28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Календарно-тематичне планування уроків німецької мови на ІІ семестр у 8 класі за підручником Л.Горбач, Г.Трінька ( для шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків німецької мови на ІІ семестр у 8 класі за підручником Л.Горбач, Г.Трінька ( для шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов), для вчителів, які викладають іноземну мову як основну
Перегляд файлу

N

п/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

 

Очікувані результати

Змістові лінії

Мовний інвентар

Види комунікативної діяльності

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоровя і

безпека

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

 

Лексика

Граматика

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

Тема: «Musik»

1.

 

 

 

 

2.

22/01

 

 

 

 

24/01

Eine Sprache, die jeder versteht

Вести бесіду про роль музики у житті людини.

Називати музичні інструменти та жанри музики.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наводить приклади впливу музики на здоровя і самопочуття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

 der Chor (die Chöre) der Musiker (die -), die Musikrichtung (die -en)

die Chorprobe (die -n), das Orchester (die -)

das Musikinstrument

(die -e), musizieren, solistisch auftreten, sich engagieren, Musik machen, Geige , spielen

Керування дієслів

Впр.1-5, с.138-139

 

Впр.7-9, с.140-142

Впр.7-9, с.140-142

Впр.1, с.158

Впр.3, с.159

3.

 

 

4.

 

5.

25/01

 

 

25/01

 

26/01

Musik im Leben der Jugendlichen

Бесіда про роль музики у житті молоді.

Проести опитування у класі про улюблений стиль  музики.

Класична музика – так чи ні?

der Jazz, der Techno, die Musikrichtung (die -en)

die Stimmung, die Volksmusik, das Musikstück (die -e), gegen, zeitlos,

fl exibel, ansprechen, genießen, ab und zu; es kommt darauf an, …

 

Впр.1-2, с.142-143

 

Впр.3, с.145-146

Впр.3, с.145-146

Впр.5, с.159

6.

 

 

7.

 

 

8.

29/01

 

 

31/01

 

 

01/02

Musikgenies: Ludwig van Beethoven

Бесіда про відомих німецьких композиторів.

Опрацювання біографії Л. Бетховена.

Бесіда про відомих українських композиторів.

 

 

 

 

 

der Komponist (die -en)

der Organist (die -en), die Orgel, die Sinfonie (die -n)

die Zeittafel, das Musikwerk (die -e), das Schaffen.

das Werken, bewusst, sorgfältig, begeistert sein von (D) schaffen, wirken, aufl egen, wagen, sorgen für (A), zählen zu (D),

wurde ... geboren,

Präpositionen mit Genitiv

Впр.1-2, с.146-147

 

 

 

 

 

Впр.5-6, c.159

 

Впр.3-8, с.148

 

Впр.9, с.149

Впр.10, с.149

9.

01/02

Домашнє читання

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

11.

 

 

 

12.

02/02

 

 

 

05/02

 

 

 

07/02

Deutschlands bekannteste Geiger

Розповідати про відомих німецьких скрипалів.

Опрацювання біографії відомої німецької скрипальки Юлії Фішер.

Опрацювання біографії відомого німецького віолончеліста Девіда Гарета.

der Lebensweg, der Meilenstein, der Zuhörer, der Instrumentalist,der Dirigent, die Karriere,

die Instrumentalmusik,

die Hochschule für Musik und darstellende Kunst, das Orchester , rasant, führend, renomiert, nahmhaft, angesehen begeistern, aufnehmen,

live übertragen

 

Впр.1-2, с.150-151

 

Впр.7-10, с.160

Впр.7-10, с.160

Впр.5, с.152

 

13.

 

 

 

14.

 

 

 

 

15.

 

08/02

 

 

 

08/02

 

 

 

 

09/02

 Der Konzertbesuch

Розповідати про останнє відвідування концерту.

Бесіда про молодь ті їх музичних ідолів.

Вести бесіду про відому німецьку групу «Токіо Хотель»

der Eintritt, der Eindruck, die Stimmung, die Konzerthalle, die Bühne,

die Konzertkarte, die Eintrittskarte, unvergesslich, besetzt , recherchieren, mitsingen, mittanzen,

von etw. (D) begeistert sein, von etw. (D) beeindruckt sein, sich unterscheiden (durch A/von D); sich (D) etw. leisten

 

Впр.1-3, с.153-154

Впр.1-5, с.156

 

Впр.1-5, с.154-155

 

Впр.5, с.156

16.

12/02

Домашнє читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

14/02

Projektvorschlag

 

 

 

 

 

 

 

С. 157

 

 

 

18.

15/02

Урок-повторення.

Закріпити навички і вміння учнів за темою

 

 

 

 

Wiederholung.

 

 

 

 

 

 

19.

15/02

Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру).

 

 

Тема: «Deutschland – Land und Leute»

20.

 

 

21.

 

 

22.

 

16/02

 

 

19/02

 

 

21/02

Bundesrepublik Deutschland. Kurz und bündig

Називати асоціації до слова Німеччина

Називати основні відомості про Німеччину.

Робота з картою: називати найбільші гори, річки, озера, острови.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Описує види еко-туризму

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

 

Zugspitze, Watzmann,

Feldberg, Großer Arber,

Fichtelberg, Rhein, Elbe

Donau, Main, Weser, Bodensee, Müritz,

Chiemsee, Schweriner See, Rügen, Usedom,

Fehmarn, Sylt

 

Впр.1-3, с.166-167

 

 

Впр.1-2, с.179

 

Впр.1-2, с.179

 

Впр.4, с.168

Впр.3, с.180

23.

22/02

Домашнє читання

 

 

 

 

 

 

 

24.

 

 

25.

 

 

 

26.

 

 

27.

22/02

 

 

23/02

 

 

 

26/02

 

 

28/02

 

 

 

Die Bevölkerung Deutschlands in Zahlen

Бесіда про населення Німеччини.

Розповідати про національні меншини Німеччини.

Бесіда про іноземців, що проживають у Німеччині.

der Staat, der Nachbarstaat, der Regierungschef, der Einwohner, der Däne, der Friese, der Sorbe, die Fläche, die Bevölkerung, die   Hymne,  die Flagge, die Regierung, die Minderheit, die Tradition, die Ortschaft,  die Volkswirtschaft,

unterschiedlich, anerkannt, betragen, zählen, bewahren, grenzen (an A)

 

Впр. 5, с.169-170

 

Впр. 5, с.169-170

 

Впр. 5, с.169-170

 

Впр.4, с.181

 

28.

 

 

29.

 

 

30.

01/03

 

 

01/03

 

 

02/03

Der Rhein

 Бесіда про найбільшу річку Німеччини – Рейн.

Описувати мальовничі ландшафти Рейну.

Вчити вірш про Лорелею Генріха Гейне.

 

 

 

 

der Strom, der Schiffer,

der Felsen, die Burg, die Nixe, die Fähre, die Weinterrasse, das Fachwerkhaus, das Kloster, entspringen,,

fl ießen, münden

 

Впр.1, с.171

 

Впр.2, с.182

Впр.4, с.174

 

Впр.3, с.173

Впр.4, с.174

31.

 

 

32.

 

33.

 

34.

05/03

 

 

07/03

 

09/03

 

12/03

Klima in Deutschland

Бесіда про клімат у Німеччині.

Називати кліматичні зони Німеччини.

Розповідати про температурний режим у Німеччині.

der Bereich,

der Niederschlag, der Föhn, die Klimazone, die Temperatur, die Durchschnittstemperatur

die Temperaturschwankung

die Westwindzone, die Ausnahme

Eigennamen,  der Artikel bei Eigennamen

Впр.1-3, с.175

 

 

Впр.4, с.177

 

Впр.4, с.177

 

Впр.5, с.177

Впр.7, с.177

35.

14/03

Домашнє читання

 

 

 

 

 

 

 

36.

15/03

Projektvorschlag

Представити проекти

 

 

 

 

 

 

с. 178

 

 

 

37.

15/03

Урок-повторення.

Закріпити навички і вміння учнів за темою

Wiederholung.

 

Wiederholung.

 

 

 

 

 

38.

16/03

Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру).

 

 

Тема: Die Ukraine – Land und Leutet»

39.

 

 

 

40.

 

 

41.

 

 

 

42.

19/03

 

 

 

21/03

 

 

22/03

 

 

 

22/03

Die Ukraine. Kurz und bündig

Називати основні відомості про Україну.

Робота з картою: називати найбільші гори, річки, озера, острови.

Називати державні символи України.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

 

breite Steppen, schöne Natur, fruchtbare Böden, goldene Felder, Garten land, märchenhafte Landschaften, malerische Dörfer, blaue Flüsse, tiefe Seen, mächtige Berge, die Karpaten, das Krimgebirge, die Volkstraditionen arbeitsames/gastfreundliches Volk, bewahren

 

Впр.1-2, с.186

 

Впр.3, с.187

Впр.3, с.187

Впр.4, с.188

Впр.3, с.197

43.

 

 

44.

 

 

45.

 

 

 

23/03

 

 

02/04

 

 

04/04

 

 

Bevölkerung und Sprache

Бесіда про населення України.

Розповідати про національні меншини України.

Бесіда про іноземців, що проживають у Україні.

Розповідати якими мовами розмовляють в Україні.

der Boden, die Landschaft, die Nationalität, die Minderheit, das Gartenland, dominieren, berichten (über A, von D)

 

Впр.5, с.189

 

 

 

Впр.6, с.189

 

Впр.6, с.189

 

Впр.3, с.197-198

46.

05/04

Домашнє читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47.

 

 

48.

 

 

 

49.

 

05/04

 

 

06/04

 

 

 

09/04

Ukrainische Tracht

 Бесіда про національний одяг України.

Характеризувати жіночий та чоловічий  національний одяг України.

Бесіда про день Вишиванки.

der Gürtel, der Blumenkranz, die Weste, die Pelzmütze, die Nationaltracht, die Tracht, die Nationalkleidung, das Vorkommen, das Gebirge, sticken

 

Впр.1-3, с.190-191

 

Впр.1-3, с.190-191

 

Впр.1-3, с.190-191

 

Впр.3, с.196

Впр.3-4, с.99-100

50.

 

 

 

51.

 

 

 

52.

11/04

 

 

 

12/04

 

 

 

12/04

Die schönsten Ferienorte der Ukraine

Розповідати про найкращі курорти України.

Бесіда про Буковель.

Розповідати про відпочинок молоді у Буковелі під час літніх канікул.

der Ferienort, die Skipiste, das Zelt,

das Urlaubsziel,

das Wintersportgebiet, paddeln, reiten

 

Впр.1, с. 193

 

 

Впр.5, с.100

 

Впр.5, с.100

 

Впр.2, с.194

53.

 

54.

 

 

55.

13/04

 

16/04

 

 

18/04

Klima in der Ukraine

Бесіда про клімат в Україні.

Називати кліматичні зони України.

Розповідати про температурний режим в Україні..

der Weinbau, der Obstbau, der Niederschlag, die Waldkarpaten, die Küstenregion, die Klimazone

Wiederholung

Впр.1-2, с.195

 

Впр.4, с.196

Впр.4, с.196

Впр.4, с.196

56.

 

57.

19/04

 

19/04

Die Karpaten

Бесіда про найбільші гори України – Карпати.

Описувати мальовничі куточки Карпат.

 

Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору

 

 

das Mittelmeerklima, das Sumpfgebiet, subtropisch, fruchtbar, günstig, anbauen, zunehmen, sinken

 

Впр.1-2, с.93-95

 

Впр.16, с.199-200

Впр.16, с.199-200

Впр.3, с.95

58.

20/04

Projektvorschlag

Представити проекти

Wiederholung

Wiederholung

С.196

 

 

 

59.

23/04

Урок-повторення.

Закріпити навички і вміння учнів за темою

Wiederholung.

 

Wiederholung.

 

 

 

 

 

60.

25/04

Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру).

 

                                                                                                          Тема: «Das Schulleben»

61.

 

 

 

62.

 

 

26/04

 

 

 

26/04

Rund um die Schule

Описувати шкільне життя.

Називати переваги та недоліки школи.

Складання рецепту успішного навчання.

 

Обговорює шкільні правила

 

 

der Wandertag , der Stundenplan, der Deutschunterricht,  die Doppelstunde,  das Schulfach , das Rezept,

gefallen, vermiesen

 

Впр.1-3,с.202

Впр.4, с.203

 

Впр.5, с.204

Впр.1-2, с.205

 

Впр.5, с.204

Впр.1-2, с.206

63.

 

 

64.

 

 

65.

 

27/04

 

 

30/04

 

 

02/05

Im Deutschunterricht

Описувати заняття з німецької мови.

Називати основну діяльність на уроці німецької мови.

 

У спілкуванні дотримуєтьсятолерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – зангл.)

 

der Text, der Dialog, die Textgliederung, die Tabelle, die Umfrage, die Regel, das Vokabelheft, das Wörterbuch , das Lehrbuch, das Arbeitsbuch

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.4-6, с.217

Впр.6, с.207-208

66.

03/05

Домашнє читання

 

 

 

 

 

 

 

67.

 

 

68.

 

 

69.

 

 

 

70.

03/05

 

 

04/05

 

 

07/05

 

 

 

10/05

Fremdsprachen lernen

Вести бесіду про роль іноземних мов у житті людей.

Давати поради як найкраще вивчити німецьку мову.

Які засоби  необхідні для вивчення іноземних мов.

der Tipp, der Einheimische, der Wissenshorizont, der Untertitel, die Kurzgeschichte, die Hörübung, die Erfahrung,  das Gehirn,

das Gedächtnis, das Unternehmen,  im Internet surfen, Deutschkenntnisse verbessern, gut bei Prüfungen und

Tests abschneiden

 

Впр.1-2, с.209

 

Впр.3-4, с.210-211

Впр.3-4, с.210-211

Впр.4, с.217

Впр.1-2, 216

71.

 

 

 

72.

 

 

73.

10/05

 

 

 

11/05

 

 

14/05

 

 

Schule in Deutschland

Описувати школу.

Описувати шкільну систему України.

Описувати шкільну систему Німеччини.

 

 

der Schultyp, der

Pflichunterricht,

der Wahlpflichtkurs, die Orientierungsstufe,

die Grundschule, die Hauptschule, die Realschule, die Gesamtschule, das Schulsystem, das Gymnasium, das Probehalbjahr, besuchen

 

Впр.1-2, с.212-213

 

Впр.3-5, с.214

Впр.3-5, с.214

Впр.5-6, с.217

 

74.

 

 

75.

 

 

76.

16/05

 

 

17/05

 

 

17/05

Der Punk und seine Klasse

Розповідати про дітей яких національностей навчаються у німецьких школах.

 

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль-ному та полікультурному середовищі

 

 

Wiederholung

 

Впр.1-2, с.218-219

Впр.2-3, с.220

 

Впр.2-3, с.220

 

Впр.4, с.220

 

77.

18/05

Домашнє читання

 

 

 

 

 

 

 

78.

21/05

Projektvorschlag

Представити проект

 

 

с.215

 

 

 

79.

23/05

Урок-повторення.

Закріпити навички і вміння учнів за темою

Wiederholung

Wiederholung

 

 

 

 

80.

24/05

Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру).

 

81.

24/05

Контроль писемного мовлення. (Виконання  граматичних завдань та завдань творчого характеру).

 

82.

25/05

Контроль аудіювання. (Виконання тестових завдань).

 

83.

28/05

Контроль читання. (Виконання післятекстових завдань).

 

84.

30/05

Контроль усного мовлення.(Усні монологічні та діалогічні висловлювання за вивченими темами).

 

85.

31/05

Аналіз контрольних робіт.

 

86.

31/05

Підсумковий урок.

 

 

 

docx
Додано
15 січня
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку