Календарно тематичне планування уроків основ здоров'я 9 клас складене до підручника «Основи здоров'я 9 клас». Автори: Бойченко Т. Є., Василашко І. П., Гурська О. К. та ін. – Київ : Генеза, 2016. — 160 с.)
Календарно-тематичне планування уроків основ здоров’я
для 9 класу на 2018-2019 навчальний рік
(До підручника «Основи здоров’я 9 клас»
Автори: Бойченко Т. Є., Василашко І. П., Гурська О. К. –
Київ : Генеза, 2016. — 160 с.)
(1 година на тиждень, 35 годин на рік)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
При-мітки |
ІІ семестр Розділ 1. Здоров’я людини |
|||
|
Життя як феномен. Здоров’я як атрибут життя людини |
|
|
|
Сфери життя людини. Планування життя. Життєве кредо. |
|
|
|
Сучасне уявлення про здоров’я. |
|
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я |
|||
|
Взаємозв’язок принципів особистої гігієни, раціонального харчування, рухової активності, повноцінного відпочинку |
|
|
|
Види рухової активності. Вплив рухової активності на здоров’я |
|
|
|
Складові особистої гігієни |
|
|
|
Біологічні ритми і здоров’я. Значення сну в юнацькому віці |
|
|
|
Харчування для здоров’я |
|
|
|
Моніторинг здоров’я |
|
|
|
Узагальнення і оцінювання знань з тем «Здоров’я людини», «Фізична складова здоров’я» |
|
|
Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров’я |
|||
|
Самореалізація в підлітковому та юнацькому віці. |
|
|
|
Самопізнання і формування особистості. Формування самооцінки |
|
|
|
Поняття життєвого самовизначення |
|
|
|
Вибір професії |
|
|
|
Саморегуляція емоцій |
|
|
|
Умови ефективного навчання. Активне й пасивне навчання |
|
|
ІІ семестр |
|||
|
Індивідуальні особливості сприйняття 1 навчання |
|
|
|
Способи ефективного навчання і підготовки до іспитів. Планування часу |
|
|
|
Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини |
|
|
|
Роль життєвих цінностей у формуванні характеру |
|
|
|
Цінності і якість життя. Моральний розвиток особистості. Самовиховання характеру |
|
|
|
Узагальнення і оцінювання знань з теми «Психічна і духовна складові здоров’я» |
|
|
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я Тема 1. Соціальне благополуччя |
|||
|
Стосунки й рівні спілкування |
|
|
|
Цінність родини. Готовність до сімейного життя |
|
|
|
Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні |
|
|
|
Негативні наслідки ранніх статевих стосунків. Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я. |
|
|
|
Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу: загроза людині |
|
|
|
Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу: загроза людству |
|
|
|
Узагальнення і оцінювання знань з теми «Соціальне благополуччя» |
|
|
Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки |
|||
|
Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки |
|
|
|
Національна безпека України |
|
|
|
Глобальні загрози, породжені діяльністю людини |
|
|
|
Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки. інформаційного суспільства та сталого розвитку |
|
|
|
Узагальнення і оцінювання знань з теми «Сучасний комплекс проблем безпеки» |
|
|
|
Підсумковий урок. Безпека на канікулах |
|
|