Календарно-тематичне планування
уроків образотворчого мистецтва у 7 класі ЗЗСО
Метою навчання мистецтв в основній школі є виховання в учнів ціннісно-світоглядних орієнтацій у сфері мистецтва, розвиток комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування художніх цінностей і способів художньої діяльності, формування потреби в творчому самовираженні та естетичному самовдосконаленні.
Мета досягається шляхом реалізації таких завдань:
Освітні технології:
Навчально-методичне забезпечення
1 година на тиждень Всього 35 годин
4 години – резерв для використання на розсуд вчителя
За програмою: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з образотворчого мистецтва 5-7 кл. / Програму підготували: Л.Масол, О.Коваленко, Г.Соцька, Г.Кузьменко, Ж.Марчук, О.Константинова, Л.Паньків, І. Гринчук, Н.Новікова, Н.Овіннікова; – К.: «Мистецтво та освіта» (№№ 1-2 за 2013 рік)(оновлена)
До підручника: Федун С.І., Чорний О.В. Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з образотворчого мистецтва . – Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2015 р.
Основні вміння й навички, що мають бути сформовані в учнів
Мистецтво у нашому житті (архітектура, декоративно-прикладне мистецтво):
Учень знає і розуміє:
уміє:
Дизайн:
Учень знає і розуміє:
уміє:
застосовує:
№ |
Дата |
Тема уроку
|
Матеріали |
НЛ |
Прим |
І семестр Діалог традицій і новаторства. Образотворче мистецтво в нашому житті. Архітектура (8 годин) |
|||||
1 |
|
Архітектура та її види
|
|
НЛ3 |
|
2 |
|
Будинок та інтер’єр |
Кольорові олівці |
НЛ4 |
|
3 |
|
Інтер’єр у житті людини |
Графічні матеріали |
НЛ4 |
|
4 |
|
Екстер’єр – обличчя будинку |
Графічні матеріали |
НЛ3 |
|
5 |
|
Вулиці, що творять образ міста |
Графічні матеріали |
НЛ3 |
|
6 |
|
Архітектурні пам’ятки України |
На вибір учнів |
НЛ2 |
|
7 |
|
Особливості ландшафтної архітектури |
Графічні матеріали |
НЛ3 |
|
8 |
|
Світові шедеври архітектури |
Кольорові олівці |
НЛ2 |
|
Декоративно-прикладне мистецтво (7 годин)
|
|||||
9 |
|
Види декоративно-прикладного мистецтва |
На вибір учнів |
НЛ3 |
|
10 |
|
Барвисте диво українського народного розпису |
Фарби |
НЛ2 |
|
11 |
|
Вишивка – невмирущий оберіг |
Графічні матеріали |
НЛ2 |
|
12 |
|
Чарівне мереживо витинанки |
Папір, ножиці, клей |
НЛ2 |
|
13 |
|
Лялька-мотанка – берегиня роду |
Стрічки, тканина |
НЛ2 |
|
14 |
|
Народна іграшка – пам'ять нації |
Пластилин |
НЛ4 |
|
15 |
|
Вертеп – мистецтво народжене вірою. Підсумковий урок.
|
Графічні матеріали |
НЛ2 |
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Дата |
Тема уроку |
Матеріали |
НЛ |
Прим. |
ІІ семестр Мистецтво: традиції та сучасність. Дизайн (20 годин) |
|||||
16 |
|
Види дизайну |
|
|
|
17 |
|
Гармонія, контраст, і виразність у графічному дизайні. |
Графічні матеріали |
НЛ4 |
|
18 |
|
Промисловий дизайн як обличчя епохи |
Графічні матеріали |
НЛ4 |
|
19 |
|
Арт-дизайн – високе мистецтво сучасності |
На вибір учнів |
НЛ1 |
|
20 |
|
Біоніка як джерело ідей промислового дизайну |
На вибір учнів |
НЛ4 |
|
21 |
|
Малюнок, літера, шрифт у графічному дизайні |
Графічні матеріали |
НЛ4 |
|
22 |
|
Рекламний дизайн |
На вибір учнів |
НЛ4 |
|
23 |
|
Графіті – мистецтво вулиць |
На вибір учнів |
НЛ1 |
|
24 |
|
Сучасний дизайн та імідж людини |
На вибір учнів |
НЛ4 |
|
25 |
|
Монограма – літери, що говорять про тебе |
На вибір учнів |
НЛ3 |
|
26 |
|
Стиль – забаганка дизайнера чи поклик душі? |
На вибір учнів |
НЛ4 |
|
27 |
|
Зачіска – краса і стиль, що створює дизайнер |
Графічні матеріали |
НЛ3 |
|
28 |
|
Створюємо власний імідж |
На вибір учнів |
НЛ3 |
|
29 |
|
Дизайн інтер’єру |
На вибір учнів |
НЛ4 |
|
30 |
|
Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища |
На вибір учнів |
НЛ4 |
|
31 |
|
Віртуальна екскурсія у музеї сучасного мистецтва |
|
НЛ2 |
|
32 |
|
Країна фестивалів |
На вибір учнів |
НЛ4 |
|
33 |
|
Футуристичний дизайн – погляд в майбутнє |
На вибір учнів |
НЛ4 |
|
34 |
|
Перевір свої досягнення |
|
НЛ 1 |
|
35 |
|
Підсумковий урок |
|
НЛ1 |
|
|
|
|
|
|
|