Календарно-тематичне планування уроків образотворчого мистецтва 4 клас НУШ І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування містить палнування уроків образотворчого мистецтва у 4 класі з очікуваними результатами навчально-пізнавальної діяльності учнів
Перегляд файлу

..                                                                 Образотворче мистецтво 4 клас

                                          За підручником  Мистецтво  4 клас  авт.О.Калініченко, Л.Аристова

                                            (Всього-35 годин- І семестр-1 година на тиждень-16 годин)

 

№п/п

Дата

Тема уроку

Кіл-сть

годин

Очікувані результати навачально-пізнавальної  діяльності учнів

Корекція

1

 

Вступ. Техніка безпеки на уроках образотворчого мистецтва. Відкрита композиція і плановість. Композиція «Добрий день, матусю-Україно» (гуаш, фарби)

1

дотримується правил техніки безпеки;

добирає інструменти, художні матеріали відповідно до виду мистецтва (образотворче, декоративно-прикладне, тощо), в якому працює [4 МИО 1.1];

виконує площинні живописні та  графічні зображення; об’ємні композиції [4 МИО 1.3]; дотримується правил зображення              об’ємних предметів [4 МИО 1.1];

спостерігає залежність впливу освітлення на зміну кольору [4 МИО 1.3];

використовує емоційні можливості кольору: висвітлення та затемнення кольорів [4 МИО 1.1]; розрізняє види штрихування для передавання об’єму зображуваного об’єкту [4 МИО 1.1];

передає характерні особливості жіночого, чоловічого, дитячого образів, професії через одяг та зовнішні ознаки; особливості будови птахів, тварин і пластичну виразність руху; характер силуетної форми архітектурних споруд [4 МИО 1.3];

створює відкриту   чи закриту декоративну композицію (на площині або в об’ємі) [4 МИО 1.2];

має уявлення про види і характерні особливості

народних художніх промислів України [4 МИО

 

2

 

Близькі сусіди – Білорусь, Молдова. Дерево життя. Вісь  симетрії. Виготовлення витинанки «Дерево життя» (картон, кольоровий папір)

1

 

3

 

Мистецтво Польщі, Чехії та Угорщини. Світлотінь у графіці. Композиція «Натюрморт із фруктів і овочів» (графічні матеріали)

1

 

4

 

Мистецтво прибалтійських країн. Знайомство з технікою гравюри. Композиція «Силуети старого міста» (аплікація з використанням чорного або темного паперу)

1

 

5

 

Сонячна Італія. Поглиблення знань про колір як засіб виразності живопису. Композиція «Веселий фонтан» (графічні матеріали на вибір)

1

 

6

 

Дивовижна Іспанія. Архітектура як будівельне мистецтво. Образ будівлі, її призначення. Створення ескізу будинку (олівці)

1

2.1];

виділяє композиційний центр головнеі другоряднеу сюжетній композиції [4 МИО 1.1];

дотримується цілісності при  створенні композиції[4 МИО 1.1];

 

 

 

7

 

Чарівна Франція. Лінійна перспектива та повітряна перспектива. Композиція «Центральна вулиця мого міста» (гуаш або акварельні фарби)

1

використовує елементарні закони перспективи передаючи плановість простору у площинних зображеннях, враховуючи основні пропорції зображуваних предметів [4 МИО 1.2];

під час створення композиції використовує усю площину аркуша [4 МИО 1.1];

конструює та створює прості композиції з паперу, художніх, природних та підручних матеріалів, самостійно добирає складові композиції [4 МИО1.2];

міксує техніки та матеріали (гуаш, фломастер,

витинання) для втілення власного задуму (зокрема,інсталяція) [4МИО 1.2];

поєднує засоби різних видів мистецтва для

втіленняхудожнього задуму [4 МИО 1.2];

 

виокремлює і фіксує в доступний спосіб (фото, аудіо, відеозйомка, замальовки тощо) цікаві явища  довкілля,  використовує              (поєднує, комбінує) їх у творчій діяльності [4 МИО 1.3]; організовує середовище навколо себе: пропонує ідеї його оформлення та можливі засоби їх художнього втілення [4 МИО 1.3];

створює елементи композиції / декору для оформлення середовища, в якому живе і навчається;

використовує побачене і почуте в художньо- творчій діяльності [4 МИО 1.3];

 

8

 

Театри та музика в Австрії. Конструювання рухомих моделей з картону та паперу. Виготовлення ляльки – маріонетки. (картон, кольоровий папір, нитки, підручні матеріали)

1

 

9

 

Східний театр. Створення казкового образу Ліплення японської ляльки кокеші (картон, пластилін, кольоровий папір, нитки, підручні матеріали)

1

 

10

 

Музичний театр Великій Британії. Балет. Послідовність виготовлення виробів технікою витинанки. Виготовлення балерини ((картон, кольоровий папір, різнофактурні матеріали)

1

 

11

 

Музичний театр Великій Британії. Мюзикл. Реквізит. Малювання парасольки Мері Поппінс. (чорний папір, гуаш, кольорові крейди, блістри тощо)

1

 

12

 

Мистецька палітра Німеччини. Подвійні портрети. Портрет принца та принцеси з казки братів Грімм «Попелюшка» (гуаш або акварельні фарби)

1

вирізняє і порівнює засоби виразності різних видів мистецтва у створенні подібних образів (зокрема, персонажів казок, тварин, героїчних, фантастичних інших характерних образів, явищ природи) [4 МИО 2.2];

розпізнає та характеризує художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо);

 

називає характерні особливості жанрів образотворчого мистецтва (портрет, пейзаж (краєвид), натюрморт, анімалістичний тощо); види орнаментів за змістом (рослинний, геометричний тощо) та застосуванням (стрічковий, розетка), види анімації (мальована, лялькова, пластилінова, комп’ютерна) [4 МИО

2.2].

порівнює природні форми, образи довкілля з їх художнім трактуванням [4 МИО 2.1];

розпізнає і характеризує власні емоції, враження від сприймання мистецьких творів [4 МИО 3.4]; пояснює, що подобається або не подобається у творі,[4 МИО 3.4]

порівнює свої уподобання щодо різних видів мистецтва [4 МИО 3.4];

визначає свої враження від різних творів одного виду мистецтва (за жанрами, настроями, образами, засобами виразності тощо) [4 МИО 3.3]; [4 МИО 3.4];

вирізняє і обирає для сприймання твори мистецтва, що змінюють або передають його / її настрій [4 МИО 3.4];

рекомендує улюблені твори для сприймання іншим[4 МИО 3.3].

 

13

 

Мандрівка на Кавказ. Карбування. Створення образу пташки у рельєфній композиції «Веселе курча» (фольга, підручні матеріали для продавлювання фольги).

1

 

14

 

Казкова Норвегія. Лінійна і повітряна перспективи. Малювання північного пейзажу «Засніжений ліс» (гуаш або акварельні фарби)

1

 

15

 

Веселе Різдво в Україні. Виготовлення Різдвяної зірки (картон, кольоровий папір, матеріали на вибір).

1

 

16

 

Узагальнення вивченого за рік. Панно «Зимові фантазії» (колективна робота)

1

 

 

docx
До підручника
Образотворче мистецтво 4 клас (Калініченко О.В., Калініченко В.В., Сергієнко В.В.)
Додано
29 серпня 2023
Переглядів
1131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку