.. Образотворче мистецтво 4 клас
За підручником Мистецтво 4 клас авт.О.Калініченко, Л.Аристова
(Всього-35 годин- І семестр-1 година на тиждень-16 годин)
№п/п |
Дата |
Тема уроку |
Кіл-сть годин |
Очікувані результати навачально-пізнавальної діяльності учнів |
Корекція |
||
1 |
|
Вступ. Техніка безпеки на уроках образотворчого мистецтва. Відкрита композиція і плановість. Композиція «Добрий день, матусю-Україно» (гуаш, фарби) |
1 |
дотримується правил техніки безпеки; добирає інструменти, художні матеріали відповідно до виду мистецтва (образотворче, декоративно-прикладне, тощо), в якому працює [4 МИО 1.1]; виконує площинні живописні та графічні зображення; об’ємні композиції [4 МИО 1.3]; дотримується правил зображення об’ємних предметів [4 МИО 1.1]; спостерігає залежність впливу освітлення на зміну кольору [4 МИО 1.3]; використовує емоційні можливості кольору: висвітлення та затемнення кольорів [4 МИО 1.1]; розрізняє види штрихування для передавання об’єму зображуваного об’єкту [4 МИО 1.1]; передає характерні особливості жіночого, чоловічого, дитячого образів, професії через одяг та зовнішні ознаки; особливості будови птахів, тварин і пластичну виразність руху; характер силуетної форми архітектурних споруд [4 МИО 1.3]; створює відкриту чи закриту декоративну композицію (на площині або в об’ємі) [4 МИО 1.2]; має уявлення про види і характерні особливості народних художніх промислів України [4 МИО |
|
||
2 |
|
Близькі сусіди – Білорусь, Молдова. Дерево життя. Вісь симетрії. Виготовлення витинанки «Дерево життя» (картон, кольоровий папір) |
1 |
|
|||
3 |
|
Мистецтво Польщі, Чехії та Угорщини. Світлотінь у графіці. Композиція «Натюрморт із фруктів і овочів» (графічні матеріали) |
1 |
|
|||
4 |
|
Мистецтво прибалтійських країн. Знайомство з технікою гравюри. Композиція «Силуети старого міста» (аплікація з використанням чорного або темного паперу) |
1 |
|
|||
5 |
|
Сонячна Італія. Поглиблення знань про колір як засіб виразності живопису. Композиція «Веселий фонтан» (графічні матеріали на вибір) |
1 |
|
|||
6 |
|
Дивовижна Іспанія. Архітектура як будівельне мистецтво. Образ будівлі, її призначення. Створення ескізу будинку (олівці) |
1 |
2.1]; виділяє композиційний центр головнеі другоряднеу сюжетній композиції [4 МИО 1.1]; дотримується цілісності при створенні композиції[4 МИО 1.1];
|
|
||
7 |
|
Чарівна Франція. Лінійна перспектива та повітряна перспектива. Композиція «Центральна вулиця мого міста» (гуаш або акварельні фарби) |
1 |
використовує елементарні закони перспективи передаючи плановість простору у площинних зображеннях, враховуючи основні пропорції зображуваних предметів [4 МИО 1.2]; під час створення композиції використовує усю площину аркуша [4 МИО 1.1]; конструює та створює прості композиції з паперу, художніх, природних та підручних матеріалів, самостійно добирає складові композиції [4 МИО1.2]; міксує техніки та матеріали (гуаш, фломастер, витинання) для втілення власного задуму (зокрема,інсталяція) [4МИО 1.2]; поєднує засоби різних видів мистецтва для втіленняхудожнього задуму [4 МИО 1.2];
виокремлює і фіксує в доступний спосіб (фото, аудіо, відеозйомка, замальовки тощо) цікаві явища довкілля, використовує (поєднує, комбінує) їх у творчій діяльності [4 МИО 1.3]; організовує середовище навколо себе: пропонує ідеї його оформлення та можливі засоби їх художнього втілення [4 МИО 1.3]; створює елементи композиції / декору для оформлення середовища, в якому живе і навчається; використовує побачене і почуте в художньо- творчій діяльності [4 МИО 1.3]; |
|
||
8 |
|
Театри та музика в Австрії. Конструювання рухомих моделей з картону та паперу. Виготовлення ляльки – маріонетки. (картон, кольоровий папір, нитки, підручні матеріали) |
1 |
|
|||
9 |
|
Східний театр. Створення казкового образу Ліплення японської ляльки кокеші (картон, пластилін, кольоровий папір, нитки, підручні матеріали) |
1 |
|
|||
10 |
|
Музичний театр Великій Британії. Балет. Послідовність виготовлення виробів технікою витинанки. Виготовлення балерини ((картон, кольоровий папір, різнофактурні матеріали) |
1 |
|
|||
11 |
|
Музичний театр Великій Британії. Мюзикл. Реквізит. Малювання парасольки Мері Поппінс. (чорний папір, гуаш, кольорові крейди, блістри тощо) |
1 |
|
|||
12 |
|
Мистецька палітра Німеччини. Подвійні портрети. Портрет принца та принцеси з казки братів Грімм «Попелюшка» (гуаш або акварельні фарби) |
1 |
вирізняє і порівнює засоби виразності різних видів мистецтва у створенні подібних образів (зокрема, персонажів казок, тварин, героїчних, фантастичних інших характерних образів, явищ природи) [4 МИО 2.2]; розпізнає та характеризує художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо);
називає характерні особливості жанрів образотворчого мистецтва (портрет, пейзаж (краєвид), натюрморт, анімалістичний тощо); види орнаментів за змістом (рослинний, геометричний тощо) та застосуванням (стрічковий, розетка), види анімації (мальована, лялькова, пластилінова, комп’ютерна) [4 МИО 2.2]. порівнює природні форми, образи довкілля з їх художнім трактуванням [4 МИО 2.1]; розпізнає і характеризує власні емоції, враження від сприймання мистецьких творів [4 МИО 3.4]; пояснює, що подобається або не подобається у творі,[4 МИО 3.4] порівнює свої уподобання щодо різних видів мистецтва [4 МИО 3.4]; визначає свої враження від різних творів одного виду мистецтва (за жанрами, настроями, образами, засобами виразності тощо) [4 МИО 3.3]; [4 МИО 3.4]; вирізняє і обирає для сприймання твори мистецтва, що змінюють або передають його / її настрій [4 МИО 3.4]; рекомендує улюблені твори для сприймання іншим[4 МИО 3.3]. |
|
||
13 |
|
Мандрівка на Кавказ. Карбування. Створення образу пташки у рельєфній композиції «Веселе курча» (фольга, підручні матеріали для продавлювання фольги). |
1 |
|
|||
14 |
|
Казкова Норвегія. Лінійна і повітряна перспективи. Малювання північного пейзажу «Засніжений ліс» (гуаш або акварельні фарби) |
1 |
|
|||
15 |
|
Веселе Різдво в Україні. Виготовлення Різдвяної зірки (картон, кольоровий папір, матеріали на вибір). |
1 |
|
|||
16 |
|
Узагальнення вивченого за рік. Панно «Зимові фантазії» (колективна робота) |
1 |
|
|||