Календарно-тематичне планування уроків образотворчого мистецтва

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків образотворчого мистецтва у 7 класі із зазначеними метою, завданнями курсу, програмовим забезпеченням, очікуваними результатами та наскрізними лініями.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

уроків образотворчого мистецтва у 7 класі ЗЗСО

 

Метою навчання мистецтв в основній школі є виховання в учнів ціннісно-світоглядних орієнтацій у сфері мистецтва, розвиток комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування художніх цінностей і способів художньої діяльності, формування потреби в творчому самовираженні та естетичному самовдосконаленні.

 

Мета досягається шляхом реалізації таких завдань:

  • виховання в учнів емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва та дійсності, розвиток художніх інтересів, естетичних ідеалів;
  • формування системи художніх знань, яка відображає видову специфіку і взаємодію мистецтв;
  • розвиток умінь сприймання, інтерпретації та оцінювання творів мистецтва й художніх явищ;
  • стимулювання здатності учнів до художньо-творчого самовираження, до діалогу;
  • розвиток художніх здібностей, критичного мислення;
  • формування потреби в естетизації середовища та готовності до участі у соціокультурному житті.

Освітні технології:

  • дизайнерське проектування,
  • ігрові технології,
  • мобільне навчання, інтегроване навчання,
  • здоров’язбережувальні технології,
  • практична діяльність тощо.

 

 

Навчально-методичне забезпечення

1 година на тиждень        Всього 35 годин

4 години – резерв для використання на розсуд вчителя

 

За програмою: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з образотворчого мистецтва 5-7 кл. / Програму підготували: Л.Масол, О.Коваленко, Г.Соцька, Г.Кузьменко, Ж.Марчук, О.Константинова,  Л.Паньків, І. Гринчук, Н.Новікова, Н.Овіннікова; – К.: «Мистецтво та освіта» (№№ 1-2 за 2013 рік)(оновлена)

До підручника: Федун С.І., Чорний О.В. Підручник для 7 класу  загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з образотворчого мистецтва . – Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2015 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основні вміння й навички, що мають бути сформовані в учнів

 

Мистецтво у нашому житті (архітектура, декоративно-прикладне мистецтво):

Учень знає і розуміє:

  • види архітектури;
  • особливості побудови  інтер’єру та екстер’єру;
  • архітектурні пам'ятки рідного краю, України;
  • види декоративно-прикладного мистецтва (розпис, вишивка, писанкарство, витинанка, народна іграшка тощо);
  • значення оберегової символіки в народному мистецтві;

уміє:

  • зображувати  архітектурні споруди, різного призначення (по пам'яті, за уявою);
  • створювати ескізи архітектурних проектів, інтер’єрів;
  • розробляти ескізи вишивки з урахуванням традиційної орнаментики та символіки кольорів;
  • виконувати творчі роботи в техніці «Витинанка».

 

 

Дизайн:

Учень знає і розуміє:

  • види дизайну (графічний, промисловий,  ландшафтний,  арт-дизайн);
  • особливості засобів виразності видів дизайну;

уміє:

  • розробляти ескіз дизайну середовища;  
  • проектувати і моделювати транспортні засоби та побутові вироби, зокрема  на основі природних аналогів;
  • розробляти ескізи одягу  з урахуванням традицій і сучасної моди;
  • розробляти ескізи для різних видів поліграфічної продукції;

застосовує:  

  • засоби арт-дизайну у власному житті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Тема уроку

 

Матеріали

НЛ

Прим

І семестр

Діалог традицій і новаторства.

Образотворче мистецтво в нашому житті.

Архітектура (8 годин)

1

 

Архітектура та її види

 

 

НЛ3

 

2

 

Будинок та інтер’єр

Кольорові олівці

НЛ4

 

3

 

Інтер’єр  у житті людини

Графічні матеріали

НЛ4

 

4

 

Екстер’єр – обличчя будинку

Графічні матеріали

НЛ3

 

5

 

Вулиці, що творять образ міста

Графічні матеріали

НЛ3

 

6

 

Архітектурні  пам’ятки  України

На вибір учнів

НЛ2

 

7

 

Особливості  ландшафтної архітектури

Графічні матеріали

НЛ3

 

8

 

Світові шедеври архітектури

Кольорові олівці

НЛ2

 

 

Декоративно-прикладне мистецтво (7 годин)

 

9

 

Види декоративно-прикладного мистецтва

На вибір учнів

НЛ3

 

10

 

Барвисте диво українського народного розпису

Фарби

НЛ2

 

11

 

Вишивка – невмирущий оберіг

Графічні матеріали

НЛ2

 

12

 

Чарівне мереживо витинанки

Папір, ножиці, клей

НЛ2

 

13

 

Лялька-мотанка – берегиня роду

Стрічки, тканина

НЛ2

 

14

 

Народна іграшка – пам'ять нації

Пластилин

НЛ4

 

15

 

Вертеп – мистецтво народжене вірою. Підсумковий урок.

 

Графічні матеріали

НЛ2

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Тема уроку

Матеріали

НЛ

Прим.

ІІ семестр

Мистецтво: традиції та сучасність.

 Дизайн  (20 годин)

16

 

Види дизайну

 

 

 

17

 

Гармонія, контраст, і виразність у графічному дизайні.

Графічні матеріали

НЛ4

 

18

 

Промисловий дизайн як обличчя епохи

Графічні матеріали

НЛ4

 

19

 

Арт-дизайн – високе мистецтво сучасності

На вибір учнів

НЛ1

 

20

 

Біоніка як джерело ідей промислового дизайну

На вибір учнів

НЛ4

 

21

 

Малюнок, літера, шрифт у графічному дизайні

Графічні матеріали

НЛ4

 

22

 

Рекламний дизайн

На вибір учнів

НЛ4

 

23

 

Графіті – мистецтво вулиць

На вибір учнів

НЛ1

 

24

 

Сучасний дизайн та імідж людини

На вибір учнів

НЛ4

 

25

 

Монограма – літери, що говорять про тебе

На вибір учнів

НЛ3

 

26

 

Стиль – забаганка дизайнера чи поклик душі?

На вибір учнів

НЛ4

 

27

 

Зачіска – краса і стиль, що створює дизайнер

Графічні матеріали

НЛ3

 

28

 

Створюємо власний імідж

На вибір учнів

НЛ3

 

29

 

Дизайн інтер’єру

На вибір учнів

НЛ4

 

30

 

Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища

На вибір учнів

НЛ4

 

31

 

Віртуальна екскурсія у музеї сучасного мистецтва

 

НЛ2

 

32

 

Країна фестивалів

На вибір учнів

НЛ4

 

33

 

Футуристичний дизайн – погляд в майбутнє

На вибір учнів

НЛ4

 

34

 

Перевір свої досягнення

 

НЛ 1

 

35

 

Підсумковий урок

 

НЛ1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Борисенко Людмила Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Kharkova Irina
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Чередник Надія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 червня 2022
Переглядів
6185
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку