Календарно-тематичне планування уроків російської мови як мови національних меншин для 8 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків російської мови як мови національних меншин для 8 класу (4-ий рік навчання ) складено у відповідності до чинної навчальної програми «Російська мова 5-9 класи (початок вивчення з 5 класу)», затвердженої наказом МОНУ від 07.06.2017. №804 за новим підручником Т.Полякова, О.Самонова «Російська мова 8»,К.: Генеза, 2021р.
Перегляд файлу

  Календарно-тематичне  планування уроків російської мови як мови національних меншин для 8 класу (4-ий рік навчання ) складено у відповідності до  чинної навчальної програми «Російська мова 5-9 класи (початок вивчення з 5 класу)», затвердженої наказом МОНУ від 07.06.2017. №804 за новим підручником Т.Полякова, О.Самонова «Російська мова 8»,К.: Генеза, 2021р.

                                                                  8 клас (2 год. на тиждень)         

N п/п

Тема уроку( назва розділу)

 

 

Лексикологія.Фразеологія.2год.

Тематика навчальних текстів і ситуацій

    Дата

Примітка

1.

РМ. Читання №1. Удосконалення вмінь читати. Зміст і форма тексту. Читання мовчки. Розуміння незнайомих текстів, що відносяться до різних стилів мовлення.

Роль читання в житті людини.

 

 

2.

Повторення вивченого про стилі мовлення. Особливості публіцистичного стилю.

Осінь. Збирання урожаю.

 

 

3.

Лексичні засоби і фразеологічні одиниці, властиві публіцистичному стилю.

Запорізька Січ.

 

 

4.

Запозичені слова.

Мовні запозичення.

 

 

5.

РМ. Говоріння. Усне діалогічне мовлення№1. Поглиблення вивченого про діалогічне мовлення.

 

 

Толерантне спілкування на різних мовах.

 

 

 

Морфологія. Орфографія.

                    16 год.

 

 

 

6.

Повторення вивченого про числівник.

У світі чисел.

 

 

7-8.

Відмінювання чисел 50-80, 40,90,100.

У світі цікавого.

 

 

10.        Повторення вивченого про

            займенник.                                           Людина і

                                                                          природа.

9.

РМ. Говоріння.Монолог№1. Усний  детальний переказ  публіцистичного тексту – розповіді.

Відомі українки.

 

 

  

11.

Відмінювання займенників мой, твой, наш, чей, этот, такой, какой. который, каждый ,всякий та деяких інших.

Виховання характеру. Честь і гідність.

 

 

 

 

 

 

 

12.

Правопис займенників ничего-нечего,никого- некого,ничему- нечему, никому- некому; а також ни у кого- не у кого; ни к чему- не к чему.

Влучні вислови в мові.

 

 

13.

РМ. Письмо.Монолог№2. Вибірковий переказ публіцистичного тексту- розповіді.

Обов’язок і героїчний вчинок.

 

 

14.

Узагальнення та систематизація знань за темами: «Лексикологія, Фразеологія», «Числівник», «Займенник».

Контрольна робота №1. Тестування

Людина і природа.

 

 

15.

РМ. Говоріння. Усне діалогічне мовлення№2.

Діалоги з початковою реплікою-повідомленням. Оформлення початкової  репліки-повідомлення.

Здоров’я і безпека.

 

 

  16.     Повторення вивченого                        Людина:

            про дієслово.                                       Виховання. 

                                                                                   

17.

Доконаний і недоконаний вид дієслова.

Взаємини в сім’ї.

 

 

18.

РМ. Письмо.Монолог№3. Замітка в газету інформаційного характеру.

Вчинки людини: ініціативність.

 

 

19.

Загальні відомості про дієприкметник: ознаки дієслова і прикметника, питання, роль у реченні.

Удосконалення знань.

 

 

20.

Дієприкметниковий зворот. Не з дієприкметниками.

Вибір професії.

 

 

21.

РМ. Говоріння. Монолог№4. Особливості висловлювань розповідного характеру з елементами опису в публіцистичному стилі мовлення.

Творчість А.Куїджі.

 

 

22.

Загальні відомості про дієприслівник. Не з дієприслівниками.

Комп’ютери.

 

 

23.

Дієприслівниковий зворот.

Роль читання в житті людини.

 

 

 

24.

РМ. Аудіювання№1. Сприйняття на слух речень з дієприкметниковими і дієприслівниковими зворотами.

Природні  явища:

водоспади.

 

 

25.

Різноманітність значень прислівників.

Роль читання в

 житті людини.

 

 

26.

Буква о, е на кінці прислівників. Не і ни  в прислівниках.

Голуб – пташка-

символ.

 

 

27.

РМ. Говоріння. Монолог№5. Особливості висловлювань розповідного характеру з елементами міркування в публіцистичному стилі мовлення.

Бережливе ставлення

 до природи.

 

 

28.

РМ. Аудіювання№2. Сприйняття у прочитаному тексті різних аргументів при обговоренні проблеми

Людина і

суспільство.

 

 

29.

Поглиблення вивченого  про прийменник, сполучник.

Людина і

тварини.

 

 

30.

Поглиблення вивченого про частку і вигук.

Навколишній

світ.

 

 

31.

Узагальнення і систематизація знань за темами: «Дієслово», «Дієприкметник», «Дієприслівник», «Службові частини мови».

Контрольна робота №2.Тестування.

Зимова

природа.

 

 

32.

Контрольне списування.

 

 

 

33.

РМ.Говоріння. Усне діалогічне мовлення №3.Використання діалогу для  спільного вирішення навчальних задач.

Козацька

педагогіка.

 

 

34.

РМ. Читання №2.Робота з книгою: передмова в книзі.

Світ книг.

 

 

 

Синтаксис. Пунктуація. Стилістика. 15 год.

 

 

 

35.

Повторення вивченого про текст.

Фінансова

грамотність.

 

 

36.

Спонукально-вольова інформація, що прямо виражена в тексті.

Спілкування

між людьми.

 

 

37.

РМ. Читання№3. Сприйняття у прочитаному тексті прямо вираженої спонукально-вольової інформації.

Ставлення до

близьких людей.

 

 

38.

РМ. Аудіювання№3. Сприйняття на слух текстів, що містять прямо виражену спонукально-вольову інформацію.

Хліб – усьому

голова.

 

 

39.

 Непрямий порядок слів  як  ознака стилістично забарвленого мовлення.

Виразність

мовлення.

 

 

40.

Паралельний зв’язок між реченнями в тексті.

Спілкування.

 

 

41.

Зміст і смисл тексту. Підтекст твору.

«Підводні камені»

 спілкування».

 

 

42.

РМ. Аудіювання№4. Розуміння при слуханні прямо вираженого змісту і підтексту твору.

Взаємовідносини

між людьми.

 

 

43.

РМ. Письмо. Монолог№6.Твір розповідного характеру з елементами опису місцевості в публіцистичному стилі мовлення.

Моє улюблене

село.

 

 

44.

Повторення вивченого про відокремлені члени речення.

Шкільна праця.

 

 

45.

Відокремлення означень, виражених дієприкметниковими зворотами.

Людина і природа.

 

 

46.

Відокремлення обставин, виражених дієприслівниковими зворотами.

Людські якості.

 

 

47.

Зображувально -виразні можливості дієприкметникових і дієприслівникових зворотів.

Краса слова.

 

 

48.

Узагальнення і систематизація знань за темами: «Текст», «Відокремлені члени речення».

Контрольна робота №3. Тестування.

Безпечне

життєве

середовище.

 

 

49.

РМ. Письмо.Монолог№7. Вибірковий переказ тексту, що містить опис місцевості.

 Людина і

природа.

 

 

50.

Складносурядне речення. Інтонація і сполучники.

Людина і

природа.

 

 

51.

Смислові відношення між частинами складносурядного речення.

Природні

 явища:

 дощ.

 

 

52.

Вживання складносурядних речень в усному і писемному мовленні.

Людина

і краса

навколиш-

нього світу.

 

 

53.

РМ. Письмо. Монолог №7. Твір-опис пам’ятника історії і культури в публіцистичному стилі мовлення.

Пам’ятники історії і культури.

 

 

54.

Складнопідрядне речення.

Про

необхідність

навчатися.

 

 

55.

Кома у складнопідрядному реченні.

Навчаємося

навчатися.

 

 

56-57.

Різноманітність смислових відношень  між головною і підрядною частинами у складнопідрядному реченні.

Людські якості.

 

 

58.

РМ. Аудіювання № 5 . Сприйняття на слух особливостей складносурядних і складнопідрядних речень.

Роль знань у житті людини.

 

 

59.

РМ. Письмо. Монолог №8. Твір-роздум на морально-етичну тему.

Морально-етичні правила поведінки.

 

 

60.

Непряма мова.

Відносини між людьми.

 

 

61.

Заміна прямої мови непрямою.

Виразність мовлення.

 

 

62.

РМ. Аудіювання №6. Сприйняття на слух особливостей речень з прямою і непрямою мовою.

Козацтво.

 

 

63.

Цитування в книгах різних жанрів.

РМ. Читання№4. Читання цитат і робота з ними.

Комп’ютерний переклад.

 

 

64.

Контрольна робота №4. Тестування за темами:»Речення», «Пряма і непряма мова».Контрольне аудіювання.

Людина і навколишнє середовище.

 

 

 

 

 

 

 

65.

РМ. Читання №5. Читання текстів, що містять аргументацію на підтримку різних точок зору.

Комп’ютер - друг чи ворог?

 

 

66.

РМ. Говоріння. Усне діалогічне мовлення №4. Відтворення і складання діалогів.

Мова- частина культури.

 

 

67.

РМ. Письмо. Монолог №8.

Контрольний переказ.

 

 

 

68.

Контрольний зорово-слуховий диктант.

РМ. Читання №6. Контрольне читання мовчки.

 

 

 

69-70.

Повторення і узагальнення вивченого у 8 класі.

Людські якості:хоробрість.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 вересня 2021
Переглядів
654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку