Календарно-тематичне планування уроків у 5 класі НУШ за підручником Prepare (4 години, розділи 10-20)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування створено із урахуванням рекомендацій наданих видавництвом на сайті "Лінгвіст" за підручником Prepare (4 години, розділи 10-20)
Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 Семестр____ІI______   Клас  5      Підручник PREPARE UKRAINIAN EDITION.

4 години/тиждень

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Семестр IІ

Things We Do

     65

17.01

Заняття у вільний час .Введення та опрацювання ЛІ

Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки).

Опис діяльності в момент мовлення.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Сприймання на слух тексту про позашкільну діяльність.

Розповідь про гуртки.

after-school clubs

athletics club yoga club board games club coding club horse riding club

cookery club drama club Italian club judo club film club

 

WB c.44

     66

17.01

Хоббі.  Опрацювання ГС: теперішній триівалий час

Можуть описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення.

 

Спілкування в ігровій формі про дії в момент мовлення.

 

Present continuous для стверджувальних і заперечних речень.

WB c.45

59 67

20.01

Домашні справи. Зорове сприймання.

Можуть розповісти, як допомагають по дому.

Бесіда про домашні обов’язки.

Соціальна відповідальність:

• Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями);

• Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.);

• Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;

 

 

 

carry the shopping clean the bath cook dinner do the washing-up feed the cat make your bed tidy your room walk the dog

Make/do

WB c.46

60 68

20.01

Домашні справи. Закріплення ЛІ.

 

Можуть написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення.

Написання блогу

 

 

Вимова: Yes/no questions

Present continuous для запитань.

Правопис ing

WB c.47

     69

24.01.

Наші заняття.

Удосконалення навичок письма.

 

Написання блогу.

 

WB c.47

Culture. Youth Clubs in the UK

61  70

24.01

Молодь в Британії

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Аналіз прочитаного.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;

 

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

 

Соціальна відповідальність:

• Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями);

• Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.);

• Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;

 

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Бесіди про позакласну діяльність

talking to friends skateboarding doing arts and crafts rock climbing helping people

 

SB

p. 70

62  71

27.01

Молодь в Британії

• Презентують індивідуальні проекти, можуть розробити ідею клубу для молоді.

• Презентація проекту в команді

Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання.

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проектної роботи.

 

 

SB p.71

My digital life

72

27.01

Дозвілля. Опрацювання ЛІ

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне

 

Питання і відповіді щодо улюблених способів провести дозвілля

Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн

Прослуховування аудіо

 

Місця для розваг та дозвілля

 

WB c.48

73

31.01

Заняття у вільний час.

Сприймання на слух

Реагує на звернене до нього /неї чітке й

повільне мовлення у простих повсякденних

ситуаціях, якщо співрозмовник докладає

певних зусиль, щоб досягти розуміння.

 

Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника

 

Прислівники частоти: always, often, sometimes, never

WB c.49

74

31.01

Технології. Введення ЛІ, усна інтеракція

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

 

Розповідь про свої гаджети та їх призначення

Розгляд картинок та пошук відповідників

Розповідь про речі повсякденного вжитку

Назви гаджетів

 

WB c.50

75

03.02

Технології. Робота з текстом.

Розповідь про діджітал-поведінку друга

 

Розповідь про друга

 

How much…?
How many…?

WB c.51

76

03.02

Мій улюблений гаджет. Усне продукування.

 

 

Розповідь про мобільний телефон

 

 

WB c.51

Working life

77

07.02

Професії. Робота із ЛІ

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне

Розповідь про професії членів родини

Підприємливість та фінансова грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою

 

Назви професій

 

WB c.52

78

07.02

Професії. Закріплення ГС

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

 

 

Розповідь про професії членів своєї родини

 

Present Simple and Present Continuous

WB c.53

79

10.02

У кафе. Робота з текстом

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Опис закладу харчування

Здоров’я і безпека: обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я

Зорове сприймання тексту в картинках

 

 

 

WB c.54

80

10.02

У кафе. Усна інтеракція

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій

кількості, запитує про ціну, замовляє їжу.

 

Написання діалогу-бесіди у ресторані

Назви кухонних предметів/

Intonation

Can: прохання і дозволи

WB c.55

Life Skills. ICT literacy: Being careful on the Internet

81

14.02

Безпека у інтернеті

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному  матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Презентація створеного проекту

Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

 

 

 

Розробка Проекту

82

14.02

Безпека у інтернеті

Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.

 

Написання і презентація проекту

 

 

 

83

17.02

Безпека в інтернеті. Усне продукування.

84

17.022

Діагностична робота

Places

85

21.02

У місті. Введення ЛІ

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Запитання і відповіді про вихідні у місті

Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя

Прослуховування аудіо

 

Назви локацій у місті

Вимова звуків /s/ та /k/

 

WB c.56

86

21.02

У місті. Усна інтеракція

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне

Прослуховування тексту про перебіг подій

 

Побудова діалогу

 

Is there are…? Are there any…?

WB c.57

87

24.02

У місті (прикметники). Опрацювання ГС.

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Опис власного місця проживання

Зорове сприйняття тексту і співвіднесення його із зображеннями

 

Прикметники на позначення місць

 

WB c.58

88

24.02

У місті (прикметники). Робота з текстом

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

Перегляд відео

Діалогічне мовлення про місце проживання

 

Prepositions: inside, outside, above, below, near

WB c.59

89

28.02

Моє улюблене місце. Письмове продукування

 

 

 

 

 

WB c.59

Out and about

90

28.02

Транспорт. Опрацювання ЛІ та ГС

Розповідає про те, що вміє робити добре й не

дуже добре.

Запитання і відповіді про транспорт, яким користується

Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях.

Зорове сприйняття тексту і зображень

 

Види транспорту

 

WB c.60

91

03.03

Транспорт.

Робота з текстом.

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Зорове сприйняття тексту

 

 

Because, and, but, or

Вимова звуків /m/ i /n/ наприкінці слова

WB c.61

92

03.03

Дозвілля . Сприймання на слух

Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань.

Складання плану вихідних у бесіді з друзями

Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя

Прослуховування аудіо-бесід

Складання діалогів за представленою моделлю

Фрази для проведення дозвілля

 

WB c.62

93

07.03

На вихідних. Письмова інтеракція

Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази.

 

Написання електронного листа

 

Let’s…?
Shall we…?

WB c.63

Culture. Museums around the world

94

07.03

Музеї світу

Проєктна робота

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Презентує класу проект

 

 

 

 

Громадянська відповідальність: демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

Зорове сприйняття письмового тексту про музеї світу

 

Прикметники на позначення музеїв

 

Розробка проекту

95

10.03

Музеї світу. Усне продукування

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

 

Підготовка і презентація проекту

 

 

 

What shall I wear?

96

10.03

Одяг. Введення та опрацювання ЛІ

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Розповідь про доречний одяг

Здоров’я і безпека: пояснювати вибір одягу залежно від погоди

Прослуховування аудіо і співвіднесення його із зображеннями

 

Назви предметів одягу

 

WB c.64

97

14.03

Одяг. Працювання ГС

Перегляд відео

Обговорення відео

Вимова звуків /s/, /z/, / IZ /

Множина

WB c.65

98

14.03

Опис зовнішності.

Усна Інтеракція

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Опис карнавального костюма

Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

Прослуховування діалогу про опис зовнішності

 

Характеристики зовнішності людей

 

WB c.66

99

17.03

Зовнішність. Письмове продукування

Описує простими мовними засобами людей, місця

та особисті речі.

 

Усний опис карнавального костюма

 

Have got/ has got

WB c.67

Buy it!

100

17.03

Покупки. Сприймання на слух

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Розповідь про ставлення до покупок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність: розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок

Прослуховування діалогу

 

Назви товарів

 

WB c.68

101

21.03

Покупки. Усна інтеракція

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Відповідь на запитання про свої бажання і потреби

 

Діалогічна бесіда про свої потреби

 

Need/want

WB c.69

102

21.03

Гроші і ціни. Робота з текстом

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Опис власних звичок щодо покупок

Зорове співвіднесення тексту із зображенням

 

Позначення ціни

 

WB c.70

103

24.03

Гроші і ціни. Письмова іінтеракція

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу.

Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб.

 

Написання діалогу

Вимова звуків /ʃ/ та /s/

too+adjective

WB c.71

Life Skills. Social responsibility: Looking after our world

104

24.03

Соціальна відповідальність

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Презентація створеного проекту

Екологічна безпека та сталий розвиток: презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку

Зорове сприйняття тексту про одяг

 

 

 

Розробка проекту

105

04.04

Соціальна відповідальність

Описує простими мовними засобами людей, місця

та особисті речі.

 

Презентація проекту

 

 

 

106

04.04

Повторення. Діагностична робота

Different places

107

07.04

Природа. Опрацювання ЛІ, зорове сприймання

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Порівняння життя у місті і селі

Екологічна безпека та сталий розвиток: розглядати природу як цілісну систему

Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень

 

Назви природних об’єктів

 

WB c.72

108

07.04

Природа. Закріплення ГС, усна інтеракція

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння

 

Усний опис зображень із залученням вивченої граматики

 

Ступені порівняння: короткі прикметники

WB c.73

109

11.04

Точки зору . Сприймання на слу

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

 

Відповіді на запитання по відео

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Прослуховування аудіо-тексту і перегляд відео про цікаві місця на планеті

Обговорення відео

Прикметники на позначення характеристики

 

WB c.74

110

11.04

Улюблене місце. Письмове продукування

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Бесіда про омріяне місце для відвідування

 

Розповідь про улюблене місце на планеті

 

Ступені порівняння: довгі прикметники

WB c.75

The weather

111

14.04

Погода. Опрацювання ЛІ

Визначає основний зміст простих електронних повідомлень

Обговорює погоду і пори року

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорювати природні і погодні явища

 

Здоров’я і безпека: оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону

Зорове сприйняття коментарів про погоду

 

Назви видів погоди і пір року

 

WB c.76

112

14.04

Погода

Сприймання на слух та усна інтеракція

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови

Перегляд відео

Обговорення відео і розповідь класу звички друга

 

Займенник it на позначення погоди

WB c.77

113

18.04

Свята.

Робота з текстом

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Прослуховування аудіо-повідомлень на телефоні

 

 

 

WB c.78

114

18.04

Свята. Письмове продукування

Пише короткі вітальні листівки.

 

Написання листівки з місця відпочинку

Назви атрибутів відпустки

Прийменники with, for, until

WB c.79

Culture. Beach culture in Australia and New Zealand

115

21.04

Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Презентація проекту

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

Зорове сприйняття тексту

Обговорення питань про відпочинок на пляжі з другом

 

Розробка проекту

116

21.04

Моя улюблена пора року і погода. Усне продукування.

Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули

 

 

Створення проекту

 

 

A fantastic concert

117

25.04

Цікаве дозвілля. Опрацювання ЛІ

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне.
 

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Опис дозвілля з друзями

Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

Зорове співвіднесення зображень зі словами

 

Difficult, easy, excited, fast, friendly, late, loud, slow

 

WB c.80

118

25.04

На концерті. Сприймання на слух

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

 

Написання запитань і обговорення їх з партнером

Вимова:was

Past Simple: be

WB c.81

119

28.04

Улюблені заняття.  Робота з текстом

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Обговорення подій з минулого

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Зорове сприйняття тексту

 

Brilliant, fun, heavy, new, pleased, quick, ready, strong

 

WB c.82

120

28.04

Відпочинок із сім’єю. Письмова взаємодія

Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.

 

Усні запитання і відповіді про події з минулого

 

Wh- questions

WB c.83

Animals

121

02.05

Дикі тварини. Опрацювання ЛІ

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Розповідь про улюблену тварину

Екологічна безпека та сталий розвиток: пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним світом

Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття

 

Назви диких тварин

 

WB c.84

122

02.05

Дикі тварини. Робота з текстом.

 

Діалогічна бесіда з партнером про минулі вихідні

Вимова: extra syllable

Past Simple (affirmative)

WB c.85

123

05.05

 Остання подорож .Опрацювання ГС

Розповідь про улюблену тварину

 

 

 

WB c.85

124

05.05

Домашні тварини. Сприймання на слух

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Розповідь про домашніх улюбленців

Зорове сприйняття зображень і слів

 

Назви домашніх тварин

 

WB c.86

125

09.05

Домашні тварини. Опрацювання ГС

Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками

Прослуховування радіо-інтерв’ю

Написання підсумків шкільного року для сайту

 

Past Simple (negative)

WB c.87

126

09.05

Улюблена тваринка. Письмове продукування

 

 

 

 

Past Simple (negative)

 

Life Skills. Collaboration: Deciding things together

127

12.05

Співпраця

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Презентація проекту

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Зорове сприйняття тексту про фільми

 

 

 

Розробка проекту

128

12.05

Співпраця

Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.

Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули.

 

Створення проекту

 

 

 

129

16.05

Діагностична робота з теми

130

16.05

Контроль аудіювання

131

19.05

Контроль читання

132

19.05

Контроль письма

133

23.05

Контроль говоріння

134

23.05

Узагальнення вивченого

135

26.05

Підсумковий урок

136

137138

26.05

30.05

Резервний час

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
16 січня 2023
Переглядів
994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку