Урок №17 "Подорожуємо до театру" 2 клас НУШ Мистецтво (О.В.Калініченко,Л.С.Аристова)

Про матеріал
Музичний матеріал: Б. Фільц, сл.. Т. Савчинської-Латик опера –казка «Лісова школа» (Пісня горобця; Пісня журавля; Пісенька лісових мешканців).; О. Янушкевич, сл. М. Ясакової «Пісня про зарадку» із музичної казки «Урок для звірят». Мета: зацікавити учнів уроками мистецтва; ознайомити з емоційним змістом музики, правилами слухання, співу; навчити сприймати музичні твори та висловлювати свої враження. розвивати творчу уяву, фантазію учнів, тривалості нот; виховувати інтерес і любов до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики.
Перегляд файлу

                                       2 клас ІІ семестр                     Ганінець С.П.

урок 18                      дата ________

 

Тема уроку: Подорожуємо до театру

Мета: зацікавити учнів уроками мистецтва; ознайомити з емоційним змістом музики, правилами слухання, співу;
навчити сприймати музичні твори та висловлювати свої враження. розвивати творчу уяву, фантазію учнів, тривалості нот;
виховувати інтерес і любов до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики.

Музичний матеріал: Б. Фільц, сл.. Т. Савчинської-Латик опера –казка «Лісова школа» (Пісня горобця; Пісня журавля; Пісенька лісових мешканців).; О. Янушкевич, сл. М. Ясакової «Пісня про зарадку» із музичної казки «Урок для звірят».

Обладнання: музичні інструменти; музичний центр; фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку


1. Організаційний момент.

Музичне вітання.

У лісовій школі трапилася неприємність - зникли літери з букваря! Разом із героями опери «Лісова школа» вишукаймо на пошуки.

2. Слухання музики.

Б. Фільц, сл.. Т. Савчинської-Латик опера –казка «Лісова школа» (Пісня горобця; Пісня журавля; Пісенька лісових мешканців).

 

3. Бесіда

  • Якою була музика – вокальною чи інструментальною?
  • Як музика передає казкові події?
  • Охарактеризуйте пісні кожного персонажа опери – казки.

Пропоную перегляну відеоверсію книги «Дивовижні пригоди в лісовій школі» В.Нестайка.

5. Вокально – хорова робота

1. Розспівування.

2. Виконання пісні О. Янушкевич, сл. М. Ясакової «Пісня про зарадку» із музичної казки «Урок для звірят».

6. Підсумок уроку.

Ритмічна імпровізація.

 

 

 

docx
Додано
14 січня
Переглядів
991
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку