Гра»

В. Верховинець  « Мак» стр.188

Вокальні та інструментальні звуки; Властивості музичних звуків:висота,тривалість, гучність і тембр

21

 

Ритм музичний чарівник

М. Шух «Весняні

передзвони»,Барабанний дріб

Я. Дубравін «Крапельки»; поспівка «Капкап»,В.Шаїнський «Гра»

В. Верховинець  « Мак» стр.188

Ритм, ритмічний рисунок; назви тривалостей

22

 

Перетворення ритму

А. Хачатурян «Гра на бубоні» (з «Дитячого альбому»)

Українська народна пісня «Ой минула вже зима

Пластичне інтонування «Ой минула вже зима»

Шумові звуки і музичній мові; мелодизація ритму.

23

 

Мелодія душа музики

Р. Шуман «Перша втрата»;С. Майкапар «Роздуми»

В. Верменич «Вишиванка»

Пластичне інтонування «Ой минула вже зима»

Мелодія як провідний елемент музичної мови;; супровід акомпанемент

24

 

Сім сестриць- трудівниць

А. Рубінштейн «Мелодія»; запис звуків природи

А. Островський «До, ре, мі, фа,соль…»

В. Верховинець « Ой вийтеся ,огірочки» стр.119

Гама (звукоряд); нотний стан; скрипковий ключ

25

 

Ритми та мелодії весни

М. Степаненко «Перший пролісок»; П. Чайковський«Пісня жайворонка»; запис співу жайворонка

П. Козицький «А вже красне сонечко», Веснянка

 

Нотний стан; скрипковий ключ, Назви нот

26

 

 Підсумковий урок 

Слухання музичних творів за вибором учителя і учнів

Виконання по співок та пісень за вибором

Музично – дидактичні ігри

Виконання комплексу «Десять завдань для перевірки знань»

№ п/ п

Дата

тема уроку

Орієнтовний матеріал для сприймання

Орієнтовний матеріал  для виконання

Твори для музикування та виконання в русі

Засвоєння  музичних понять

27

 

Брати-лади

Л. Бетховен «Весела.Сумна»

 

А. Філіпенко «Зацвіла в долині»

Гра « Пантоміма»умовна гра на ф-но

Лад; мажор; мінор

28

 

Брати-лади

 

Р. Шуман «Веселий селянин»;

«Сміливий вершник»

 

А. Філіпенко «Соловейко»,

«Зацвіла в долині»

 

Гра « Пантоміма» -умовна гра на ф-но

Тоніка

29

 

В царині гучно-тихої луни

С. Майкапар «Луна в горах»

 

А. Філіпенко «Соловейко»;

І. Асєєв «Гра в слова»; Б.

Савельєв «Пограємо в луну»

Пластичне інтонування

Динамічні відтінки; Динаміка, динамічний розвиток музики

30

 

Повільношвидко

 

М. Глінка «Попутна пісня»

Ґ. Ернесакс «Їде потяг…»;

І. Асєєв «Гра в слова»; Б.

Савельєв «Пограємо в луну»

Імітація гри на фортепіано М. Глінка «Попутна пісня», інсценізація потягу

Темп, темповий розвиток музики

31

 

Чарівні барви музики

С. Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петрик і вовк»

І. Асєєв «Гра в слова»; Б.

Савельєв «Пограємо в луну»

Імітація гри на музичних інструментах

Тембр, тембровий розвиток музики

32

 

Казкові тембри

голосів

 

М. Коваль. Опера «Вовк і семеро козенят»; К. Стеценко. Дитяча опера

«Лисичка, Котик і Півник»

;аудіозапис «музики» лісу;

 М. Сільванський « Пташка і кицька»

Поспівка «У весняному ліску»; Н. Рубальська «Різні барви у природи»

інсценізація потягу

Опера, тембри співочих голосів, регістр

33

 

Як розвива- ється музика

 

Український народний танець «Гопак»; Ю. Щуровський. Варіації на тему української народної пісні «Ой єсть в лісі калина»

Українська народна пісня

«Ой єсть в лісі калина»;

В. Гребенюк «Кущ калини»

 

Інсценізація пісні « Ой є в лісі», танцювальні рухи гопака.

Елементи музичної мови та

Розвиток музики;

варіації

34

 

Звідки музика прийшла

Е. Ґріґ «У печері гірського короля»

І. Тучак «Рідний край»;

В. Верховинець «Гляньте, діточки малі»

Джерела музичного мистецтва

35

 

Підсумковий урок

Слухання музичних творів за  вибором вчителя

Концертне виконання пісень

Різні види музично-творчої діяльності

Десять завдань для перевірки знань 

 

pdf
Додано
19 серпня 2018
Переглядів
8074
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку