Календарно-тематичне планування
уроків музичного мистецтва у 2 класі
До підручника: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило.
Мистецтво. 2 клас. – Київ: «Генеза», 2019. – 112 с. : іл.
(1 година на тиждень)
ІІ семестр
№ уроку |
Дата |
Тема |
Зміст |
Примітки |
17 |
|
Зимова природа в музиці.
|
СММ: Ф. Ліст. Юнацький етюд № 12 «Заметіль». СОМ: Н. Боем. Узимку ХТД: Виконання поспівки; ритмічних етюдів (соло та в ансамблі), хореографічні імпровізації під музику П.: етюд, такт, розмір |
|
18 |
|
Характер, настрій в музиці
|
СОМ: Л. Гарсія. Хокей. Х. Хоехлер. Фігуристка СММ: В. Косенко. Скакалка. СКМ: «Танці-зігріванці». ХТД: Музика В. Сороки, вірші Р. Обшарської «Спортивна зима». П: тривалості нот і пауз (повторення). Аеробіка.
|
|
19 |
|
Світ тварин в мистецтві. Характер в музиці.
|
Світ тварин в мистецтві. Характер в музиці. СММ: К. Сен-Санс. Цикл «Карнавал тварин». Слон. Королівський марш Лева. СКМ: М/ф «Лис Микита», «Король Лев» тощо (фрагменти). ХТД: Поспівка «Різні голоси». Музика В. Гребенюка, вірші Н. Іванюка «Левеня». П: тембр. регістр (повторення).
|
|
20 |
|
Світ тварин в мистецтві. Музичні інструменти.
|
СММ: К. Сен-Санс. Цикл «Карнавал тварин». Півень і кури. Зозуля в хащі лісу. Лебідь. СОМ: Дж. Франкіс СКМ: К. Сен-Санс Карнавал тварин (фрагменти музично-анімалістичного дійства). ХТД: відгадування та виконання пісенних загадок за нотним записом. Гра «Луна». Тіньовий театр. Театр тіней (на дозвіллі) П: тембр, штрихи (повторення)
|
|
21 |
|
Світ тварин в мистецтві. Незвичайні музичні інструменти (ксилофон, фісгармонія, челеста) |
СММ: К. Сен-Санс. Цикл «Карнавал тварин». Кенгуру. Акваріум. СОМ: А. Матісс. Червоні рибки ХТД: Музика В. Гребенюка, вірші Е. Саталкіної «Кенгуру» Створення «пісенного карнавалу» за віршами. |
|
22 |
|
«Музика космосу» Електронні музичні інструменти (синтезатор).
|
СОМ: А. Соколов. На тихому перехресті СММ: Т. Ньюман. Зоряний корабель «Авалон» (із фільму «Пасажири»). СКМ: М/ф «Майлз із планети майбутнього» ХТД: Інсценізація вірша Н. Карпенко «Парад планет» (робота у групі). Добирання тембру і ритму (на дозвіллі) |
|
23 |
|
Музичний театр. Театральні професії. Опера |
СММ: М. Лисенко. Опера-казка «Коза-Дереза». (Пісні Кози, Лисички, Рака). ХТД: Музика М. Лисенка Вірші народні «Пісня Лисички», «Теми Кози і Рака». Відтворення характерів казкових героїв за допомогою жестів і танцювальних рухів у відповідних темпах П: опера
|
|
24 |
|
Пори року в мистецтві.
|
СММ: П. Чайковський. Цикл «Пори року». Масляна (Лютий), Пісня жайворонка (Березень) СОМ: Брати Лімбурги. Розкішний часослов герцога Беррійського. ХТД: Виконання веснянки. Музика О. Янушкевич, вірші М. Ясакової «Весняні котики». Імпровізація зі звуками: добір інструменту для імітації співу жайворонка. Ноти: повторення. |
|
25 |
|
Пори року в мистецтві.
|
СММ: П. Чайковський. Цикл «Пори року». Пісня жайворонка (березень), Жнива (серпень) СОМ: Брати Лімбурги. Розкішний часослов герцога Беррійського. ХТД: Виконання веснянки. Музика О. Янушкевич, вірші М. Ясакової «Весняні котики». Створення поспівки за ритмом, придумування тексту заклички. Імпровізація зі звуками: добір інструментів для створення звуків різних пір року. |
|
26 |
|
Українські народні інструменти.
|
СММ: Р. Гриньків. Веснянка. І. Шамо. Веснянка СОМ: Ф. Панко. Бандурист. Козак (скульптура), світлина музею писанки і трембітарів ХТД: Виконання «Зацвіла в долині червона калина» (музика А. Філіпенка, вірші Т. Шевченка). Відтворення ритмів в ансамблі. П: бандура, трембіта |
|
27 |
|
Перевіряємо свої досягнення |
Виконання творчих завдань. |
|
28 |
|
Український віночок в мистецтві.
|
СММ: «Віночок українських народних пісень» для оркестру народних інструментів. СОМ: К. Маковський. Красуня ХТД: Музика М. Ведмедері. Вірші В. Верховеня «Віночок». Придумування мелодії за ритмом та виконання її із супроводом. Складання «віночків» з українських народних пісень (робота у групах). Руханка «Сонячний віночок». Музика і вірші Л. Соболевської П: Цикл.
|
|
29 |
|
Краса квітів в мистецтві. Балет.
|
СКМ: Є. Русинов. Балет «Дюймовочка» (фрагменти). Зарядка «Сонячний віночок». Музика і вірші Л. Соболевської ХТД: Музика М. Ведмедері. Вірші В. Верховеня «Віночок». Руханка «Сонячний віночок». Музика і вірші Л. Соболевської. Створення мелодії «У Іванка вишиванка» за ритмом та виконання її із супроводом П: балет |
|
30 |
|
Ритм в музичному мистецтві.
|
СОМ: В. Валевська. Будинок тітоньки Сови. Ранок. Вечір СММ: Е. Гріг. Ранок. Із сюїти «Пер Гюнт». С. Прокоф’єв. Вечір. Із циклу «Дитяча музика». ХТД: «Різні барви у природи» (музика і врші Н. Рубальської). Створення «звукових картин». П: ритм
|
|
31 |
|
Ритм в музичному мистецтві.
|
СММ: А. Вівальді. «Пори року». Весна. Літо. ХТД: «Різні барви у природи» (музика і врші Н. Рубальської). Відтворення звуків різних пір року за допомогою різних музичних інструментів та предметів довкілля (групова робота). Гра «Оркестр». П: концерт
|
|
32 |
|
Мистецтво та здоровий спосіб життя.
|
СОМ: К. Уорнер. Істівні ландшафти СММ: Поль Моріа. Така-Таката. СКМ: Руханка «Райдуга». Музика і вірші З. Красуляк. ХТД: «Веселка» (музика і вірші Наталії Май). |
|
33 |
|
Мистецтво та здоровий спосіб життя.
|
Ритмічні вправи, пісні за вибором. |
|
34 |
|
Мистецтво країн світу: Чехія, Велика Британія.
|
СОМ: Світлини з пам’ятками Праги та Лондона СММ: А. Дворжак «Слов’янські танці» (за вибором). ХТД: «We can fly» (музика А. Олєйнікової, вірші К. Орлової) П: Полька. |
|
35 |
|
УЗАГАЛЬНЕННЯ. ПЕРЕВІРЯЄМО СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ
|
(Завдання Лясольки. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика)
|
|