Молодші школярі , особливо 1-го класу, під час навчальної роботи швидко стомлюються. Пояснюється це тим, що одноманітна робота викликає тривале подразнення окремих ділянок кори головного созку. Відбувається внутрішнє гальмування, що призводить до зниження уваги й працездатності дітей. Стомившись, деякі діти сутулять спину, лягають на край стола, нахиляють тулуб уліво або вправо. Все це негативно впливає на поставу дитини. Данний матеріал "ФІзкультхвилинки " можна використати на будь - яких уроках в початкових класах для успішного продовження навчальної роботи.
Закличка
nЩось не хочеться
сидіти,
Треба трішки відпочити.
n Школярі, школярі – дівчата й хлопчаки.
Школярі, школярі вийшли на зарядку.
Раз, два, три! Раз, два, три!
Ноги піднімайте!
Раз, два, три! Раз, два, три!
Всі в рядок вставайте.
Ось так, ось так ноги піднімайте.
nМи у класі спозаранку робимо зарядку.
nМи хитаєм головою і притупуєм ногою.
nРуки вгору , руки вниз, всі присіли – піднялись!
nГарно всі ми відпочили і до праці приступили.Савченко Т.Т.
nЗайчик весело стрибає,
nпташка у горі співає,
n лис швиденько пробігає,
nдо барлогу йде ведмідь,
nа сова весь день проспить.
n Всі підняли руки – “ Раз ”,
n на носках стоїть весь клас. n “ Два ” – присіли, руки вниз, n на сусіда подивись.
n “ Раз ” – і вгору, “ Два ” – і вниз, n на сусіда подивись.
n Будем ноти ми вивчати, разом весело співати,
n До-до, ре-ре, мі – мі , фа, соль-соль, ля-ля, сі-сі, до.
nВсі вдихніть на повні груди,
nпотягніться догори,
nяк дерева погойдались nі схилились до землі.